eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup i dostawę wyposażenia na Oddziały Szpitalne Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-10-27



Ogłoszenie nr 606163-N-2017 z dnia 2017-10-27 r.

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie: Zakup i dostawę wyposażenia na Oddziały Szpitalne Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 63016100000, ul. os. Na Skarpie  66 , 31913   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (012) 6441956, e-mail zpubl@interia.pl, faks (012) 6444756.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakąłd Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiscie
Adres:
Szpital Specjalistyczny im. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66 31-913 Kraków


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę wyposażenia na Oddziały Szpitalne Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie
Numer referencyjny: ZP 40/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wyposażenia na Oddziały Szpitalne dla Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie o parametrach opisanych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. GRUPA 1 - wózki oddziałowe - 12 szt GRUPA 2 - łóżka elektryczne - 50 szt GRUPA 3 - łóżka do intensywnej terapii - 10 szt. GRUPA 4 - wózki do przewożenia chorych - 8 szt GRUPA 5 - barierki do łóżek -20 szt. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2017), nieużywany, kompletny i po uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, gwarantujący bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: * deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), * certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), * zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy od daty dostawy przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru. 6. Warunki dotyczące serwisu w zakresie grupy 1-4: a) wykonawca zapewni serwis gwarancyjny zgodnie z art. 90 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm. ). b) możliwość zgłoszeń reklamacji i napraw: pon - pt 8:00-15:00 c) forma zgłoszeń reklamacji i napraw -poczta, fax, poczta elektroniczna d) czas reakcji serwisu max. 48 godziny e) maksymalny czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw nie może przekroczyć: 5 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia; f) weryfikacja złożonej reklamacji poprzez telefon lub e-mail lub fax itp. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego (soboty, niedziele i święta nie są wliczane w czas reakcji serwisu); 7. Wykonawca zapewni szkolenie pracowników zamawiającego w 2 terminach po około 10 osób ( dotyczy grup 2, 3)

II.5) Główny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił szczegółowo warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił szczegółowo warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określił szczegółowo warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zamawiający nie sprecyzowała warunku
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na mocy obowiązujących przepisów - posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (tj. Dz. U. z 2017 poz. 211 ze. zm.), tj.: a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), 2. Oświadczenie wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne posiadają zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. lub oświadczenie, że Wykonawca zgodnie z art. 58 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. zgłosi/powiadomi Prezesa Urzędu nie później niż w terminie 7 dni od dnia wprowadzenia wyrobu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Katalogi/strony katalogowe/opracowania firmowe producenta ze zdjęciem produktu zawierające pełną informację o parametrach technicznych oferowanego wyrobu potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów techniczno - użytkowych i warunków granicznych w języku polskim. W przypadku braku potwierdzenia wymaganych parametrów Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę. Prosimy o podanie w materiałach, gdzie znajduje się oferowana pozycja i jej parametry.