eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego (materiałów eksploatacyjnych, narzędzi chirurgicznych) dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-31

Radom: Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego (materiałów eksploatacyjnych, narzędzi chirurgicznych) dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 60284 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego (materiałów eksploatacyjnych, narzędzi chirurgicznych) dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Sprzęt do ureterorenoskopii kompatybilny ze sprzętem R. Wolf Niemcy dla potrzeb O/Urologii i Bloku Operacyjnego Chirurgicznego: a) Ureterorenoskop typ kompaktowy (optyka zintegrowana) wymiar maksymalny części roboczej 9,8 Charr, początkowy mniejszy o 1,8 Charr, - jeden kanał roboczy na wprost dla instrumentów 5 Charr - możliwość niezależnego wprowadzenia dwóch instrumentów 3 Charr - wymiar wewnętrzny kanału 5,2 x 6,2 Char - kąt patrzenia optyki 120 - długość robocza 430 mm, całkowita 600 mm. Ilość - 1 szt. b) Kleszczyki urologiczne do usunięcia kamieni z moczowodu 4 charr , typ zęby myszy, dł. robocza 550 mm Ilość - 3 szt. c) Kleszczyki urologiczne do usunięcia kamieni z moczowodu szczupak-aligator 4 charr, dł. 600 mm Ilość - 2 szt. d) Optyka cystoskopowa z zestawu cystoskopowego 300 śr. 4 mm, dł. robocza 307 mm; kompatybilna z aparatem Laser GreenLight HPS. Ilość - 1 szt. Część nr 2 - Optyki cystoskopowe dla potrzeb O/Urologii o śr. 4,0, 300 Ilość - 2 szt. Zamawiający posiada na stanie w/w zużyty sprzęt firmy R.Wolf Niemcy (opisany w części nr 1 i 2) jest gotów oddać go Wykonawcy w zamian za udzielenie rabatu cenowego. Część nr 3 - Sprzęt dla potrzeb Oddziału Urologii kompatybilny ze sprzętem STORZ: a) Łączniki do cystoskopów: - bez kanału do wprowadzenia cewnika Ilość - 2 szt. - z kanałem do wprowadzenia cewnika Ilość - 4 szt. b) Kleszczyki biopsyjne: sztywne, proste: - do optyki 300 Ilość - 1 szt. - do optyki 700 Ilość - 1 szt. c) Cystoskopy (plus obturator): - 17 Fr Ilość - 2 szt. - 19 Fr Ilość - 1 szt. Zamawiający posiada na stanie w/w zużyty sprzęt firmy STORZ (część nr 3) i jest gotów oddać go Wykonawcy w zamian za udzielenie rabatu cenowego. Część nr 4 - Kleszcze do cięcia drutu dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego z utwardzonymi ostrzami, 230 mm Ilość - 3 szt. Cześć nr 5 - Kulociąg dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego 25,5 cm Ilość - 5 szt. Część nr 6 - Narzędzia medyczne dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego: a) Nożyczki do cięcia pępowiny u noworodków - dł. 16 cm, - zagięte z zaokrąglonymi końcówkami, - wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej (stal wysokostopowa), - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 40 szt. b) Kleszczyki Magilla /dla noworodka/ używane do pomocy przy intubacji noworodka przez nos - dł. 13,5 cm lub 15 cm, - zakrzywione, - wykonane z wysokie jakości stali nierdzewnej (stal wysokostopowa). - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 4 szt. c) Nożyczki do zdejmowania szwów używane do zakładania i zdejmowania szwów przy zakładaniu lub usuwaniu cewnika do żyły pępowinowej - dł. nożyczek od 11,5 cm do 13 cm, - proste, z ostrymi końcówkami, - wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej (stal wysokostopowa), - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 10 szt. d) Penseta anatomiczna - dł. 11,5 cm, - prosta, - wykonana z wysokiej jakości stali nierdzewnej (stal wysokostopowa), - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 10 szt. e) Penseta chirurgiczna - dł. 11,5 cm, - prosta, - wykonana wysokiej jakości stali nierdzewnej (stal wysokostopowa), - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 10 szt. f) Pean - dł. 12,5 cm - prosty, wykonany wysokiej jakości stali nierdzewnej (stal