eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › WYKONANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO NA PRZEBUDOWĘ ODCINKA DROGI POWIATOWEJ NR 2820G WE WSI ROŻENTAL W RAMACH ZADANIA PN. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2820G OD GRANICY MIASTA PELPLIN DO SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ NR 227001G) - drugie postępowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-17

Tczew: WYKONANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO NA PRZEBUDOWĘ ODCINKA DROGI POWIATOWEJ NR 2820G WE WSI ROŻENTAL W RAMACH ZADANIA PN. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2820G OD GRANICY MIASTA PELPLIN DO SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ NR 227001G) - drugie postępowanie
Numer ogłoszenia: 60272 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41362 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7734 800, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO NA PRZEBUDOWĘ ODCINKA DROGI POWIATOWEJ NR 2820G WE WSI ROŻENTAL W RAMACH ZADANIA PN. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2820G OD GRANICY MIASTA PELPLIN DO SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ NR 227001G) - drugie postępowanie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 2820G we wsi Rożental w ramach zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2820G (od granicy miasta Pelplin do skrzyżowania z droga nr 227001G), o długości projektowanego odcinka nie dłuższej niż 999 m. 2.2 Na przedmiot zamówienia, który swoim zakresem obejmuje specjalności (branże): drogową i sanitarną, składają się następujące elementy: 1) program funkcjonalno-użytkowy przebudowywanego odcinka, 2) koncepcja projektowa przebudowywanego odcinka, wraz z określeniem niezbędnego zakresu przebudowy kolidującej infrastruktury technicznej, 3) szacunkowe zestawienie kosztów kompletnej dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych, 4) dokumentacja geotechniczna (min. 4 odwierty przez nawierzchnię), 5) mapa zasadnicza w skali 1:1000, z zaznaczonym zakresem obszaru inwestycji. 2.3 Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, udzieli mu odpowiednich pełnomocnictw, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy. 2.4 Wszystkie elementy zamówienia, wyszczególnione w pkt 2.2 SIWZ, mają stanowić jedno opracowanie, w oparciu o które Zamawiający będzie ubiegać się o pozyskanie współfinansowania realizacji zadania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 oraz będzie podstawą do przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2.5 Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany w stanie kompletnym, zgodnym z celem, któremu ma służyć i uwzględniać najnowsze osiągnięcia w tej dziedzinie. 2.6 Wykonawca, przy tworzeniu programu funkcjonalno-użytkowego, w zakresie objętym przedmiotem umowy, przyjmie następujące założenia: 2.6.1 Zakres opracowania: a) droga powiatowa nr 2820G Pelplin - Kulice - Nowa Cerkiew (ul. Kościuszki), od granicy miasta Pelplin, gdzie kończy się przebudowany w 2011 r. odcinek ul. Kościuszki, do końca obszaru zabudowanego wsi Rożental, b) długość projektowanego odcinka drogi - nie dłuższa niż 999 m. 2.6.2 Podstawowe parametry techniczne: a) funkcja: droga powiatowa (klasa drogi zgodnie z §4 Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 ze zm.) b) dostosowanie nawierzchni drogi do kategorii ruchu KR2 - projektant, na podstawie badań geologicznych, podejmuje decyzję dotyczącą proponowanej technologii (przebudowa, dywanik, slurry seal), c) na projektowanym odcinku drogi należy przyjąć następujące założenia: - szerokość pasa ruchu o szerokości 3 m, - ciąg pieszo-rowerowy usytuowany przy jezdni o szerokości min. 3 m (chodnik i obustronna ścieżka rowerowa); - pobocze jednostronne o szerokości 0,75 m, - w miarę możliwości - dodać pas zieleni; d) prędkość projektowana: zgodnie z §12 Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 ze zm.) e) w miarę możliwości - zakłada się modernizację nawierzchni po istniejącym śladzie oraz obligatoryjne w granicach istniejącego pasa drogowego. 2.6.3 Odwodnienie: zaprojektowanie odwodnienia, zgodnie z warunkami uzyskanymi z Gminy Pelplin; 2.6.4 Ruch pieszy i rowerowy: a) na projektowanym odcinku - zaprojektowanie odcinka ciągu pieszo-rowerowego, usytuowanego przy jezdni, o szerokości min. 3 m, b) zlokalizowanie ciągu pieszo-rowerowego tak, aby jedną stroną graniczył z granicą pasa drogowego, c) wykorzystanie, w miarę możliwości, materiału z istniejących chodników. 2.6.5 Zjazdy i skrzyżowania: przebudowanie, wyłącznie w niezbędnym zakresie, w obszarze pasa drogowego. 2.6.6 Zieleń: wykonanie inwentaryzacji istniejących i docelowych drzew oraz krzewów (wraz z uwzględnieniem wycinki drzew i krzewów). 2.6.7 Przystanki komunikacyjne: a) w przypadku, gdy zachodzi taka konieczność - zmodernizować oraz wyposażyć w perony, b) w miarę możliwości wyposażyć w zatoki autobusowe. UWAGI: 1) Badania geologiczne powinny zostać wykonane w niezbędnym zakresie oraz mają stanowić część niniejszego przedmiotu zamówienia, jako podstawę do zaprojektowania właściwej konstrukcji drogi (jezdnia, ciąg pieszo-rowerowy). 2) Po podpisaniu umowy, Wykonawca wraz z przedstawicielem Zamawiającego, odbędą wizję w terenie, celem precyzyjnego określenia początku i końca zakresu projektowego. 