eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Świadczenie usługi sprzątania budynków Zespołu Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-10

Częstochowa: Świadczenie usługi sprzątania budynków Zespołu Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 6042 - 2015; data zamieszczenia: 10.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255575 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego, ul. Pułaskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 324 12 28, 324 12 06, faks (034) 343 241 035.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi sprzątania budynków Zespołu Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi sprzątania i bieżącego utrzymania czystości budynków Zespołu Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie o łącznej powierzchnio użytkowej - 7721,09 m2 Szczegółowy opis zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń lekcyjnych, biurowych, gospodarczych i sanitarnych przy użyciu własnych środków technicznych i chemicznych oraz własnych pracowników w budynkach Szkoły Plastycznych w Częstochowie, bieżące wyposażenie sanitariatów w środki higieny osobistej. a) sprzątanie codzienne ok 3722,46 m2 - odkurzanie i mycie podłóg (ceramicznych, kamiennych, drewnianych, wykładziny PCV) - odpowiednimi środkami zgodnie z instrukcja - czyszczenia i konserwacji danych wykładzin, w pracowniach mycie odpowiednimi środkami dopasowanymi do danej pracowni, mycie sztalug, podestów, usuwanie pozostałości po farbach - mycie drzwi wejściowych do budynku i schodów przed wejściem, mycie wszystkich przeszkleń do 2,3 m - mycie windy, schodów i balustrad, - odkurzanie mebli tapicerowanych i wykładzin dywanowych, - usuwanie śmieci i wymiana worków w koszach oraz pojemnikach niszczarek - wycieranie mebli, aparatów telefonicznych, komputerów, stolików, krzeseł, parapetów, - wietrzenie sprzątanych pomieszczeń, mycie tablic i gablot ogłoszeniowych, utrzymywanie w czystości tablic szkolnych, gąbek i ścierek, - mycie sali gimnastycznej, siłowni, szatni, - mycie i dezynfekcja toalet (muszle, pisuary, umywalki, kratki ściekowe), mycie ścian wykładanych glazurą, mycie luster. - dostawa oraz wymiana środków czystości (kostki zapachowe, odświeżacze powietrza, mydła w płynie nawilżającego). - papieru toaletowego białego miękkiego trzywarstwowego, ręczników typu zz białych w ilości zapewniającej zapotrzebowanie. - codzienne mycie maszynowe korytarzy - Wykonawca zapewni codzienne utrzymanie czystości terenu wokół szkoły w okresie letnim i zimowym (odśnieżanie) (nawierzchnie twarde tj. drogi wewnętrzne, chodniki, rampy, podesty, studzienki, droga pożarowa, parkingi - powierzchnia - 2601, 7 m2 b) sprzątanie cotygodniowe ok 997,98 m2: - czyszczenie wycieraczek przy wejściach - nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu - mycie grzejników - mycie na mokro wszystkich drzwi wraz ze świetlikami i framugą - mycie gaśnic i odkurzanie pajęczyn - mycie i wycieranie kurzu z wyłączników oświetleniowych i korytek kablowych - mycie lamp i wentylatorów - mycie lamperii z klinkieru - mycie luksferów c) czynności wykonywane raz na kwartał: - mycie okien wraz z ramami wewnętrznymi i zewnętrznymi jak również z parapetami - 329 sztuk. - mycie alpinistyczne świetlików - mycie okien i przeszkleń na klatkach schodowych metodą alpinistyczną - mycie elewacji budynku - mycie okien na Sali gimnastycznej z obu stron - pranie dywanów - szorowanie podłóg maszynowo - polimeryzacja podłóg odpowiednimi środkami z atestem i zapewniającymi zachowanie gwarancji na czyszczone powierzchnie zgodnie z instrukcja czyszczenia i pielęgnacji. d) czynności wykonywane dwa razy w roku 7721,09 m2 - gruntowne sprzątanie całej szkoły ( 1 sprzątanie zimowo - wiosenne w terminie w zależności od terminu ferii zimowych oraz warunków klimatycznych oraz drugie sprzątanie sierpień tj. wakacje letnie) e) Pozostałe wymagania: - Wykonawca winien posiadać własne narzędzia i urządzenia. - szorowarka - polerka wysokoobrotowa - Odkurzacz o mocy nie mniejszej niż 3000W - 4 szt. - wózki serwisowe - codzienny kontakt przedstawiciela wykonawcy z zamawiającym przez wyznaczoną do tego osobę - zamawiający wymaga, aby stosowane przez wykonawcę środki chemiczne posiadały odpowiednie certyfikaty i atesty dopuszczające je do użytku oraz aby ich jakość i rodzaj stosowanego sprzętu zapewniały utrzymanie czystości i higieny w budynkach. - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przynajmniej jednoosobowy serwis w godzinach 7.00- 15.00 od poniedziałku do piątku w celu utrzymania ogólnej czystości i bieżącej interwencji w zakresie powstawania wszelkiego rodzaju zabrudzeń. - Zamawiający wymaga, aby usługa sprzątania była wykonywana, przez co najmniej 10 osób i dodatkowo jedna osoba na serwisie dziennym w godzinach 7.00- 15.00 od poniedziałku do piątku. - Zamawiający zapewni Wykonawcy napięcie elektryczne, wodę. - W załączniku nr 9 do siwz przestawiono zestawienie powierzchni budynków oraz terminy sprzątania poszczególnych pomieszczeń...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD OCHRONY MIENIA IMPULS s.c., ul. Kapicy 3, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145325,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144654,00

  • Oferta z najniższą ceną: 144654,00 / Oferta z najwyższą ceną: 292754,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.