eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Remont dróg powiatowych w zakresie wykonania nakładek bitumicznych i powierzchniowego utrwalenia nawierzchni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-19

Piła: Remont dróg powiatowych w zakresie wykonania nakładek bitumicznych i powierzchniowego utrwalenia nawierzchni
Numer ogłoszenia: 60269 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2109442, faks 067 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg powiatowych w zakresie wykonania nakładek bitumicznych i powierzchniowego utrwalenia nawierzchni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nakładek bitumicznych i powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu pilskiego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający rozdziela przedmiot zamówienia na dwie części: I część zamówienia - wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych: a) nr 1168P na odcinku Szydłowo - Skrzatusz. Zakres prac obejmuje: frezowanie nawierzchni bitumicznej lewego pasa ruchu w kierunku m. Skrzatusz; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową o grubości 2 cm, 50 kg/m2; ułożenie warstwy geowłókniny o gramaturze ponad 200-250 g/m2 oraz wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej o grubości 4 cm po zagęszczeniu; w/w roboty obejmują odcinek o długości 1 800 mb, na powierzchni 4 950 m2. b) nr 1060P na odcinku Wysoka - Rudna. Zakres prac obejmuje: wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 4 cm po zagęszczeniu; roboty obejmują odcinek o długości 340 mb, na powierzchni 1 920 m2. c) nr 1209P na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 182 do m. Mirosław Ujski. Zakres prac obejmuje: frezowanie nawierzchni bitumicznej; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową o grubości 3 cm; wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 4 cm po zagęszczeniu; uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym łamanym; w/w roboty wykonane winny być na odcinku o długości 800 mb, na powierzchni 4 500 m2. d) nr 1200P w m. Witrogoszcz. Zakres prac obejmuje: wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 5 cm po zagęszczeniu; roboty obejmują odcinek o długości 300 mb, na powierzchni 1 530 m2. e) nr 1052P, na odcinku Górka Klasztorna - Wiktorówko. Zakres prac obejmuje: frezowanie nawierzchni bitumicznej; wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 5 cm po zagęszczeniu; roboty obejmują odcinek o długości 1 300 mb, na powierzchni 6 955 m2. II część zamówienia - wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg powiatowych: a) nr 1168P na odcinku od m. Dobino do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1169P - (Różewo - Skrzatusz), zakres prac obejmuje wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogi z zastosowaniem grysów bazaltowych frakcji 5/8 oraz frakcji 8/11 i emulsji asfaltowej modyfikowanej K1- 65MP na powierzchni 9 000 m2, na długości 1 800 mb. b) nr 1038P Łobżenica - Osowo, zakres prac obejmuje wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogi z zastosowaniem grysów bazaltowych frakcji 5/8 oraz frakcji 8/11 i emulsji asfaltowej modyfikowanej K1-65MP na powierzchni 16 850 m2, na długości 3 370 mb. c) nr 1198P na odcinku Kunowo - Wiktorówko, zakres prac obejmuje wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogi z zastosowaniem grysów bazaltowych frakcji 5/8 oraz frakcji 8/11 i emulsji asfaltowej modyfikowanej K1-65MP na powierzchni 12 450 m2, na długości 2 490 mb. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uwzględniającego utrzymanie ruchu publicznego. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. Zamawiający przewiduje możliwość pobrania próbek nawierzchni do badań laboratoryjnych. W przypadku rozbieżności wyników próbek w stosunku do wymagań Zamawiającego, kosztami badań obciążony zostanie Wykonawca. Wykonawca nie może udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres krótszy niż 12 miesięcy. Wykonawca winien dysponować kierownikiem robót, który odpowiadał będzie za wykonanie robót. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Warunki zapłaty: I część zamówienia: Wykonawca wystawi trzy faktury VAT/rachunki za części robót wynikające z harmonogramu rzeczowo - finansowego. Do faktur VAT musi być dołączony protokół odbioru wykonanych robót. Wykonawca do każdej wystawionej faktury/rachunku dołączy oświadczenie o uiszczeniu wszelkich wymaganych wierzytelności przysługujących podwykonawcom, powstałych w związku z realizacją robót będących przedmiotem umowy; wartość ostatniej faktury nie może być niższa niż 30% ceny oferty; zapłata ostatniej faktury uwarunkowana będzie bezusterkowym odbiorem końcowym całości robót oraz rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (solidarna odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego); termin zapłaty faktury - do 21 dni od dnia doręczenia faktury Płatnikowi. II część zamówienia: Wykonawca wystawi trzy faktury VAT/rachunki za części robót wynikające z harmonogramu rzeczowo - finansowego. Do faktur VAT musi być dołączony protokół odbioru wykonanych robót. Wykonawca do każdej wystawionej faktury/rachunku dołączy oświadczenie o uiszczeniu wszelkich wymaganych wierzytelności przysługujących podwykonawcom, powstałych w związku z realizacją robót będących przedmiotem umowy; wartość ostatniej faktury nie może być niższa niż 30% ceny oferty; zapłata ostatniej faktury uwarunkowana będzie