eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › "SKANSENOVA - systemowa opieka nad dziedzictwem w małopolskich muzeach na wolnym powietrzu" realizowanego w ramach osi VIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 - część VIII: Nadzory inwestorskie i autorskie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-10-19



Ogłoszenie nr 604206-N-2017 z dnia 2017-10-19 r.

Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu: "SKANSENOVA - systemowa opieka nad dziedzictwem w małopolskich muzeach na wolnym powietrzu" realizowanego w ramach osi VIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 - część VIII: Nadzory inwestorskie i autorskie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"SKANSENOVA - systemowa opieka nad dziedzictwem w małopolskich muzeach na wolnym powietrzu" realizowanego w ramach osi VIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 - część VIII: Nadzory inwestorskie i autorskie.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Tak


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Upoważniony do przeprowadzenia postępowania: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu ul. Lwowska 3, 33-300 Nowy Sącz, NIP 734-11-38-068, REGON 000282122 strona internetowa: www.muzeum.sacz.pl e-mail: sekretariat@muzeum.sacz.pl tel. 18 443-77-08, fax. 18 443-78-65 zwany w dalszej części SIWZ jako Zamawiający Prowadzący Postępowanie Partnerzy: Muzeum Okręgowe w Tarnowie Rynek 3; 33-100 Tarnów, NIP 873-000-76-51, REGON 850012309

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Nie
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu, krajowy numer identyfikacyjny 28212200000, ul. ul. Lwowska  3 , 33300   Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 184 437 708, e-mail sekretariat@muzeum.sacz.pl, faks 184 437 865.
Adres strony internetowej (URL): www.muzeum.sacz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytucja Kultury Wojeództwa Małopolskiego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Odpowiedzialnym za przeprowadzenie postępowania jest Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu.

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.muzeum.sacz.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
nie


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
TAK
Adres:
Pisemnie Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Lwowska 3, (sekretariat II piętro)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "SKANSENOVA - systemowa opieka nad dziedzictwem w małopolskich muzeach na wolnym powietrzu" realizowanego w ramach osi VIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 - część VIII: Nadzory inwestorskie i autorskie.
Numer referencyjny: P/9/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego postępowania jest część VIII - Nadzory inwestorskie i autorskie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług: a) pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej i konserwatorskiej przy realizacji robót w Sądeckim Parku Etnograficznego w Nowym Sączu - sektor Łemkowski oraz Dworski; konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej przy realizacji zadań w Chacie w Zalipiu; konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej przy realizacji robót w Zagrodzie w Zalipiu oraz konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej przy realizacji zadań w Dworze w Dołędze b) pełnienie nadzoru autorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej przy realizacji zadań w Chacie w Zalipiu; konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej przy realizacji robót w Zagrodzie w Zalipiu oraz konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej przy realizacji zadań w Dworze w Dołędze Zamówienie część VIII zostało podzielone na pięć (5) części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakresy robót budowlanych w odniesieniu do których pełniony będzie nadzór inwestorski i autorski zawiera dokumentacja projektowa dla poszczególnych zadań z którą obowiązkowo należy się zapoznać przed złożeniem oferty: Część VIII.I zamówienia: Usługi - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży budowlano-konserwatorskiej przy realizacji zadania w Sądeckim Parku Etnograficznym w Nowym Sączu sektor Łemkowski oraz sektor Dworski wg. dokumentacji projektowej: Projekt Budowlany wraz Programem Prac Konserwatorskich dla Sektora Łemkowskiego; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Projekt Budowlany wraz Programem Prac Konserwatorskich dla Sektora Dworskiego; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu. Część VIII.II zamówienia: A. Usługi - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej przy realizacji zadań przy Chacie w Zalipiu wg. dokumentacji projektowej: 1) branża konstrukcyjno-budowlana: a) Projekt budowlany restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej b) Uproszczona inwentaryzacja zabytkowego budynku mieszkalnego "Chaty Łączyńskiej" oraz studni z oprzyrządowaniem c) Inwentaryzacja zabytkowego budynku mieszkalnego "Chaty Łączyńskiej" - szczegóły 2) branża sanitarna: a) Projekt wykonawczy restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - branża sanitarna 3) branża elektryczna: a) Projekt wykonawczy konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - instalacje elektryczne i teletechniczne. 