eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Wsparcie eksperckie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w celu określenia metodyki pomiarów i udziału UKE w procesie kontroli projektów Działania 1.1. w ramach I Osi Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa".

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-10-13



Ogłoszenie nr 601442-N-2017 z dnia 2017-10-13 r.

Urząd Komunikacji Elektronicznej: "Wsparcie eksperckie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w celu określenia metodyki pomiarów i udziału UKE w procesie kontroli projektów Działania 1.1. w ramach I Osi Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu nr POPC.04.01.01-00-0017/17 "Finansowanie zaplecza technicznego i szkoleniowego dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej - instytucji o charakterze specjalistycznym zaangażowanej w realizację POPC w 2017 r." z Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komunikacji Elektronicznej, krajowy numer identyfikacyjny 017510794, ul. Kasprzaka  18/20 , 01-211  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48225349259, e-mail zamowienia.publiczne@uke.gov.pl, faks +48225349341.
Adres strony internetowej (URL): www.uke.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.uke.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.uke.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Urząd Komunikacji Elektronicznej, 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 18/20, pokój nr 4 (Kancelaria Główna)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Wsparcie eksperckie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w celu określenia metodyki pomiarów i udziału UKE w procesie kontroli projektów Działania 1.1. w ramach I Osi Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa".
Numer referencyjny: BAK.WZP.26.28.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia eksperckiego dla Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w celu określenia metodyki pomiarów i udziału UKE w procesie kontroli projektów Działania 1.1. w ramach I Osi Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. 2. Wsparcie eksperckie, realizowane będzie w szczególności poprzez: 1) opracowanie zakresu tematycznego metodyki pomiarów i udziału UKE w procesie kontroli projektów Działania 1.1. w ramach I Osi Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa wraz z uwzględnieniem zasadnych stanowisk konsultacyjnych: Zakres opracowania powinien obejmować technologię światłowodową P2P, P2M w szczególności GPON oraz LTE, tj.: 1. Wyznaczenie w formie tabelarycznej wszystkich granicznych parametrów sieci NGA z innymi uwarunkowaniami zgodnie z dokumentacją konkursową wraz z podziałem na poszczególne nabory. 2. Wyznaczenie wszystkich parametrów jakościowych usług w sieciach budowanych w ramach POPC wraz z podziałem na nabory oraz inne uwarunkowania (np. Beneficjent nie świadczy usług detalicznych a jedynie usługi hurtowe), o których mowa w wymaganiach NGA dla poszczególnych naborów. 3. Określenie niezbędnej dokumentacji dodatkowej, jaką Beneficjent powinien dostarczyć do UKE przed przystąpieniem UKE do procesu kontroli projektów POPC, 4. Określenie karty ankiety Beneficjenta wraz z pytaniami (w tym oświadczenia Beneficjenta) i propozycją analizy, która będzie skierowana do Beneficjenta przed czynnościami wykonywanymi przez UKE w terenie w ramach wykonywanej kontroli projektu. 5. Określenie metodyki sprawdzania wszystkich granicznych parametrów sieci NGA. Metodykę należy określić na podstawie analizy dokumentacji konkursowej, dokumentacji projektowej, dokumentacji dodatkowej, karty ankiety Beneficjenta, dokumentacji własnej UKE. 6. Zidentyfikowanie narzędzi pomiarowych będących na wyposażeniu UKE, umożliwiających pomiar parametrów jakościowych usług w sieciach POPC wraz z analizą możliwości użycia ich w pomiarach sieci POPC. 7. Dokonanie analizy metod automatycznych i ręcznych pomiaru parametrów jakościowych usług w sieciach NGA, w tym przepustowości sieci, stosowanych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych oraz regulatorów telekomunikacyjnych na świecie, a zwłaszcza w Europie - na wybranych przykładach. 8. Podanie znormalizowanych przez wybrane instytucje metod pomiaru parametrów jakościowych usług w ramach sieci NGA wraz z przepustowością. Określić metody najbardziej skuteczne i wiarygodne. 9. Określenie możliwej do zastosowania metody automatycznej identyfikacji abonenta oraz obszaru (obszaru projektu, miejscowości, adresu lokalizacji wykonywania pomiarów) dla systemów automatycznych pomiarów parametrów jakościowych usług w sieciach NGA POPC w tym przepustowości sieci. 