eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Masłów › Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Masłów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-29



Ogłoszenie nr 603667-N-2020 z dnia 2020-10-29 r.

Urząd Gminy Masłów: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Masłów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Masłów, krajowy numer identyfikacyjny 29101030000000, ul. Masłów Pierwszy, ul. Spokojna  2 , 26-001  Masłów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 311 00 60, e-mail gmina@maslow.pl, faks 41 311 00 61.
Adres strony internetowej (URL): http://www.maslow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.maslow.biuletyn.net/?bip=1&cid=1007


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.maslow.biuletyn.net/?bip=1&cid=1007


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej.
Adres:
Gmina Masłów ul. Spokojna 2, 26-001 Masłów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Masłów
Numer referencyjny: BiGP.271.54.2020.KJ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Masłów. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 n/w zadania: Zadanie nr 1: "Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Mąchocice Scholasteria przy drodze gminnej numer ewid. 162" oraz "Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Masłów Pierwszy na granicy z miejscowością Dąbrowa" * "Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Mąchocice Scholasteria przy drodze gminnej numer ewid. 162" 1) Zakres robót a) Montaż słupów oświetleniowych - 6 szt.; b) Budowa elektroenergetycznej kablowej linii oświetleniowej o łącznej długości trasy 186m; c) Montaż opraw oświetlenia drogowego typu LED - 6szt; 2) Budowa linii oświetlenia ulicznego - zakres prac montażowych a) W lokalizacji zgodnej z projektem zagospodarowania terenu wzdłuż drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 162 należy zabudować słupy oświetleniowe nr 3/1, 3/2, 3/3, 3/4, 3/5, 3/6. Słupy wykonać jako stalowe o wysokości 5m, montowane na fundamencie betonowym. b) Słupy wyposażyć w izolowane złącza kablowe umożliwiającymi podłączenie do czterech kabli o przekroju 35mm2. Zabudować słupy o parametrach technicznych zgodnych z wytycznymi zamawiającego. c) Na odcinkach od istniejącego słupa linii nN nr 3 do projektowanego słupa stalowego 3/1 i dalej do słupa 3/6 ułożyć kablową linię oświetleniową. Linię wykonać kablem ziemnym YAKXs 4x35mm2. Na słupie nr 3 kable chronić rurą osłonową BE50 do wys. 2,5m, rurę uszczelnić kapturem termokurczliwym. Opisać typ i kierunek zejścia kablowego, zastosować znaczniki grawerowane lub wypalane laserowo. d) Kabel ułożyć po trasie zgodnej z rysunkiem nr 2 PZT. Równolegle z kablem ułożyć bednarkę uziemiającą tFeZn 24x5. e) Na słupie nN nr 3 zabudować ogranicznik przepięć nN o napięciu roboczym 660V i znamionowym prądzie wyładowczym 5kA przeznaczony do linii izolowanej. Wykonać uziemienie słupa nr 3. Wartość rezystancji uziemienia R <= 10OH. f) W skrzyni SOU istniejące zabezpieczenie obwodu oświetleniowego nr 1 - S301 C6A - bez zmian. 3) Montaż opraw oświetleniowych a) Na wskazanych na planie i schemacie projektowanych słupach stalowych nr 3/1, 3/2, 3/3, 3/4, 3/5, 3/6 zainstalować oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED o mocy 24W, oprawy montować bezpośrednio na trzpieniu słupa, bez wykorzystania wysięgnika. Oprawy zasilić bezpośrednio z IZK przewodami YdY 2x2,5mm2, w IZK zastosować bezpiecznik gF6A stanowiącą zabezpieczenie oprawy. Po zamontowaniu opraw wyregulować kąt nachylenia w celu uzyskania najlepszych parametrów oświetlenia zgodnie z załączonymi obliczeniami fotometrycznym. * "Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Masłów