4) Program prac konserwatorskich restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej Uwaga! W zakres dokumentacji wchodzi ponadto komplet projektów systemów zabezpieczeń: a) Projekt wykonawczy konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - instalacje elektryczne i teletechniczne. System monitoringu CCTV), b) Projekt wykonawczy konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - Instalacje elektryczne i teletechniczne. System alarmowania pożaru SAP), c) Projekt wykonawczy konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - Instalacje elektryczne i teletechniczne. System sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, Na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy PZP w związku z § 11. ust. 4. Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą Zamawiający ogranicza zakres opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wyżej wymienionej dokumentacji. W związku z powyższym potencjalny wykonawca zobowiąże się do zachowania poufności w odniesieniu do informacji w niej zawartych (wzór oświadczenia - załącznik nr 9 do SIWZ). Na podstawie oświadczenia Zamawiający prześle na wskazany adres email uzupełnienia wyłączonego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający alternatywnie udostępnia dokumentację wykonawczą dotyczącą systemów zabezpieczeń również w swojej siedzibie po uprzednim umówieniu terminu. Kontakt z osobą odpowiedzialną: p. Zygmunt Adamski tel. 14 621 21 49 w. 55 mail: z.adamski@muzeum.tarnow.pl" B. Usługi - pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej oraz elektrycznej przy realizacji zadań w Zagrodzie w Zalipiu wg. dokumentacji projektowej: 1) branża konstrukcyjno-budowlana: a) Projekt budowlany restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu b) Korekty/zmiany nieistotne/ do Projektu budowlanego restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu 2) branża elektryczna: a) Projekt Budowlany Branża : Elektryczna, Instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne "Restauracja, konserwacja i rewitalizacja Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu"; b) Projekt Wykonawczy Branża : Elektryczna, Instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne "Restauracja, konserwacja i rewitalizacja Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu") Zamawiający: Muzeum Okręgowe w Tarnowie. 3) Program prac konserwatorskich restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Część VIII.III zamówienia: Usługi - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania przy Dworze w Dołędze wg. dokumentacji projektowej: 1) branża konstrukcyjno-budowlana: a) Projekt budowlany rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze b) Korekty/zmiany nieistotne/ do Projektu budowlanego rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze; c) Projekt wykonawczy rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze - przeniesienie chaty w Dołędze; d) Projekt budowlany i wykonawczy rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze - Spichlerz; 2) branża sanitarna: a) Projekt wykonawczy rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze - instalacje wod-kan, c.o., gaz, wentylacja mechaniczna 3) branża elektryczna: a) Projekt Budowlany Branża : Elektryczna, Instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne "Rewitalizacja i poszerzenie funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze" 4) Program prac konserwatorskich rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze Uwaga! W zakres dokumentacji wchodzi ponadto komplet projektów systemów zabezpieczeń: a) Projekt wykonawczy Rewitalizacja i poszerzenie funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze Instalacje elektryczne i teletechniczne (system monitoringu CCTV), b) Projekt wykonawczy Rewitalizacja i poszerzenie funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze Instalacje elektryczne i teletechniczne (system alarmowania pożaru SAP), c) Projekt wykonawczy Rewitalizacja i poszerzenie funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze Instalacje elektryczne i teletechniczne (system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN - rewizja) Na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy PZP w związku z § 11. ust. 4. Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą Zamawiający ogranicza zakres opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wyżej wymienionej dokumentacji. W związku z powyższym potencjalny wykonawca zobowiąże się do zachowania poufności w odniesieniu do informacji w niej zawartych (wzór oświadczenia - załącznik nr 9 do SIWZ). Na podstawie oświadczenia Zamawiający prześle na wskazany adres email uzupełnienia wyłączonego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający alternatywnie udostępnia dokumentację wykonawczą dotyczącą systemów zabezpieczeń również w swojej siedzibie po uprzednim umówieniu terminu. Kontakt z osobą odpowiedzialną: p. Zygmunt Adamski tel. 14 621 21 49 w. 55 mail: z.adamski@muzeum.tarnow.pl" Zamawiający: Muzeum Okręgowe w Tarnowie. Część VIII.IV zamówienia: A. Usługi - Pełnienie nadzoru autorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad dokumentacją przy realizacji zadań przy Chacie w Zalipiu wg. dokumentacji projektowej: 1) branża konstrukcyjno-budowlana: a) Projekt budowlany restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej b) Uproszczona inwentaryzacja zabytkowego budynku mieszkalnego "Chaty Łączyńskiej" oraz studni z oprzyrządowaniem c) Inwentaryzacja zabytkowego budynku mieszkalnego "Chaty Łączyńskiej" - szczegóły 2) branża sanitarna: a) Projekt wykonawczy restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - branża sanitarna 3) branża elektryczna: a) Projekt wykonawczy konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - branża elektryczna i teletechniczna Uwaga! W zakres dokumentacji wchodzi ponadto komplet projektów systemów zabezpieczeń: a) Projekt wykonawczy konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - instalacje elektryczne i teletechniczne. System monitoringu CCTV), b) Projekt wykonawczy konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - Instalacje elektryczne i teletechniczne. System alarmowania pożaru SAP), c) Projekt wykonawczy konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - Instalacje elektryczne i teletechniczne. System sygnalizacji włamania i napadu SSWiN Na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy PZP w związku z § 11. ust. 4. Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą Zamawiający ogranicza zakres opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wyżej wymienionej dokumentacji. W związku z powyższym potencjalny wykonawca zobowiąże się do zachowania poufności w odniesieniu do informacji w niej zawartych (wzór oświadczenia - załącznik nr 9 do SIWZ). Na podstawie oświadczenia Zamawiający prześle na wskazany adres email uzupełnienia wyłączonego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający alternatywnie udostępnia dokumentację wykonawczą dotyczącą systemów zabezpieczeń również w swojej siedzibie po uprzednim umówieniu terminu. Kontakt z osobą odpowiedzialną: p. Zygmunt Adamski tel. 14 621 21 49 w. 55 mail: z.adamski@muzeum.tarnow.pl" B. Usługi - pełnienie nadzoru autorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej oraz elektrycznej nad dokumentacją przy realizacji zadań w Zagrodzie w Zalipiu wg. dokumentacji projektowej: 1) branża konstrukcyjno-budowlana: a) Projekt budowlany restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu b) Korekty/zmiany nieistotne/ do Projektu budowlanego restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu 2) branża elektryczna: a) Projekt Budowlany Branża : Elektryczna, Instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne "Restauracja, konserwacja i rewitalizacja Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu"; b) Projekt Wykonawczy Branża : Elektryczna, Instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne "Restauracja, konserwacja i rewitalizacja Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu") Zamawiający: Muzeum Okręgowe w Tarnowie. Część VIII.V zamówienia: Usługi - Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji zadania przy Dworze w Dołędze wg. dokumentacji projektowej: 1) branża konstrukcyjno-budowlana: a) Projekt budowlany rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze b) Korekty/zmiany nieistotne/ do Projektu budowlanego rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze; c) Projekt wykonawczy rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze - przeniesienie chaty w Dołędze; d) Projekt budowlany i wykonawczy rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze - Spichlerz; 2) branża sanitarna: a) Projekt wykonawczy rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze - instalacje wod-kan, c.o., gaz, wentylacja mechaniczna 3) branża elektryczna: a) Projekt Budowlany Branża : Elektryczna, Instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne "Rewitalizacja i poszerzenie funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze" Uwaga! W zakres dokumentacji wchodzi ponadto komplet projektów systemów zabezpieczeń : a) Projekt wykonawczy Rewitalizacja i poszerzenie funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze Instalacje elektryczne i teletechniczne (system monitoringu CCTV), b) Projekt wykonawczy Rewitalizacja i poszerzenie funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze Instalacje elektryczne i teletechniczne (system alarmowania pożaru SAP), c) Projekt wykonawczy Rewitalizacja i poszerzenie funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze Instalacje elektryczne i teletechniczne (system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN - rewizja) Na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy PZP w związku z § 11. ust. 4. Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą Zamawiający ogranicza zakres opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wyżej wymienionej dokumentacji. W związku z powyższym potencjalny wykonawca zobowiąże się do zachowania poufności w odniesieniu do informacji w niej zawartych (wzór oświadczenia - załącznik nr 9 do SIWZ). Na podstawie oświadczenia Zamawiający prześle na wskazany adres email uzupełnienia wyłączonego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający alternatywnie udostępnia dokumentację wykonawczą dotyczącą systemów zabezpieczeń również w swojej siedzibie po uprzednim umówieniu terminu. Kontakt z osobą odpowiedzialną: p. Zygmunt Adamski tel. 14 621 21 49 w. 55 mail: z.adamski@muzeum.tarnow.pl" Zamawiający: Muzeum Okręgowe w Tarnowie.