10. Wskazanie dostępnych urządzeń na rynku możliwych do zakupu z zaimplementowanymi metodami ręcznego pomiaru parametrów jakościowych usług w sieci POPC. Określić szacowane koszty zakupu takich urządzeń, koszty utrzymania licencji na oprogramowanie (jeżeli jest to niezbędne), koszty certyfikacji/legalizacji/homologacji urządzeń (potwierdzające poprawność wykonywanych pomiarów przez urządzenie) lub inne niezbędne koszty. Koszty eksploatacji urządzeń powinny obejmować wyliczenia na lata 2018-2023. 11. Dobrania parametrów pomiarowych nieokreślonych w wymaganiach NGA, a niezbędnych do wykonania prawidłowego pomiaru za pomocą urządzeń pomiarowych automatycznych oraz ręcznych, zgodnie z określonymi metodami (w tym np. długość pakietów, warstwa sieci mierzonej przepustowości, czas pomiaru itp.). 12. Określenie błędów mających wpływ na mierzone parametry (wyznaczyć niepewność pomiaru lub przygotować dane do wyliczenia niepewności pomiaru). 13. Dobrania próbki ilościowej i lokalizacyjnej gospodarstw domowych do pomiaru uwzględniając wielkość projektu, ilości węzłów dostępowych, zastosowaną technologię budowy sieci, etap realizacji projektu, na którym będą wykonywane pomiary oraz możliwości kadrowe UKE. 14. Określenia sposobu wykonywania pomiarów dla gospodarstw domowych, dla których została uruchomiona usługa dostępu do Internetu oraz które zostały objęte wyłącznie zasięgiem sieci. 15. Określenia miejsca podłączenia urządzenia pomiarowego od strony gospodarstwa domowego oraz od strony punktu styku z siecią zewnętrzną biorąc pod uwagę poprawność i efektywność wykonywanych pomiarów. 16. Określenia sposobu wykonywania pomiarów i miejsce podłączenia urządzeń pomiarowych dla gospodarstw domowych w przypadku świadczenia usługi dla gospodarstwa domowego przez OK. 17. Dobrania próbki ilościowej i lokalizacyjnej jednostek oświatowych do pomiaru uwzględniając wielkość projektu, ilości węzłów dostępowych, ilość podłączanych jednostek oświatowych, zastosowaną technologię budowy sieci, etap realizacji projektu, na którym będą wykonywane pomiary oraz możliwości kadrowe UKE. 18.Określenia sposobu wykonywania pomiarów dla jednostek oświatowych, dla których została uruchomiona usługa dostępu do Internetu przez OSD oraz przez OK. Analiza powinna uwzględniać możliwe miejsca połączenia sieci POPC z siecią OK. 19. Określenia miejsca podłączenia urządzenia pomiarowego od strony jednostki oświatowej oraz od strony punktu styku z siecią zewnętrzną, biorąc pod uwagę poprawność i efektywność wykonywania pomiarów. 20. Określenia sposobu interpretacji wyników pomiarów, w tym kwalifikowania wyników pomiarów, jako zgodne lub niezgodne z wymaganiami określonymi w dokumentacji konkursowej. 21. Określenia statystyki transmisji danych na łączach pomiędzy poszczególnymi węzłami sieci i z punktem styku z siecią zewnętrzną, w celu określenia spełnienia wymagań NGA. 22. Określenia czasu niezbędnego na przeprowadzenie pomiarów gospodarstw domowych oraz jednostek oświatowych. 23. Opisania procedury/procedur wykonywania czynności przez UKE w zakresie udziału w procesie kontroli projektów. 24. Opracowania wzorów raportu/protokołu z przeprowadzonych czynności przez UKE. 25. Opisania metody sprawdzania pozostałych parametrów sieci POPC (z podziałem na nabory), w szczególności: wymagań hurtowych, wymagań nadmiarowości sieci i kanalizacji, wymagań dla urządzeń aktywnych i budowy punktów sieci, sprawdzenia zastosowanej technologii i topologii sieci, wraz z niezbędną dokumentacją i określeniem ilościowej i lokalizacyjnej próbki weryfikacji w terenie, z uwzględnieniem możliwości kadrowych UKE. 26. Opisania metody sprawdzania punktów adresowych na zgodność ze wskaźnikami i wytycznymi dla konkursu. Określenia próbki ilościowej i jakościowej weryfikacji w terenie adresów gospodarstw domowych, z uwzględnieniem możliwości kadrowych UKE. 27. Opisania metody pomiaru jakości usług sieci POPC w przypadku złożenia skargi przez abonenta na jakość świadczonej usługi. 2) wsparcie Zamawiającego poprzez aktywny udział na spotkaniu warsztatowym z przedsiębiorcami telekomunikacyjnymi; 3) analizę stanowisk zgłoszonych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych, merytoryczne potwierdzenie ich zasadności lub niezasadności; 4) przedstawianie własnych propozycji zmian do konsultowanych dokumentów. 3. Realizacja ww. czynności nie wymaga występowania pomiędzy wykonawcą lub podwykonawcą i zatrudnionymi przez te podmioty osobami pracowniczego podporządkowania w rozumieniu przepisów prawa pracy. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został we wzorze umowy stanowiącym załącznik numer 8 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej w niniejszym ogłoszeniu w skrócie "SIWZ"). 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach projektu nr POPC.04.01.01-00-0017/17 "Finansowanie zaplecza technicznego i szkoleniowego dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej - instytucji o charakterze specjalistycznym zaangażowanej w realizację POPC w 2017 r." z Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

