eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Przeprowadzenie szkoleń dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w ramach projektu Innowacyjny Nauczyciel w Szkole XXI wieku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-29

Elbląg: Przeprowadzenie szkoleń dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w ramach projektu Innowacyjny Nauczyciel w Szkole XXI wieku
Numer ogłoszenia: 60502 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu , ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2398850, faks 055 2398852.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w ramach projektu Innowacyjny Nauczyciel w Szkole XXI wieku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w ramach projektu Innowacyjny Nauczyciel w Szkole XXI wieku. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Prowadzenie szkoleń programowych Dyscyplina w szkole dla studentów Instytutu Pedagogiczno - Językowego PWSZ w Elblągu. b) Prowadzenie szkoleń programowych dla studentów Instytutu Pedagogiczno - Językowego PWSZ w Elblągu w zakresie wykorzystania tablic interaktywnych i metody WebQuest; c) Przeprowadzenie szkoleń programowych dla studentów Instytutu Pedagogiczno-Językowego PWSZ w Elblągu w zakresie wykorzystania programu TOC (Theory of Constraints) - GAŁĄZKA w procesie dydaktycznym; d) Przeprowadzenie szkoleń programowych dla studentów Instytutu Pedagogiczno-Językowego PWSZ w Elblągu w zakresie wykorzystania programu TOC (Theory of Constraints) - CHMURKA w procesie dydaktycznym; e) Przeprowadzenie szkoleń programowych dla studentów Instytutu Pedagogiczno-Językowego PWSZ w Elblągu w zakresie wykorzystania programu TOC (Theory of Constraints) - DRZEWKO w procesie dydaktycznym. 2) Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna z zestawieniami przedstawionymi w niniejszej SIWZ) wg ustalonego harmonogramu- Załącznik Nr 4 do SIWZ. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym w niniejszej specyfikacji. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu materiałów do powielenia dla uczestników szkolenia, zapisami w dzienniku szkolenia czasu i tematyki zajęć. 3) Od Wykonawców wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w powyższym harmonogramie w uzgodnieniu z Wykonawcą. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenia we wskazanym miejscu i terminie. 4) Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Innowacyjny Nauczyciel w Szkole XXI wieku współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3.Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.2 Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli - projekty konkursowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje i doświadczenia niezbędne do wykonywania usługi, tj. a) w zakresie I części zamówienia: - wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - uprawnienia do prowadzenia zajęć z osobami dorosłymi - co najmniej 100-godzinna praktyka w pracy z osobami dorosłymi - doświadczenie w wykorzystaniu skutecznych metod radzenia sobie z destruktywnymi zachowaniami uczniów potwierdzone publikacjami i badaniami własnym - doświadczenie w zakresie organizacji i prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli, dotyczących radzenia sobie z trudnymi zachowaniami uczniów w szkole, reagowania na zachowania destrukcyjne uczniów na lekcjach - doświadczenie w pracy z młodzieżą trudną wychowawczo, zagrożoną wykluczeniem - udział lub kierowanie projektami badawczymi dotyczącymi wypalenia zawodowego nauczycieli, obciążeń psychospołecznych grupy zawodowej nauczycieli, itp. b) w zakresie II części zamówienia: - wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - co najmniej 10-letnia praktyka w zawodzie nauczyciela lub wykładowcy - co najmniej 20-godzinna praktyka w prowadzeniu zajęć z technologii internetowych, np. z zastosowania metody WebQuest - co najmniej 50-godzinna praktyka w pracy z dorosłymi w zakresie technologii informacyjnych (Office, projektowanie WWW itp), z wykorzystaniem platformy edukacyjnej, podcastów, videocastów c) w zakresie III, IV, V części zamówienia: - wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - uprawnienia do prowadzenia szkoleń z użyciem narzędzi TOC, potwierdzone stosownym, certyfikatem/zaświadczeniem wystawionym przez kompetentne do tego instytucje, ukończyli szkolenie z zakresu posługiwania się narzędziami TOC, - co najmniej 20- godzinna praktyka w szkoleniu nauczycieli - co najmniej 20 -godzinna praktyka w bezpośrednim zastosowaniu narzędzi w pracy z uczniami