wysokostopowa), - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 10 szt. g) Igłotrzymacze Braun - dł. 12 cm, - wykonane wysokiej jakości stali nierdzewnej (stal wysokostopowa), - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 10 szt. h) Trzonki do skalpeli - całkowita długość uchwytu do skalpela wynosi 12 cm lub 14 cm, - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 8 szt. i) Tacki metalowe - o wymiarach 250x150x25 mm, - wykonane ze stali szlachetnej - wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej (stal wysokostopowa), - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 15 szt. j) Miski nerkowe - wymiar 170x100x35 mm, - okrągłe, - wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej (stal wysokostopowa), - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 10 szt. Część nr 7 - Nożyczki chirurgiczne dla potrzeb Pracowni Endoskopowej o parametrach 18,5 cm/ 7 1/4 - 5 szt. Część nr 8: I. Shaver artroskopowy dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Shaver artroskopowy formuła z ręcznym sterowaniem, do wykonania zabiegu artroskopii stawu kolanowego oraz rekonstrukcji więzadła krzyżowego ACL. Ilość - 1 szt. Zamawiający wymaga, aby w/w shaver był kompatybilnym napędem TPS Console Total Performance System firmy Stryker. Zamawiający posiada na stanie nie produkowany już Shaver 12K firmy Stryker i jest gotów oddać go Wykonawcy w zamian za udzielenie rabatu cenowego. II. Ostrza wymienne do Shavera artroskopowego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego a) Ostrza tępe - 60 szt. b) Ostrza półostre - 60 szt. c) Ostrza półostre - 60 szt. Część nr 9 - Elektrody do vaporyzatora dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego 1) Elektrody do vaporyzatora, do wykonania zabiegów artroskopii stawu kolanowego oraz rekonstrukcji więzadła krzyżowego ACL: a) Elektrody Vapr 3,5mm x 160mm z uchwytem do tkanek miękkich boczny - 20 szt. b) Elektrody Vapr 3,5mm x 160mm z uchwytem do chrząstki centralny, prosty - 40 szt. c) Elektrody Vapr 3,5mm x 160mm z uchwytem haczyk - 20 szt. d) Elektrody Vapr 3,5mm x 160mm z uchwytem do tkanek miękkich centralny - 40 szt. 2) Rękojeść - przewód - 6 szt. Zamawiający wymaga, aby w/w elektrody i rękojeść były kompatybilne z urządzeniem Vapr 3 Mitek (seria 06 23 007, rocznik 08/2006). Część nr 10 - Narzędzia medyczne dla potrzeb Poradni Laryngologicznej: 1) Lusterka laryngologiczne wielorazowego użytku: a) 8 mm - 20 szt. b) 10 mm - 20 szt. c) 14 mm - 20 szt. d) 16 mm - 20 szt. 2) Cewnik uszny (kateter) Hartmann wielorazowego użytku: a) 1 mm - 10 szt. b) 2 mm - 10 szt. 3) Haczyki Lucae uszne wielorazowego użytku: a) mały - 10 szt. b) średni - 10 szt. c) duży - 10 szt. 4) Wzierniki uszne Hartmann wielorazowego użytku - 30 zestawów 5) Imadła Hegara 17 cm-18 cm wielorazowego użytku - 3 szt. 6) Penseta chirurgiczna prosta wielorazowego użytku: a) 14 cm - 5 szt. b) 16 cm - 5 szt. 7) Trzonek do skalpela nr 3 - 5 szt. 8) Wanienki do dezynfekcji narzędzi, poj. 5 l z ociekaczem i pokrywą - 4 szt. 9) Basen uszny - plastikowy - 2 sz. Część nr 11 - Urządzenia medyczne dla potrzeb Poradni Laryngologicznej 1) Otoskop z iluminatorem gardła, rękojeścią jonowo litową oraz ładowarką. Zoom i płynna regulacja ostrości, możliwość regulacji powiększenia 3 szt. 2) Lampa czołowa diodowa 3S LED, komplet z transformatorem gniazdkowym i regulacją jasności, oświetlenie - 50 000 luxów jasnego, białego światła, opcja zintegrowanego mocowania 3 szt. 3) Lampa czołowa diodowa 3S LED, komplet z akumulatorem bezprzewodowym mPack Unplugged, transformatorem gniazdkowym i regulacją jasności, wskaźnik LED informujący o stopniu naładowania baterii, w trakcie ładowania możliwa jest dalsza praca poprzez zastosowanie przenośnego transformatora 2 szt. 4) Aparat do płukania przewodu słuchowego, zasilanie 220V, kabel zasilający