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71248000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Część VIII.I od dnia 01.04.2018 r. do dnia 01.10.2018 r. Część VIII.II Zagroda Zalipie: od dnia podpisania umowy do dnia 30.03.2018 r.; Chata Zalipie od dnia 01.04.2018 r. do 30.09.2018 r. Część VIII.III Dwór Dołęga od dnia podpisania umowy do 30.09.2018 r., Część VIII.IV Zagroda Zalipie: od dnia podpisania umowy do dnia 30.03.2018 r.; Chata Zalipie od dnia 01.04.2018 r. do 30.09.2018 r. Część VIII.V Dwór Dołęga od dnia podpisania umowy do 30.09.2018 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w zakresie doświadczenia: a)Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla części VIII.I, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty - polegających na nadzorze co najmniej 2 robót budowlanych lub konserwatorskich, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda, b)Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla części VIII.II, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty - polegające na nadzorze wielobranżowym (branża budowlana, branża sanitarna i elektryczna) co najmniej 2 robót , o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, c)Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla części VIII.III, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty - polegających na nadzorze wielobranżowym (branża budowlana, branża sanitarna i elektryczna) co najmniej 2 robót, o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, d)Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla części VIII.IV, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty - polegających na wykonaniu dwóch projektów wielobranżowych (branża budowlana, branża sanitarna i elektryczna), o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każdy, e)Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla części VIII.V, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty - polegających na wykonaniu dwóch projektów wielobranżowych (branża budowlana, branża sanitarna i elektryczna) , o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, 2) w zakresie zdolności zawodowych: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i skieruje do realizacji zamówienia wraz z podaniem podstawy do dysponowania osoby: a)dla części VIII.I zamówienia : co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych oraz konserwatorskich, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, b)dla części VIII.II zamówienia: 1/ co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury 2/ co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, 3/ co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, c)dla części VIII.III zamówienia: 1/ co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach 2/ co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, 3/ co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, d)dla części VIII.IV zamówienia: 1/ co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, 2/ co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, 3/ co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, e)dla części VIII.V zamówienia: 1/ co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, 2/ co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, 3/ co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy, W przypadku oferty wspólnej dokumenty składa odrębnie każdy z uczestników postępowania. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsca zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
A. dla części VIII.I, a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty - - usług nadzorów nad co najmniej 2 robotami budowlanymi lub konserwatorskimi, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda, sporządzonego zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ, b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia; co najmniej 1 osobę, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych oraz konserwatorskich w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, sporządzonego zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ. B. dla części VIII.II, a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty - nadzorów wielobranżowych ( branża budowlana, branża sanitarna i elektryczna) co najmniej 2 robót o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, sporządzonego zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ, b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia sporządzony zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ zawierający: b.1 co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, b.2 co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, b.3 co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, C. dla części VIII.III, a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty - nadzorów wielobranżowych ( branża budowlana, branża sanitarna i elektryczna) co najmniej 2 robót o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, sporządzonego zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ, b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia sporządzony zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ zawierający: b.1 co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, b.2 co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, b.3 co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, D. dla części VIII.IV, a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty- co najmniej dwa projekty wielobranżowe (branża budowlana, branża sanitarna i elektryczna) o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każdy sporządzonego zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ, b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia sporządzony zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ zawierający: b.1 co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, b.2 co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, b.3 co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, E. dla części VIII.V, a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty- co najmniej dwa projekty wielobranżowe (branża budowlana, branża sanitarna i elektryczna) o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każdy sporządzony zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ, b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ zawierającego: b.1 co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, b.2 co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, b.3 co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 4.4 i 4.6 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Część VIII.I.Cena ( brutto)60,00
Część VIII.I.Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru40,00
Część VIII.II.Cena ( brutto)60,00
Część VIII.II.Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru40,00
Część VIII.III.Cena ( brutto)60,00
Część VIII.III.Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru40,00
Część VIII.IV.Cena ( brutto)60,00
Część VIII.IV.Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru autorskiego40,00
Część VIII.V.Cena ( brutto)60,00
Część VIII.V.Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru autorskiego40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach jak w projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 2 ( zawierającym załączniki dla każdej części zamówienia) niniejszej specyfikacji. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli konieczność zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Ewentualne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte w projektach umów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 2Nazwa: Część VIII.II zamówienia: A. Usługi - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej przy realizacji zadań przy Chacie w Zalipiu wg. dokumentacji projektowej;B. Usługi - pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej oraz elektrycznej przy realizacji zadań w Zagrodzie w Zalipiu wg. dokumentacji projektowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VIII.II zamówienia: A. Usługi - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej przy realizacji zadań przy Chacie w Zalipiu wg. dokumentacji projektowej: 1) branża konstrukcyjno-budowlana: a) Projekt budowlany restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej b) Uproszczona inwentaryzacja zabytkowego budynku mieszkalnego "Chaty Łączyńskiej" oraz studni z oprzyrządowaniem c) Inwentaryzacja zabytkowego budynku mieszkalnego "Chaty Łączyńskiej" - szczegóły 2) branża sanitarna: a) Projekt wykonawczy restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - branża sanitarna 3) branża elektryczna: a) Projekt wykonawczy konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - instalacje elektryczne i teletechniczne. 4) Program prac konserwatorskich restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej Uwaga! W zakres dokumentacji wchodzi ponadto komplet projektów systemów zabezpieczeń: a) Projekt wykonawczy konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - instalacje elektryczne i teletechniczne. System monitoringu CCTV), b) Projekt wykonawczy konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - Instalacje elektryczne i teletechniczne. System alarmowania pożaru SAP), c) Projekt wykonawczy konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - Instalacje elektryczne i teletechniczne. System sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, Na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy PZP w związku z § 11. ust. 4. Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą Zamawiający ogranicza zakres opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wyżej wymienionej dokumentacji. W związku z powyższym potencjalny wykonawca zobowiąże się do zachowania poufności w odniesieniu do informacji w niej zawartych (wzór oświadczenia - załącznik nr 9 do SIWZ). Na podstawie oświadczenia Zamawiający prześle na wskazany adres email uzupełnienia wyłączonego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający alternatywnie udostępnia dokumentację wykonawczą dotyczącą systemów zabezpieczeń również w swojej siedzibie po uprzednim umówieniu terminu. Kontakt z osobą odpowiedzialną: p. Zygmunt Adamski tel. 14 621 21 49 w. 55 mail: z.adamski@muzeum.tarnow.pl" B. Usługi - pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej oraz elektrycznej przy realizacji zadań w Zagrodzie w Zalipiu wg. dokumentacji projektowej: 1) branża konstrukcyjno-budowlana: a) Projekt budowlany restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu b) Korekty/zmiany nieistotne/ do Projektu budowlanego restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu 2) branża elektryczna: a) Projekt Budowlany Branża : Elektryczna, Instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne "Restauracja, konserwacja i rewitalizacja Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu"; b) Projekt Wykonawczy Branża : Elektryczna, Instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne "Restauracja, konserwacja i rewitalizacja Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu") 3) Program prac konserwatorskich restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu Zamawiający: Muzeum Okręgowe w Tarnowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71248000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena (brutto)60,00
Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zagroda Zalipie: od dnia podpisania umowy do dnia 30.03.2018 r.; Chata Zalipie od dnia 01.04.2018 r. do 30.09.2018 r.