Pierwszy na granicy z miejscowością Dąbrowa" 1) Zakres robót a) Montaż stanowisk słupowych - 9 szt.; b) Budowa elektroenergetycznej napowietrznej linii oświetleniowej o łącznej długości trasy 305m; c) Montaż opraw oświetlenia drogowego typu LED - 9szt; 2) Budowa oświetlenia ulicznego - zakres prac montażowych a) W lokalizacji zgodnej z projektem zagospodarowania terenu wzdłuż ulicy należy zabudować stanowiska słupowe nr 14/1, 14/2, 14/3, 14/4, 14/5, 14/6, 14/7, 14/8, 14/9. Słupy wykonać na żerdziach wirowanych E10,5. b) Na odcinku od istn. słupa nr 14 do słupa nr 14/1 i dalej do projektowanego słupa 14/9 podwiesić przewód oświetleniowy ASXSn 2x25mm2. c) Podłączenie przewodu do istniejącej linii wykonać zaciskami odgałęźnymi jednostronnie przebijającymi izolację. d) Przewód oświetleniowy montować na ww. stanowiskach słupowych za pomocą certyfikowanego osprzętu do słupów wirowanych. e) Na słupie nr 14/9 zabudować ogranicznik przepięć nN o napięciu roboczym 660V i znamionowym prądzie wyładowczym 5kA przeznaczony do linii izolowanej. Wykonać uziemienie słupa 14/9. Wartość rezystancji uziemienia R <= 5OH. f) W skrzyni SOU wymienić istniejące zabezpieczenie obwodu oświetleniowego nr 1 na S301 C10A 3) Montaż opraw oświetleniowych a) Na projektowanych słupach 14/1, 14/2, 14/3, 14/4, 14/5, 14/6, 14/7, 14/8, 14/9 należy zamontować wysięgniki stalowe (montaż nad linią roboczą). Długość wysięgnika (poziomo) wynosi 1,0m, kąt nachylenia 0st.. Wysięgniki winny być zabezpieczone przed korozją poprzez ocynkowanie ogniowe obustronne (grubość pokrycia cynkiem min 90 mikrometrów). Ponadto należy w wysięgniku wykonanym z rury stalowej wsunąć rurę osłonową PESZEL o średnicy 37mm. Ważnym szczegółem montażowym jest, aby oba końce rury winidurowej karbowanej wsuniętej do wysięgnika wy-stawały po około 10mm po obu końcach. Wystające krawędzie rury zaokrąglić. b) Na zabudowanych wysięgnikach należy zamocować oprawy oświetleniowe wyposażone w źródło światła typu LED o mocy 32W, nachylenie opraw względem płaszczyzny ziemi wynosi 5 st. c) Podłączenia projektowanej linii oświetlenia wykonać zgodnie z katalogiem Lnni, do zasilenia opraw użyć przewodów YdY 2x2,5mm2. Podłączenie pomiędzy linią napowietrzną a oprawami wykonać za pomocą zacisku dwustronnie przebijającego izolacje oraz oprawy bezpiecznikowej wyposażeniowej we wkładkę bezpiecznikową gF 6A stanowiącą zabezpieczenie pojedynczej oprawy. d) Po zamontowaniu opraw wyregulować kąt nachylenia w celu uzyskania najlepszych parametrów oświetlenia zgodnie z załączonymi obliczeniami fotometrycznymi. Zadanie nr 2: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Masłów Pierwszy ul. Foliowa, ul. Graniczna" W ramach zlecenia inwestora należy wybudować linię oświetlenia ulicznego w miejscowości Masłów Pierwszy gm. Masłów. Projektowana linia oświetleniowa zasilana będzie częściowo ze stacji transformatorowej "Wola Kopcowa 1330" i stacji "1432 Masłów Parcele". Inwestycja została podzielona na trzy etapy realizacji. 1) Zakres robót: a) Doposażenie szafy SOU - 1 szt. b) Montaż stanowisk słupowych - 21 szt.; c) Przebudowa stanowisk słupowych - 1 szt.; d) Budowa elektroenergetycznej napowietrznej linii oświetleniowej o łącznej długości trasy 735m; e) Montaż opraw oświetlenia drogowego typu LED - 21szt; 2) Budowa oświetlenia ulicznego - zakres prac montażowych ETAP 1 - oświetlenie ul. Granicznej oraz części ul. Foliowej a) Doposażenie szafy sterowania oświetleniem ulicznym SOU a. Istniejącą skrzynię SOU-1 na słupie nr 13 należy doposażyć w układ ograniczający prąd rozruchowy oraz dodatkowe pole odpływowe S301 C6A. b. Istniejący przewód oświetleniowy podwieszony przelotowo na żerdzi słupa nr 13 należy rozciąć i