Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-26
Sułkowice: Dostawa artykułów żywnościowych
Numer ogłoszenia: 60281 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Tadeusza Piekarza, Harbutowice 1, 32-440 Sułkowice, woj. małopolskie, tel. 012 2732002, fax 012 3730810.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa : - warzywa owoce - mięso drobiowe oraz inne mrożonki
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.00.00 - 01.12.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i ich ocena: 1.Spełnienie warunków określonych w art.22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień Publicznych. 2. Wyrażenie zgody na 30 dniowy termin płatności. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczyń, dokumentów.Ocena spełniania warunków nastąpi wg kryterium : spspełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - spełnia / nie spełnia 2.Oświadczenie o akceptacji 30 dniowego terminu platności. spełnia/ nie spełnia. 3.Aktualne zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego lub inny dokument określający pełną nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania oferenta odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem. Zaświadczenie powinno jednoznacznie wskazywac osobę/y upoważniona/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta (należyta reprezentacja) i być wystawione nie wcześniej niz na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - spełnia/nie spełnia. Dokumenty mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej napisem za zgodność z oryginałem i podpisane przez oferenta. W przypadku, gdy osoby podpisujące ofertę nie są wymienione w dokumentach rejestrowych należy dołączyć stosowne upoważnienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwww.wrotamalopolski.pl/root BIP/BIP w Malopolsce/powiaty/root myslenicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. Tadeusza Piekarza w Harbutowicach 32 - 440 Sułkowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Spolecznej im. Tadeusza Piekarza w Harbutowicach Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa warzyw i owoców.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 2 razy w tygodniu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa mięsa drobiowego, oraz inne mrożonki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 1 raz w miesiącu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.22.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.