eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlińsk › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Jedlińsk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-06

Ogłoszenie nr 60237 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.

Jedlińsk: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Jedlińsk
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 38639-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41080-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlińsk, krajowy numer identyfikacyjny 670223764, ul. ul. Warecka  19, 26-660   Jedlińsk, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 483 213 087, faks 483 213 021, e-mail jedlinsk@jedlinsk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jedlinsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Jedlińsk

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Jedlińsk. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na obszarze Gminy Jedlińsk usług: a) odbioru odpadów komunalnych, b) transport zebranych odpadów komunalnych, c) zagospodarowanie zebranych odpadów zgodnie z ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r. tj.: przekazania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.); Przekazania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych. d) odbioru i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w cyklu 2 razy w okresie obowiązywania zamówienia w terminie ustalonym przez Zamawiającego, e) wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w pojemniki na odpady niesegregowane (zmieszane) i worki do selektywnej zbiórki odpadów w terminie do 17.04.2017 r. oraz dostarczanie nowych worków przy odbiorze odpadów w miarę potrzeb mieszkańców (ilość worków będzie równa ilości odebranych worków z odpadami), f) wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego aptekach, punkcie aptecznym i Ośrodkach Zdrowia pojemników do selektywnego zbierania przeterminowanych leków oraz opróżnianie ich po zgłoszeniu, według potrzeb - wykaz punktów określa zał. Nr 8 do SIWZ, g) przygotowania i dystrybucji harmonogramu odbioru odpadów w terminie do dnia 17.04.2017r. Wykonanie usługi ma zapewnić osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 250 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbioru odpadów komunalnych ze: szkół, bibliotek, przedsiębiorstw prowadzących działalność gospodarczą na terenie Gminy Jedlińsk, a także nieruchomości niezamieszkałych (mają obowiązek zawrzeć indywidualne umowy na odbiór odpadów). Przedmiot zamówienia obejmuje następujące kategorie odpadów komunalnych: a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01), b) Selektywnie zebrane odpady komunalne (kody odpadów: 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 99, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07, 15 01 04, 15 01 06), c) Odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07), d) Wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody odpadów: 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36), e) Popiół i żużel (kod odpadu 10 01 01), f) Przeterminowane leki (kod odpadu 20 01 32). Rodzaj i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych Na terenie gminy Jedlińsk występuje zabudowa jednorodzinna i zagrodowa. Obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Zabudowa wielorodzinna z uwagi na marginalny udział nie będzie traktowana odrębnie. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki o poj.120l i 240l do gromadzenia odpadów zapewni Wykonawca (do 4 osób pojemniki 120l, a dla gospodarstw zamieszkałych powyżej 4 osób dwa pojemniki 120l lub jeden pojemnik 240 l w terminie do 17 kwietnia 2017 roku). Właściciel nieruchomości umożliwi odbiór zgromadzonych odpadów w dniach określonych w harmonogramie wywozu odpadów poprzez wystawienie pojemników na chodnik lub pobocze przed ogrodzeniem zamkniętej nieruchomości lub udostępnienia w altance śmieciowej z wejściem od strony ulicy, nie później niż do godziny ustalonej w harmonogramie. Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę odpadów niesegregowanych (zmieszanych) - 2 razy w miesiącu kalendarzowym. Selektywnie zebrane odpady komunalne (kody odpadów: 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 99, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07, 15 01 04, 15 01 06) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie gminy Jedlińsk będzie się odbywać w systemie workowym (worki o pojemności 120 l). Wykonawca dostarczy worki na odpady segregowane oznaczone odpowiednimi kolorami, z logo Wykonawcy, logo gminy oraz oznaczeniem frakcji odpadów w terminie do 17 kwietnia 2017 r. Wprowadza się worki na następujące frakcje odpadów: - makulatura i opakowania wielomateriałowe - kolor niebieski, - opakowania szklane - kolor zielony, - tworzywa sztuczne i metale - kolor żółty, Właściciel nieruchomości umożliwi odbiór zgromadzonych odpadów w dniach określonych w harmonogramie wywozu odpadów poprzez wystawienie worków na chodnik lub pobocze przed ogrodzeniem zamkniętej nieruchomości lub udostępnienia w altance śmieciowej z wejściem od strony ulicy, nie później niż do godziny ustalonej w harmonogramie. Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie -1 raz w miesiącu kalendarzowym. Odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody odpadów: 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36) Odbiór odpadów wielkogabarytowych i wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą szczegółowych terminach tzw. wystawka. Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę - 2 razy w okresie obowiązywania zamówienia w systemie "u źródła". Zaleca się, aby odbiór odpadów wielkogabarytowych i wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywał się 1 raz w 2017r. oraz 1 raz w 2018r. W pozostałym okresie mieszkańcy będą mogli własnym transportem dowieźć odpady do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, Jedlińsk, ul. Ogrodowa 51A. Popiół i żużel (kod odpadu 10 01 01) Odpady z tej kategorii będą odbierane w systemie workowym (worki o poj. 120 l). Wprowadza się worki z tworzywa sztucznego o poj. 120 l w kolorze czarnym. Wykonawca dostarczy worki oznaczone odpowiednim kolorem, z logo Wykonawcy oraz oznaczeniem frakcji odpadów w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę odpadów popiołu i żużlu odbywać się będzie 1 raz na miesiąc w okresie od 1 października 2017r. do 30 kwietnia w 2018 r., (w okresie grzewczym) - zgodnie z harmonogramem. Przeterminowane leki (kod 20 01 32) Odpady z tej kategorii odbierane będą z oznaczonych pojemników ustawionych w aptekach, punkcie aptecznym oraz Ośrodkach Zdrowia na terenie gminy Jedlińsk - wykaz punktów określa zał. Nr 8 do SIWZ. Odbiór z tej kategorii odpadów odbywać się będzie poprzez odbieranie worków wykonanych z foli polietylowej LDPE, o pojemności 120l i grubości zapewniającej szczelność i wytrzymałość, umieszczonych w pojemnikach na przeterminowane leki. Wykonawca zobowiązany jest do: - dostarczenia i wymiany worków na nowe, po każdym opróżnieniu pojemników, - zawiązania i zabezpieczenia odbieranego worka, który w razie uszkodzenia należy włożyć do nowego worka, - odbiór odpadów wyłącznie w godzinach pracy apteki, punktu aptecznego oraz Ośrodków Zdrowia. Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę odbywać się będzie w zależności od stopnia zapełnienia. Fakt ten zgłaszać będzie Zamawiający, a Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów w ciągu 48 godz. od chwili otrzymania zgłoszenia. Odbiór odpadów od właścicieli nieruchomości i ich transport do RIPOK Wykonawca powinien realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 19:00, w soboty w godzinach od 8:00 do 15:00. Wykonawca będzie odbierał odpady według harmonogramu ustalonego wcześniej z Zamawiającym. Sposób realizacji usług Wykonawca zobowiązany jest do: a) odbierania wszystkich odpadów komunalnych, b) odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie czystości i odpowiedniego stanu sanitarnego, a w szczególności do: - zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników (kontenerów, worków) w trakcie załadunku a także zabezpieczenia odpadów przed ich wysypaniem w trakcie transportu, - natychmiastowego uprzątnięcia odpadów, w przypadku ich wysypania, oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itp.). c) terminowego odbioru i zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku, gdy odpady nie zostały odebrane w wymaganym dniu, Wykonawca jest zobowiązany odebrać odpady niezwłocznie po otrzymaniu reklamacji od Zamawiającego, lecz nie później niż w dniu następnym. Reklamacje będą przesyłane faxem, pocztą elektroniczna, pisemnie bądź przekazywane telefonicznie, d) prowadzenia i przedkładania Zamawiającemu wymaganej dokumentacji, e) zapoznania się w terenie szczegółowo z trasą i miejscami odbioru odpadów, f) przygotowania harmonogramu odbioru odpadów w formie kalendarza zawierającego elementy edukacji ekologicznej, tj. krótki opis sposobu segregacji odpadów, który uzgodniony zostanie z Zamawiającym oraz do jego dystrybucji wśród mieszkańców nieruchomości przed dniem 17.04.2017 r. Wykonawca przygotuje i przedłoży do za-twierdzenia Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej harmonogram od-bioru odpadów obejmujący cały okres świadczenia usług w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Harmonogram winien być opracowany w oparciu o czę-stotliwości odbioru odpadów określone w pkt. 3.3 SIWZ. Zamawiający zatwierdzi harmonogram lub przedstawi uwagi do niego w terminie 5 dni roboczych od dnia jego otrzymania. Wykonawca w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego wprowadzi poprawki oraz przedstawi harmonogram do ponownej akceptacji. g) monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację - nagranie wykonane kamerą lub zdjęcia wykonane aparatem cyfrowym i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia podpisany przez osobę, która stwierdziła zaistnienie takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. h) świadczenia usług w sposób ograniczający do minimum niedogodności dla mieszkańców oraz utrudnienia w ruchu drogowym, i) bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zamówienia zgodnie z zapisami: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( t.j. Dz.U. z 2016, poz. 1987 z późn. zm.), b) ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U z 2016 r. poz.250 z późn. zm), c) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) d) kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z późn. zm.) e) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), f) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 poz. 122), g) uchwały Nr XIV/85/2015 Rady Gminy Jedlińsk z dnia 29 grudnia 2015 