nie wymaga uziemienia 1 szt. 5) Końcówki wymienne do systemu płukania (1 kpl = 10 szt.) 2 kpl. Część nr 12 - Światłowód do zabiegów laparoskopowych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Światłowód do zabiegów laparoskopowych - 1 szt. Zamawiający wymaga, aby w/w światłowód był kompatybilny z aparatem XENON Nova 300 - 20134020 firmy Storz. Część nr 13 - Kable EKG do kardiomonitora dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Kable EKG 3-żyłowe - 5 szt. Zamawiający wymaga, aby w/w kable EKG były kompatybilne z kardiomonitorem FX 2000. Część nr 14 - Frezy do craniotomu dla Neurochirurgii dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Frezy do craniotomu - 10 szt. Zamawiający wymaga, aby w/w frezy były kompatybilne z craniotomem typ Elan-E firmy Aesculap. Część nr 15 - Czujnik O2 do aparatu do znieczulenia ogólnego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Ginekologiczno-Położniczego Czujnik przepływu tlenu do aparatu do znieczulenia ogólnego - 1 szt. Zamawiający wymaga, aby w/w czujnik był kompatybilny z aparatem do znieczulenia ogólnego Fabius firmy Drager. Część nr 16 - Bateria do wiertarki i pił dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Bateria do wiertarki i pił - 5 szt. Zamawiający wymaga, aby w/w baterie były kompatybilna z wiertarką i piłą firmy Stryker System 6 Saws Increased Run Time For Greater Reliability. Część nr 17 - Akcesoria do aparatów do znieczulenia dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego z Centralną Sterylizacją 1) Kabel połączeniowy do czujników saturacji ze złączką okrągłą (UN) długości 3 metry - 5 szt. 2) Czujnik tlenu - 3 szt. 3) Wkłady z gąbki jednorazowego użytku do pojemnika na wapno sodowane (1 op. = 40 sztuk) - 1 op. Zamawiający wymaga, aby w/w: - w pozycji 1 - kabel połączeniowy był kompatybilny z czujnikiem saturacji typ OXY-F-UN oraz kompatybilny z kardiomonitorem Datex Ohmeda FM z modułem serii E będącym na wyposażeniu stanowiska znieczulenia S/5 Aespire, - w pozycji 2 i 3 - czujnik tlenu i wkłady z gąbki - były kompatybilne z aparatem do znieczulenia Datex Ohmeda S/5 Aespire 7900..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5, 33.12.50.00-2, 33.14.00.00-3, 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2, 33.10.00.00-1, 33.16.20.00-3, 33.19.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał dostawy oferowanego towaru: dla części nr 1 na kwotę min. 16.000,00 PLN, dla części nr 2 na kwotę min. 4 000,00 PLN, dla części nr 3 na kwotę min. 10.000,00 PLN, dla części nr 4 na kwotę min. 1.500,00 PLN, dla części nr 5 na kwotę min. 1000,00 PLN, dla części nr 6 na kwotę min. 7.000,00 PLN, dla części nr 7 na kwotę min. 300,00 PLN, dla części nr 8 na kwotę min. 5 000,00 PLN, dla części nr 9 na kwotę min. 52.000,00 PLN, dla części nr 10 na kwotę min. 2.000,00 PLN, dla części nr 11 na kwotę min. 13.000,00 PLN, dla części nr 12 na kwotę min. 1.500,00 PLN, dla części nr 13 na kwotę min. 2.000,00 PLN, dla części nr 14 na kwotę min. 1.000,00 PLN, dla części nr 15 na kwotę min. 1000,00 PLN, dla części nr 16 na kwotę min. 4 000,00 PLN, dla części nr 17 na kwotę min. 3000,00 PLN. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia, wymagań przewidzianych przez ustawę z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 ze zm), potwierdzające dopuszczenie tych wyrobów do obrotu i używania, tj. Wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania lub Zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Prezesa Urzędu), o którym mowa w art. 58 ustawy lub Powiadomienie Prezesa Urzędu, o którym mowa w art. 59 ustawy, deklaracja zgodności dla oferowanego wyrobu lub deklaracja zgodności dla oferowanego wyrobu wraz z certyfikatem zgodności, lub oświadczenie o braku obowiązku posiadania wyżej wymienionych dokumentów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