bezusterkowym odbiorem końcowym całości robót oraz rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (solidarna odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego); termin zapłaty faktury - do 21 dni od dnia doręczenia faktury Płatnikowi. Harmonogram rzeczowo - finansowy. Harmonogram powinien zawierać rzeczowo - finansowy postęp robót. Przy sporządzaniu harmonogramu należy wziąć pod uwagę warunki zapłaty określone w pkt. 3.12. SIWZ. Harmonogram podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego przed zawarciem umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia uwag do harmonogramu, jeżeli jest to uzasadnione naruszeniem zasady zachowania proporcji zakresu robót do terminu odbioru, zakresu robót, technologii, przewidywanych warunków atmosferycznych lub słusznym interesem Zamawiającego, a Wykonawca winien uwzględnić propozycje zmian w harmonogramie. Z harmonogramu powinna jednoznacznie wynikać wartość faktur. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu przed zawarciem umowy. Harmonogram rzeczowo - finansowy będzie stanowił załącznik do umowy.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych - w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.23-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością jedną robotę budowlaną: na I część zamówienia - polegającą na wykonaniu nakładki bitumicznej na powierzchni co najmniej 19 000 m2; na II część zamówienia - polegającą na wykonaniu powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg na powierzchni co najmniej 38 000 m2. Wykonawca wyżej wymienione roboty winien udokumentować jako najważniejsze.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zamówienia. Wykonawca winien dysponować następującym sprzętem: na I część zamówienia: frezarka drogowa, walec samojezdny statyczny 10 t, walec samojezdny statyczny 15 t, rozkładarka mas bitumicznych, skrapiarka, samochód samowyładowawczy 10 - 15 t, szczotka mechaniczna ciągnik kołowy; na II część zamówienia: kombajn do powierzchniowych utrwaleń, walec ogumiony 8 Mg, mechaniczna szczotka do czyszczenia nawierzchni, środek transportu, ładowarka, ciągnik kołowy, samochód samowyładowawczy 5- 10 t.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 700 000 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz Oferta- Załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Informacja o zatrudnieniu podwykonawców robót - na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła p. 320.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła p. 111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część zamówienia - wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) nr 1168P na odcinku Szydłowo - Skrzatusz. Zakres prac obejmuje: frezowanie nawierzchni bitumicznej lewego pasa ruchu w kierunku m. Skrzatusz; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową o grubości 2 cm, 50 kg/m2; ułożenie warstwy geowłókniny o gramaturze ponad 200-250 g/m2 oraz wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej o grubości 4 cm po zagęszczeniu; w/w roboty obejmują odcinek o długości 1 800 mb, na powierzchni 4 950 m2. b) nr 1060P na odcinku Wysoka - Rudna. Zakres prac obejmuje: wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 4 cm po zagęszczeniu; roboty obejmują odcinek o długości 340 mb, na powierzchni 1 920 m2. c) nr 1209P na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 182 do m. Mirosław Ujski. Zakres prac obejmuje: frezowanie nawierzchni bitumicznej; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową o grubości 3 cm; wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 4 cm po zagęszczeniu; uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym łamanym; w/w roboty wykonane winny być na odcinku o długości 800 mb, na powierzchni 4 500 m2. d) nr 1200P w m. Witrogoszcz. Zakres prac obejmuje: wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 5 cm po zagęszczeniu; roboty obejmują odcinek o długości 300 mb, na powierzchni 1 530 m2. e) nr 1052P, na odcinku Górka Klasztorna - Wiktorówko. Zakres prac obejmuje: frezowanie nawierzchni bitumicznej; wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 5 cm po zagęszczeniu; roboty obejmują odcinek o długości 1 300 mb, na powierzchni 6 955 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.23-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część zamówienia - wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) nr 1168P na odcinku od m. Dobino do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1169P - (Różewo - Skrzatusz), zakres prac obejmuje wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogi z zastosowaniem grysów bazaltowych frakcji 5/8 oraz frakcji 8/11 i emulsji asfaltowej modyfikowanej K1- 65MP na powierzchni 9 000 m2, na długości 1 800 mb. b) nr 1038P Łobżenica - Osowo, zakres prac obejmuje wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogi z zastosowaniem grysów bazaltowych frakcji 5/8 oraz frakcji 8/11 i emulsji asfaltowej modyfikowanej K1-65MP na powierzchni 16 850 m2, na długości 3 370 mb. c) nr 1198P na odcinku Kunowo - Wiktorówko, zakres prac obejmuje wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogi z zastosowaniem grysów bazaltowych frakcji 5/8 oraz frakcji 8/11 i emulsji asfaltowej modyfikowanej K1-65MP na powierzchni 12 450 m2, na długości 2 490 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.23-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.