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ b) upoważnienie pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, c) oświadczenie o którym mowa w pkt. VI. część A pkt. 2, d) dowód wpłaty wadium, e) opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2, f) warunki gwarancji i serwisu - załącznik nr 3 g) zobowiązanie podmiotu trzeciego, załącznik nr 7 - jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium będące sumą wadiów określonych dla poszczególnych grup, na które składa ofertę. W przypadku składania oferty na wszystkie grupy Wykonawca wnosi wadium w wysokości 15 660,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy sześćset sześćdziesiąt złotych) Wysokość wadium dla poszczególnych grup wynosi. grupa 1 1 400,00 zł grupa 2 7 600,00 zł grupa 3 5 400,00 zł grupa 4 960,00 zł grupa 5 300,00 zł Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wpłaty wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub pieniężnych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 3. Wadium wniesione w pieniądzu. 1) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego 53 1130 1150 0012 1148 7820 0005 Fakt wniesienia wadium należy potwierdzić poprzez dostarczenie Zamawiającemu kopii dowodu wpłaty. 2) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca Wykonawcy wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Wadium wniesione w innej formie. 1) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu stanowiącego zabezpieczenie wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie. 2) Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 3) Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/ poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Wózki oddziałowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wózki oddziałowe - 12 szt 1 Wymiary zewnętrzne szafki wózka (mm) 600x500(+-20mm 2 Wysokość od podłoża do blatu (mm) 1000 mm (+-20mm 4 Wózek wykonany ze stali, lakierowany proszkowo, w tym: 4.1 Blat górny z osłoną z tworzywa ABS, otoczony z 3 stron bandami 4.2 Podstawa z osłoną z tworzywa ABS, z odbojami umieszczonymi w narożnikach wózka nad kołami, zabezpieczającymi wózek przed uszkodzeniami 4.3 Cztery koła o średnicy 125 mm, w tym dwa z blokadą; Oponki nie brudzące podłoże; 5 Szafka wózka wyposażona w cztery szuflady na prowadnicach łożyskowych. 5.1 Szuflady o różnej wysokości; podać wysokość (mm)Szuflady o różnej wysokości frontów 6. Wózek wyposażony w uchwyt do prowadzenia wózka ; uchwyt umieszczony od frontu wózka; 7. WYPOSAŻENIE DODATKOWE WÓZKA 7.1 Co najmniej dwa odcinki szyny instrumentalnej ze stali kwasoodpornej, o przekroju 25x10 i długości nie mniejszej niż 400mm, służące do zawieszenia dodatkowego osprzętu 7.2 Kosz na odpady z tworzywa , z pokrywą wahadłową, w obudowie drucianej stalowej, z uchwytami na szynę, wykonanymi z anodowanego aluminium - 1 szt. 8. Możliwość wyboru kolorystyki wózka w co najmniej sześciu różnych kolorach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33193100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-12