14. Przewiduje się następujące zmiany umowy dla części nr 8 (w zakresie ostrzy) i nr 9. a) Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto. b) Ceny jednostkowe brutto mogą również ulec zmianie po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez prezesa GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy. c) Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy. Dla pozostałych części (nr 1-8 i 10-17) nie przewiduje się istotnych zmian umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny ul. Lekarska 4 w Radomiu 26-610 Radom (III piętro pok. 313, 309 - Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny ul. Lekarska 4 w Radomiu 26-610 Radom (III piętro pok. 313 lub 308 - Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt do ureterorenoskopii kompatybilny ze sprzętem R. Wolf Niemcy dla potrzeb O/Urologii i Bloku Operacyjnego Chirurgicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Ureterorenoskop typ kompaktowy (optyka zintegrowana) wymiar maksymalny części roboczej 9,8 Charr, początkowy mniejszy o 1,8 Charr, - jeden kanał roboczy na wprost dla instrumentów 5 Charr - możliwość niezależnego wprowadzenia dwóch instrumentów 3 Charr - wymiar wewnętrzny kanału 5,2 x 6,2 Char - kąt patrzenia optyki 120 - długość robocza 430 mm, całkowita 600 mm. Ilość - 1 szt. b) Kleszczyki urologiczne do usunięcia kamieni z moczowodu 4 charr , typ zęby myszy, dł. robocza 550 mm Ilość - 3 szt. c) Kleszczyki urologiczne do usunięcia kamieni z moczowodu szczupak-aligator 4 charr, dł. 600 mm Ilość - 2 szt. d) Optyka cystoskopowa z zestawu cystoskopowego 300 śr. 4 mm, dł. robocza 307 mm; kompatybilna z aparatem Laser GreenLight HPS. Ilość - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Optyki cystoskopowe dla potrzeb O/Urologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Optyki cystoskopowe o śr. 4,0, 30 st. Ilość - 2 szt. Zamawiający posiada na stanie w/w zużyty sprzęt firmy R.Wolf Niemcy (opisany w części nr 1 i 2) jest gotów oddać go Wykonawcy w zamian za udzielenie rabatu cenowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt dla potrzeb Oddziału Urologii kompatybilny ze sprzętem STORZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Łączniki do cystoskopów: - bez kanału do wprowadzenia cewnika Ilość - 2 szt. - z kanałem do wprowadzenia cewnika Ilość - 4 szt. b) Kleszczyki biopsyjne: sztywne, proste: - do optyki 30 st. Ilość - 1 szt. - do optyki 70 st. Ilość - 1 szt. c) Cystoskopy (plus obturator): - 17 Fr Ilość - 2 szt. - 19 Fr Ilość - 1 szt. Zamawiający posiada na stanie w/w zużyty sprzęt firmy STORZ (część nr 3) i jest gotów oddać go Wykonawcy w zamian za udzielenie rabatu cenowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.50.00-2, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kleszcze do cięcia drutu dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kleszcze do cięcia drutu z utwardzonymi ostrzami, 230 mm Ilość - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kulociąg dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kulociąg 25,5 cm Ilość - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Narzędzia medyczne dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Nożyczki do cięcia pępowiny u noworodków - dł. 16 cm, - zagięte z zaokrąglonymi końcówkami, - wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej (stal wysokostopowa), - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 40 szt. b) Kleszczyki Magilla /dla noworodka/ używane do pomocy przy intubacji noworodka przez nos - dł. 13,5 cm lub 15 cm, - zakrzywione, - wykonane z wysokie jakości stali nierdzewnej (stal wysokostopowa). - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 4 szt. c) Nożyczki do zdejmowania szwów używane do zakładania i zdejmowania szwów przy zakładaniu lub usuwaniu cewnika do żyły