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty wypełniony według załączonego wzoru- Załącznik Nr 1 do SIWZ i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) konieczność przedłużenia terminu umownego, b) zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy, c) zmiany harmonogramu zajęć d) zmiana osób wykonujących zamówienie w stosunku do osób przedstawionych przez Wykonawcę w Wykazie osób załączonym do oferty pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego. z powodu: działania siły wyższej, wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. e) ograniczenie zakresu usługi wynikający z braku środków finansowych Zamawiającego, f) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. g) likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy h) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych i) ustawowa zmiana stawki podatku VAT. - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np., gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego, - zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy 2) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego lub zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: a) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie, co najmniej 5 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem b) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 3) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu 82-300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu 82-300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego 1, pok. nr 215.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane zgodnie z projektem Innowacyjny Nauczyciel w Szkole XXI wieku współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3.Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.2 Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli - projekty konkursowe..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie szkoleń programowych Dyscyplina w szkole dla studentów Instytutu Pedagogiczno - Językowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkoleń programowych Dyscyplina w szkole dla studentów I roku wszystkich specjalności nauczycielskich Instytutu Pedagogiczno-Językowego PWSZ w Elblągu przygotowujących się do odbycia praktyk pedagogicznych na różnych etapach edukacyjnych. 2) Zakres szkolenia obejmuje przygotowanie studentów do odbycia praktyk pedagogicznych w zakresie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych wychowawczo. 3) Szkolenia studentów obejmą 12 grup (po ok. 14 osób - ogółem 168 osób), które odbędą po 5 godzin dydaktycznych zajęć: 12 x 5h = 60h 4) Szkolenia wykonywane będą w terminie od 20.03.2012r. do 1.06. 2012r. we wszystkie dni tygodnia w godzinach 8.30 - 19.30 (zgodnie z załączonym harmonogramem - Załącznik Nr 4 do SIWZ) 5) Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna z zestawieniami przedstawionymi w niniejszej SIWZ) wg ustalonego harmonogramu- Załącznik Nr 4 do SIWZ. 6) Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym w SIWZ. 7) Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu kart z tematyką i czasem zajęć oraz listą obecności studentów oraz materiałów dla uczestników szkolenia celem ich powielenia. 8) Cel szkolenia: Wyposażenie uczestników w wiedzę i sposoby radzenia sobie z trudnymi zachowaniami uczniów 9) Przewidywane efekty szkolenia: a) podniesienie poziomu wiedzy uczestników dotyczącej mechanizmów powstawania zachowań negatywnych uczniów b) nabycie przez uczestników umiejętności rozpoznawania i definiowania mechanizmów zachowań negatywnych uczniów oraz umiejętności wyboru właściwych sposobów postępowania wobec takich zachowań c) nabycie umiejętności zastosowania konkretnych metod pracy z pojedynczymi uczniami i całą klasą (np. 8 małych technik pomocnych w utrzymaniu dyscypliny w klasie) 10) Od Wykonawców wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w powyższym harmonogramie w uzgodnieniu z Wykonawcą. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenia we wskazanym miejscu i terminie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie szkoleń programowych dla studentów Instytutu Pedagogiczno- Językowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w zakresie wykorzystania tablic interaktywnych i metody WebQuest.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkoleń programowych dla studentów I roku wszystkich specjalności nauczycielskich Instytutu Pedagogiczno-Językowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przygotowujących się do odbycia praktyk pedagogicznych na różnych etapach edukacyjnych w zakresie wykorzystania tablic interaktywnych i metody WebQuest oraz posługiwania się narzędziami Web 2.0 wspomagającymi proces dydaktyczny. 