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: łózka elektryczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:łózka elektryczne - 50 szt 1. Metalowa konstrukcja łóżka lakierowana proszkowo. Podstawa łóżka pozbawiona kabli oraz układów sterujących funkcjami łóżka, łatwa w utrzymaniu czystości. 2. Podstawa łóżka pantograf podpierająca leże w minimum 6 punktach, gwarantująca stabilność leża 3. Wolna przestrzeń pomiędzy podłożem, a całym podwoziem wynosząca nie mniej niż 140 mm +- 20 umożliwiająca łatwy przejazd przez progi oraz wjazd do dźwigów osobowych. 4. Wymiary zewnętrzne łóżka: Długość całkowita: 2110 mm, (+- 50 mm) Szerokość całkowita wraz z zamontowanymi barierkami wynosi max 1000 mm (+- 50 mm) (wymiar leża 850x2000) 5. Leże łóżka czterosegmentowe z czego min. 3 segmenty ruchome 6. Zasilanie elektryczne 220/230 V , 50Hz 7. Rama leża wyposażona w gniazdo wyrównania potencjału. Łóżko przebadane pod kątem bezpieczeństwa elektrycznego wg normy PN EN 62353 8. Elektryczne regulacje: - segment oparcia pleców 0-75° (+- 5°) z optycznym wskaźnikiem kąta przechyłu, - segment uda 0-40° (+- 5°), - kąt przechyłu Trendlelenburga 0-20° (+- 2°), - kąt przechyłu anty-Trendlenburga 0-20° (+- 2°), - regulacja segmentu podudzia - mechaniczna 9. Elektryczna regulacja wysokości w zakresie: 380 mm do 800 mm (+- 30 mm) 10. Łóżko sterowane przewodowym pilotem z podświetlanymi klawiszami umożliwiającymi łatwe sterowanie łóżkiem w nocy. Pilot z możliwością blokady funkcji przez personel medyczny. 11. Łóżko wyposażone w panel sterujący Panel wyposażony w podwójne zabezpieczenie przed przypadkowym uruchomieniem funkcji elektrycznych z możliwością blokady poszczególnych funkcji pilota. Panel sterujący wyposażony w funkcję regulacji segmentu oparcia pleców, uda, wysokości leża, pozycji wzdłużnych oraz uzyskiwanych za pomocą jednego przycisku funkcji anty-szokowej, egzaminacyjnej, CPR, krzesła kardiologicznego 12. Segment oparcia pleców z możliwością mechanicznego szybkiego poziomowania (CPR) - dźwignia umieszczona pod leżem, oznaczona wyróżniającym kolorem. Autokontur segmentu oparcia pleców Autoregresja segmentu oparcia pleców zapobiegająca przed zsuwaniem pacjenta 13 Leże wypełnione płytami z polipropylenu odpornego na działanie wysokiej temperatury, środków dezynfekujących oraz działanie UV. Płyty odejmowane bez użycia narzędzi. 14. Akumulator wbudowany w układ elektryczny łóżka podtrzymujący sterowanie łóżka przy braku zasilania sieciowego 15. Szczyty łóżka wypełnione płytą tworzywową (HPL) o grubości min. 6 mm , odejmowane bez użycia narzędzi, umożliwiające łatwy dostęp do pacjenta zarówno od strony nóg jak i głowy z możliwością wykorzystania płyty jako deska reanimacyjna. 16. Łóżko wyposażone w opuszczane aluminiowe barierki boczne, zabezpieczające pacjenta na całej długości bez wolnej przestrzeni pomiędzy szczytem a barierką nawet w przypadku wydłużenia leża (zintegrowane ze szczytem łóżka). Elastyczne listwy odbojowe umieszczone na barierkach na całej ich długości chroniące łóżko przed uderzeniami. Barierki spełniające normę bezpieczeństwa: EN 60601-2-52 17. Wysuwana półka do odkładania pościeli, nie wystająca poza obrys ramy łóżka 18. W narożnikach leża 4 krążki odbojowe a od strony głowy krążki dwuosiowe chroniące ściany i łóżko podczas zmiany położenia w pozycji wertykalnej i horyzontalnej. 19. Łóżko wyposażone w uchwyty do trzymania materaca. 20. Podstawa łóżka jezdna wyposażona w antystatyczne koła o średnicy min. 125 mm -max 150mm, z centralną blokadą kół oraz blokadą kierunkową. 21. Bezpieczne obciążenie min. 250 kg 22. Możliwość wyboru kolorów wypełnień szczytów min. 6 kolorów oraz kolorów ramy łóżka min. 2 kolory 23. Elementy wyposażenia łóżek: Materac w pokrowcu dopasowany do rozmiarów leża o wysokości 13cm +-2cm Materac przeciwodleżynowy, wykonany z dwóch warstw nietoksycznej i antyalergicznej pianki poliuretanowej podzielony na 3 strefy. Górna warstwa zapewniać powinna redukcję nacisku i równomierne rozkładanie ciężaru całego ciała. Dolna warstwa poprawiająca stabilność. Profil materaca zapewniający efektywny przepływ powietrza. Gęstość pianek: Min. 25kg/m3 - warstwa górna Min. 28/kg/m3 - warstwa dolna Pokrowiec materaca: zmywalny, nieprzemakalny, odporny na środki dezynfekcyjne rozsuwany na zamek. Uchwyt na worek urologiczny Szafka przyłóżkowa WYMAGANIA OGÓLNE 2. Korpus szafki wykonany z profili aluminiowych. Ramki szuflad oraz boki korpusu wykonane z ocynkowanej stali pokrytej lakierem poliestrowo-epoksydowym. Blat szafki oraz czoła szuflad wykonane z wytrzymałego i wodoodpornego tworzywa HPL (o grubości min. 6 mm). 