Część nr: 1Nazwa: Część VIII.I zamówienia: Usługi - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży budowlano-konserwatorskiej przy realizacji zadania w Sądeckim Parku Etnograficznym w Nowym Sączu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VIII.I zamówienia: Usługi - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży budowlano-konserwatorskiej przy realizacji zadania w Sądeckim Parku Etnograficznym w Nowym Sączu sektor Łemkowski oraz sektor Dworski wg. dokumentacji projektowej: Projekt Budowlany wraz Programem Prac Konserwatorskich dla Sektora Łemkowskiego; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Projekt Budowlany wraz Programem Prac Konserwatorskich dla Sektora Dworskiego; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-04-01
data zakończenia: 2018-10-01
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena (brutto)60,00
Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Część VIII.III zamówienia: Usługi - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania przy Dworze w Dołędze wg. dokumentacji projektowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VIII.III zamówienia: Usługi - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania przy Dworze w Dołędze wg. dokumentacji projektowej: 1) branża konstrukcyjno-budowlana: a) Projekt budowlany rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze b) Korekty/zmiany nieistotne/ do Projektu budowlanego rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze; c) Projekt wykonawczy rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze - przeniesienie chaty w Dołędze; d) Projekt budowlany i wykonawczy rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze - Spichlerz; 2) branża sanitarna: a) Projekt wykonawczy rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze - instalacje wod-kan, c.o., gaz, wentylacja mechaniczna 3) branża elektryczna: a) Projekt Budowlany Branża : Elektryczna, Instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne "Rewitalizacja i poszerzenie funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze" 4) Program prac konserwatorskich rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze Uwaga! W zakres dokumentacji wchodzi ponadto komplet projektów systemów zabezpieczeń: a) Projekt wykonawczy Rewitalizacja i poszerzenie funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze Instalacje elektryczne i teletechniczne (system monitoringu CCTV), b) Projekt wykonawczy Rewitalizacja i poszerzenie funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze Instalacje elektryczne i teletechniczne (system alarmowania pożaru SAP), c) Projekt wykonawczy Rewitalizacja i poszerzenie funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze Instalacje elektryczne i teletechniczne (system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN - rewizja) Na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy PZP w związku z § 11. ust. 4. Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą Zamawiający ogranicza zakres opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wyżej wymienionej dokumentacji. W związku z powyższym potencjalny wykonawca zobowiąże się do zachowania poufności w odniesieniu do informacji w niej zawartych (wzór oświadczenia - załącznik nr 9 do SIWZ). Na podstawie oświadczenia Zamawiający prześle na wskazany adres email uzupełnienia wyłączonego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający alternatywnie udostępnia dokumentację wykonawczą dotyczącą systemów zabezpieczeń również w swojej siedzibie po uprzednim umówieniu terminu. Kontakt z osobą odpowiedzialną: p. Zygmunt Adamski tel. 14 621 21 49 w. 55 mail: z.adamski@muzeum.tarnow.pl" Zamawiający: Muzeum Okręgowe w Tarnowie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71248000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena (brutto)60,00
Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Część VIII.IV zamówienia: A. Usługi - Pełnienie nadzoru autorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad dokumentacją przy realizacji zadań przy Chacie w Zalipiu wg. dokumentacji projektowej;B. Usługi - pełnienie nadzoru autorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej oraz elektrycznej nad dokumentacją przy realizacji zadań w Zagrodzie w Zalipiu wg. dokumentacji projektowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VIII.IV zamówienia: A. Usługi - Pełnienie nadzoru autorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad dokumentacją przy realizacji zadań przy Chacie w Zalipiu wg. dokumentacji projektowej: 1) branża konstrukcyjno-budowlana: a) Projekt budowlany restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej b) Uproszczona inwentaryzacja zabytkowego budynku mieszkalnego "Chaty Łączyńskiej" oraz studni z oprzyrządowaniem c) Inwentaryzacja zabytkowego budynku mieszkalnego "Chaty Łączyńskiej" - szczegóły 2) branża sanitarna: a) Projekt wykonawczy restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - branża sanitarna 3) branża elektryczna: a) Projekt wykonawczy konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - branża elektryczna i teletechniczna Uwaga! W zakres dokumentacji wchodzi ponadto komplet projektów systemów zabezpieczeń: a) Projekt wykonawczy konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - instalacje elektryczne i teletechniczne. System monitoringu CCTV), b) Projekt wykonawczy konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - Instalacje elektryczne i teletechniczne. System alarmowania pożaru SAP), c) Projekt wykonawczy konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu. Relokacja Chaty Łączyńskiej - Instalacje elektryczne i teletechniczne. System sygnalizacji włamania i napadu SSWiN Na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy PZP w związku z § 11. ust. 4. Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą Zamawiający ogranicza zakres opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wyżej wymienionej dokumentacji. W związku z powyższym potencjalny wykonawca zobowiąże się do zachowania poufności w odniesieniu do informacji w niej zawartych (wzór oświadczenia - załącznik nr 9 do SIWZ). Na podstawie oświadczenia Zamawiający prześle na wskazany adres email uzupełnienia wyłączonego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający alternatywnie udostępnia dokumentację wykonawczą dotyczącą systemów zabezpieczeń również w swojej siedzibie po uprzednim umówieniu terminu. Kontakt z osobą odpowiedzialną: p. Zygmunt Adamski tel. 14 621 21 49 w. 55 mail: z.adamski@muzeum.tarnow.pl" B. Usługi - pełnienie nadzoru autorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej oraz elektrycznej nad dokumentacją przy realizacji zadań w Zagrodzie w Zalipiu wg. dokumentacji projektowej: 1) branża konstrukcyjno-budowlana: a) Projekt budowlany restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu b) Korekty/zmiany nieistotne/ do Projektu budowlanego restauracji, konserwacji i rewitalizacji Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu 2) branża elektryczna: a) Projekt Budowlany Branża : Elektryczna, Instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne "Restauracja, konserwacja i rewitalizacja Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu"; b) Projekt Wykonawczy Branża : Elektryczna, Instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne "Restauracja, konserwacja i rewitalizacja Zagrody Felicji Curyłowej w Zalipiu") Zamawiający: Muzeum Okręgowe w Tarnowie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71248000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena (brutto)60,00
Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru autorskiego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zagroda Zalipie: od dnia podpisania umowy do dnia 30.03.2018 r.; Chata Zalipie od dnia 01.04.2018 r. do 30.09.2018 r.


Część nr: 5Nazwa: Część VIII.V zamówienia: Usługi - Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji zadania przy Dworze w Dołędze wg. dokumentacji projektowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VIII.V zamówienia: Usługi - Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji zadania przy Dworze w Dołędze wg. dokumentacji projektowej: 1) branża konstrukcyjno-budowlana: a) Projekt budowlany rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze b) Korekty/zmiany nieistotne/ do Projektu budowlanego rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze; c) Projekt wykonawczy rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze - przeniesienie chaty w Dołędze; d) Projekt budowlany i wykonawczy rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze - Spichlerz; 2) branża sanitarna: a) Projekt wykonawczy rewitalizacji i poszerzenia funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze - instalacje wod-kan, c.o., gaz, wentylacja mechaniczna 3) branża elektryczna: a) Projekt Budowlany Branża : Elektryczna, Instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne "Rewitalizacja i poszerzenie funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze" Uwaga! W zakres dokumentacji wchodzi ponadto komplet projektów systemów zabezpieczeń : a) Projekt wykonawczy Rewitalizacja i poszerzenie funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze Instalacje elektryczne i teletechniczne (system monitoringu CCTV), b) Projekt wykonawczy Rewitalizacja i poszerzenie funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze Instalacje elektryczne i teletechniczne (system alarmowania pożaru SAP), c) Projekt wykonawczy Rewitalizacja i poszerzenie funkcji muzealnych Muzeum Dwór w Dołędze Instalacje elektryczne i teletechniczne (system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN - rewizja) Na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy PZP w związku z § 11. ust. 4. Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą Zamawiający ogranicza zakres opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wyżej wymienionej dokumentacji. W związku z powyższym potencjalny wykonawca zobowiąże się do zachowania poufności w odniesieniu do informacji w niej zawartych (wzór oświadczenia - załącznik nr 9 do SIWZ). Na podstawie oświadczenia Zamawiający prześle na wskazany adres email uzupełnienia wyłączonego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający alternatywnie udostępnia dokumentację wykonawczą dotyczącą systemów zabezpieczeń również w swojej siedzibie po uprzednim umówieniu terminu. Kontakt z osobą odpowiedzialną: p. Zygmunt Adamski tel. 14 621 21 49 w. 55 mail: z.adamski@muzeum.tarnow.pl" Zamawiający: Muzeum Okręgowe w Tarnowie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71248000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena (brutto)60,00
Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru autorskiego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.