pępowinowej - dł. nożyczek od 11,5 cm do 13 cm, - proste, z ostrymi końcówkami, - wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej (stal wysokostopowa), - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 10 szt. d) Penseta anatomiczna - dł. 11,5 cm, - prosta, - wykonana z wysokiej jakości stali nierdzewnej (stal wysokostopowa), - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 10 szt. e) Penseta chirurgiczna - dł. 11,5 cm, - prosta, - wykonana wysokiej jakości stali nierdzewnej (stal wysokostopowa), - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 10 szt. f) Pean - dł. 12,5 cm - prosty, wykonany wysokiej jakości stali nierdzewnej (stal wysokostopowa), - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 10 szt. g) Igłotrzymacze Braun - dł. 12 cm, - wykonane wysokiej jakości stali nierdzewnej (stal wysokostopowa), - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 10 szt. h) Trzonki do skalpeli - całkowita długość uchwytu do skalpela wynosi 12 cm lub 14 cm, - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 8 szt. i) Tacki metalowe - o wymiarach 250x150x25 mm, - wykonane ze stali szlachetnej - wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej (stal wysokostopowa), - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 15 szt. j) Miski nerkowe - wymiar 170x100x35 mm, - okrągłe, - wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej (stal wysokostopowa), - wielokrotnego użytku przeznaczone do dezynfekcji i sterylizacji. Ilość - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nożyczki chirurgiczne dla potrzeb Pracowni Endoskopowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyczki chirurgiczne o parametrach 18,5 cm/ 7 1/4 - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: - Shaver artroskopowy dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego, oraz - Ostrza wymienne do Shavera artroskopowego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Shaver artroskopowy dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego (dostawa jednorazowa) Shaver artroskopowy formuła z ręcznym sterowaniem, do wykonania zabiegu artroskopii stawu kolanowego oraz rekonstrukcji więzadła krzyżowego ACL. Ilość - 1 szt. Zamawiający wymaga, aby w/w shaver był kompatybilnym napędem TPS Console Total Performance System firmy Stryker. Zamawiający posiada na stanie nie produkowany już Shaver 12K firmy Stryker i jest gotów oddać go Wykonawcy w zamian za udzielenie rabatu cenowego. II. Ostrza wymienne do Shavera artroskopowego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego (dostawa sukcesywna przez okres 2 lat od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania wartości umowy) a) Ostrza tępe - 60 szt. b) Ostrza półostre - 60 szt. c) Ostrza półostre - 60 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Elektrody do vaporyzatora dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Elektrody do vaporyzatora, do wykonania zabiegów artroskopii stawu kolanowego oraz rekonstrukcji więzadła krzyżowego ACL: a) Elektrody Vapr 3,5mm x 160mm z uchwytem do tkanek miękkich boczny - 20 szt. b) Elektrody Vapr 3,5mm x 160mm z uchwytem do chrząstki centralny, prosty - 40 szt. c) Elektrody Vapr 3,5mm x 160mm z uchwytem haczyk - 20 szt. d) Elektrody Vapr 3,5mm x 160mm z uchwytem do tkanek miękkich centralny - 40 szt. 2) Rękojeść - przewód - 6 szt. Zamawiający wymaga, aby ww elektrody i rękojeść były kompatybilne z urządzeniem Vapr 3 Mitek (seria 06 23 007, rocznik 08.2006)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Narzędzia medyczne dla potrzeb Poradni Laryngologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Lusterka laryngologiczne wielorazowego użytku: a) 8 mm - 20 szt. b) 10 mm - 20 szt. c) 14 mm - 20 szt. d) 16 mm - 20 szt. 2) Cewnik uszny (kateter) Hartmann wielorazowego użytku: a) 1 mm - 10 szt. b) 2 