To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-06
Ogłoszenie nr 60184 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.
Białystok: Dostawa tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek i pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów
będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 28688-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, krajowy numer identyfikacyjny
000515000, ul.
Słonimska
1,
15-950
Białystok, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
85 869 62 49, faks
85 869 62 65, e-mail
zzp@um.bialystok.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek i pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):INF-V.271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek i pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku. Ilość materiałów eksploatacyjnych określona jest w załączniku nr 1 do SIWZ - oryginały i w załączniku nr 2 do SIWZ - zamienniki. 2. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8:00-17:00 w poniedziałek, i 7:30-15:30 wtorek - piątek, do wskazanej każdorazowo siedziby Zamawiającego. 3. Wykaz siedzib, do których będą realizowane dostawy: 1) Białystok, ul. Słonimska 1, 2) Białystok, ul. Słonimska 2/2, 3) Białystok, ul. Słonimska 8, 4) Białystok, ul. J.K. Branickiego 3/5, 5) Białystok, ul. I Armii W.P. 2/2, 6) Białystok, ul. J. Kilińskiego 6, 7) Białystok, ul. Nowy Świat 4, 8) Białystok, ul. Lipowa 16, 9) Białystok, ul. Kościelna 1A, 10) Białystok, ul. Bema 60/1, 11) Białystok, ul. Składowa 11, 12) Białystok, ul. Waryńskiego 32A, 13) Białystok, ul. Legionowa 7, 14) Białystok, ul. Warszawska 3, 15) Białystok, ul. Warszawska 21, 16) Białystok, ul. Warszawska 38 lok.5, 17) Białystok, ul. Świętojańska 22, 18) Białystok, ul. Dobra 3, 19) Białystok, ul. Dr. I Białówny 11, 20) Białystok, ul. Zamenhofa 5c. 4. W przypadku zmiany jakiejkolwiek siedziby UM, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wskazanej siedziby na inną zlokalizowaną w obrębie miasta Białegostoku. Zmiana siedzib wymienionych powyżej nie powoduje konieczności sporządzania aneksu do umowy a jedynie konieczność poinformowania Wykonawcy na piśmie, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 5. Wymagany jest odbiór od Zamawiającego, dwa razy w miesiącu zużytych tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, grzałek, pasów transferowych oraz folii i bębnów potwierdzony kartą przekazania odpadu. 6. W zakresie dostawy tuszy, tonerów, taśm i folii koloru czarnego Zamawiający dopuszcza zamienniki (materiały równoważne), w pozostałym zakresie przedmiotem dostawy są wyłącznie materiały oryginalne. 7. Zamawiający, w trakcie realizacji dostawy, zastrzega sobie prawo wyboru materiału oryginalnego lub zamiennika. 8. Poprzez materiał oryginalny Zamawiający rozumie tylko i wyłącznie produkt producenta urządzenia, do którego przeznaczony jest ten materiał. 9. Poprzez materiał zamienny Zamawiający rozumie wszelkie produkty do danego urządzenia nie wyprodukowane przez producenta tego urządzenia, o parametrach eksploatacyjnych (wydajność, jakość wydruku) równoważne do materiałów oryginalnych. Cena zamiennika nie może być wyższa od ceny materiału oryginalnego. Wśród zamienników, które Zamawiający dopuszcza do zaoferowania można wyróżnić: 1) materiały kompatybilne - to produkty innego producenta urządzeń drukujących, które dzięki oparciu urządzeń o te same czy podobne mechanizmy, można wykorzystać również w naszym urządzeniu /Zamawiający zastrzega, że materiały kompatybilne muszą być wyposażone w zgodny z oryginalnym chip/; 2) materiały nowe nieregenerowane - to materiały nowe, produkowane od podstaw. Od materiałów kompatybilnych różnią się tym, że tworzone są z założeniem użytkowania ich w danym urządzeniu /Zamawiający zastrzega, że materiały nowe nieregenerowane muszą być wyposażone w zgodny z oryginalnym chip/. 10. Zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów regenerowanych i podrabianych. 11. Zaoferowane przez wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, w opakowaniach oryginalnych producenta, zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz muszą posiadać 12 miesięczną gwarancję, licząc od daty dostawy materiału. 12. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczanego zamiennika niekorzystnie odbiega od parametrów materiałów oryginalnych, Wykonawca na żądanie Zamawiającego oferowany zamiennik (w asortymencie, którego żądanie dotyczy) wymieni na materiał oryginalny w cenie zamiennika w przeciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji. 13. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych zamienników, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia na podstawie ekspertyzy wystawionej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu i wykonanej w ww. serwisie. 14. Warunki realizacji zamówienia: realizacja dostaw sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień telefonicznych lub pisemnych przesyłanych na wskazany przez Wykonawcę nr faksu, w ciągu do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia podanych w załącznikach do SIWZ ilości, w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ogólnej wartości umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30192113-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT558831.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 687362.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup usługi obsługi księgowej oraz kadrowo-płacowej przedsiębiorstw typu startup w ramach realizacji projektu pn.: Platforma startowa nowych pomysłów - Hub of Talents 3
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z budową zadaszenia przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 4, ul. Porzeczkowa 11
- Budowa ulicy Niewodnickiej w Białymstoku
- "Remont pokrycia dachowego oraz uszkodzonego parapetu wraz z pracami towarzyszącymi w budynku położonym w Białymstoku przy ul. Klepackiej 18"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych w projekcie "WYstartujMY RAZEM" - klasy I i II
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.