eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobra › pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz biegłego w komisji przetargowej przy realizacji zadania pn. BUDOWA SALI SPORTOWEJ W DOBREJ - DŁUGA WIEŚ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-19

Dobra: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz biegłego w komisji przetargowej przy realizacji zadania pn. BUDOWA SALI SPORTOWEJ W DOBREJ - DŁUGA WIEŚ
Numer ogłoszenia: 60539 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47899 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobra, plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 279-90-11, faks 0-63 279-90-11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz biegłego w komisji przetargowej przy realizacji zadania pn. BUDOWA SALI SPORTOWEJ W DOBREJ - DŁUGA WIEŚ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz biegłego w komisji przetargowej przy realizacji zadania pn. BUDOWA SALI SPORTOWEJ W DOBREJ - DŁUGA WIEŚ, zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym oraz ustawą Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1. Pomoc przy przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych na wykonanie robót budowlanych, 2. Nadzór budowlany we wszystkich branżach, 3. Udział w komisji przetargowej w roli biegłego 4. Pomoc w przygotowaniu wniosku o dofinansowanie zadania ze środków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego, ze środków Programu rozwoju bazy obiektów sportowych województwa wielkopolskiego 5. Sprawdzanie dokumentów związanych bezpośrednio z realizowanym zadaniem 6. Reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 7. Dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian lub uzupełnień; 8. Współpracę z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót; 9. Uczestnictwa w przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych placu budowy, 10. Kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacja projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót; 11. Sprawdzania jakości robót, wbudowanych materiałów z uwzględnieniem kontroli dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobiegania zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, 12. Uczestnictwa w próbach i odbiorach technicznych, 13. Sprawdzanie wykonania robót zanikowych; 14. Przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych elementów oraz całego zadania i przekazania do użytkowania, 15. Kontroli nadzorowanych przez siebie robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy, 16. Kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy 17. Wydawania kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania, 18. Wstrzymania robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 19. Potwierdzania swojej bytności na budowie zapisem w dzienniku budowy i dokonywania wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, przynajmniej raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiajacego, 20. Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, 21. Rozstrzygania, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót, 22. Uczestnictwa w pracach komisji technicznych, powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, 23. W razie konieczności wykonywania robót zamiennych, spisania wspólnie z kierownikiem budowy protokołu konieczności, podając przybliżony koszt tych robót i wystąpienia z wnioskiem do Zamawiającego w sprawie ich wykonania oraz opracowania w miarę potrzeby dla tych robót, niezbędnej dokumentacji projektowej, 24. Udział przy wykonywaniu prób i sprawdzeń zrealizowanych elementów zadania, 25. Potwierdzania w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy, 26. Sprawdzenia kompletności dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru oraz dołączenia, opracowanej przez siebie, oceny jakościowej wraz z jej uzasadnieniem, 27. Przystąpienia do odbioru robót w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru elementu, w ciągu 7 dni roboczych do odbioru końcowego zadania po potwierdzeniu gotowości do odbioru, 28. Po ostatecznym dokonaniu odbioru robót, przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz przekazania ich Zamawiającemu. 29. Uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, 30. Udział w rozliczeniu końcowym inwestycji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BĄKU Budownictwo Ogólne Łukasz Bąk, il. 11 Listopada 33/49, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43934,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43934,43

  • Oferta z najniższą ceną: 43934,43 / Oferta z najwyższą ceną: 43934,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.