eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa warzyw i owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-17

Łódź: Dostawa warzyw i owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 60156 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32946 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców , w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1 do umowy - pakiecie asortymentowo-cenowym zgodnie z ofertą Wykonawcy z dnia 19.02.2016 roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu umowy bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów żywnościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu asortymentowo-cenowego w ramach wartości brutto zawartej umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wymienione w § 2 ust. 1 asortymenty 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa i piątek w godzinach 7.00 - 10.00, pod wskazane poniżej adresy placówek Zamawiającego: 1.Dom Dziennego Pobytu w Łodzi Al. Kościuszki 29 2.Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Borowa 6 3.Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul Ćwiklińskiej 18 4.Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Fabryczna 19 5.Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Grota - Roweckiego 30 6.Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Jaracza 36 7.Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Lelewela 17 8.Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. 1 -Maja 24 26 9.Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Narutowicza 37 10.Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Organizacji WIN 37 11.Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Obywatelska 69 12.Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Piotrkowska 203 205 13.Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Rojna 52 14.Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Smetany 4 15.Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Wrocławska 10 16.Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Zbocze 2a 17.Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a 18.Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Rojna 18a 19.Schronisko dla Bezdomnych Kobiet w Łodzi ul. Gałczyńskiego 7 Koszty transportu i wniesienia dostaw do magazynów Zamawiającego obciążają Wykonawcę. Ilości zamawianych artykułów, będą każdorazowo uzgadniane na podstawie zgłoszeń Zamawiającego, złożonych na podane w ofercie przez Wykonawcę numery telefonów, faksu lub adres poczty elektronicznej, z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą realizowane w dniu określonym w zamówieniu. Wszelkie zmiany numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej Wykonawca niezwłocznie zgłasza Zamawiającemu na piśmie. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 1) każdy produkt wytworzony będzie zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 roku poz. 594 ze zm.) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; 2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP, lub systemem HACCP; 3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy zgodny z Polską Normą; 4) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi itp. 5) Zamawiający ma prawo sprawdzić podczas odbioru przedmiot zamówienia pod względem jakości i ilości produktów. W przypadkach określonych w § 7, Zamawiający składa reklamację Wykonawcy. 6) Dostarczony towar musi odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia szczegółowo określonemu w opisie przedmiotu zamówienia; 7) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 8) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania umowy uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagania w zakresie opakowań: 1) pojemniki czyste, 2) bez obcych zapachów, 3) przeznaczone tylko do jednego asortymentu, 4) artykuły ułożone w opakowaniach w sposób nie powodujący deformacji, zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: 1) nazwę środka spożywczego, 2) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, 3) dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego, 4) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy, 5) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, 6) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, 7) oznaczenie partii produkcji, 8) klasę jakości handlowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, ul. Prosta 1, 95-035 Ozorków, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90272,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69832,64

  • Oferta z najniższą ceną: 69832,64 / Oferta z najwyższą ceną: 88766,14

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.