Ogłoszenie z dnia 2017-10-19
Ogłoszenie nr 604699-N-2017 z dnia 2017-10-19 r.
Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego w 2017 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
Nie dotyczy.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Nie dotyczy.Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Nie dotyczy.Informacje dodatkowe: Nie dotyczy.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej, krajowy numer identyfikacyjny
072181741, ul.
pl. Ratuszowy
1
,
43-300
Bielsko-Biała, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
33 4971 851, 33 4992355, e-mail
zp@um.bielsko.pl, zp@um.bielsko.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (URL): www.um.bielsko.pl
Adres profilu nabywcy:
Nie dotyczy.
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Nie dotyczy.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.um.bielsko.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.um.bielsko.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Nie dotyczy.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Nie dotyczy.
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Nie dotyczy.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca.
Adres:
Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała, Biuro Obsługi Interesanta, Dziennik Podawczy (parter).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nie dotyczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego w 2017 r.
Numer referencyjny:
ZP.271.2.51.2017.SP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
4
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego w 2017 r. 2. Opis części zamówienia: 1) Część 1 - Osiedle Biała Północ: Rozbudowa i doposażenie placu zabaw oraz siłownia zewnętrzna - Etap I. Inspektor Nadzoru będzie pełnił nadzór inwestorski nad zadaniem obejmującym m.in. następujący zakres robót: a) roboty ziemne i rozbiórkowe, b) dostawa wraz z montażem następujących urządzeń zabawowych: - linarium piramida - 1 szt., - karuzela z kierownicą - 1 szt., - huśtawka wagowa - 1 szt., - huśtawka bocianie gniazdo - 1 szt.; c) dostawa wraz z montażem następujących elementów małej architektury: - ławka z oparciem - 2 szt., - kosz na śmieci - 1 szt., - tablica z regulaminem - 2 szt.; d) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat gumowych typu przerostowego, e) dostawa wraz z montażem ogrodzenia panelowego z trzema furtkami, f) uporządkowanie terenu. 2) Część 2 - Osiedle Górne Przedmieście: Zagospodarowanie terenu przy wyjeździe z ul. Czystej - Etap I. Inspektor Nadzoru będzie pełnił nadzór inwestorski nad zadaniem obejmującym m.in. następujący zakres robót: a) rozbiórka istniejącego chodnika, b) zabudowa barierek chodnikowych, c) przebudowa chodnika (poszerzenie w związku z zabudową barierek), d) wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów wraz z ochroną dwóch drzew rosnących najbliżej chodnika żeliwnymi kratami, e) uporządkowanie terenu. 3) Część 3 - Osiedle Biała Wschód: Siłownia na świeżym powietrzu. Inspektor Nadzoru będzie pełnił nadzór inwestorski nad zadaniem obejmującym m.in. następujący zakres robót: a) roboty pomiarowe, b) roboty ziemne, c) wykonanie nawierzchni żwirowej z obrzeżem i podbudową, d) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z maty gumowej przerostowej, e) zakup i montaż urządzeń siłowni terenowej: - talia/wahadło na pylonie, - orbitrek/biegacz na pylonie, - pajacyk/jeździec na pylonie, - wyciskanie/ściąganie na pylonie, - rowerek na pylonie, - wioślarz/stepper na pylonie, - ławka z pedałami; f) zakup i montaż 2 tablic informacyjnych: - z informacjami o Budżecie Obywatelskim, - z regulaminem siłowni; g) zakup i montaż 2 ławek, h) zakup i montaż kosza na śmieci, i) zakup i montaż 3 stojaków na rowery, j) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z naniesieniem na zasoby, k) roboty wykończeniowe w zakresie kształtowania terenów zielonych - humusowanie terenu wraz z obsianiem. 