To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-06
Ogłoszenie nr 60271 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.
Bydgoszcz: Sporządzenie map akustycznych dla dróg wojewódzkich Województwa Kujawsko-Pomorskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 34951-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 37824-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny
092364160, ul.
ul. Dworcowa
80,
85-010
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 3705717, faks
52 3705740, e-mail
zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdw-bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzenie map akustycznych dla dróg wojewódzkich Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDW.N4.361.07.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwa zamówienia: Sporządzenie map akustycznych dla dróg wojewódzkich Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2. Przedmiot zamówienia 2.1 Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie map akustycznych obszarów położonych w otoczeniu dróg wojewódzkich na terenie Województwa Kujawsko - Pomorskiego o ruchu powyżej 3 000 000 pojazdów rocznie, tj. średnio powyżej 8219 poj./dobę. 2.2 Mapy akustyczne dla odcinków dróg określonych w załączniku nr 1 do OPZ należy wykonać, w podziale na powiaty za pomocą oprogramowania GIS oraz oprogramowania do obliczeń akustycznych. 2.3 Zamawiający udostępni Wykonawcy w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich (Bydgoszcz, ul. Dworcowa 80) w ciągu 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy wyniki Generalnego Pomiaru Ruchu 2015, obejmujące informacje o natężeniu ruchu oraz strukturze ruchu. 3. Wymagania ogólne - w ramach zamówienia Wykonawca: 3.1 Wykona pomiary hałasu, zgodnie z art. 147a oraz art. 175 ust. 5a ustawy Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Z 2016r., poz. 672 z późn. zm.) muszą być przeprowadzone przez akredytowane laboratorium w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. z dnia 29 kwietnia 2016 r. Dz. U. z 2016r., poz. 655 z późn. zm.) Pomiary należy przeprowadzić w odpowiednich warunkach atmosferycznych, z użyciem sprzętu i za pomocą jednej z metod bezpośrednich zgodnie z obowiązującym prawem, tj. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2011 r. w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów poziomów w środowisku substancji lub energii przez zarządzającego drogą, linią kolejową, linią tramwajową, lotniskiem, portem (tekst jednolity z dnia 16 czerwca 2011 r. Dz.U. Nr 140 poz. 824 z późn. zm.), 3.2 Wykona analizę dostępnych danych z generalnego pomiaru ruchu 2015, 3.3 Pozyska i przetworzy na potrzeby zamówienia dane o zagospodarowaniu terenu tj. dane uzyskane na podstawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania terenu, zdjęć lotniczych i ortofotomap, a w przypadku zaistnienia takiej konieczności również map topograficznych i ewidencyjnych, 3.4 Zaktualizuje i w razie potrzeby uzupełni materiały przekazane przez Zamawiającego (m.in. w zakresie parametrów dróg, występującej zabudowy, ekranów akustycznych, roślinności wysokiej, tj. zieleni o powierzchni powyżej 250 m2 i wysokości powyżej 2 m, zbiorników wodnych o powierzchni powyżej 250 m2 ), obejmujące swym zasięgiem teren po 800 m od zewnętrznej krawędzi jezdni, 3.5 Przygotuje dane do bazy GIS oraz dane do prognoz hałasu, 3.6 Opracuje dane wejściowe do modelu obliczeniowego niezbędne do wykonania analiz akustycznych i późniejszej weryfikacji obliczeń, 3.7 Wykona kalibrację modelu obliczeniowego w oparciu o wyniki pomiarów terenowych, 3.8 Przygotuje i przekaże materiały do rozpowszechniania, w tym wykona wersję drukowaną i elektroniczną map akustycznych zgodnie z Załącznikiem nr 2 do OPZ. Wszystkie wykonane opracowania Wykonawca przekaże w wersji uporządkowanej (czytelnie opisane, posegregowane tematycznie, oprawione, itd.). 