eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Usługi edukacyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn. Moja wiedza, moje umiejętności, moja przyszłość - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół ogólnokształcących prowadzonych przez Powiat Płoński

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-15

Płońsk: Usługi edukacyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn. Moja wiedza, moje umiejętności, moja przyszłość - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół ogólnokształcących prowadzonych przez Powiat Płoński
Numer ogłoszenia: 60251 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Jednostka Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6623008, faks 023 6623008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pjopo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn. Moja wiedza, moje umiejętności, moja przyszłość - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół ogólnokształcących prowadzonych przez Powiat Płoński.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) : 80 00 00 00 -4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe 55 10 00 00 -1 Usługi hotelarskie 55 12 00 00 -7 Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 60 10 00 00 -9 Usługi w zakresie transportu drogowego 60 17 00 00 -0 Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą 2. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych, ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych, dla uczniów liceów ogólnokształcących z terenu powiatu płońskiego w ramach projektu pn.Moja wiedza, moje umiejętności, moja przyszłość - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół ogólnokształcących prowadzonych przez Powiat Płoński. 3. Zakres, ilość i rodzaj zajęć oraz sposób i miejsce ich przeprowadzenia określone są w opisach zadań stanowiących części zamówienia. 4. Części zamówienia: 4.1. Część I Zajęcia pozalekcyjne w ramach koła przyrodniczego w formie czterech 1-dniowych wycieczek edukacyjnych. Zadanie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach koła przyrodniczego czterech jednodniowych tematycznych wycieczek edukacyjnych do Warszawy i okolic dla grupy 30 uczniów i 3 opiekunów z Liceum Ogólnokształcącego Nr 3 w Płońsku. Tematyka i termin wycieczek. 1. Ewolucja na lądach. Wycieczka do Muzeum Ewolucji PAN w Warszawie w dniu 29.05.2012 roku. Zakres wycieczki: - wykład tematyczny prowadzony przez pracownika muzeum, - ewolucja kręgowców na lądach - zwiedzanie wystawy. 2. Świat w ruchu. Wycieczka do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie w dniu 31.05.2012 roku. Zakres wycieczki: - wykład tematyczny prowadzony przez pracownika Centrum, - udział w przewidzianych wystawą ćwiczeniach badawczych i eksperymentach. 3. Różnorodność świata roślin. Wycieczka do Ogrodu Botanicznego PAN w Powsinie w dniu 05.06.2012 roku. Zakres wycieczki: - wykład tematyczny prowadzony przez pracownika Ogrodu Botanicznego, - przegląd roślin tropikalnych - zwiedzanie szklarni, - system klasyfikacji roślin - zwiedzanie poletek botanicznych, - banki genów i rośliny reliktowe. 4. Telekomunikacja. Wycieczka do Muzeum Techniki NOT w Warszawie w dniu 12.06.2012 roku. Zakres wycieczki: - wykład tematyczny prowadzony przez pracownika muzeum, - techniki przekazywania informacji na odległość, - historia rozwoju telefonii przewodowej i bezprzewodowej, - telegrafy, - polskie odbiorniki telewizyjne, - maszyna szyfrująca Enigma. Informacje szczegółowe. 4.1.1. Transport. Wykonawca zapewnia transport uczestników autokarem wraz z kierowcą. 4.1.2. Zwiedzanie obiektów. Każdorazowo Wykonawca zapewnia bilety wstępu do zwiedzanych obiektów wraz z usługą przewodnika w przedmiotowym zakresie. 