2.7 Zamawiający, po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą, udostępni następujące dokumenty: 1) mapę sytuacyjno-wysokościową (zasadniczą) w wersji elektronicznej, obejmującą swoim zasięgiem cały zakres inwestycji; 2) uzgodnienia Gminy Pelplin, dotyczące odwodnienia w miejscowości Rożental, celem ich wykorzystania do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie mógł wykorzystać ww. dokumenty dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku braku konieczności ich wykorzystania, przy jednoczesnym obowiązku pozyskania nowych dokumentów, Wykonawca pozyska niezbędną dokumentację we własnym zakresie. 2.8 Zadaniem Wykonawcy będzie pozyskanie wszystkich innych niezbędnych dokumentów w celu kompleksowej realizacji przedmiotu umowy. 2.9 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z: 1) opisem przedmiotu zamówienia określonym w Rozdziale 2 SIWZ, 2) zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz zgodnie z wymogami zawartymi w art. 29-31 Ustawy, 3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). UWAGA: W przypadku, gdy na etapie realizacji zamówienia umownego Wykonawca uzna, że którekolwiek z wymagań Zamawiającego jest nieprawidłowe z punktu widzenia obowiązujących przepisów lub nieuzasadnione z innych przyczyn, winien niezwłocznie pisemnie zgłosić ten fakt Zamawiającemu. W opisanym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do udowodnienia Zamawiającemu konieczności wprowadzenia zmian w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego. Powstałe w konsekwencji ewentualne zmiany we wskazanym zakresie, nie będą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2.10 Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z odpowiednimi przepisami, posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, stanowić wystarczającą podstawę do wdrożenia odpowiedniej procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2.11 Wykonawca zrealizuje wszelkie niezbędne czynności w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, określonego w Rozdziale 2 SIWZ, w szczególności zobowiązuje się do: 1) niezwłocznie po podpisaniu umowy, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego - dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanej inwestycji, dla której wykonany zostanie PFU, w celu uzyskania należytej wiedzy wraz z poznaniem celów i oczekiwań Zamawiającego, 2) przeprowadzania - co najmniej 1 raz na dwa tygodnie - konsultacji z przedstawicielami Zamawiającego, przebieg których opisany zostanie w stosownym protokole. W przypadku, gdy któraś ze stron stwierdzi, że zaistniała konieczność zwiększenia częstotliwości konsultacji w okresie trwania umowy, konsultacje te będą odbywać się stosowanie do potrzeb. 3) sporządzenia niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń w zakresie wynikającym z właściwych przepisów; 4) po wykonaniu przedmiotu zamówienia - złożenia pisemnego oświadczenia, iż dostarczony PFU został wykonany z należytą starannością, przy przestrzeganiu obowiązujących przepisów, norm i zasad sztuki projektowej oraz że jest kompletny, spójny i stanowić będzie wystarczającą podstawę do realizacji robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2.12 Odpowiedzialność Wykonawcy: 1) W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj, Wykonawca PFU będzie udzielać odpowiedzi na pytania zadawane przez uczestników ww. postępowania, a także - w uzasadnionych przypadkach - będzie dokonywać niezbędnych modyfikacji w przedmiocie przyszłego zamówienia umownego niezwłocznie (lecz nie dłużej niż w terminie 2 dni roboczych), a w przypadkach szczególnie złożonych - w ciągu 4 dni roboczych od przekazania pytania Wykonawcy. 2) Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3) Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi. 4) Strony umowy deklarują ścisłą współpracę w zakresie wymaganym dla prawidłowego wykonania niniejszej umowy. 2.13 Wykonawca przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do przedmiotu umowy na czas nieoznaczony, na następujących polach eksploatacji: a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania przedmiotu umowy - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których przedmiot umowy utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy; c) w zakresie rozpowszechniania przedmiotu umowy w inny sposób niż określony powyżej - publiczne wystawienie, wyświetlenie, odtwarzanie oraz publiczne udostępnianie przedmiotu umowy. UWAGA: Majątkowe prawa autorskie przeniesione na Zamawiającego na czas nieoznaczony są wyłączne i Zamawiający jest uprawniony do dalszego ich przeniesienia na osoby trzecie, a wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu przeniesienia majątkowych praw autorskich do przedmiotu umowy winno zostać zawarte w cenie ofertowej brutto. 2.14 Wybrany Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, zobowiązany będzie do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). 2.16 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania bądź zaniechania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZNAK Gdańsk Sp. z o.o., ul. Potęgowska 12 lok. 66, 80-174 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34060,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47970,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.