eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporków › Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Stąporków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-26

Stąporków: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Stąporków
Numer ogłoszenia: 60405 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stąporków, ul. Piłsudskiego 132a, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3741122, fax 041 3741860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Stąporków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację oświetlenia drogowego polegającą na utrzymaniu w sprawności technicznej 2067 punktów oświetlenia drogowego. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności -wymianę niesprawnych źrodeł światła -wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw, -regulację położenia źródeł światła względem kolszy i obłyśników, -czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników, -wymianę niesprawnych odbłyśników, -wymianę uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach, -przegląd, konserwację i wymianę wyeksploatowanych złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci, -konserwację słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych, -malowanie słupów stalowych i wysięgników oświetlenia wydzielonego, -malowanie szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnianie opisów, -prostowanie pochlonych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego, -uzupełnianie i konserwacja zamknięć skrzynek, wnęk słupowych itp., -przegląd i konserwacja aparatury łączeniowej i sterowniczej, -czyszczenie i konserwacja tablic rozdzielczych, -regulację zegarów sterowniczych, -wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych, zegarów, styczników, gniazd bezpiecznikowych itp., -wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach, -usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn, -regulacja zwisów oświetlenia drogowego, -lokalizację i naprawę uszkodzonych kablli zasilających obwody oświetleniowe, -naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświelenia ulicznego w sieci podwieszonej, -wymianę (naprawę) uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznympodwieszonych na słupach linii napowietrznych nn, -zabezpieczenie i wymianę urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych (np. słupów oświetlenia wydzielonego, opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych itp.) -kontrolę sprawności oświetlenia na terenie gminy, -wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń, -pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej), -poprawa rezystancji uziemień opraw oświetleniowych, -przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia drogowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Pzp, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, 3) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia tj: posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r. Nr 89, poz.828 z późn. zmian.) w zakresie: a) dozoru - dla kierujących czynnościami osób wykonujących prace w zakresie konserwacji, napraw, czynności kontrolno-pomiarowych i montażu urządzeń oświetlenia drogowego, b) eksploatacji - dla wykonujących prace w zakresie konserwacji - czynności związane z zabezpieczeniem i utrzymaniem należytego stanu technicznego urządzeń oświetlenia drogowego posiadające dodatkowo uprawnienia w zakresie wykonywania prac pod napięciem (PPN). c) przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego. 4) dysponują sprzętem do prac w technologii pod napięciem: (wykaz narzędzi zgodnie z załącznikiem nr 7) 5) posiadają ubezpieczenie OC nie niższej niż 100 000 zł Ocena tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-niespełnia w oparciu o infarmacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedłożonych przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę na formularzu wg wzoru określonego w załączniku Nr 1 do SIWZ. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji w zakresie opisanym w rozdz. VII pkt 3 SIWZ, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia tj: posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r. Nr 89, poz.828 z późn. zmian.) w zakresie: - dozoru - dla kierujących czynnościami osób wykonujących prace w zakresie konserwacji, napraw, czynności kontrolno-pomiarowych i montażu urządzeń oświetlenia drogowego, - eksploatacji - dla wykonujących prace w zakresie konserwacji - czynności związane z zabezpieczeniem i utrzymaniem należytego stanu technicznego urządzeń oświetlenia drogowego posiadające dodatkowo uprawnienia w zakresie wykonywania prac pod napięciem (PPN) - ważne na dzień złożenia oferty - przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego - zaświadczenie 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie - należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku, gdy osoba składająca ofertę nie jest, z mocy prawa, osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy załączyć pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. d) wykaz sprzętu wykorzystywanego do realizacji zamówienia wg załącznika 7 5.Polisa ubezpieczenia OC na okres obowiązywania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staporkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Stąporków,. 26-220 Stąporków, ul.Piłsudskiego132A, pok. nr 31.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 13:00, miejsce: Siedziba zamawiajacego pok. nr 20 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.