zakończyć obustronnie krańcowo na żerdzi słupa. Wykonać nowe nawiązanie obwodu oświetleniowego nr 2 przewodem ASXSn 2x25mm2. Przewód wprowadzić na szczyt słupa nr 13 i połączyć z istniejącym przewodem ASXSn 2x25mm2 podwieszonym w kierunku słupa nr 15/5. Zastosować zaciskami obustronnie przebijającymi izolację. Istniejący przewód oświetleniowy od słupa nr 13 do słupa nr 12/3 i słupa nr 5 będzie tworzył obwód ośw. nr 1. b) Budowa linii oświetlenia ulicznego a. W lokalizacji zgodnej z projektem zagospodarowania terenu wzdłuż ulicy Granicznej i Foliowej należy zabudować stanowiska słupowe nr 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28. Słupy wykonać na żerdziach wirowanych E10,5. b. Na odcinku od istn. słupa nr 15 do słupa nr 16 i dalej do projektowanego słupa 28 podwiesić przewód oświetleniowy ASXSn 2x25mm2. c. Podłączenie przewodu do istniejącej linii wykonać zaciskami obustronnie przebijającymi izolację. d. Przewód oświetleniowy montować na ww. stanowiskach słupowych za pomocą certyfikowanego osprzętu do słupów wirowanych. e. Na słupie nr 28 zabudować ogranicznik przepięć nN o napięciu roboczym 660V i znamionowym prądzie wyładowczym 5kA przeznaczony do linii izolowanej. Wykonać uziemienie słupa 28. Wartość rezystancji uziemienia R <= 5OH. f. Projektowany odcinek linii stanowił będzie kontynuację obwodu oświetleniowego nr 2. Zabezpieczenie obwodu nr 2 w skrzyni SOU - S301 C6A. c) Montaż opraw oświetleniowych a. Na projektowanych słupach należy zamontować wysięgniki stalowe (montaż nad linią roboczą). Długość wysięgnika (poziomo) wynosi 1,0m, kąt nachylenia 0 st.. Wysięgniki winny być zabezpieczone przed korozją poprzez ocynkowanie ogniowe obustronne (grubość pokrycia cynkiem min 90 mikrometrów). Ponadto należy w wysięgniku wykonanym z rury stalowej wsunąć rurę osłonową PESZEL o średnicy 37mm. Ważnym szczegółem montażowym jest, aby oba końce rury winidurowej karbowanej wsuniętej do wysięgnika wystawały po około 10mm po obu końcach. Wystające krawędzie rury zaokrąglić. b. Na zabudowanych wysięgnikach należy zamocować oprawy oświetleniowe wyposażone w źródło światła typu LED o mocy 32W, nachylenie opraw względem płaszczyzny ziemi wynosi 5 st. c. Podłączenia projektowanej linii oświetlenia wykonać zgodnie z katalogiem Lnni, do zasilenia opraw użyć przewodów YdY 2x2,5mm2. Podłączenie pomiędzy linią napowietrzną a oprawami wykonać za pomocą zacisku dwustronnie przebijającego izolacje oraz oprawy bezpiecznikowej wyposażeniowej we wkładkę bezpiecznikową gF6A stanowiącą zabezpieczenie pojedynczej oprawy. d. Po zamontowaniu opraw wyregulować kąt nachylenia w celu uzyskania najlepszych parametrów oświetlenia zgodnie z załączonymi obliczeniami fotometrycznymi. ETAP 2 - oświetlenie części ul. Foliowej a) Budowa linii oświetlenia ulicznego - zasilanie z SOU na st. "Wola Kopcowa 1330" a. W lokalizacji zgodnej z projektem zagospodarowania terenu wzdłuż ulicy Foliowej należy zabudować stanowiska słupowe nr 7/1, 7/2, 7/3 ,7/4. Słupy wykonać na żerdziach wirowanych E10,5. b. Wymienić w istniejącej lokalizacji słup oświetleniowy nr 7 (własność Gminy) na słup RPK-E10,5/4,3. Na przebudowany słup przenieść istniejącą oprawę oświetleniową. Materiały z demontażu przekazać właścicielowi majątku. c. Na odcinku od przebudowanego słupa nr 7 do projektowanego słupa 7/1 i dalej do słupa 7/4 podwiesić przewód oświetleniowy ASXSn 2x25mm2. d. Podłączenie przewodu do istniejącej linii wykonać zaciskami obustronnie przebijającymi izolację. e. Przewód oświetleniowy montować na ww. stanowiskach słupowych za pomocą certyfikowanego osprzętu do słupów wirowanych. f. Na słupie nr 7/4 zabudować ogranicznik przepięć nN o napięciu roboczym 660V i znamionowym prądzie