eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Opracowanie projektu budowy chodnika łączącego gminę Grodzisk Mazowiecki i gminę Żabia Wola wraz z przeprawą przez rzekę Mrowna, wzdłuż drogi nr 1505 Grodzisk Maz. - Józefina

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Grodzisk Mazowiecki: Opracowanie projektu budowy chodnika łączącego gminę Grodzisk Mazowiecki i gminę Żabia Wola wraz z przeprawą przez rzekę Mrowna, wzdłuż drogi nr 1505 Grodzisk Maz. - Józefina
Numer ogłoszenia: 60283 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41955 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 7240570, faks 22 7240570.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowy chodnika łączącego gminę Grodzisk Mazowiecki i gminę Żabia Wola wraz z przeprawą przez rzekę Mrowna, wzdłuż drogi nr 1505 Grodzisk Maz. - Józefina.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie projektu budowy chodnika łączącego gminę Grodzisk Mazowiecki i gminę Żabia Wola wraz z przeprawą przez rzekę Mrowna wzdłuż drogi nr 1505 Grodzisk Maz. - Józefina. Chodnik dla pieszych z dopuszczeniem rowerzystów należy zaprojektować po wschodniej stronie drogi powiatowej Nr 1505 Grodzisk Mazowiecki - Józefina, na odcinku drogi o długości ok. 255m (od drogi powiatowej nr 1504 Adamowizna - Opypy - Milanówek - ul. Nałkowskiej wraz z przeprawą przez rzekę Mrowna w rejonie istniejącego mostu, do przejścia dla pieszych w rejonie przystanku autobusowego wg. projektu stałej organizacji ruchu). Określona szacunkowa długość drogi jest długością orientacyjną i ma wyłącznie charakter informacyjny. Rzeczywista długość będzie określona przez Wykonawcę na podstawie map geodezyjnych do celów projektowych i projektu budowlanego chodnika wraz z przeprawą przez rzekę. Podstawowy zakres rzeczowy zamówienia: Dokumentacja projektowa musi obejmować:1.Projekt koncepcyjny z uwzględnieniem rodzaju przeprawy dla pieszych z dopuszczeniem rowerzystów przez rzekę (kładka lub przepust w zależności od warunków i możliwości dostosowania wysokościowego do istniejącego zagospodarowania terenu). 2.Wykonanie mapy do celów projektowych i uzgodnienie projektu w ZUD. 3.Uzyskanie warunków technicznych do projektowania przebudowy ewentualnych kolizji. 4.Projekt zagospodarowania terenu, wykonany na oryginalnej mapie do celów projektowych. 5.Projekty budowlane branży drogowej z uwzględnieniem odwodnienia powierzchniowego, ewentualne usunięcie kolizji - przebudowa kolidującego uzbrojenia. 6.Projekty wykonawcze do w/w projektów budowlanych. 7.Projekt wymiany obustronnych poręczy na istniejącym moście (starych na nowe). 8.Projekt gospodarowania drzewostanem. 9.Projekt stałej organizacji ruchu. 10.Specyfikacja techniczna dla robót drogowych i przeprawy. 11.Kosztorys Inwestorski i Przedmiar robót. 12.Badania geotechniczne oraz ocenę gruntów podłoża. 13.Uzgodnienia, opinie i inne dokumenty niezbędne do prawidłowego i zgodnego z właściwościami złożenia wniosku o wydanie decyzji ZRiD na realizację zadania. (Zakres prac nie obejmuje wykonania projektu podziału nieruchomości). 14.Pełnienie nadzoru autorskiego na budowie oraz jednokrotną aktualizację kosztorysu inwestorskiego. 3.1.1. Projekt koncepcyjny: Wykonawca w ciągu 14 dni od daty pozyskania map do celów projektowych winien przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia uproszczony projekt koncepcyjny budowy chodnika zawierający co najmniej: proponowaną konstrukcję chodnika uwzględniającą mechaniczne utrzymanie zimowe i letnie, sposób odwodnienia, geometrię, rodzaj przeprawy przez rzekę, rozwiązania dotyczące przebudowy ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem, wskazanie drzew zakwalifikowanych do wycinki z określeniem ich gatunków i obwodów. Projekt należy dostosować do projektu przebudowy drogi. Rozwiązania projektowe winny być zlokalizowane w projektowanych liniach rozgraniczających wg załączników graficznych. Projekt koncepcyjny winien być opracowany w 2 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. 