4.1.3. Każdorazowo na koniec zwiedzania, Wykonawca zapewni usługę gastronomiczną w formie obiadu dla każdego uczestnika oraz opiekunów. Obiad powinien być serwowany - zestaw składający się z dwóch dań i deseru (do wyboru spośród minimum dwóch zaproponowanych zestawów przez Wykonawcę). 4.1.4. Nadzór nad realizacją zadania. Zamawiający zastrzega sobie udział w realizacji przedmiotu zamówienia trzech przedstawicieli Zamawiającego (opiekunów koła przyrodniczego) w celu pełnienia funkcji opiekuna uczestników. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić opiekunów koła w zakresie transportu, biletów wstępu i usługi gastronomicznej. 4.2. Część II Zajęcia pozalekcyjne w ramach koła przyrodniczego pn. Nadmorskie Warsztaty Przyrodnicze. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach koła przyrodniczego pn.Nadmorskich Warsztatów Przyrodniczych dla 30 uczniów i 3 opiekunów z Liceum Ogólnokształcącego Nr 3 w Płońsku w formie 5-dniowego zjazdu z bazą w Kątach Rybackich w terminie od 21.05.2012 roku do 25.05.2012 roku. Ramowy program szkolenia. 1. Przegląd świata zwierzęcego mórz i oceanów w oparciu o zwiedzanie Akwarium Gdyńskiego. Koralowce rafotwórcze. 2. Różnorodność biologiczna przyrody Polski na tle Europy. Działalność człowieka i państwa w zakresie ochrony przyrody i środowiska. 3. Entomologia - przegląd i klasyfikacja owadów świata. 4. Fizyka i jej prawa. Zjawiska obserwowane w przyrodzie a prawa fizyki (prawa gazów i cieczy, ruch falowy, złudzenie optyczne, różne kolory nieba, praktyczne pomiary w terenie). 5. Zasady kartografii. Posługiwanie się mapą topograficzną w terenie. 6. Nauka o nietoperzach - wstępne informacje o fali dźwiękowej i echolokacji. 7. Geografia Bałtyku a świat zwierzęcy. 8. Specyfikacja biologiczna środowisk nadmorskich. 9. Kopernik - ojciec polskiej astronomii. Zwiedzanie Muzeum Kopernika i seans w planetarium we Fromborku. Informacje szczegółowe. 4.2.1. Usługa transportowa. Wykonawca zapewnia uczestnikom Nadmorskich Warsztatów Przyrodniczych i opiekunom przejazd autokarem w dniu 21.05.2012 roku na trasie Płońsk - Gdynia - Kąty Rybackie w godzinach od 7.00 do 18.30 oraz w dniu 25.05.2012 roku na trasie Kąty Rybackie - Frombork - Płońsk w godzinach od 9.00 do 21.00. Wykonawca ponosi wszystkie dodatkowe koszty związane z przejazdem takie jak opłaty parkingowe, płatne autostrady, przewozy promem, wyżywienie i noclegi kierowcy. 4.2.2. Usługa gastronomiczna. Wykonawca zapewnia wyżywienie dla 30 uczestników i 3 opiekunów. 4.2.3. Usługa hotelarska. Wykonawca zapewnia świadczenie usługi hotelarskiej w terminie od 21.05.2012 roku do 25.05.2012 roku w Kątach Rybackich dla 30 uczestników i 3 opiekunów. Usługa polega na zapewnieniu dla uczestników noclegów w pokojach 2-osobowych z łazienką oraz bazy szkoleniowej (sala wykładowo - ćwiczeniowa). Noclegi dla wszystkich uczestników oraz baza szkoleniowa muszą znajdować się w jednym obiekcie. Sala wykładowa musi być wyposażona w: stoły, stoliki do pracy, krzesła, tablicę szkolną, ekran projekcyjny oraz musi posiadać możliwość podłączenia i zastosowania sprzętu multimedialnego. 4.2.4.Wymagania dodatkowe. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego udostępnienia opiekunom koła, w uzgodnionym obustronnie terminie, sali wykładowo - ćwiczeniowej w celu przeprowadzenia zajęć pn.: 1) Położenie, powstanie, fauna i flora Żuław i Mierzei Wiślanej, 2) Pole magnetyczne i jego wpływ na zachowanie zwierząt oraz pole grawitacyjne wykorzystywane przez zwierzęta, w ilości po 2 godziny na każde zajęcie. 