eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa materiałów budowlanych i narzędzi budowlanych niezbędnych do wykonania remontu pawilonu mieszkalnego A w Zakładzie Karnym w Chełmie , ul. Kolejowa 112 22-100 Chełm

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-10-17



Ogłoszenie nr 603333-N-2017 z dnia 2017-10-17 r.

Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" w Koszalinie: Dostawa materiałów budowlanych i narzędzi budowlanych niezbędnych do wykonania remontu pawilonu mieszkalnego A w Zakładzie Karnym w Chełmie , ul. Kolejowa 112 22-100 Chełm
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny 22115305000000, ul. ul. Strefowa  15 , 75-124  Koszalin, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 94 3470638, e-mail Biuro@igb-pomerania.pl, faks 94 3425102.
Adres strony internetowej (URL): www.pigbzamowieniapubliczne.pl
Adres profilu nabywcy: www.pigbzamowieniapubliczne.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.pigbzamowieniapubliczne.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pigbzamowieniapubliczne.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście,pocztą , przesyłką kurierską
Adres:
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania Oddział w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 23 18-400 Łomża


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych i narzędzi budowlanych niezbędnych do wykonania remontu pawilonu mieszkalnego A w Zakładzie Karnym w Chełmie , ul. Kolejowa 112 22-100 Chełm
Numer referencyjny: ZP/71/CZB-CH/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych i narzędzi budowlanych niezbędnych do wykonania remontu pawilonu mieszkalnego w Zakładzie Karnym w Chełmie, ul. Kolejowa 112 22-100 Chełm. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy: L.p. Asortyment J.m. Ilość do 1. Bloczki z betonu komórkowego (gazobetonu) 12x24x59cm kl. 600 kg/m3, Gat. I szt. 2112 2. Pustak ceramiczny Pototherm 25 P+W kl.15 250x373x238mm, wsp. przenikania ciepła max. 1,03 (m2K) Gat. I lub równoważny szt. 4080 3. Pustak ceramiczny Pototherm 11,5 P+W kl.10 115x498x238mm, wsp. przenikania ciepła max. 1,83 (m2K), Gat. I lub równoważny szt. 2400 4. Cegła pełna kl.15 Gat. I 250x120x65mm szt. 2520 5. Pustak wentylacyjny ceramiczny 188x188x220mm kat. I szt. 4960 6. Nadproże strunobetonowe SBN 120x120mm dł. 100cm szt. 45 7. Nadproże strunobetonowe SBN 120x120mm dł. 120cm szt. 37 8. Nadproże strunobetonowe SBN 120x120mm dł. 150cm szt 8 9. Ceownik UNP 260 S235 sztanga po 6m mb 6 10. Ceownik UNP 200 S235 sztanga po 6m mb 63 11. Ceownik UNP 140 S235 sztanga po 6m mb 45 12. Ceownik UNP 100 S235 sztanga po 6m mb 60 13. Ceownik UNP 80 S235 sztanga po 6m mb 6 14. Dwuteownik IPN200 S235 sztanga po 12m mb 96 15. Pręt gwintowany OC kl.8.8 M12 L=100cm szt. 105 16. Pręt gwintowany OC kl.8.8 M16 L=100cm szt. 105 17. Pręt gwintowany OC kl.8.8 M20 L=100cm szt. 10 18. Nakrętka sześciokątna OC kl.5.8 M12 kg 7 19. Nakrętka sześciokątna OC kl.5.8 M16 kg 7 20. Nakrętka sześciokątna OC kl.5.8 M20 kg 2 21. Podkładka szeroka OC M12 kg 9 22. Podkładka szeroka OC M16 kg 10 23. Podkładka szeroka OC M20 kg 2 24. Płytki gres 30x30cm gr. 8mm, Gat I do wewnątrz i na zewnątrz, powierzchnia matowa, impregnowane, Klasa antypoślizgowości min. R10. Kolor typu Sól i Pieprz Np.. Texas Gres Sól i Pieprz lub równoważny. m2 1944 25. Stopnica prosta gres 30x30cm gr. 8mm, Gat I do wewnatrz i na zewnątrz, powierzchnia matowa, impregnowane, Klasa antypoślizgowości min. R10. Kolor typu Sól i Pieprz Np.. Texas Gres Sól i Pieprz lub równoważny. m2 64,8 26. Płytki ścienne (glazura) 20x25cm Gat I, Połysk, Kolorystyka: Biały z deseniem szarości np.. Tania Szara. lub równoważne. m2 693 27. Styropian posadzkowy twardy EPS 100 036, min. 18,0 kg/m3 gr. 4cm m3 78,6 28. Styropian fasadowy EPS 70-040, gr 20cm o współczynniku przenikania lambda 0,040 m3 310,2 29. Styropian fasadowy EPS 70-040, gr 5cm o współczynniku przenikania lambda 0,040 m3 17,1 30. Styropian ekstrudowany XPS (Styrodur) gr.10cm o współczynniku przenikania ciepła lambda 0,036 m3 7,2 31. Folia izolacyjna czarna PE 0,2mm m2 2200 32. Folia kubełkowa wys. 150cm mb 190 33. Siatka elewacyjna podtynkowa zbrojąca z włókna szklanego Termo Organika SP-S170 max. Siła zrywająca (wątek/osnowa)(N/mm) 28,4/44,8 lub równoważna m2 2100 34. Narożnik aluminiowy z siatką