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku obowiązującego na terenie Gminy Jedlińsk, h) uchwały Nr XVIII/14/2016 Rady Gminy Jedlińsk z dnia 20 kwietnia 2016 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XIV/85/2015 rady Gminy Jedlińsk z dnia 29 grudnia 2015r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku obowiązującego na terenie Gminy Jedlińsk, i) wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Jedlińsk. j) Planem Gospodarki Odpadami dla województwa mazowieckiego Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości podczas odbioru i transportu odpadów. Wykonawca jest zobowiązany realizować usługę odbioru odpadów niezależnie od szczególnych uwarunkowań związanych z obsługiwaną nieruchomością, w tym również w sytuacji utrudnionego lub ograniczonego dojazdu, czy też dostępu do nieruchomości i położonych na niej pojemników czy worków oraz sposobu załadunku innego niż boczny lub tylny Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego wymaganego do realizacji zamówienia Urządzenia do gromadzenia odpadów: a) Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: - pojemność - 120 dm^3, - materiał - folia polietylenowa LDPE, - grubość - co najmniej 60 mikronów, - nadruk określający frakcję odpadów, logo Wykonawcy oraz logo gminy. b) Charakterystyka pojemników dla odpadów niesegregowanych (zmieszanych): - typowe pojemniki z tworzywa sztucznego o poj. 120l i 240l, - wyposażenie w kółka, - posiadać szczelnie zamykaną klapę, - posiadać uchwyt lub listwę ułatwiającą przetaczanie. Sprzęt techniczny: - dwa samochody specjalistyczne do selektywnego zbierania odpadów komunalnych, - dwa samochody specjalistyczne do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych - jeden samochód do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, - jeden pojazd przystosowany do odbierania odpadów komunalnych z terenów problemowych (drogi wewnętrzne, wąskie uliczki, itp.). Szczegółowe wymagania dla pojazdów oraz bazy magazynowo-transportowej: a) Wymogi dotyczące pojazdów: -pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu oraz oznakowane widoczną nazwą, adresem przedsiębiorcy i nu-merem jego telefonu. -pojazdy powinny być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantu-jącą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, -na koniec każdego dnia świadczenia usług pojazdy powinny być opróżnione z od-padów oraz parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej. b) Wymogi dotyczące bazy magazynowo-transportowej: -Wykonawca jest zobowiązany dysponować bazą magazynowo-transportową usytu-owaną na terenie gminy Jedlińsk, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Jedlińsk, -przez cały okres świadczenia usług baza magazynowo-transportowa musi spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.). Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu wraz z fakturą raportu miesięcznego, który jest podstawą do wypłaty należności za świadczone usługi. Raport miesięczny powinien zawierać: a) łączną masę poszczególnych odpadów komunalnych (w zależności od frakcji) odebraną od mieszkańców gminy, wyrażoną w Mg, b) miesięczne kopie kart przekazania odpadów do RIPOKU oraz innej jednostki uprawnionej do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973), c) wykaz właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Jedlińsk, d) datę sporządzenia i czytelny podpis pracownika sporządzającego i zatwierdzającego raport. Zamawiający może odmówić całościowej lub częściowej zapłaty faktury w wypadku nie przedłożenia lub przedłożenia niekompletnej dokumentacji potwierdzającej wykonanie usługi. Osoby zdolne do wykonywania zamówienia 8.1 Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę: a) minimum 1 osoby do nadzoru posiadającej doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z organizacją i logistyką odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości (zarządzani transportem oraz nadzorowaniem jakości wykonywanych prac . b) minimum 2 osób, które będą wykonywać bezpośrednio przedmiot zamówienia (tj. operatorzy sprzętu, kierowcy, ładowacze). W przypadku oferty wspólnej Wykonawców, warunek można spełnić łącznie. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 8.1 czynności . Zamawiający uprawniony jest w szczególności do : a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywani świadczenia. 8.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 8.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenia to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze skazaniem liczby tych osób, - rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenia z właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. 8.4 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 8.1 czynności zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 8.1 czynności. 8.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90500000-2, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT848000.73
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Tonsmeier Wschód Sp. z o.o.,  wschód@toensmeier.pl,  ul. Wrocławska 3,  26-600,  Radom,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 853101,85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 853101.85
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 960120.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 80%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.