4.3. Część III Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla uczniów ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych pn. Autoprezentacja. Szkolenie przeznaczone jest dla n/w grup uczniów: a) 1 grupa - dla uczniów II Liceum Ogólnokształcącego w Płońsku (10 uczniów, zajęcia w wymiarze 24 godz/grupę), b) 1 grupa - dla uczniów I Liceum Ogólnokształcącego w Płońsku (10 uczniów, zajęcia w wymiarze 24 godz/grupę), c) 1 grupa - dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Raciążu (10 uczniów, zajęcia w wymiarze 24 godz/grupę). Opis przygotowania i przeprowadzenia szkolenia w formie wykładowo - warsztatowej. W wyniku szkolenia uczestnicy powinni: - lepiej poznać siebie, poprzez poznanie swoich mocnych stron, - nauczyć się korzystać z własnych atutów oraz eksponować je na zewnątrz, - zrozumieć, czym jest efektywna autoprezentacja, - poznać techniki autoprezentacyjne, - zastanowić się nad własnym stylem autoprezentacji, - dowiedzieć się, jakie zachowania wpływają na to jak postrzegają ich inni ludzie, - dostać cenne informacje zwrotne, które pozwolą im kierować wywieranym wrażeniem, - poznać i przećwiczyć techniki, które pomogą im redukować stres związany z autoprezentacją, - doskonalić umiejętności prezentowania siebie poprzez CV oraz list motywacyjny. Informacje szczegółowe. 4.3.1. Miejsce szkolenia. Ośrodek z bazą szkoleniową i gastronomiczną zlokalizowany w odległości do 30 km od Płońska. Dopuszcza się zorganizowanie szkolenia w różnych ośrodkach dla każdej z grup. 4.3.2. Baza szkoleniowa. Sale szkoleniowe o powierzchni dostosowanej do ilości osób, wyposażone w stoły, krzesła, sprzęt konferencyjny typu ekran, tablica, flipchart + blok papierowy, pisaki + gąbka, materiały piśmiennicze dla uczestników (notatnik A4 + długopis). Sale muszą być wyposażone w systemy wymiany powietrza oraz utrzymania temperatury w zakresie 18° - 22° C oraz dobre oświetlenie. 4.3.3. Termin i organizacja szkolenia. Szkolenie należy przeprowadzić w dniach 20.04.2012 r., 21.04.2012 r., 28.04.2012 r. Dzienny wymiar zajęć to 8 godzin lekcyjnych z uwzględnieniem co najmniej dwóch przerw 15-minutowych oraz jednej obiadowej 30- minutowej. Wyjazd do miejsca szkolenia godz. 8.00, powrót w godzinach 15.30 do 16.30. 4.3.4. Usługa gastronomiczna. W każdym dniu szkolenia, Wykonawca zapewnia w czasie przerwy pomiędzy zajęciami poczęstunek w postaci pączka lub drożdżówki i herbaty, podczas zajęć 0,5 l wody mineralnej gazowanej lub niegazowanej oraz obiad dla każdego uczestnika. Obiad powinien być podany w oddzielnej sali, w formie bufetu szwedzkiego lub serwowany - zestaw składający się z dwóch dań i deseru (do wyboru spośród minimum dwóch zaproponowanych zestawów przez Wykonawcę) dla każdego uczestnika. 4.3.5. Transport. Wykonawca zapewnia transport uczestników w dniu szkolenia na trasie: Płońsk - miejsce szkolenia i miejsce szkolenia - Płońsk oraz Raciąż - miejsce szkolenia i miejsce szkolenia - Raciąż. 4.3.6. Nadzór nad realizacją zadania. Zamawiający zastrzega sobie udział swojego przedstawiciela (jedna osoba na grupę) w realizacji zadania w celu pełnienia funkcji opiekuna uczestników. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić opiekunów grup w zakresie transportu i usługi gastronomicznej. 4.4. Część IV Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla uczniów ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych pn. Jak się uczyć - technika uczenia. a) 1 grupa - dla uczniów I Liceum Ogólnokształcącego w Płońsku (10 uczniów, zajęcia w wymiarze 24 godz/grupę) a) 2 grupy - dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Raciążu (każda grupa po 10 uczniów, zajęcia w wymiarze 24 godz/grupę). Opis przygotowania i przeprowadzenia szkolenia w formie wykładowo - warsztatowej. Program szkolenia: - budowa i działanie pamięci, - sprawdzenie preferowanego kanału sensorycznego, - określenie dominacji półkulowej, wpływ dominacji na preferencje w zakresie uczenia się, - sposoby zwiększania efektywności uczenia się w zależności od dominacji, - techniki stymulowania wielozmysłowego uczenia się, - techniki wizualizacyjne, - techniki zapamiętywania informacji. Informacje szczegółowe. 