z włókna szklanego 2,5x0,12x0,12m mb 1350 35. Kołki do mocowania styropianu z trzpieniem metalowym dł. 30cm szt. 9300 36. Drabina Aluminiowa Krause Stabilo lub równoważna. Wolnostojąca drabina z możliwością wchodzenia z jednej strony - 8 szczebli. (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 4 37. Przedłużacz bębnowy 50m z termikiem OMY 3x1,5 szt. 2 38. Przedłużacz bębnowy 40m z termikiem OMY 3x1,5 szt. 2 39. Przedłużacz ogrodowy pojedynczy 20m 2x1mm szt. 3 40. Przedłużacz ogrodowy pojedynczy 30m 2x1mm szt. 3 41. Halogen na statywie 500W Pojedynczy szt. 3 42. Halogen na statywie 2x 500W Podwójny szt. 3 43. Taczka budowlana typu STRONG, grubość blachy minimum 2mm. szt. 4 44. Młotek ślusarski 500g, trzonek z włókna szklanego szt 5 45. Młotek ślusarski 800g, trzonek z włókna szklanego szt 5 46. Młotek ślusarski 2000g, trzonek z włókna szklanego szt. 5 47. Łom stalowy 1500mm szt. 2 48. Młotek murarski 600g, trzonek z włókna szklanego szt. 5 49. Przecinak murarski z osłoną 300mm szt. 4 50. Wiadro budowlane 20L szt. 15 51. Kastra budowlana prostokątna 80L szt. 10 52. Kastra budowlana prostokątna 40L szt. 10 53 Poziomica 2 libelki 100cm (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 2 54 Poziomica 2 libelki 120cm (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 5 55 Łata pomiarowa PP 200cm szt. 3 56 Łata pomiarowa PP 250cm szt. 1 57 Łata pomiarowa PP 300cm szt. 1 58 Kątownik 60x120cm 2 libelki szt. 3 59 Kielnia trójkątna 220x215mm nierdzewna, uchwyt z tworzywa sztucznego szt. 10 60 Kielnia trapezowa 200mm nierdzewna, uchwyt z tworzywa sztucznego szt. 10 61 Szpachelka malarska nierdzewna 80mm szt. 10 62 Szpachelka malarska nierdzewna 60mm szt. 10 63 Mieszadło uniwersalne do zapraw, do mieszalnika gwint M14, dł, minimum 120mm szt. 3 64 Łopata piaskowa, trzon metalowy szt. 5 65 Miotła uliczna 50cm z trzonkiem szt. 5 66 Wiertło SDS-Plus do betonu 6mm Dł. robocza 150mm - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 3 67 Wiertło SDS-Plus do betonu 8mm Dł. robocza 150mm - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 3 68 Wiertło SDS-Plus do betonu 8mm Dł. robocza 200mm - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 3 69 Wiertło SDS-Plus do betonu 10mm Dł. robocza 150mm - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 3 70 Wiertło SDS-Plus do betonu 10mm Dł. robocza 200mm - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 3 71 Wiertło SDS-Plus do betonu 12mm Dł. robocza 150mm - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 3 72 Wiertło SDS-Plus do betonu 12mm Dł. robocza 200mm - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 3 73 Wiertło SDS-Plus do betonu 14mm Dł. robocza 250mm - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 2 74 Dłuto SDS-Plus Szpicak dł. robocza 250mm- Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 3 75 Dłuto SDS-Plus Płaskie dł. robocza 20x250mm- Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 3 76 Dłuto SDS-Plus Płaskie dł. robocza 40x250mm- Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 3 77 Wiertło SDS-Max do betonu 25mm Dł. robocza 600mm - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 2 78 Wiertło SDS-Max do betonu 28mm Dł. robocza 1000mm - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 2 79 Wiertło przebiciowe typu koronkowego do betonu fi55mm, dł robocza min. 900mm - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 2 80 Dłuto do betonu HEX28mm, szpicak dł.520mm - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 1 81 Dłuto do betonu HEX28mm, łopatkowe 80x400mm - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 1 82 Tarcza do metalu 230x2.0 - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 50 83 Tarcza do metalu 125x1.0 - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 50 84 Tarcza do betonu segmentowa 230 - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 5 85 Tarcza do betonu segmentowa 125 - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 5 86 Tarcza diamentowa 350x25,4/20mmmm Husqwarna VN65 szt. 3 87 Wąż ogrodowy zbrojony 3/4 - wzmocniony 50mb szt. 2 88 Wiertło do metalu kobaltowe 6mm - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 2 89 Wiertło do metalu kobaltowe 8mm - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 2 90 Wiertło do metalu kobaltowe 10mm - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 2 91 Wiertło do metalu kobaltowe 12mm - Profesjonalne (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 2 92 Frez HSS 14mm/30mm Milwaukee - Frez obwodowe ze stali szybkotnącej ze standardowym mocowaniem typu Weldon 19 mm. Głębokość cięcia 30mm. (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 2 93 Frez HSS 18mm/30mm Milwaukee - Frez obwodowe ze stali szybkotnącej ze standardowym mocowaniem typu Weldon 19 mm. Głębokość cięcia 30mm. (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 2 94 Frez HSS 22mm/30mm Milwaukee - Frez obwodowe ze stali szybkotnącej ze standardowym mocowaniem typu Weldon 19 mm. Głębokość cięcia 30mm. (Uwaga dobierać narzędzia wyłącznie do użytku profesjonalnego) szt. 2 95 Olej do wiercenia, gwintowania cięcia w aerozolu 400ml BEKO szt. 5 96 Wkręty fosfatowane do drewna 3,5x35 kg 5 97 Wkręty fosfatowane do drewna 3,5x35 kg 5 98 Wkręty fosfatowane do drewna 4,2x70 kg 5 99 Gwóźdź 3" kg 5 100 Gwóźdź 4" kg 5 101 Okulary ochronne BHP z poliwęglanu bezbarwne szt. 30 102 Nauszniki ochronne BHP szt. 30 103 Rękawice ochronne poliestrowo-lateksowe URGENT 1016, posiadające I kategorię ochrony, Rozmiar 9 para 100 104 Rękawice ochronne poliestrowo-lateksowe URGENT 1016, posiadające I kategorię ochrony, Rozmiar 10 para 100 105 Rękawice ochronne poliestrowo-lateksowe URGENT 1000, posiadające I kategorię ochrony, Rozmiar 9 para 100 106 Rękawice ochronne poliestrowo-lateksowe URGENT 1000, posiadające I kategorię ochrony, Rozmiar 10 para 100 107 Nakolanniki BHP para 10 3.3. Zamawiający wymaga, aby dostarczane materiały spełniały wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 883) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych. 3.4. Wykonawca dostarczy przedmiot dostawy własnym transportem, na własny koszt na teren budowy i dokona wyładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3.5. Miejsce dostawy: teren budowy na terenie Zakładu Karnego w Chełmie, ul. Kolejowa 112 22-100 Chełm. 3.6. Dokumenty, potwierdzające spełnianie przez dostarczany asortyment wymagań lub cech, określonych w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności atesty i certyfikaty, Wykonawca dostarczy wraz z każdą dostawą. 3.7. Dostarczany towar musi być pełnowartościowy, pozbawiony wad fizycznych i prawnych. 3.8. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony towar spełnia warunki techniczne określone przez Polskie Normy, potwierdzone przez oświadczenie producenta. 3.9. Termin dostawy Wykonawca ustali z pracownikami Zamawiającego, z wyprzedzeniem, z zachowaniem terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 6. 3.10. Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 3.11. Zamawiający nie przyjmie faktury, jeżeli zostaną zgłoszone jakiekolwiek zastrzeżenia do przedmiotu dostawy. 3.12. Pozostałe warunki wykonania przedmiotu zamówienia określone są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr B do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 44111000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44113200-7
44114200-4
44512000-2
44111300-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 16
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji: w terminie do 16 dni roboczych (termin maksymalny) od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr C do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr C do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr C do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom lub cechom określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, także w zakresie równoważności - w przypadku oferowania produktów równoważnych: a) kart katalogowych produktów, b) atestów, certyfikatów lub świadectw jakości załączonych do produktu przez producenta. c) wzoru zaoferowanych do dostawy płytek.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy: 1) gdy zachodzi konieczność zastąpienia materiału innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków za-mówienia, a zmiana wynika ze zmiany producenta albo sytuacji, gdy producent zakoń-czył produkcję, 2) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 3) zmiany terminu dostawy - całości lub części w przypadku wystąpienia siły wyższej lub innych okoliczności, za które Strony nie ponoszą odpowiedzialności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.