3. Blat z trzema relingami lub rantem /wyoblenie/ uniemożliwiające zsuwaniu się przedmiotów 4. Szafka składająca się z dwóch szuflad, pomiędzy szufladami półka na prasę o wysokości min. 140 mm -max 150 mm. - dostęp do półki od frontu szafki .Szuflada na prowadnicach rolkowych , zabezpieczona przed całkowitym wysunięciem. 5. Szafka wyposażona w cztery koła o śr, min 50 mm , w tym dwa z blokadą 6. Konstrukcja szafki umożliwiająca zamiany stron montażu drzwiczek /prawo i lewostronne/ 5. Wymiary zewnętrzne: - wysokość - 900 mm (+- 30mm) - szerokość szafki - 450 mm (+- 30mm) - szerokość szafki z zamontowanym, złożonym blatem bocznym - 550 mm (+- 30mm) - głębokość - 450 mm (+- 30mm) 6. Regulacja blatu bocznego za pomocą sprężyny gazowej w zakresie 700-1050 (+- 30mm) 7. Blat półki bocznej wykonany z wytrzymałego i wodoodpornego tworzywa HPL o grubości min. 6 mm 8. Łatwo odejmowany blat boczny z możliwością zamocowania z lewej lub prawej strony szafki 9. Konstrukcja szafki przystosowana do dezynfekcji środkami dopuszczonymi do użycia w szpitalach 10. Możliwość wyboru kolorów frontów szuflad oraz blatów z min. 6 kolorów oraz możliwość wyboru koloru ramy szafki min 2 kolory
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192130-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-12
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: łóżka do intensywnej terapii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:łóżka do intensywnej terapii - 10 szt Łóżko elektryczne intensywnej opieki 1. Zasilanie elektryczne urządzenia: 230 V 50 Hz oraz wbudowany akumulator ,układ elektryczny spełniający normę IPX6 2. Konstrukcja łóżka na dwóch kolumnach lub trzech kolumnach lub na pantografie. Gwarancja stabilności leża. 3. Długość całkowita łóżka bez przedłużenia leża max. do 215cm (? 5 cm). 4. Możliwość przedłużenia leża o min 20 cm , max 25 cm 5. Szerokość całkowita łóżka przy całkowicie podniesionych lub opuszczonych barierkach 100 cm(? 3 cm} 6. Regulacja elektryczna wysokości z indykatorem/sygnalizacją diodową osiągnięcia wysokości minimalnej. 7. Sygnalizacja pozycji pośrednich - sygnalizowana podświetleniem diodowym ostrzegawczym . 8. Wysokość minimalna leża mierzona od podłoża do górnej płaszczyzny segmentów leża bez materaca 36,0 cm (? 4 cm).Regulacja wysokości elektryczna. 9. Wysokość maksymalna leża mierzona od podłoża do górnej płaszczyzny segmentów leża bez materaca 80,0 cm (?4cm).Regulacja wysokości elektryczna. 10. Konstrukcja łóżka wykonana - ze stali węglowej lakierowanej proszkowo, lub -metalowa konstrukcja lakierowana proszkowo lub -antybakteryjna nanotechnologia srebra 11. Sekcja pleców przezierna dla promieni RTG 12. Leże podzielone na 4 segmenty, z czego 3 ruchome. Segmenty zdejmowane, wypełnione sztywnymi płytami ze zmywalnego tworzywa sztucznego odpornego na wysoką temperaturę , środki dezynfekcyjne , oraz działanie UV 13. Konstrukcja zapewniająca prześwit pod łóżkiem min. od 15 cm do max 20 cm . 14. Regulowane klamry obejmujące materac, zapobiegające jego przemieszczeniu, po każdej ze stron. 15. Elektryczna regulacja funkcji autokontur- jednoczesne uniesienie segmentu pleców i segmentu uda 16. Zakres regulacji kąta nachylenia segmentu oparcia pleców w stosunku do poziomu ramy leża min. od 0 do 70° +- 50 17. Autoregresja segmentu pleców 90mm +- 10mm Autoregresja segmentu ud 50mm +- 10mm 18. Zakres regulacji segmentu uda w stosunku do poziomu ramy leża min. od 0 do 30°. 19. Zakres regulacji segmentu podudzia w stosunku do poziomu ramy leża Manualna regulacja segmentu podudzia min. od -50 do -20° +- 20 20. Ruch wsteczny segmentu oparcia. 