eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa sprzątania wnętrza budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Czarnieckiego 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-29

Poznań: Usługa sprzątania wnętrza budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Czarnieckiego 5
Numer ogłoszenia: 60202 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85 , strona internetowa http://bip.um.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania wnętrza budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Czarnieckiego 5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania wnętrza budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Czarnieckiego 5, polegająca na: codziennym sprzątaniu ciągów komunikacyjnych o łącznej powierzchni 15 m2, codziennym sprzątaniu pomieszczeń biurowych, pomieszczeń socjalnych i toalet, o łącznej powierzchni 95,00 m2, sprzątaniu interwencyjnym, czyszczeniu urządzeniem typu karcherem dywanów, wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług sprzątania od poniedziałku do piątku, w godzinach określonych we wzorze umowy. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący zał. nr 3 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym do umowy numer OU.III/272-12/11 Fn 2740/11 z dnia 1 czerwca 2011r. (688/WOU/2011) Zamówienie to jest zamówieniem uzupełniającym polegającym na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co w zamówieniu podstawowym. Zamówienie podstawowe było udzielone w roku 2011 w trybie przetargowym, postępowanie ZP.IV/272-9/11 zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu i specyfikacji. Wartość zamówienia uzupełniającego stanowi mniej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • CLAR SYSTEM S.A., ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.