eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja ośrodka opieki Caritas Archidiecezji Warszawskiej w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-29

POZYCJA 60248

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja ośrodka opieki Caritas Archidiecezji Warszawskiej w Warszawie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Caritas Archidiecezji Warszawskiej, do kontaktów: Teresa Wysocka, Leszek Zalewski, 00-322 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6357404 w. 202, 022 8268040, fax 022 8281815, e-mail: warszawa@caritas.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.warszawa.caritas.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Kościelna osoba prawna; Zdrowie, Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja ośrodka opieki Caritas Archidiecezji Warszawskiej w Warszawie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zespół budynków Caritas figuruje w oficjalnych katalogach i rejestrach zabytków jako całość składająca się z Pałacu Kazanowskich i Domu "Gaya". Dawniej tworzyły Warszawskie Towarzystwo Dobroczynności. Budynek zaliczony został do I klasy zabytków. Część zespołu zwana Pałacem Kazanowskich została zbudowana przez Adama Kazanowskiego w 1643 r. Uległ częściowym zniszczeniom podczas potopu szwedzkiego i został odbudowany około 1663 roku. W 1696 roku dobudowano od strony zachodnio-północnej kościół (z wejściem od strony Krakowskiego Przedmieścia). Wcześniej w tym miejscu mieścił się przyuliczny skarbiec i położona na jego tyłach izba stołowa, dostępna od strony Pałacu Kazanowskich. W latach 1819-1823 nastąpiła następna modernizacja obiektu, polegająca na jego częściowej przebudowie. W 1850 roku dobudowano skrzydło od strony ul. Bednarskiej. Do końca XIX w. Pałac był jeszcze kilkakrotnie przebudowywany na mniejszą skalę. Ze zniszczeń wojennych pałac odbudowano w latach 1945-1975. W części modernizowanej, objętej przedmiotem zamówienia, mieści się Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Caritas A. W. - Oddział dla Kobiet i funkcja ta nie zostanie zmieniona. Na piętrze Zakładu znajdzie się oddział dla 31 pensjonariuszy, a na poddaszu - dla 38 pensjonariuszy, w sumie - 69 osób na obu poziomach. Modernizacja zakłada skupienie funkcji o charakterze opiekuńczo-leczniczym na modernizowanych piętrach, a wszelkie funkcje towarzyszące (szatnia, recepcja, pokój lekarski, pokoje szkoleń itp.) - na parterze. Zakład jest obsługiwany przez kuchnię i pralnię, będące poza zakresem opracowania, a mieszczące się na parterze i w piwnicy obiektu. Przy okazji modernizacji planowane jest dostosowanie obiektu do wymagań ochrony przeciwpożarowej i obecnych wymogów odnośnie dróg ewakuacyjnych. Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie. Aspekty ochrony konserwatorskiej: a) przyjęto zasadę niezmieniania obecnego zewnętrznego wyglądu budynku; b) we wnętrzach przyjęto zasadę powrotu do pierwotnego układu traktów. Dzięki temu zostaną odsłonięte (obecnie przegrodzone w nienaturalny sposób) sklepienia krzyżowe. Pomieszczenia pomocnicze, tj. sanitariaty, magazyn leków itp., występujące pod sklepieniami nie będą miały pełnej wysokości kondygnacji, dzięki czemu nie przesłonią sklepień; c) sala z zabytkowymi freskami (sala nr 1.05), znajdująca się na pierwszym piętrze, została wyłączona z przebudowy i ograniczono się w niej jedynie do niezbędnych prac renowacyjnych i modernizacyjnych; d) w celu ochrony wyglądu budynku zrezygnowano z zastosowania klap dymowych w okolicach klatek schodowych i zastosowano system wentylatorów oraz urządzenia oddymiające zainstalowane w istniejących oknach. Wszelkie urządzenia wspomagające wentylację będą możliwie małych gabarytów i znajdą się w obrysie kominów; e) zaleca się prowadzenie prac budowlanych ze szczególnym wyczuleniem na możliwe wystąpienie tkanki zabytkowej, tj. freski, sklepienia, reliefy itp. Projektowane instalacje: - instalacja wodno-kanalizacyjna; - instalacja wody zimnej, - instalacja wody ciepłej, - instalacja przeciwpoż., - kanalizacja sanitarna, - instalacja centralnego ogrzewania; - instalacja wentylacji, - instalacje elektryczne, - instalacja oświetleniowa, - instalacja oświetlenia awaryjnego, - instalacja gniazd wtyczkowych, - instalacja czujek dymu, - instalacja sygnalizacyjno-alarmowa, - instalacja przyzywowa, - instalacja automatyki i sterowania wentylacji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca zostanie zobowiązany do złożenia w ofercie opisu materiałów wykończeniowych, które zamierza wykorzystać do wykonania robót budowlanych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dane liczbowe: - powierzchnia całkowita: 1369,57 m kw., w tym: powierzchnia piętra: 558,15 m kw. powierzchnia poddasza: 811,42 m kw - powierzchnia użytkowa: 855,30 m kw., w tym: powierzchnia piętra: 503,50 m kw. powierzchnia poddasza: 351,80 m kw. - kubatura: 3655 m sześc., w tym: kubatura piętra: 1675 m sześc. kubatura poddasza: 1980 m sześc. - powierzchnia pomieszczeń pensjonariuszy: 479,45 m kw., w tym: powierzchnia piętra: 201,65 m kw. powierzchnia poddasza: 277,8 m kw. - powierzchnia komunikacji: 496,7 m kw., w tym: powierzchnia piętra: 202,7 m kw. powierzchnia poddasza: 294 m kw. powierzchnia klatek schodowych: 186,25 m kw. - powierzchnia sanitariatów: 144,62 m kw., w tym: powierzchnia piętra: 34,62 m kw. powierzchnia poddasza: 109 m kw. - powierzchnia pozostałych pomieszczeń: 156,76 m kw., w tym: powierzchnia piętra: 82,68 m kw. powierzchnia poddasza: 74,0 m kw. - ilość kondygnacji: 4, w tym kondygnacje modernizowane: 2 - całkowita wysokość budynku: 14,75 - ilość osób: pensjonariuszy: 69 osób lekarzy: 1 pielęgniarek: 2 - 3 salowych: 3 - 4 psycholog: 1 rehabilitant: 1 terapeuta zajęciowy: 1 (1 na 3 oddziały) pracownik socjalny: 1 (1 na 3 oddziały) podczas jednej zmiany na jednym piętrze przebywa 8 osób personelu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 40 000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych warunki udziału w postępowaniu, 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą spełniać