2) Szkolenia studentów obejmą 12 grup (po ok. 14 osób - ogółem 168 osób), które odbędą po 10 godzin dydaktycznych zajęć: 12 x10h = 120h 3) Szkolenia odbywać się będą w terminie od 16.03.2012r. do 15.06. 2012r we wszystkie dni tygodnia w godzinach od 9:00 do 19:30 (zgodnie z załączonym harmonogramem- Załącznik Nr 4 do SIWZ) 4) Zajęcia muszą być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna z zestawieniami przedstawionymi w niniejszej SIWZ) wg ustalonego harmonogramu- Załącznik Nr 4 do SIWZ. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym w SIWZ. 5) Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu kart z tematyką i czasem zajęć oraz listą obecności studentów oraz materiałów dla uczestników szkolenia celem ich powielenia. 6) Cele szkolenia: a) zapoznanie uczestników ze specyfiką pracy z zestawem multimedialnym (laptop, rzutnik multimedialny, tablica interaktywna) oraz indywidualnym nauczaniem z komputerem i Internetem w klasie, b) przygotowanie do projektowania i prowadzenia zajęć edukacyjnych z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych, c) poznanie możliwości pracy metodą WebQuest oraz przygotowanie do projektowania zajęć edukacyjnych z jej wykorzystaniem, d) zapoznanie z możliwościami korelacji technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) z pozostałymi obszarami edukacji, 7) Po zakończeniu szkolenia uczestnik powinien: a) nabyć umiejętności bezpiecznego posługiwania się zestawem multimedialnym, b) nabyć umiejętności projektowania i prowadzenia zajęć lekcyjnych z efektywnym wykorzystaniem laptopa, rzutnika multimedialnego, tablicy interaktywnej oraz dostępnego oprogramowania, c) nabyć umiejętności wykorzystywania metody WebQuest na potrzeby prowadzonych przez siebie zajęć edukacyjnych, d) potrafić pełnić funkcję doradcy dla innych nauczycieli placówki z zakresu wykorzystania metody WebQuest oraz zestawu multimedialnego. 8) Od Wykonawców wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w powyższym harmonogramie w uzgodnieniu z Wykonawcą. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenia we wskazanym miejscu i terminie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń programowych dla studentów Instytutu Pedagogiczno-Językowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w zakresie wykorzystania programu TOC (Theory of Constraints) - GAŁĄZKA w procesie dydaktycznym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń programowych dla studentów I roku wszystkich specjalności nauczycielskich Instytutu Pedagogiczno-Językowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przygotowujących się do odbycia praktyk pedagogicznych na różnych etapach edukacyjnych w zakresie wykorzystania innowacyjnego programu TOC (Theory of Constraints) - GAŁĄZKA w procesie dydaktycznym. 2) Szkolenia studentów obejmą 12 grup (po ok. 14 osób - ogółem 168 osób), które odbędą po 4 godziny dydaktyczne zajęć: 12 x 4h = 48h 3) Szkolenia odbywać się będą w terminie od 15.03.2012r. do 10.06. 2012r. we wszystkie dni tygodnia w godzinach 08: 30 - 18:30 (zgodnie z załączonym harmonogramem- Załącznik Nr 4 do SIWZ). 4) Zajęcia muszą być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna z zestawieniami przedstawionymi w niniejszej SIWZ - Załącznik Nr 4 do SIWZ) wg ustalonego harmonogramu i wg opracowanych w ramach projektu scenariuszy zajęć. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym w niniejszej SIWZ. 5) Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu kart z tematyką i czasem zajęć oraz listą obecności studentów; przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników szkolenia. 6) Cele szkolenia: a) przeszkolenie nauczycieli ww. przedmiotów z różnych etapów nauczania w zakresie wykorzystania innowacyjnego programu TOC (Theory of Constraints) w procesie dydaktycznym, b) zapoznanie nauczycieli i studentów z narzędziami myślowymi zawartymi w programie oraz nauczenie ich praktycznego zastosowania w pracy z uczniami. 7) Po zakończeniu szkolenia uczestnik powinien: a) skutecznie analizować informacje przekazywane w materiale szkolnym, używając narzędzi TOC. b) potrafić wyposażyć uczniów w uporządkowane, systematyczne narzędzia TOC, umożliwiające graficzną analizę osobistych i interpersonalnych konfliktów. 8) Od Wykonawców wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w powyższym harmonogramie w uzgodnieniu z Wykonawcą. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenia we wskazanym miejscu i terminie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń programowych dla studentów Instytutu Pedagogiczno-Językowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w zakresie wykorzystania programu TOC (Theory of Constraints)- CHMURKA w procesie dydaktycznym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń programowych dla studentów I roku wszystkich specjalności nauczycielskich Instytutu Pedagogiczno-Językowego PWSZ w Elblągu przygotowujących się do odbycia praktyk pedagogicznych na różnych etapach edukacyjnych w zakresie wykorzystania innowacyjnego programu TOC (Theory of Constraints) - CHMURKA w procesie dydaktycznym. 2) Szkolenia studentów obejmą 12 grup (po ok. 14 osób - ogółem 168 osób), które odbędą po 4 godziny dydaktyczne zajęć: 12 x 4h = 48h 3) Szkolenia odbywać się będą w terminie od 15.03. 2012r. do 10. 06. 2012r. we wszystkie dni tygodnia w godzinach od 08:30 do 18:30 (zgodnie z załączonym harmonogramem - Załącznik Nr 4 do SIWZ) 4) Zajęcia muszą być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna z zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg ustalonego harmonogramu i wg opracowanych w ramach projektu scenariuszy zajęć. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym w niniejszej specyfikacji. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu kart z tematyką i czasem zajęć oraz listą obecności studentów; przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników szkolenia. 5) Cele szkolenia: a) przeszkolenie nauczycieli ww. przedmiotów z różnych etapów nauczania w zakresie wykorzystania innowacyjnego programu TOC (Theory of Constraints) w procesie dydaktycznym, b) zapoznanie nauczycieli i studentów z narzędziami myślowymi zawartymi w programie oraz nauczenie ich praktycznego zastosowania w pracy z uczniami. 6) Po zakończeniu szkolenia uczestnik powinien: a) skutecznie analizować informacje przekazywane w materiale szkolnym, używając narzędzi TOC. b) potrafić wyposażyć uczniów w uporządkowane, systematyczne narzędzia TOC, umożliwiające graficzną analizę osobistych i interpersonalnych konfliktów. 7) Od Wykonawców wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w powyższym harmonogramie w uzgodnieniu z Wykonawcą. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenia we wskazanym miejscu i terminie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń programowych dla studentów Instytutu Pedagogiczno-Językowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w zakresie wykorzystania programu TOC (Theory of Constraints)- DRZEWKO w procesie dydaktycznym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń programowych dla studentów I roku wszystkich specjalności nauczycielskich Instytutu Pedagogiczno-Językowego PWSZ w Elblągu przygotowujących się do odbycia praktyk pedagogicznych na różnych etapach edukacyjnych w zakresie wykorzystania innowacyjnego programu TOC (Theory of Constraints) - DRZEWKO w procesie dydaktycznym. 2) Szkolenia studentów obejmą 12 grup (po ok. 14 osób - ogółem 168 osób), które odbędą po 4 godziny dydaktyczne zajęć: 12 x 4h = 48 3) Szkolenia odbywać się będą w terminie od 15.03. 2012r. do 10.06. 2012r. we wszystkie dni tygodnia w godzinach od 08:30 do 18:30 (zgodnie z załączonym harmonogramem -Załącznik Nr 4 do SIWZ) 4) Zajęcia muszą być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna z zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg ustalonego harmonogramu i wg opracowanych w ramach projektu scenariuszy zajęć. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym w niniejszej specyfikacji. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu kart z tematyką i czasem zajęć oraz listą obecności studentów; przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników szkolenia. 5) Cele szkolenia: a) przeszkolenie nauczycieli ww. przedmiotów z różnych etapów nauczania w zakresie wykorzystania innowacyjnego programu TOC (Theory of Constraints) w procesie dydaktycznym, b) zapoznanie nauczycieli i studentów z narzędziami myślowymi zawartymi w programie oraz nauczenie ich praktycznego zastosowania w pracy z uczniami. 6) Po zakończeniu szkolenia uczestnik powinien: a) skutecznie analizować informacje przekazywane w materiale szkolnym, używając narzędzi TOC. b) potrafić wyposażyć uczniów w uporządkowane, systematyczne narzędzia TOC, umożliwiające graficzną analizę osobistych i interpersonalnych konfliktów. 7) Od Wykonawców wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w powyższym harmonogramie w uzgodnieniu z Wykonawcą. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenia we wskazanym miejscu i terminie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.