eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Usługa sprzątania budynków i terenów przynależnych do budynków położonych w Zielonej Górze przy ul Dr Pieniężnego 24 będących w zarządzie Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze oraz usługa sprzątania pomieszczeń użyczonych Zamawiającemu znajdujących się w budynku przy ul. Dr. Pieniężnego 24 w Zielonej Górze będącym w zarządzie Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-13

Zielona Góra: Usługa sprzątania budynków i terenów przynależnych do budynków położonych w Zielonej Górze przy ul Dr Pieniężnego 24 będących w zarządzie Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze oraz usługa sprzątania pomieszczeń użyczonych Zamawiającemu znajdujących się w budynku przy ul. Dr. Pieniężnego 24 w Zielonej Górze będącym w zarządzie Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 60458 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Zielonej Górze , ul. Pieniężnego 24, 65-054 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 456 02 00, faks 68 456 02 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.us2zgora.mf.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania budynków i terenów przynależnych do budynków położonych w Zielonej Górze przy ul Dr Pieniężnego 24 będących w zarządzie Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze oraz usługa sprzątania pomieszczeń użyczonych Zamawiającemu znajdujących się w budynku przy ul. Dr. Pieniężnego 24 w Zielonej Górze będącym w zarządzie Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie sprzątania budynku II kondygnacyjnego, XI kondygnacyjnego i terenów przynależnych położonych w Zielonej Górze przy ul. Dr. Pieniężnego 24 będących w zarządzie Drugiego Urzędu Skarbowego oraz pomieszczeń użyczonych Zamawiającemu znajdujących się na parterze i I piętrze w budynku przy ul. Dr. Pieniężnego 24 w Zielonej Górze będącym w zarządzie Lubuskiego Urzędu Skarbowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia. Ocena przeprowadzona zostanie według zasady spełnia / niespełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia. Ocena przeprowadzona zostanie według zasady spełnia / niespełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia. Ocena przeprowadzona zostanie według zasady spełnia / niespełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia. Ocena przeprowadzona zostanie według zasady spełnia / niespełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia. Ocena przeprowadzona zostanie według zasady spełnia / niespełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak

  • należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeśli wystąpi, co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1. Zmiana w procentowym obciążeniu Pierwszego i Drugiego Urzędu Skarbowego związane z pracami porządkowymi w budynku XI kondygnacyjnym oraz terenu przynależnego do budynku. 2. Zmiana godzin pracy Pierwszego i Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze oraz Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze - załącznik nr 2 do umowy 3. Zmiana ilości pomieszczeń o ograniczonym dostępie - załącznik nr 2 do umowy. 4. Wszelkie zapisy wynikające z obowiązującej umowy użyczenia z Pierwszym Urzędem Skarbowym w Zielonej Górze. 5. Wszelkie zapisy wynikające z obowiązującej umowy użyczenia z Lubuskim Urzędem Skarbowym. 6. Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (ustawy, rozporządzenia) lub aktów prawa miejscowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.us2zgora.mf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Drugi Urząd Skarbowy w Zielonej Górze ul. Dr. Pieniężnego 24 65-054 Zielona Góra pokój 806 (VIII piętro) w godzinach od 8:00 do 14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Drugi Urząd Skarbowy w Zielonej Górze przy ul. Dr Pieniężnego 24 - sekretariat lub pokój 806 (VIII piętro). Ofertę można przesłać na powyższy adres.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.