postawione w ust. 1 warunki łącznie, natomiast warunek określony w ust. 2 musi spełniać każdy z tych wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykazanie się doświadczeniem, potwierdzonym dokumentami, o należytym wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie budynku znajdującego się pod opieką konserwatora zabytków. Wartość zamówienia minimum 2 mln PLN. 2) Wykazanie się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności; jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej Izby Samorządu Gospodarczego; ma minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, posiada odbytą 2-letnią praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych; b) kierownikiem robót sanitarnych, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodno-kan. i gazowych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności; jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej Izby Samorządu Gospodarczego; ma minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub robót; c) kierownikiem robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności; jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej Izby Samorządu Gospodarczego, ma minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub robót; d) projektantami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodno-kan. i gazowych bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności; aktualnie wpisanymi na listę członków właściwej Izby Samorządu Gospodarczego. 3) Wykazanie się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 700 000 PLN. 4) Wykazanie się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 PLN. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu złożą wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na potwierdzenie spełniania postawionych warunków: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niniejszym ogłoszeniu; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3. dokumenty potwierdzające, że pracownicy nadzoru technicznego, przewidziani do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, oraz należą do właściwej Izby Zawodowej Inżynierów, jeżeli odpowiednie ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Jako uprawnienia właściwe dla projektowania i wykonawstwa robót będących przedmiotem zamówienia, zamawiający określa: - dla robót sanitarnych - uprawnienia wodno-kan. dla instalacji wewnętrznych, - dla robót budowlanych - uprawnienia budowlano-konstrukcyjne, - dla robót elektrycznych - uprawnienia dla instalacji elektrycznych; 4. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, minimum 1 zamówienie; 5. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (należy podać ilość lat na stanowisku kierownika budowy lub robót, opis praktyki na budowie przy zabytkach ruchomych), niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 6. informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową na wartość min. 700 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 7. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 3 mln PLN; 8. wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1,3-7 złożyć łącznie, dokument wymieniony w pkt 2 składa każdy z tych wykonawców; 9. w przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają postawione warunki przekroczy 5, zamawiający dokona dodatkowej kwalifikacji poprzez przyznanie dodatkowego punktu za wykazanie się doświadczeniem w postaci wykonania więcej niż 1 zamówienia, polegającego na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie budynku znajdującego się pod opieką konserwatora zabytków. Wartość zamówienia minimum 2 mln PLN. Zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ilość punktów za wyżej wskazane dodatkowe kryterium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana nieodpłatnie wykonawcom zaproszonym do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; ZPORR działanie 3- Rozwój lokalny (z wyłączeniem działania 3.4 - Mikroprzedsiębiorstwa). 2) Informacje dodatkowe: Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu składają w siedzibie zamawiającego - w pokoju 19 i w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu, w zamkniętej kopercie zaadresowanej na zamawiającego, oznaczonej nazwą wykonawcy i nazwą przedmiotu zamówienia oraz opisem "nie otwierać przed dniem 9.12.2006 r., godz.12 :00", pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zawierający: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niniejszym ogłoszeniu, 2. dokumenty wymienione w sekcji III.2.- warunki udziału, 3. wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia do wniosku załączają pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy). Pełnomocnictwo należy opatrzyć znakiem opłaty skarbowej. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo podpisują wszyscy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik podpisuje wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym i załączone do niego dokumenty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, 4. w przypadku podpisania wniosku lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym, do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo należy opatrzyć znakiem opłaty skarbowej, 5. podpisanie wniosku i poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. czytelny podpis lub parafa wraz z imienną pieczątką osoby podpisującej dokument lub poświadczającej kopię), 6. forma składanych dokumentów: 1) zakres i forma składanych dokumentów muszą być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605). Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 2) wszystkie dokumenty złożone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę; 3) w przypadku złożenia kopii dokumentu w formie nieczytelnej lub budzącej wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający wezwie wykonawcę do przedstawienia w wyznaczonym terminie oryginału dokumentu lub jego notarialnie poświadczonej kopii, 7. forma porozumiewania się wykonawców i zamawiającego w trakcie postępowania: pisemnie i fax. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.