4) Część 4 - Osiedle Kopernika: Modernizacja przystanku końcowego na osiedlu Kopernika. Inspektor Nadzoru będzie pełnił nadzór inwestorski nad zadaniem obejmującym m.in. następujący zakres robót: a) roboty rozbiórkowe, b) wykonanie podbudowy z kruszywa, c) wykonanie utwardzenia terenu z kostki betonowej, d) dostawa i montaż elementów wyposażenia przystanku - gabloty informacyjnej, podświetlanego kasetonu z nazwą przystanku, e) wykonanie nowych powłok malarskich, f) wykonanie nasadzeń zieleni. Uwaga: wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części (pod warunkiem, że będzie w stanie wykonać wszystkie części zamówienia - na które ofertę złoży - w wyznaczonym przez zamawiającego terminie). 3. Zakres prac obejmuje w szczególności: Kompleksowy nadzór inwestorski obejmuje usługi inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Prawa budowlanego, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (dla Części od 1 do 3) lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (dla Części 4). Niniejszy nadzór obejmuje w szczególności: 1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną, zaznajomienie się z warunkami zgłoszenia o zamiarze wykonania robót budowlanych, terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, 2) złożenie oświadczenia, stwierdzającego przyjęcie obowiązku pełnienia nadzoru inwestorskiego, 3) ścisłą współpracę z zamawiającym i reprezentowanie jego interesów wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, 4) doradztwo podczas całego procesu inwestycyjnego, rozstrzyganie sporów, proponując sposoby ich rozwiązania, 5) uczestnictwo w rozpoczęciu inwestycji, 6) uczestnictwo w spotkaniach dotyczących realizacji inwestycji, prowadzenie narad na budowie i sporządzanie protokołów z narad, kontrola realizacji ustaleń z tych narad (w miarę potrzeb), 7) nadzór nad realizacją inwestycji, w tym m.in.: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli i nadzoru nad realizacją inwestycji w taki sposób, aby inwestycja była wykonana zgodnie z dokumentacją projektową, zgłoszeniem robót budowlanych, przepisami (w tym w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i przepisów ppoż.), zasadami wiedzy technicznej umową oraz ofertą wykonawcy robót, w ustalonym w umowie z wykonawcą robót terminie, b) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót, a także realizacji warunków ustalonych w decyzjach, uzgodnieniach i warunkach technicznych i administracyjnych opiniujących realizację inwestycji, c) w razie zagrożenia terminu Inspektor Nadzoru przeanalizuje wszystkie zaistniałe fakty i przedstawi zamawiającemu uzasadnienie do przesunięcia terminu zakończenia robót budowlanych na warunkach określonych w umowie na roboty budowlane, d) sprawdzenie, czy osoby zatrudnione przez wykonawcę robót budowlanych lub podwykonawców posiadają kwalifikacje oraz odpowiednie uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych, czy są zatrudnione na umowę o pracę w zakresie wymaganym SIWZ na roboty budowlane, e) weryfikacja, czy podwykonawcy zatrudnieni przez wykonawcę robót budowlanych na budowie, wykonują rzeczywiście takie roboty, które wykonawca w swej ofercie deklarował jako roboty planowane do wykonania przez podwykonawców, f) egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych przestrzegania reżimów technologicznych wykonywania robót, wynikających ze specyfiki prowadzonych prac i wymagań zawartych w STWiORB, w szczególności w zakresie temperatur, czasu przerw technologicznych, warunków atmosferycznych, itp., g) koordynowanie prac ewentualnych innych wykonawców na budowie, h) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót budowlanych, i) sporządzanie wszelkich niezbędnych dokumentów, stosownie do postanowień umowy, umowy na roboty budowlane, wymagań zamawiającego i/lub innych instytucji, j) sprawdzanie, czy zapewniona jest ochrona i ubezpieczenie inwestycji przez wykonawcę robót budowlanych, zgodnie z umową na roboty budowlane, k) opiniowanie wniosków wykonawcy robót budowlanych w sprawie zmiany sposobu wykonania robót, w tym zmiany materiałów i technologii, l) wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, m) kontrola prawidłowego rozliczenia inwestycji (m.in. kontrola prawidłowości zafakturowania wykonywanych robót); 8) zapewnienie skuteczności nadzorowania poprzez nadzór budowy w odpowiednich odstępach czasu (obecność na placu budowy należy udokumentować odpowiednimi zapisami w ewidencji pobytów, które prowadzić będzie Inspektor Nadzoru, a zatwierdzać będzie zamawiający), 9) w przypadku powiadomienia przez zamawiającego o konieczności dokonania inspekcji w trybie pilnym, wynikającym z sytuacji powstałej na placu budowy, Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do przybycia na budowę, bądź do siedziby zamawiającego, w terminie określonym w Ofercie wykonawcy, maksymalnie do 24 godzin od otrzymania takiej informacji, 10) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 11) stwierdzanie aktualnego stanu robót w razie zaistnienia potrzeby ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z zamawiającym, 12) uczestnictwo w zakończeniu inwestycji - odbiorze robót: a) stwierdzenie zakończenia wszystkich robót, b) wyznaczenie terminu odbioru końcowego robót budowlanych w terminie określonym umową na roboty budowlane i powiadomienie o tym wszystkie zainteresowane strony, c) sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, d) opracowanie oceny jakościowej wykonanych robót wraz z jej uzasadnieniem, e) kontrola usunięcia wad przez wykonawcę robót, f) podpisanie odbioru końcowego robót, 13) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 14) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót uzyskania przez niego stosownych decyzji, zgłoszenia, czy pozwolenia niezbędnego do uzyskania pozwolenia na użytkowanie inwestycji - jeśli będzie wymagane, 15) przygotowanie w imieniu zamawiającego kompletu dokumentów wymaganych do wystąpienia o pozwolenie na użytkowanie obiektu do Państwowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Bielsku-Białej - jeśli będzie wymagane. Inspektor Nadzoru w ramach realizacji inwestycji nie ma prawa: 1) zaciągać zobowiązań finansowych, w stosunku do wykonawców robót budowlanych, dostawców, autorów dokumentacji projektowej oraz innych uczestników procesu inwestycyjnego, 2) zwolnić wykonawcy robót budowlanych z jakichkolwiek zobowiązań lub odpowiedzialności wynikających z jego umowy na roboty budowlane, 3) wyrażać zgody na ograniczenie zakresu robót budowlanych lub przekazania robót budowlanych innemu wykonawcy, 4) zawierać umów z wykonawcą robót budowlanych i innymi osobami czy instytucjami w imieniu zamawiającego.
II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71244000-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5726,23
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie dotyczy.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-12-18
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie należy wykonać w terminie: a) termin rozpoczęcia: niezwłocznie po zawarciu umowy (od dnia zawarcia umowy), b) termin zakończenia: do 18.12.2017 r. W razie przesunięcia terminu zakończenia robót budowlanych, termin zakończenia umowy dotyczącej nin. zamówienia zostanie również przesunięty. Uwaga: Niniejsze zamówienie wykonywane będzie w trakcie realizacji robót budowlanych, tj. umów z wykonawcami zadań: a) Część 1 - Osiedle Biała Północ: Rozbudowa i doposażenie placu zabaw oraz siłownia zewnętrzna - Etap I, b) Część 2 - Osiedle Górne Przedmieście: Zagospodarowanie terenu przy wyjeździe z ul. Czystej - Etap I, c) Część 3 - Osiedle Biała Wschód: Siłownia na świeżym powietrzu, d) Część 4 - Osiedle Kopernika: Modernizacja przystanku końcowego na osiedlu Kopernika, a po zrealizowaniu w/w zadań do czasu ich końcowego rozliczenia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże że:
a) dla Części od 1 do 3:
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 3-letni staż pracy w tym zakresie po uzyskaniu uprawnień budowlanych, a w przypadku wykonawców zagranicznych - odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi równoważne do wyżej wskazanych, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Uwaga: Doświadczenie zawodowe będzie liczone od daty uzyskania uprawnień.
