eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrowie › Remont budynku Wiejski Dom Kultury w Sypniewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-04

Jastrowie: Remont budynku Wiejski Dom Kultury w Sypniewie
Numer ogłoszenia: 60444 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7550 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Jastrowie, ul. Żymierskiego 79, 64-915 Jastrowie, woj. wielkopolskie, tel. 067 2662211, faks 067 2662342.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Wiejski Dom Kultury w Sypniewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Wiejskiego Domu Kultury w Sypniewie gmina Jastrowie. Budynek jest zlokalizowany w Sypniewie przy ul. Mickiewicza 43 , dz. nr 604 Działka jest ogrodzona. Dojazd do obiektu zapewnia droga powiatowa o nawierzchni asfaltowej, bezpośredni, wjazd na działkę znajduje się od strony zachodniej. Istniejący budynek to obiekt wolnostojący, dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony. Obiekt składa się z trzech części. Pierwsza część - główna to budynek murowany posiadający trzy kondygnacje naziemne w tym poddasze nieużytkowe , stropy drewniane , dach drewniany kryty papą . Druga część to sala widowiskowa z oficyną i częścią gospodarczą Budynek sali murowany posiadający dwie kondygnacje naziemne w tym poddasze nieużytkowe Nad częścią trzecią gospodarczą dach płaski drewniany jednospadowy - stan techniczny konstrukcji dostateczny. Zakres robót remontowych obejmuje : - remont stropów drewnianych - remont dachu drewnianego i wymiana pokrycia dachowego - remont tynków - remont podłóg i posadzek - naprawa i odnowienie elewacji - wymiana stolarki okiennej i częściowo drzwiowej. 1. DACH I POKRYCIE Wymianę pokrycia należy wykonać na dachu całego obiektu. Istniejące pokrycie papowe należy rozebrać i wykonać pokrycie z dwóch warstw papy termozgrzewalnej, pokrycia z blachy należy rozebrać i wykonać nowe pokrycie z blachy powlekanej . Po zdjęciu pokrycia , łacenia, deskowania dachu, opierzeń wraz z orynnowaniem należy : zniszczone elementy konstrukcji dachu wymienić na nowe, elementy drewniane odgrzybić i zabezpieczyć preparatami przeciwgrzybicznymi i ogniochronnymi do granicy trudnopalności, wykonać izolację z folii paroprzepuszczalnej - pod pokrycie z blachy, wykonać łacenie na kontrłatach - pod pokrycie z blachy, wykonać deskowanie - pod pokrycie z papy, wykonać obróbki i orynnowanie. Wykonać pokrycie papowe i z blacho-dachówki karpiówki. 2.STROPY Zniszczone elementy konstrukcji stropów należy wymienić na nowe, odgrzybić i zabezpieczyć, jak konstrukcje dachu. 3. ELEWACJE Wykonać naprawę i odnowienie elewacji poprzez skucie i wykonanie nowych tynków w miejscach zniszczonych, miejsca pęknięć naprawić poprzez skucie pasów tynku o szerokości 20 cm, ułożenie siatki stalowej tynkarskiej i wykonanie nowego tynku. Malowanie elewacji w istniejącym kolorze 4. STOLARKA Wykonać wymianę stolarki okiennej i częściowo drzwiowej, montaż okien z PCV z listwą nawiewną. 5. INSTALACJA WOD. - KAN., CO W istniejącym budynku występują instalacje c.o., wod. - kan, oraz kotłownia na paliwo stałe umiejscowiona w części piwnicznej. Inwestor wymienił w roku 2005 kocioł C.O. - stan techniczny jego jest dobry i pozostanie on do zasilania nowej instalacji. Z uwagi na stan techniczny istniejącej należy wykonać nową instalację C.O. i remont instalacji wod.-kan., instalacji wodociągowej. Źródłem zimnej wody dla przedmiotowego obiektu będzie istniejące przyłącze wodociągowej o średnicy D = 25 mm wprowadzone do części piwnicznej. Zimna woda zostanie doprowadzona do baterii wannowych, natryskowych, umywalkowych i zlewozmywakowych a także do płuczek ustępowych oraz zaworów pisuarowych i ze złączkami. Źródłem C.W.U. będą bojlery - termy elektryczne. Instalacje wykonać z rur stalowych ocynkowanych układanych pod stropem piwnicy, w bruzdach ścian i pod posadzką. Wykonać nową instalację CO. Przewidziano układ obiegu wodnego pompowego z rozdziałem dolnym. W pomieszczeniu sali wykonać ogrzewanie dyżurne działające ciągle i część ogrzewania sterowanego zaworem dwudrożnym z siłownikiem elektrycznym na podstawie impulsów z czujnika temperatury. Instalacje wykonać z rur miedzianych. Jako elementy grzejne zamontować grzejniki płytowe, a na gałązkach zasilających zawory z głowicami termostatycznymi W pomieszczeniach apteki nie przewiduje się wykonania nowej instalacji. 6. INSTALACJE ELEKTRYCZNE Zakres robót przewiduje demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i wykonanie całkowicie nowej instalacji elektrycznej zasilającej, gniazd wtykowych, oświetlenia wraz z oprawami oraz wykonanie i montaż w kanale podpodłogowym instalacji zasilającej sceny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie dofinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi, zgodnie z zawartą umową o przyznanie pomocy Nr 6922-UM1500090/09 z dnia 28.10.2009r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HG INWEST BUDOWLANI Kaczmarek, Chmara s.j, Ul. Buszczaka 5, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 886812 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 628975,81

  • Oferta z najniższą ceną: 628975,81 / Oferta z najwyższą ceną: 1000400,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.