eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gozdowo › Dostawa oleju napędowego dla potrzeb Urzędu Gminy i Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Gozdowie w 2017 roku



Ogłoszenie z dnia 2017-01-11

Ogłoszenie nr 6033 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.

Gozdowo: Dostawa oleju napędowego dla potrzeb Urzędu Gminy i Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Gozdowie w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 348246


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gozdowo, krajowy numer identyfikacyjny 61101595100000, ul. ul. Krystyny Gozdawy  19, 09213   Gozdowo, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 24 276 21 12, faks 24 364 48 23, e-mail djankowski@gozdowo.eu
Adres strony internetowej (URL): www.uggozdowo.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oleju napędowego dla potrzeb Urzędu Gminy i Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Gozdowie w 2017 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RBK.271.7.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa oleju napędowego dla potrzeb Urzędu Gminy i Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Gozdowie w 2017 roku w łącznej ilości szacunkowej 45 500 litrów. Dostawy będą realizowane do zbiornika naziemnego o pojemności 5000 litrów, zlokalizowanego na terenie Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Gozdowie, ul. Krystyna Gozdawy 12. Wielkość cząstkowej dostawy wynosić będzie jednorazowo od 4000 do 4500 litrów, natomiast przewidywana łączna wielkość wszystkich dostaw w okresie obowiązywania zamówienia - około 45 500 litrów. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. (t.j. Dz.U. 2015 r. poz. 1680) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych o normie PN-EN 590:2013-12 dla oleju napędowego. Dostawy będą realizowane na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni robocze (od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Gozdowie) w terminie do 48 godzin od chwili zgłoszenia, zamówienie potwierdzone zostanie faksem lub drogą elektroniczną z określeniem ilości i terminu dostawy. Wykonawca dostarczy zamawiany olej napędowy własnym transportem na swój koszt i ryzyko. Cysterna powinna być wyposażona w układ dystrybucyjny z pompą załadowczą oraz legalizowanym przepływomierzem (na żądanie Zamawiającego dokumenty legalizacyjne do wglądu), dającym możliwość wykonania wydruku. Ponadto zarówno pojazd jak i kierowca zobowiązani są posiadać wszelkie wymagane prawem zezwolenia i świadectwa. Cysterny muszą być odpowiednio oznakowane i dopuszczone do eksploatacji oraz muszą posiadać ważne badania techniczne. Przy każdej dostawie oleju napędowego do zbiornika Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu świadectwo jakości paliwa, kserokopię dokumentu potwierdzający odbiór danej partii paliwa od jego producenta oraz kserokopię wydruku ceny hurtowej oleju napędowego wg. informacji PKN ORLEN S.A. na dzień dostawy.Wykonawca gwarantuje jakość sprzedawanego oleju napędowego, zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami wymienionymi w SIWZ. W przypadku powstania uzasadnionych wątpliwości dotyczących jakości paliwa - zostanie pobrana próbka przy udziale Wykonawcy i przebadana w specjalistycznym laboratorium. W przypadku negatywnych wyników badań Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wadliwą partię materiałów i pokryje koszty zleconych badań.W przypadku awarii pojazdów Zamawiającego spowodowanych wadliwą jakości dostarczonego paliwa - zostanie pobrana próbka przy udziale Wykonawcy i przebadana w specjalistycznym laboratorium. W przypadku negatywnych wyników badań Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów przeprowadzonych badań oraz naprawy uszkodzonych pojazdów Zamawiającego.W okresie zimowym Wykonawca na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany dostarczyć olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych. Zamawiający w zależności od panujących warunków określa ilość i długość okresu dostaw oleju o podwyższonych właściwościach. Do obliczania ceny oleju napędowego o podwyższonych właściwościach niskotemperaturowych Wykonawca stosuje ceny oleju napędowego o podwyższonych właściwościach niskotemperaturowych obowiązujące w dniu dostawy w PKN ORLEN S.A pomniejszony o stały upust udzielony Zamawiającemu (zgodny z formularzem ofertowym). Wykonawca wraz z olejem dostarcza Zamawiającemu dokumenty potwierdzające właściwości niskotemperaturowe dostarczonego paliwa.Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa powinno się odbyć na podstawie zainstalowanego na cysternie Wykonawcy licznika wyposażonego w drukarkę drukującą dokument, który określi rzeczywistą ilość dostarczonego paliwa. Wykonawca dostarczy przy każdej dostawie dowód Wz, który Zamawiający potwierdzi oraz wydruk z drukarki, o której mowa powyżej. Rozliczenie będzie następowało każdorazowo po dostawie zamówionej partii na podstawie faktury VAT w oparciu o ceny hurtowe paliw w PKN ORLEN S.A. na dzień dostawy oraz przy zastosowaniu ustalonej stałej kwotowej wielkości upustu, określonej przez Wykonawcę w ofercie.Podstawą do przekazania należności będzie faktura VAT wystawiona przez Wykonawcę. Faktury płatne będą poleceniem przelewu na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w ciągu dni wskazanych w formularzu ofertowym do niniejszego zamówienia.Faktury należy wystawiać na Gmina Gozdowo, ul. Krystyna Gozdawy 19, 09-213 Gozdowo, NIP: 776-161-50-61, w ilościach podanych w zamówieniu jednostkowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego - nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT161654.47
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe Zbigniew Kajkowski,  ,  ul. Włoczewska 18,  09-412,  Stare Proboszczewice,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 198835.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 198835.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 198835.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.