eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Remont nawierzchni ulicy Kościuszki w Sopocie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Chopina do skrzyżowania z ulicą 3 Maja oraz nawierzchni ulicy 3 Maja na odcinku od skrzyżowania z ulicą Kościuszki do skrzyżowania z Al.Niepodległości .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-26

Sopot: Remont nawierzchni ulicy Kościuszki w Sopocie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Chopina do skrzyżowania z ulicą 3 Maja oraz nawierzchni ulicy 3 Maja na odcinku od skrzyżowania z ulicą Kościuszki do skrzyżowania z Al.Niepodległości .
Numer ogłoszenia: 60295 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni, al. Niepodległości 930/4, 81-861 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5502481, fax 058 5515534.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/zdiz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Komunalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ulicy Kościuszki w Sopocie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Chopina do skrzyżowania z ulicą 3 Maja oraz nawierzchni ulicy 3 Maja na odcinku od skrzyżowania z ulicą Kościuszki do skrzyżowania z Al.Niepodległości ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ulicy Kościuszki w Sopocie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Chopina do skrzyżowania z ulicą 3 Maja oraz nawierzchni ulicy 3 Maja na odcinku od skrzyżowania z ulicą Kościuszki do skrzyżowania z Al.Niepodległości . Remont nawierzchni drogowej ulicy Kościuszki w Sopocie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Chopina do skrzyżowania z ulicą 3 Maja obejmuje następujące prace: 1. Sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni gr. 8 cm. 2. Wywóz gruzu asfaltowego na wysypisko. 3. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/20 grubości 4 cm. 4. Wykonanie warstwy ścieralnej z mastyksu grysowego 0/12,8(SMA) grubości 4 cm. Remont nawierzchni drogowej ulicy 3 Maja w Sopocie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Kościuszki do skrzyżowania z Al.Niepodległości obejmuje następujące prace: . 1. Sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni gr. 8 cm. 2. Wywóz gruzu asfaltowego na wysypisko. 3. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/20 grubości 4 cm. 4. Wykonanie warstwy ścieralnej z mastyksu grysowego 0/12,8(SMA) grubości 4 cm. 5. Odtworzenie pętli indukcyjnych na skrzyżowaniu z ul.3 Maja. 6. wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, na zimno, za pomocą mas chemoutwardzalnych, wykonywane mechanicznie - oznakowanie gładkie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 20.000,- PLN. Wadium wykonawca powinien wnieść w terminie do dnia 22.04.2008 r do godz.11.00. Dokument potwierdzający wniesienie wadium musi być załączony do oferty lub dostarczony Zamawiającemu osobno, najpóźniej w dniu otwarcia ofert do godz.12.00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - gotówka - wpłacone na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach skok, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych - wystawionych na zamawiającego, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2b ustawy z dnia 9.11.2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.. Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Millenium S.A. nr 16 1160 2202 0000 0001 0204 2576 . W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej, należy oryginał złożyć w siedzibie Zamawiającego ZK ZDiZ Sopot, Al. Niepodległości 930 pokój nr 5 lub dołączyć do oferty. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, prowadzący działalność gospodarczą w zakresie realizacji robót drogowych, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji obiektów budownictwa drogowego odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - nie dopuszcza się realizacji podstawowych robót drogowych w systemie podwykonawstwa, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) przedstawią ofertę zgodną z wymogami Ustawy, której treść odpowiadać będzie treści SIWZ, 7) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 8) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (tj. w okresie lat 2003-2007) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, 9) wykażą się posiadaniem opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10) udzielą 3-letniej gwarancji na wykonane prace, 11) wniosą wadium w kwocie 20.000,- PLN. zamawiający dokona oceny na podstawie złożonych , wymaganych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 2 - formularz ofertowy ( zał. nr 3 wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym w oparciu o przedmiar robót), - aktualny wypis / odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem; odpis aktu założycielskiego spółki lub inny dokument właściwy dla wykonawcy- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - aktualne zaświadczenie o braku zaległości podatkowych z właściwego Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym przez art.24 ust.1 pkt. 4-9 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - parafowany projekt umowy (zał. nr 5), - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (tj. w latach 2003-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót drogowych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem dat i miejsc wykonania, wartości wykonanych robót i krótkiego ich opisu - (zał. Nr 4), - dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty, o których mowa w zał. nr 4 zostały wykonane należycie, - dowód wniesienia wadium- kopię dowodu przelewu, - kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej, wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.sopot.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamawiającego pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta w Sopocie Ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.