To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-06
Ogłoszenie nr 60453 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.
Białystok: Dostawa mebli do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programupoziom dofinansowania wynosi 85%. Tytuł projektu: Roczny Plan Działań Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 poziom dofinansowania wynosi 63,63% Tytuł projektu: Wsparcie zadań delegowanych w ramach PROW.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 359118-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 363804-2016, 367881-2016, 37542-2016, 1849-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Podlaskie , krajowy numer identyfikacyjny
050658404, ul.
Kardynała Stefana Wyszyńskiego
1,
15-888
Białystok, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
85 665 45 51, faks
85 665 46 42, e-mail
zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.przetargi.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.272.10.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli fabrycznie nowych, nieużywanych i wolnych od wad do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku wymienianych asortymentowo i ilościowo w Załącznikach nr 1.1 - 1.3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39100000-3
Dodatkowe kody CPV:
39110000-6,
39113100-8,
39130000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zestaw mebli do pok. 036 (BSW) oraz zestaw mebli do sekretariatu Zarządu do pok. 214 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT54918.47 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 54918.47 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Fotele i krzesła |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT29959.36 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 29959.36 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Meble pozostałe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą unieważnienia postępowania w stosunku do zadania 3 jest art. 93 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, ze zm.). Zgodnie z przepisem art. 93 ust. 1 pkt 6 zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Zamawiający 13 styczniu 2017 r. podjął decyzję o zmianie lokalizacji tzw. podręcznego archiwum PROW, w którym planowane było miejsce do przechowywania całej dokumentacji konkursowej składanej w ramach PROW z budynku UMWP przy ul. Gen. F. Kleeberga 20 do budynku przy ul. Kilińskiego 16 w Białymstoku. Stwierdzono, że budynek UMWP przy ul. Gen. F. Kleeberga 20 nie jest przystosowany do przechowywania tak dużej ilości dokumentacji (aktualnie jest to ok 160 mb akt). W budynku przy ul. Kilińskiego podręczne archiwum mieściłoby się w piwnicy, gdzie max. wysokość regałów to ok. 200 cm. Zamawiane regały aktowe mają wysokość 255 cm i nie zmieszczą się w nowych pomieszczeniach. W nowej lokalizacji praktyczniejsze będą regały aktowe metalowe a nie z płyty, w związku z czym zmieni się też zapotrzebowanie na rodzaj regałów aktowych. Wobec powyższego zakup ww. regałów aktowych jest niezasadny z punktu widzenia racjonalnego wydatkowania środków publicznych. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 p.z.p. zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W toku prowadzonego postępowania, już po czynności otwarcia ofert, zamawiający stwierdził, że wystąpiły wady w postaci rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.3 do SIWZ, a formularzem cenowym do zadania nr 3 stanowiącym załącznik nr 3.3 do SIWZ polegające na wpisaniu w poz. 14 i 16 różnych wymiarów zamawianych mebli. Posłużenie się przez wykonawców błędnie skonstruowanym formularzem cenowym spowodowało, że nie można ocenić ofert co do zgodności z przedmiotem zamówienia i na ich podstawie nie można wybrać oferty najkorzystniejszej. Dodatkowo ten błąd ma charakter nieusuwalny, ponieważ upłynął już termin składania ofert, a co za tym idzie nie można dokonać zmiany treści SIWZ (a dokładniej załącznika do SIWZ) tj. formularza cenowego. Po otwarciu ofert stwierdzono, że we wszystkich złożonych ofertach w formularzu cenowym wymiary mebli nie odpowiadają wymiarom określonym przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Powyższe okoliczności powodują, iż w przedmiotowym postępowaniu nie można dokonać rzetelnej i prawidłowej oceny ofert jak również dokonać prawidłowego wyboru oferty, a w dalszej kolejności dokonać prawidłowej czynności zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niniejszym, na co wskazano powyżej, zaistniała nieusuwalna wada postępowania, co miało wpływ na wynik postępowania, co uniemożliwia też zawarcie ważnej umowy. Na tym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego niemożliwe jest usunięcie wady poprzez dokonanie zmiany treści SIWZ. Postępowanie obarczone jest błędem mającym wpływ na jego wynik, w szczególności poprzez brak możliwości oceny ofert, a w ślad za tym wyboru najkorzystniejszej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup usługi obsługi księgowej oraz kadrowo-płacowej przedsiębiorstw typu startup w ramach realizacji projektu pn.: Platforma startowa nowych pomysłów - Hub of Talents 3
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z budową zadaszenia przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 4, ul. Porzeczkowa 11
- Budowa ulicy Niewodnickiej w Białymstoku
- "Remont pokrycia dachowego oraz uszkodzonego parapetu wraz z pracami towarzyszącymi w budynku położonym w Białymstoku przy ul. Klepackiej 18"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych w projekcie "WYstartujMY RAZEM" - klasy I i II
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.