Uwaga: Należy wskazać tylko jedną osobę jako Inspektora Nadzoru dla danej części zamówienia (dla której wykonawca składa swoją ofertę). Osoba ta będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
b) dla Części 4:
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponuje osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą/ymi/ uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Powyższe uprawnienia muszą być wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku wykonawców zagranicznych - odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi równoważne do wyżej wskazanych, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W/w osoby muszą posiadać co najmniej 3-letni staż pracy w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych po ich uzyskaniu.
Uwaga: Doświadczenie zawodowe będzie liczone od daty uzyskania uprawnień.
Uwaga: Należy wskazać maksymalnie dwie osoby jako Inspektora Nadzoru dla Części 4 zamówienia. Osoby te będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Nie dotyczy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz osób (w oryginale), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy.
Nie dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Oferta przetargowa (w oryginale). 2. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 3. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy. 4. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Nie dotyczy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Nie dotyczy.
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Nie dotyczy.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Nie dotyczy.
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Nie dotyczy.
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Nie dotyczy.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Nie dotyczy.
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Nie dotyczy.
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Nie dotyczy.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Nie dotyczy.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
1. cena oferty brutto | 60,00 |
2. czas stawiania się na budowie na każde wezwanie zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy.
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy.
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy.
Wstępny harmonogram postępowania:
Nie dotyczy.
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy.
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Nie dotyczy.
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:Nie dotyczy.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:Nie dotyczy.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:Nie dotyczy.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy.
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:Nie dotyczy.
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Nie dotyczy.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zwartej umowy na warunkach określonych w § 16 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Nie dotyczy.
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Część nr 1 - Osiedle Biała Północ: Rozbudowa i doposażenie placu zabaw oraz siłownia zewnętrzna - Etap I. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71244000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1651,72
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
1. cena oferty brutto | 60,00 |
2. czas stawiania się na budowie na każde wezwanie zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w terminie: a) termin rozpoczęcia: niezwłocznie po zawarciu umowy (od dnia zawarcia umowy), b) termin zakończenia: do 18.12.2017 r. W razie przesunięcia terminu zakończenia robót budowlanych, termin zakończenia umowy dotyczącej nin. zamówienia zostanie również przesunięty. Uwaga: Niniejsze zamówienie wykonywane będzie w trakcie realizacji robót budowlanych, tj. umów z wykonawcami zadań: a) Część 1 - Osiedle Biała Północ: Rozbudowa i doposażenie placu zabaw oraz siłownia zewnętrzna - Etap I, b) Część 2 - Osiedle Górne Przedmieście: Zagospodarowanie terenu przy wyjeździe z ul. Czystej - Etap I, c) Część 3 - Osiedle Biała Wschód: Siłownia na świeżym powietrzu, d) Część 4 - Osiedle Kopernika: Modernizacja przystanku końcowego na osiedlu Kopernika, a po zrealizowaniu w/w zadań do czasu ich końcowego rozliczenia.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Część nr 2 - Osiedle Górne Przedmieście: Zagospodarowanie terenu przy wyjeździe z ul. Czystej - Etap I. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71244000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 881,12
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
1. cena oferty brutto | 60,00 |