4.4.1. Miejsce szkolenia. Ośrodek z bazą szkoleniową i gastronomiczną zlokalizowany w odległości do 30 km od Płońska. Dopuszcza się zorganizowanie szkolenia w różnych ośrodkach dla każdej z grup. 4.4.2. Baza szkoleniowa. Sale szkoleniowe o powierzchni dostosowanej do ilości osób, wyposażone w stoły, krzesła, sprzęt konferencyjny typu ekran, tablica, flipchart + blok papierowy, pisaki + gąbka, materiały piśmiennicze dla uczestników (notatnik A4 + długopis). Sale muszą być wyposażone w systemy wymiany powietrza oraz utrzymania temperatury w zakresie 18° - 22° C oraz dobre oświetlenie. 4.4.3. Termin i organizacja szkolenia. Szkolenie należy przeprowadzić w dniach: 04.05.2012 r., 05.05.2012 r., 12.05.2012 r. Dzienny wymiar zajęć to 8 godzin lekcyjnych z uwzględnieniem co najmniej dwóch przerw 15-minutowych oraz jednej obiadowej 30- minutowej. Wyjazd do miejsca szkolenia godz. 8.00, powrót w godzinach 15.30 do 16.30. 4.4.4. Usługa gastronomiczna. W każdym dniu szkolenia, Wykonawca zapewnia w czasie przerwy pomiędzy zajęciami poczęstunek w postaci pączka lub drożdżówki i herbaty, podczas zajęć 0,5 l wody mineralnej gazowanej lub niegazowanej oraz obiad dla każdego uczestnika. Obiad powinien być podany w oddzielnej sali, w formie bufetu szwedzkiego lub serwowany - zestaw składający się z dwóch dań i deseru (do wyboru spośród minimum dwóch zaproponowanych zestawów przez Wykonawcę) dla każdego uczestnika. 4.4.5. Transport. Wykonawca zapewnia transport uczestników w dniu szkolenia na trasie: Płońsk - miejsce szkolenia i miejsce szkolenia - Płońsk oraz Raciąż - miejsce szkolenia i miejsce szkolenia - Raciąż. 4.4.6. Nadzór nad realizacją zadania. Zamawiający zastrzega sobie udział swojego przedstawiciela (jedna osoba na grupę) w realizacji zadania w celu pełnienia funkcji opiekuna uczestników. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić opiekunów grup w zakresie transportu i usługi gastronomicznej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie spełnia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie spełnia warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie spełnia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia (wymagane kwalifikacje). Wykonawca (1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia musi spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia lub kwalifikacji: W zakresie części III zamówienia: - 1 osoba musi posiadać umiejętności lub wykształcenie w zakresie komunikacji społecznej. W zakresie części IV zamówienia: - 1 osoba musi posiadać umiejętności lub wykształcenie w zakresie treningu pamięci. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego dokumentu tj. złożony prawidłowo dokument żądany przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożony z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie spełnia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie spełnia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) niezbędne pełnomocnictwa, jeżeli dotyczy, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany w zapisach umowy w przypadku: - wystąpienia zmian w umowie o dofinansowanie projektu niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowywania SIWZ, - wystąpienia zmian w prawie krajowym lub wspólnotowym mogących mieć wpływ na zapisy niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pjopo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Jednostka Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, na wniosek Wykonawcy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Jednostka Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku, ul. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Moja wiedza, moje umiejętności, moja przyszłość - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół ogólnokształcących prowadzonych przez Powiat Płoński. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.