wyładowczym 5kA przeznaczony do linii izolowanej. Wykonać uziemienie słupa 7/4. Wartość rezystancji uziemienia R <= 5OH. g. Projektowany odcinek linii stanowił będzie kontynuację obwodu oświetleniowego nr 2. Zabezpieczenie obwodu nr 2 w skrzyni SOU - S301 C6A - bez zmian. b) Montaż opraw oświetleniowych a. Na projektowanych słupach 7/1, 7/2, 7/3 i 7/4 należy zamontować wysięgniki stalowe (montaż nad linią roboczą). Długość wysięgnika (poziomo) wynosi 1,0m, kąt nachylenia 0 st.. Wysięgniki winny być zabezpieczone przed korozją poprzez ocynkowanie ogniowe obustronne (grubość pokrycia cynkiem min 90 mikrometrów). Ponadto należy w wysięgniku wykonanym z rury stalowej wsunąć rurę osłonową PESZEL o średnicy 37mm. Ważnym szczegółem montażowym jest, aby oba końce rury winidurowej karbowanej wsuniętej do wysięgnika wystawały po około 10mm po obu końcach. Wystające krawędzie rury zaokrąglić. b. Na zabudowanych wysięgnikach należy zamocować oprawy oświetleniowe wyposażone w źródło światła typu LED o mocy 32W, nachylenie opraw względem płaszczyzny ziemi wynosi 5 st. c. Podłączenia projektowanej linii oświetlenia wykonać zgodnie z katalogiem Lnni, do zasilenia opraw użyć przewodów YdY 2x2,5mm2. Podłączenie pomiędzy linią napowietrzną a oprawami wykonać za pomocą zacisku dwustronnie przebijającego izolacje oraz oprawy bezpiecznikowej wyposażeniowej we wkładkę bezpiecznikową gF6A stanowiącą zabezpieczenie pojedynczej oprawy. d. Po zamontowaniu opraw wyregulować kąt nachylenia w celu uzyskania najlepszych parametrów oświetlenia zgodnie z załączonymi obliczeniami fotometrycznymi. ETAP 3 - oświetlenie ulicy wewnętrznej od ul. Foliowej a) Budowa linii oświetlenia ulicznego - zasilanie z SOU na stacji "1432 Masłów Parcele" a. W lokalizacji zgodnej z projektem zagospodarowania terenu wzdłuż ulicy wewnętrznej należy zabudować stanowiska słupowe nr 12/4, 12/5, 12/6, 12/7. Słupy wykonać na żerdziach wirowanych E10,5. b. Na odcinku od istn. słupa nr 12/3 do projektowanego słupa 12/7 podwiesić przewód oświetleniowy ASXSn 2x25mm2. c. Podłączenie przewodu do istniejącej linii wykonać zaciskami obustronnie przebijającymi izolację. d. Przewód oświetleniowy montować na ww. stanowiskach słupowych za pomocą certyfikowanego osprzętu do słupów wirowanych. e. Na słupie nr 12/7 zabudować ogranicznik przepięć nN o napięciu roboczym 660V i znamionowym prądzie wyładowczym 5kA przeznaczony do linii izolowanej. Wykonać uziemienie słupa 12/7. Wartość rezystancji uziemienia R <= 5OH. f. Projektowany odcinek linii stanowił będzie kontynuację obwodu oświetleniowego nr 1. Zabezpieczenie obwodu nr 1 w skrzyni SOU - S301 C6A. b) Montaż opraw oświetleniowych a. Na projektowanych słupach od 12/4, 12/5, 12/6, 12/7 należy zamontować wysięgniki stalowe (montaż nad linią roboczą). Długość wysięgnika (poziomo) wynosi 1,0m, kąt nachylenia 0 st.. Wysięgniki winny być zabezpieczone przed korozją poprzez ocynkowanie ogniowe obustronne (grubość pokrycia cynkiem min 90 mikrometrów). Ponadto należy w wysięgniku wykonanym z rury stalowej wsunąć rurę osłonową PESZEL o średnicy 37mm. Ważnym szczegółem montażowym jest, aby oba końce rury winidurowej karbowanej wsuniętej do wysięgnika wystawały po około 10mm po obu końcach. Wystające krawędzie rury zaokrąglić. b. Na zabudowanych wysięgnikach należy zamocować oprawy oświetleniowe wyposażone w źródło światła typu LED o mocy 32W, nachylenie opraw względem płaszczyzny ziemi wynosi 5 st. c. Podłączenia projektowanej linii oświetlenia wykonać zgodnie z katalogiem Lnni, do zasilenia opraw użyć przewodów YdY 2x2,5mm2. Podłączenie pomiędzy linią napowietrzną a oprawami wykonać za pomocą zacisku dwustronnie przebijającego izolacje oraz oprawy bezpiecznikowej