3.9 Dokona prezentacji i omówi wyniki, w siedzibie Zamawiającego, wykonanego opracowania map akustycznych, termin prezentacji zostanie uzgodniony po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia jednak nie później niż 21 dni od ostatecznego terminu realizacji zamówienia. 4. Wymagania szczegółowe: 4.1 W celu wykonania podstawowych obliczeń akustycznych Wykonawca zgromadzi, przetworzy w niezbędnym zakresie oraz zaktualizuje w razie potrzeby następujące informacje: a) dane dotyczące średniorocznych warunków i parametrów ruchu drogowego z uwzględnieniem podziału doby na: dzień, wieczór i noc, b) dane dotyczące lokalizacji odcinków dróg objętych zakresem zamówienia oraz ich parametrów technicznych i eksploatacyjnych, c) dane przestrzenne dotyczące terenu i jego zagospodarowania (dane wektorowe z uwzględnieniem lokalizacji budynków i ich wysokości oraz rodzaju powierzchni gruntu), d) dane meteorologiczne, e) dane reprezentatywne dotyczące prędkości średniej pojazdów ciężkich i lekkich dla poszczególnych odcinków dla których wykonywane będą mapy akustyczne, a w uzasadnionym przypadku dane dotyczące prędkości dopuszczalnych. f) w celu wykonania mapy konfliktów dotyczących obszarów, na których występują przekroczenia dopuszczalnych poziomów hałasu, Wykonawca wykona niezbędne mapy zagospodarowania terenu oraz skoreluje z nimi bazy danych z kwalifikacją przeznaczenia poszczególnych terenów, zaznaczy przebieg linii rozgraniczających tereny o różnych funkcjach i przeznaczeniu oraz przypisanych im dopuszczalnych poziomach hałasu. 4.2 W celu wyznaczenia globalnych wskaźników oceny hałasu Wykonawca zgromadzi i wykorzysta niezbędne dane dotyczące m.in. gęstości zaludnienia, lokalizacji obiektów podlegających ochronie przed hałasem, takich jak: przedszkola, szkoły, szpitale, itp. 4.3 Do przeprowadzenia kalibracji modelu obliczeniowego Wykonawca wykorzysta wyniki terenowych pomiarów hałasu. 4.4 W celu uzyskania wymaganej jakości mapy akustycznej Wykonawca w ramach procedury walidacyjnej (tj. sprawdzenia poprawności sporządzenia mapy) wykona kalibrację modelu obliczeniowego, wykorzystując wyniki pomiarów terenowych do dostosowania parametrów modelu obliczeniowego. 4.5 Opracowując dane Wykonawca jest zobowiązany na bieżąco analizować i korygować pojawiające się błędy. Zamawiający wymaga, aby Zbiór danych objął m.in. następujące informacje: - kilometraż początku i końca odcinka drogi długość odcinka, nr drogi, nazwa, - parametry drogi: liczba jezdni, liczba pasów ruchu, szerokość pasa ruchu, rodzaj nawierzchni, stan drogi, położenie (w poziomie terenu, w wykopie, na nasypie, na estakadzie, w tunelu), - parametry ruchu: natężenie ruchu, struktura strumienia pojazdów, średnia prędkość potoku ruchu, rodzaj ruchu (równomierny, nierównomierny, wymuszony), - charakterystyka otoczenia źródła hałasu: rodzaj zabudowy, odległość od pierwszej linii zabudowy. 5. Szczegóły przedmiotu zamówienia opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwane dalej "OPZ") załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wymagania Zamawiającego w związku z w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp określone w pkt. XXVII SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71354000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11856.57 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 42681.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup wraz z dostawą systemu ergospirometrycznego
- Dostawa produktu radiofarmaceutycznego 18F-FDG (Fludeoksyglukoza 18F) do diagnostyki PET-CT i PET-MR pacjentów w Zakładzie Medycyny Nuklearnej
- Dostawa i montaż elementów wyposażenia sal operacyjnych
- Dostawa zestawów komputerowych
- Zakup wraz z dostawą inkubatorów
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na roboty rozbiórkowe budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.