3.1.2. Projekt budowlany: Projekt budowlany chodnika wraz z przeprawą przez rzekę winien być opracowany w stopniu szczegółowości umożliwiającym uzyskanie decyzji ZRiD, w 5 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. 3.1.3. Projekt wykonawczy: Projekt wykonawczy budowy chodnika wraz z przeprawą przez rzekę. Projekty wykonawcze winny być opracowane w stopniu szczegółowości umożliwiającym wykonanie robót. Geodezyjne określenie współrzędnych projektowanego chodnika i przeprawy. Projekty wykonawcze winny być opracowane w 3 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. 3.1.4. Projekty wykonawcze branżowe: Projekty wykonawcze branżowe niezbędne dla realizacji inwestycji polegającej na wykonaniu chodnika w tym: projekty usunięcia ewentualnych kolizji z uzbrojeniem technicznym i zagospodarowaniem terenu, projekty i inwentaryzacja zieleni z wykazem drzew do ewentualnego usunięcia, projekt wymiany obustronnych poręczy na istniejącym moście (starych na nowe). Projekty wykonawcze branżowe winny być opracowane w stopniu szczegółowości umożliwiającym wykonanie robót. Projekty wykonawcze branżowe winny być opracowane w 3 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. 3.2. Mapy do celów projektowych. Wykonawca własnym kosztem i staraniem pozyska mapy do celów projektowych. 3.3. Warunki techniczne. Wykonawca na własny koszt uzyska Warunki Techniczne do przebudowy ewentualnej kolizji. 3.4. Badania geotechniczne gruntów podłoża. Wykonawca we własnym zakresie wykona badania geotechniczne oraz oceni stan istniejących gruntów podłoża w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji ZRiD i prawidłowego wykonania projektu chodnika wraz z przeprawą przez rzekę. Projektant własnym staraniem i na swój koszt wykona ewentualne odkrywki istniejącego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do opracowania projektu. 3.5.Materiały do wniosku o wydanie Decyzji ZRiD. Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt uzyska komplet materiałów i dokumentów niezbędnych do wydania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (ZRiD) określonych w Ustawie z dnia 10 kwietnia 2003r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2003r , Nr 80, poz. 721 ze zm.) w tym przeprowadzenie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko jeżeli będzie wymagane przepisami ustawy oraz operat wodno-prawny, pozwolenie wodno-prawne i umowę na zajęcie gruntów pokrytych wodą. Zakres prac nie obejmuje wykonania projektu podziału nieruchomości. Dla terenu objętego projektem, w gminie Żabia Wola obowiązuje plan zagospodarowania przestrzennego w gminie Grodzisk Maz. dla wsi Adamowizna brak jest planu przestrzennego zagospodarowania). 3.6.Specyfikacje techniczne. Wykonawca opracuje Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2004r. Nr 202, poz. 2072 z póź. zm.). Specyfikacje Techniczne winny być opracowane w 2 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej. 3.7.Kosztorys Inwestorski i przedmiar robót. Wykonawca opracuje Kosztorys inwestorski i Przedmiar robót zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130 poz. 1389). Kosztorys inwestorski i Przedmiar robót winien być opracowany w 2 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. Przewiduje się możliwość wystąpienia jednokrotnej aktualizacji wykonanych kosztorysów inwestorskich. 