Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-18
Dębica: Wykonanie drobnych prac geodezyjno-kartograficznych w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 60216 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Parkowa 28, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803100, faks 014 6803136.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdebicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie drobnych prac geodezyjno-kartograficznych w 2015 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST Wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych na rok 2015 Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe, o których mowa: - w art. 43 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.) - I, II, III część zamówienia - w art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne(t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.) - IV część zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta cenowa, sporządzona zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 do siwz. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp złożone na druku stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - TERMIN WYKONANIA - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku ustawowej zmiany lub powstania nowych okoliczności rzutujących na zmianę stawki procentowej podatku VAT w trakcie realizacji umowy przewiduje się możliwość przeliczenia ceny umownej w stosunku do zmienionej stawki podatku VAT, w wyniku czego ustalona zostanie ostateczna wartość umowy, co zostanie wprowadzone do umowy w formie aneksu. Zmiana wynagrodzenia musi być zatwierdzona przez Zamawiającego nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdebicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Dębicy, ul. Parkowa 28, pok. nr 235.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Dębicy, ul. Parkowa 28, 39-200 Dębica, pokój nr 20 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYKONANIE DROBNYCH PRAC GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNYCH W 2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na: 1. doprowadzaniu do zgodności ewidencji gruntów i ksiąg wieczystych w zakresie dotyczącym oznaczenia działek poprzez sporządzenie mapy do celów prawnych 2. sporządzeniu mapy uzupełniającej z wykazem zmian dla celów dostosowania ewidencji gruntów do stanu prawnego. 3. analizie stanu prawnego w ujęciu historycznym poprzez sporządzenie dokumentacji opisowej i kartograficznej zawierającej stan prawne wraz z wykazami zmian - synchronizacją dla działek położonych w obrębach gm. Pilzno i gm. Żyraków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. TERMIN WYKONANIA - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYKONANIE DROBNYCH PRAC GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNYCH W 2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na: 1. doprowadzenie do zgodności ewidencji gruntów i ksiąg wieczystych w zakresie dotyczącym oznaczenia działek poprzez sporządzenie mapy do celów prawnych. 2. sporządzeniu mapy uzupełniającej z wykazem zmian dla celów dostosowania ewidencji gruntów do stanu prawnego. 3. analizie stanu prawnego w ujęciu historycznym poprzez sporządzenie dokumentacji opisowej i kartograficznej zawierającej stan prawne wraz z wykazami zmian - synchronizacją dla działek położonych w gm. Dębica i gm. Czarna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. TERMIN WYKONANIA - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYKONANIE DROBNYCH PRAC GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNYCH W 2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na: 1. doprowadzenie do zgodności ewidencji gruntów i ksiąg wieczystych w zakresie dotyczącym oznaczenia działek poprzez sporządzenie mapy do celów prawnych. 2. sporządzeniu mapy uzupełniającej z wykazem zmian dla celów dostosowania ewidencji gruntów do stanu prawnego. 3. analizie stanu prawnego w ujęciu historycznym poprzez sporządzenie dokumentacji opisowej i kartograficznej zawierającej stan prawne wraz z wykazami zmian - synchronizacją dla działek położonych w obrębach gm. Brzostek, m. Dębica, gm. Jodłowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. TERMIN WYKONANIA - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYKONANIE DROBNYCH PRAC GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNYCH W 2015 ROKU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na: 1. usunięciu niezgodności stwierdzonych w wyniku weryfikacji operatu ewidencji gruntów i budynków-w zakresie zgodności treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie i prawnym poprzez pomiar stanu faktycznego władania na gruncie poprzedzony spisaniem protokołów granicznych i ujawnienia nowych stanów prawnych i faktycznych w księgach wieczystych lub inwentaryzacje budynku. 2. usunięciu błędów stwierdzonych w wyniku weryfikacji operatu ewidencyjnego w zakresie dotyczącym obliczenia powierzchni działek, użytków i klas gleboznawczych oraz niezgodności danych ewidencyjnych zawartych w kartotekach budynkowych i lokalowych ze stanem faktycznym w terenie i prawnym poprzez wykonanie wykazów zmian danych ewidencyjnych dla działek położonych w obrębach 1-6 miasta Dębica oraz gminach: Pilzno, Brzostek, Czarna , Dębica, Jodłowa i Żyraków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. TERMIN WYKONANIA - 5
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Poprawa bezpieczeństwa użytkowników dróg powiatowych na terenie powiatu dębickiego
- SOCZEWKI TORYCZNE W PAKIECIE I, SOCZEWKI TORYCZNE Z FILTREM NIEBIESKIM W PAKIECIE II ORAZ BARWNIK DO WYBARWIANIA BŁON PRZY ZABIEGACH WITREKTOMII W PAKIECIE III DLA ODDZIAŁU OKULIS. W ZOZ W D-CY
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy i modernizacji w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zwiększenie dostępności do sieci kanalizacyjnej na terenie miasta Nisko, sołectw: Zarzecze, Nowa Wieś, Racławice, na terenie gminy i miasta Nisko"
- Wykonanie wycen nieruchomości (172 nieruchomości)
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji obiektów strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim.
- OBSŁUGA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH W ZAKRESIE USŁUG GEODEZYJNYCH
- Wykonanie projektu kanalizacji na placu RDW Jasło wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
więcej: Usługi opomiarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.