wyposażeniowej we wkładkę bezpiecznikową gF6A stanowiącą zabezpieczenie pojedynczej oprawy. d. Po zamontowaniu opraw wyregulować kąt nachylenia w celu uzyskania najlepszych parametrów oświetlenia zgodnie z załączonymi obliczeniami fotometrycznymi 3) Szczegółowe warunki wykonania prac zgodnie z wytycznymi: a) Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich - przejście poprzeczne napowietrznej linii oświetlenia ulicznego nad drogą wojewódzką wykonać na wysokości min.5,5m nad jezdnią z zachowaniem skrajni drogowej. Po zakończeniu robót pas drogowy doprowadzić do stanu pierwotnego. Przed przystąpieniem do rozpoczęcia prac w pasie drogowym należy wystąpić z wnioskiem o zajęcie pasa drogowego do Kierownika RDW w Zgórsku. Jeżeli planowana inwestycja wpłynie na ruch pojazdów i pieszych wymagane jest opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu na czas robót w pasie drogowym. Uwaga! KOREKTA LOKALIZACJI SŁUPA NR 12/5 - PROJEKT ZAMIENNY W ZAŁĄCZENIU.

II.5) Główny kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45316110-9
45311000-0
45315600-4
45316000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 6.1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 6.2. Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1. będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 6.1. będą roboty w zakresie: montażu stanowisk słupowych; budowy elektroenergetycznej linii oświetleniowej; montażu opraw oświetlenia drogowego typu LED. Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 6.1. nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia. 6.3. Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy tylko po przeprowadzenie negocjacji. 6.4. Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1. będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym. 6.5 Zamówienie o którym mowa w pkt.6.1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 6.2.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  1   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykonanych robót Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: Zadanie 1: jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową oświetlenia ulicznego, której wartość wynosiła minimum 70 000,00 zł brutto. Zadanie 2: jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową oświetlenia ulicznego, której wartość wynosiła minimum 80 000,00 zł brutto. UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się jedną robotą na zadania, na które składa ofertę, jeżeli sumaryczna wartość tej roboty odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla zadań, na które składa ofertę. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje dla n/w osobami: Dla zadania 1 i 2: * Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie jako Kierownik budowy lub Kierownik robót na co najmniej jednej inwestycji związanej z budową lub przebudową lub rozbudową oświetlenia ulicznego. Tą samą osobą można wykazać się do wszystkich zadań. Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4 SIWZ 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4 SIWZ, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 a) SIWZ - załącznik nr 8 SIWZ. 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 b) SIWZ - załącznik nr 6 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 2. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a do SIWZ) 3. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości: Zadanie 1 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy) Zadanie 2 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto60,00
Wydłużenie okresu gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie kierownika robót20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.