3.8.Uzgodnienia i opinie. Wykonawca w imieniu inwestora uzyska na własny koszt wszelkie uzgodnienia i opinie wymagane przepisami prawa, niezbędne do uzyskania decyzji ZRiD, w tym m.in. od: 1.Zarządców Dróg, 2.organu zarządzającego ruchem, 3.opinię komunikacyjną organu zarządzającego ruchem w zakresie geometrii, 4.ZUD, 5.gestorów mediów zlokalizowanych w obrębie projektowanej inwestycji, 6.Melioracji, 7.Inwestora, 8.właścicieli posesji w zakresie uzgodnienia wjazdów do posesji, 9.oraz opinie i uzgodnienia niezbędne do uzyskania decyzji ZRiD wg. art. 11 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2003r , Nr 80, poz. 721 ze zm.) w tym: opinię właściwych zarządów województwa, powiatu oraz burmistrza i wójta, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, operat wodno-prawny, pozwolenie wodno-prawne, umowę na zajęcie gruntów pokrytych wodą, i inne. 3.9.Dokumentacja w formie numerycznej w podanym niżej układzie: 1.Dokumentacja projektowa na płycie CD - format pliku PDF, 2.Opisy techniczne, specyfikacje techniczne, na płycie CD - format pliku MsWord i PDF, 3.Kosztorysy inwestorskie, przedmiar, na płycie CD - w programie Seko i PDF lub innym programie do kosztorysowania. 3.10.Nadzór autorski: 1.Wykonawca w ramach ceny ofertowej zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego. 2.Wykonawca pełnić będzie nadzór autorski według potrzeb oraz na każde wezwanie Zamawiającego, dokonane telefonicznie lub faksem, na 3 dni przed oczekiwanym pobytem. Nadzór autorski sprawowany będzie od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do ich zakończenia i oddania do użytkowania, celem stwierdzenia zgodności realizacji robót z projektem, w zakresie uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.Wykonawca zobowiązuje się do należytej współpracy z Zamawiającym oraz podmiotami, którym zostanie powierzone wykonanie inwestycji tak, aby zapewnić prawidłową i terminową realizację, w tym w szczególności do uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.11.W dokumentacji projektowej zabrania się opisywania materiałów i urządzeń za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie o parametrach wyższych lub równoważnych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest sporządzić szczegółowy opis, w jaki sposób równoważność może być weryfikowana przez Zamawiającego. 3.12.Dokumentacja projektowa, jako opis przedmiotu zamówienia, powinna spełniać wszystkie wymogi ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.13.Wykonawca zobowiązuje się do realizacji i przekazania zamawiającemu przedmiotu umowy wykonanego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi normami i przepisami, sztuką budowlaną oraz należytą starannością. 3.14.Zamawiający zobowiązuje się do dokonania wymaganych czynności związanych z przygotowaniem postępowania, w szczególności odebrania prawidłowo wykonanej dokumentacji projektowej oraz do zapłaty wynagrodzenia. 3.15.Dokumentacja projektowa ma spełniać wymagania określone: w ustawie - Prawo budowlane ( Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami), w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2003r , Nr 80, poz. 721 ze zm.), ustawa z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństw w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. nr 199, poz. 1227 ze zm.), w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012, poz. 462 ze zm.), w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U. z 2012r. poz. 463 ze zm.), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzenia kosztorysów inwestorskich ( Dz.U. Nr 130, poz. 1389 ze zm.), Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie ( Dz.U. z 2000r. Nr 63, poz.735 ze zm. ), Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz.U. Nr 43, poz.430 ze zm.), Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2013r., poz. 907 ze zm.). 3.16.Załącznik graficzny - załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ: a.mapa z projektu stałej organizacji ruchu, b.mapa nr 1 Adamowizna z naniesiona projektowaną linią rozgraniczającą pas drogowy, c.mapa nr 2 Osowiec z naniesiona projektowaną linią rozgraniczającą pas drogowy, d.wstępne warunki na wykonanie budowli - WZMiUW w Warszawie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.32.20.00 - 73.32.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FASYS MOSTY Sp. z o.o., ul. Powstańców Śląskich 139A/3., 53-317 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78105,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.