mm - 10 szt. 3) Haczyki Lucae uszne wielorazowego użytku: a) mały - 10 szt. b) średni - 10 szt. c) duży - 10 szt. 4) Wzierniki uszne Hartmann wielorazowego użytku - 30 zestawów 5) Imadła Hegara 17 cm-18 cm wielorazowego użytku - 3 szt. 6) Penseta chirurgiczna prosta wielorazowego użytku: a) 14 cm - 5 szt. b) 16 cm - 5 szt. 7) Trzonek do skalpela nr 3 - 5 szt. 8) Wanienki do dezynfekcji narzędzi, poj. 5 l z ociekaczem i pokrywą - 4 szt. 9) Basen uszny - plastikowy - 2 sz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Urządzenia medyczne dla potrzeb Poradni Laryngologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Otoskop z iluminatorem gardła, rękojeścią jonowo litową oraz ładowarką. Zoom i płynna regulacja ostrości, możliwość regulacji powiększenia 3 szt. 2) Lampa czołowa diodowa 3S LED, komplet z transformatorem gniazdkowym i regulacją jasności, oświetlenie - 50 000 luxów jasnego, białego światła, opcja zintegrowanego mocowania 3 szt. 3) Lampa czołowa diodowa 3S LED, komplet z akumulatorem bezprzewodowym mPack Unplugged, transformatorem gniazdkowym i regulacją jasności, wskaźnik LED informujący o stopniu naładowania baterii, w trakcie ładowania możliwa jest dalsza praca poprzez zastosowanie przenośnego transformatora 2 szt. 4) Aparat do płukania przewodu słuchowego, zasilanie 220V, kabel zasilający nie wymaga uziemienia 1 szt. 5) Końcówki wymienne do systemu płukania (1 kpl to 10 szt.) 2 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Światłowód do zabiegów laparoskopowych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Światłowód do zabiegów laparoskopowych - 1 szt. Zamawiający wymaga, aby ww światłowód był kompatybilny z aparatem XENON Nova 300 - 20134020 firmy Storz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kable EKG do kardiomonitora dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kable EKG 3-żyłowe - 5 szt. Zamawiający wymaga, aby ww kable EKG były kompatybilne z kardiomonitorem FX 2000..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Frezy do craniotomu dla Neurochirurgii dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Frezy do craniotomu - 10 szt. Zamawiający wymaga, aby ww frezy były kompatybilne z craniotomem typ Elan-E firmy Aesculap..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: - Czujnik O2 do aparatu do znieczulenia ogólnego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Ginekologiczno-Położniczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik przepływu tlenu do aparatu do znieczulenia ogólnego - 1 szt. Zamawiający wymaga, aby ww czujnik był kompatybilny z aparatem do znieczulenia ogólnego Fabius firmy Drager..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Bateria do wiertarki i pił dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bateria do wiertarki i pił - 5 szt. Zamawiający wymaga, aby ww baterie były kompatybilna z wiertarką i piłą firmy Stryker System 6 Saws Increased Run Time For Greater Reliability..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Akcesoria do aparatów do znieczulenia dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego z Centralną Sterylizacją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kabel połączeniowy do czujników saturacji ze złączką okrągłą (UN) długości 3 metry - 5 szt. 2) Czujnik tlenu - 3 szt. 3) Wkłady z gąbki jednorazowego użytku do pojemnika na wapno sodowane (1 op. to 40 sztuk) - 1 op. Zamawiający wymaga, aby w/w: - w pozycji 1 - kabel połączeniowy był kompatybilny z czujnikiem saturacji typ OXY-F-UN oraz kompatybilny z kardiomonitorem Datex Ohmeda FM z modułem serii E będącym na wyposażeniu stanowiska znieczulenia S/5 Aespire, - w pozycji 2 i 3 - czujnik tlenu i wkłady z gąbki - były kompatybilne z aparatem do znieczulenia Datex Ohmeda S/5 Aespire 7900..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.