21. Elektryczna regulacja pozycji Trendelenburga i anty-Trendelenburga. Pozycje dostępne po naciśnięciu jednego przycisku. 22. Zakres regulacji pozycji Trendelenburga i anty-Trendelenburga ( -15°) - (+15°).+-20 23. Elektrycznie regulowana pozycja krzesła kardiologicznego. Przekształcających pozycję łóżka do pozycji siedzącej z opuszczonymi nogami. Pozycja uzyskiwana za pomocą jednego przycisku. 24. Segment oparcia pleców z możliwością szybkiego poziomowania CPR , dźwignia znajduje się po obu stronach łóżka w górnej części ,powodująca natychmiastowe opuszczenie segmentu oparcia , niezależnie od pozycji barierek. dźwignia wyróżniona kolorem 25. Elektrycznie regulowana pozycja horyzontalna - pozioma. Łóżko obniżając leże do najniższej, bezpiecznej pozycji. Pozycja uzyskiwana za pomocą jednego przycisku. 26. Pozycja wyjściowa uzyskiwana z jednego przycisku/piktogramu - regulowana elektrycznie, ułatwiająca pacjentowi wyjście z łóżka. Łóżko nie zmienia wysokości. 27. Sterowanie funkcjami elektrycznymi ze sterowników wbudowanych w łóżko lub z panelu z wyświetlaczem LCD znajdującego się po stronie zewnętrznej barierek dla personelu medycznego. 28. Sterowanie dla pacjenta w panelu od wewnątrz barierek /regulacja wezgłowia ,segmentu uda , wysokości leża/ z możliwością wyłączenia tych funkcji w sterowaniu po stronie personelu medycznego. 29. Podświetlenie nocne, informujące personel o najniższym ustawieniu wysokości łóżka. 30. Cztery antystatyczne, kółka o średnicy 150 mm. Wykonane z materiału niebrudzącego powierzchni . Koła osłonięte obudową tworzywową. 31. Centralna blokada wszystkich kół jednocześnie uruchamiana jedną dźwignią zlokalizowaną pod szczytem łóżka od strony nóg pacjenta. 32. Barierki boczne podwójne, dzielone, poruszające się wraz z segmentami leża, zapewniające ochronę pacjenta przed zakleszczeniem. 33. Barierki wyposażone w wizualne wskaźniki kąta nachylenia segmentu oparcia z zaznaczeniem kąta 30-o i 45-o oraz kąta nachylenia ramy łóżka. Wskaźniki widoczne niezależnie od pozycji barierek. 34. Konstrukcja barierek bocznych z jednostopniowym mechanizmem opuszczania, umożliwiająca ich złożenie przy użyciu jednej ręki. Barierki służą jako podparcie podczas wychodzenia pacjenta z łóżka. Barierki boczne łatwe w dezynfekcji spełniające nową normę EN 60601-2-52 z wbudowanymi panelami sterowania oraz uchwytem gwarantującym pewną i stabilną podporę podczas wstawania lub transferu na krzesło. 35. Zewnętrzne wykończenie barierek bocznych oraz zdejmowanych szczytów łóżka wykonane z tworzywa sztucznego z wklejką kolorystyczną dostępną w min 6 kolorach , bez widocznych elementów metalowych. 36. Łóżko wyposażone we wskaźniki pozycji bioder pacjenta do właściwego ułożenia pacjenta na powierzchni leża, stanowiące integralną część barierek. 37. Wysuwana pólka na pościel 38. Łóżko wyposażone w wieszak infuzyjny min 4 haki regulowany 39. Wysięgnik ręki. 40. Odbojniki w 4 narożnikach łóżka. 41. Uchwyty na pasy do unieruchomienia pacjenta min 4 42. Gniazda na statywy infuzyjne min 4 43. Bezpieczne obciążenie robocze 250 kg (? 5 kg). Materac zmiennociśnieniowy 1. Długość materaca napompowanego 200 cm (? 2 cm). 2. Szerokość materaca napompowanego 90 cm (? 2 cm). 3. Grubość materaca napompowanego max. do 18 cm.+- 1 cm 4. Waga materaca od 8,5 do 9,5 kg +-0.5 kg 5. Materac powietrzny, terapeutyczny, przeciwodleżynowy, niskociśnieniowy składający się z 16 komór +-1 Każda komora z możliwością wypięcia i wymiany .Sekcja głowy składająca się z min 3 komór 6. Zakres wagi pacjenta 30 kg do 250 kg regulowany max co 1 kg 7. Aktywny produkt terapeutyczny należący do klasy IIa. 8. Konstrukcja materaca zawiera zintegrowaną warstwę podkładu z pianki. 9. Materac w pokrowcu wodoszczelnym, paro przepuszczalnym ze zgrzewanymi krawędziami, antystatyczny, niealergizujący, bakteriostatyczny. Materac przystosowany do mycia i dezynfekcji. Zamek materaca 360° zakryty, chroniony przed łatwym zanieczyszczeniem. 