2. czas stawiania się na budowie na każde wezwanie zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w terminie: a) termin rozpoczęcia: niezwłocznie po zawarciu umowy (od dnia zawarcia umowy), b) termin zakończenia: do 18.12.2017 r. W razie przesunięcia terminu zakończenia robót budowlanych, termin zakończenia umowy dotyczącej nin. zamówienia zostanie również przesunięty. Uwaga: Niniejsze zamówienie wykonywane będzie w trakcie realizacji robót budowlanych, tj. umów z wykonawcami zadań: a) Część 1 - Osiedle Biała Północ: Rozbudowa i doposażenie placu zabaw oraz siłownia zewnętrzna - Etap I, b) Część 2 - Osiedle Górne Przedmieście: Zagospodarowanie terenu przy wyjeździe z ul. Czystej - Etap I, c) Część 3 - Osiedle Biała Wschód: Siłownia na świeżym powietrzu, d) Część 4 - Osiedle Kopernika: Modernizacja przystanku końcowego na osiedlu Kopernika, a po zrealizowaniu w/w zadań do czasu ich końcowego rozliczenia.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Część nr 3 - Osiedle Biała Wschód: Siłownia na świeżym powietrzu. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71244000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1646,89
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
1. cena oferty brutto | 60,00 |
2. czas stawiania się na budowie na każde wezwanie zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w terminie: a) termin rozpoczęcia: niezwłocznie po zawarciu umowy (od dnia zawarcia umowy), b) termin zakończenia: do 18.12.2017 r. W razie przesunięcia terminu zakończenia robót budowlanych, termin zakończenia umowy dotyczącej nin. zamówienia zostanie również przesunięty. Uwaga: Niniejsze zamówienie wykonywane będzie w trakcie realizacji robót budowlanych, tj. umów z wykonawcami zadań: a) Część 1 - Osiedle Biała Północ: Rozbudowa i doposażenie placu zabaw oraz siłownia zewnętrzna - Etap I, b) Część 2 - Osiedle Górne Przedmieście: Zagospodarowanie terenu przy wyjeździe z ul. Czystej - Etap I, c) Część 3 - Osiedle Biała Wschód: Siłownia na świeżym powietrzu, d) Część 4 - Osiedle Kopernika: Modernizacja przystanku końcowego na osiedlu Kopernika, a po zrealizowaniu w/w zadań do czasu ich końcowego rozliczenia.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Część nr 4 - Osiedle Kopernika: Modernizacja przystanku końcowego na osiedlu Kopernika. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71244000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1546,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
1. cena oferty brutto | 60,00 |
2. czas stawiania się na budowie na każde wezwanie zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w terminie: a) termin rozpoczęcia: niezwłocznie po zawarciu umowy (od dnia zawarcia umowy), b) termin zakończenia: do 18.12.2017 r. W razie przesunięcia terminu zakończenia robót budowlanych, termin zakończenia umowy dotyczącej nin. zamówienia zostanie również przesunięty. Uwaga: Niniejsze zamówienie wykonywane będzie w trakcie realizacji robót budowlanych, tj. umów z wykonawcami zadań: a) Część 1 - Osiedle Biała Północ: Rozbudowa i doposażenie placu zabaw oraz siłownia zewnętrzna - Etap I, b) Część 2 - Osiedle Górne Przedmieście: Zagospodarowanie terenu przy wyjeździe z ul. Czystej - Etap I, c) Część 3 - Osiedle Biała Wschód: Siłownia na świeżym powietrzu, d) Część 4 - Osiedle Kopernika: Modernizacja przystanku końcowego na osiedlu Kopernika, a po zrealizowaniu w/w zadań do czasu ich końcowego rozliczenia.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego, stanowiącego własność Gminy Bielsko-Biała, w pełnej sprawności technicznej, zapewniającej oświetlenie w okresie od zmroku do świtu.
- Opracowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokali mieszkalnych (pustostanów) nr 1, 4, 4a, 6, 6a, 7 i 8 w budynku przy ul. Komorowickiej 21 w Bielsku - Białej.
- "Świadczenie usług polegających na wytwarzaniu i dostarczaniu całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Hospicjum" w Bielsku- Białej na okres II Półrocza w 2024 roku".
- Dostawa samochodu patrolowego dla Straży Miejskiej w Bielsku Białej
- Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu + inspektorzy nadzoru
- "Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę i modernizację Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego".
- Przebudowa dróg Konstantynówka Burbiszki nr 102226 B; Radziuszki p. wieś nr 102263 B i Posejny - Posejanka nr 102261 B
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1569 R Gorliczyna - Przeworsk w km 3+494 - 4+318
- Przebudowa drogi gminnej Dziedziule - Klejwy - Michnowce nr 101739 B w formule "zaprojektuj i wybuduj",
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadaniu pn.: ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 626 od km 14+190,18 do km 14+735,01 w m. Gąsewo Poduchowne, gm. Sypniewo,,
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.