10. Materac wyposażony w system kontroli ciśnienia, w którym rozkład optymalnego niskiego ciśnienia w poszczególnych komorach materaca następuje natychmiastowo i automatycznie uwzględniając rozmiar, masę i pozycję ciała pacjenta. 11. Materac wyposażony w funkcję natychmiastowego utwardzania powierzchni materaca, ułatwiającą codzienną opiekę nad pacjentem, dostępną z jednego przycisku. Samoczynny powrót do pracy w trybie terapeutycznym po upływie 5 minut od aktywowania maksymalnego napompowania. 12. Materac wyposażony w zawór natychmiastowego opróżniania - CPR oznaczony wyraźnym napisem i wyróżniający się kolorem. Opróżnianie materaca w max 20 sek. 13. Moduł sterujący pompy wyposażony w przyciski membranowe ułatwiające dezynfekcję modułu. Pompa przygotowana do pracy w trybie ciągłym bez przerw dla zapewnienia maksymalnej terapii przeciwodleżynowej. 14. Praca w trybie transportowym min 2 godziny. 15. Pompa zasilająca z możliwością zawieszenia na szczycie łóżka od strony nóg o niskiej głośności pracy tak by nie zakłócała snu pacjenta max 28 dB +-2. 16. Pompa posiadająca uchwyt do przenoszenia i dwa uchwyty do zawieszenia na szczycie łóżka. 17. Waga pompy maks. do 4,5 kg. +- 0.5 kg 18. Limit wagowy gwarantujący skuteczność leczenia w pozycji leżącej - 150 kg. 19. Pompa wyposażona w szybkozłączkę umożliwiającą podłączenie opcjonalnej, powietrznej poduszki siedzeniowej. 20. System kontroli ciśnienia gwarantujący rozkład niskiego ciśnienia w komorach następuje za pomocą czujników wbudowanych w materac. 21. Materac wyposażony w indykator trybu transportowego przy braku podłączenia do źródła zasilania wraz z alarmem braku zasilania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192100-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-12
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: wózki do przewożenia chorych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wózki do przewożenia chorych - 8 szt 1. Szerokość całkowita 740 mm (+/- 50 mm) 2. Długość całkowita: 2050 mm(+/- 50 mm) 3. Wysokość leża od podłogi regulowana za pomocą siłownika hydraulicznego 600 mm do 900 mm (+/- 50mm) 4. Konstrukcja stołu wykonana z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym 5 Regulacja oparcia pleców za pomocą sprężyny gazowej min. 600 6. Przechył Trendelenburga min. 200 7. Przechył anty - Trendelenburga min.120 8. Pozycja Trendelenburga i anty - Trendelenburga wspomagana sprężynami gazowymi 9. Leże wypełnione płytą laminowaną umożliwiającą monitorowanie pacjenta, wykonanie zdjęć RTG na całej długości wózka, oraz przeprowadzenie reanimacji. 10. Pod leżę prowadnica na kasetę RTG umożliwiająca jej przesunięcie w celu wykonania zdjęć na całej długości 11 Dopuszczalne obciążenie wózka min.250 kg 12. Cztery koła jezdne wyposażone w centralną blokadę oraz blokadę kierunkową, rozmiar kół 150mm. 13. Wyposażenie standard: - dwie barierki boczne chromowane - wieszak kroplówki - 1 szt. - materac - 1 szt. - kosz na ubrania pacjenta- 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33193000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-12
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: barierki do łóżek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:barierki do łóżek - 20 szt 1. Barierki zabezpieczające na całej długości leża, wykonane z aluminium, malowane proszkowo. Opuszczane poniżej linii materaca. Montowane do szczytów łóżka za pomocą tworzywowych zacisków. 2. Możliwość wyboru min. 2 kolorów ( biały lub szary). Barierki dedykowane do łóżek SOLIDO 4S firmy Stiegelmayer.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33193220-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-12
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.