II.5) Główny kod CPV: 79140000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72220000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-20

II.9) Informacje dodatkowe: Szczegółowsze informacje o terminach realizacji zamówienia zostały opisane w SIWZ, między innymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik numer 8 do SIWZ.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w ramach wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, należycie wykonał co najmniej 4 (słownie: cztery) usługi, przy czym co najmniej po 1 (słownie: jednej) usłudze wskazanej w pkt a1) oraz a2), tj.: a1) usługę polegającą na wsparciu eksperckim w przygotowaniu opracowania obejmującego swym zakresem tematykę, która łącznie obejmuje następujące obszary zagadnień: kwestie techniczne, prawne, kalkulacji kosztów w zakresie telekomunikacyjnych dostępowych sieci przewodowych NGA, a2) usługę polegającą na wsparciu eksperckim w przygotowaniu opracowania obejmującego swym zakresem tematykę, która łącznie obejmuje następujące obszary zagadnień: kwestie techniczne, prawne, kalkulacji kosztów w zakresie telekomunikacyjnych sieci bezprzewodowych NGA, Co najmniej 3 (słownie: trzy) wskazane przez Wykonawcę usługi powinny być o wartości powyżej 300 000,00 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych, 00/100 groszy) każda. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć na PLN (polskie złote) według średniego kursu NBP na dzień opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu, dotyczącego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, podając datę i kurs. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca. W sytuacji, gdy ogłoszenie o zamówieniu zostanie opublikowane w dniu, w którym nie są publikowane kursy walut obcych przez Narodowy Bank Polski, Wykonawca przyjmuje do przeliczeń średni kurs walut obcych Narodowego Banku Polskiego z najbliższego dnia, następującego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje średnie kursy walut obcych. b)Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami - Zespołem osób - ekspertów (co najmniej 3 Ekspertów), które posiadają poniżej określone wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie: 1. Kluczowy Ekspert ds. Telekomunikacji Wykształcenie: - wykształcenie wyższe techniczne: telekomunikacyjne lub informatyczne. Kwalifikacje zawodowe: - posiadanie co najmniej 5 letniego praktycznego doświadczenia na rynku telekomunikacyjnym, - posiadanie co najmniej 3 letniego praktycznego doświadczenia w zakresie wyceny, projektowania z uwzględnieniem parametrów jakościowych sieci telekomunikacyjnych realizowanych w technologiach przewodowych NGA. Doświadczenie: - udział w co najmniej 1 (słownie: jednym) projekcie (o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100 groszy)) polegającym na wsparciu eksperckim w przygotowaniu opracowania obejmującego swym zakresem tematykę projektowania, budowy i pomiarów infrastruktury telekomunikacyjnej realizowanej w technologii przewodowej NGA; 2. Kluczowy Ekspert - PRAWNIK: Wykształcenie: - wykształcenie wyższe prawnicze. Kwalifikacje zawodowe: - posiadanie co najmniej 5 letniego praktycznego doświadczenia na rynku telekomunikacyjnym, - posiadanie co najmniej 3 letniego praktycznego doświadczenia w zakresie programów pomocowych UE. Doświadczenie: - udział w co najmniej 1 (słownie: jednym) projekcie (o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100 groszy)) polegającym na wsparciu eksperckim w przygotowaniu opracowania obejmującego swym zakresem tematykę projektów pomocowych UE. 3. Kluczowy Ekspert ds. Radiokomunikacji: Wykształcenie: - wykształcenie wyższe techniczne: telekomunikacyjne lub informatyczne. Kwalifikacje zawodowe: - posiadanie co najmniej 5 letniego praktycznego doświadczenia na rynku radiotelekomunikacyjnym, - posiadanie co najmniej 3 letniego praktycznego doświadczenia w projektowaniu i budowie sieci telekomunikacyjnych realizowanych z zastosowaniem technologii radiowych NGA. Doświadczenie: - udział w co najmniej 1 (słownie: jednym) projekcie (o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100 groszy)) polegającym na wsparciu eksperckim w projektowaniu i budowie sieci telekomunikacyjnych realizowanych z zastosowaniem technologii radiowych NGA. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w Ofercie pełniły nie więcej niż jedną funkcję/stanowisko w wyżej wymienionym Zespole Ekspertów. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć na PLN (polskie złote) według średniego kursu NBP na dzień opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu, dotyczącego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, podając datę i kurs. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca. W sytuacji, gdy ogłoszenie o zamówieniu zostanie opublikowane w dniu, w którym nie są publikowane kursy walut obcych przez Narodowy Bank Polski, Wykonawca przyjmuje do przeliczeń średni kurs walut obcych Narodowego Banku Polskiego z najbliższego dnia, następującego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje średnie kursy walut obcych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Nie dotyczy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, oraz dowody określające czy wskazane w wykazie usługi zostały wykonane lub są należycie wykonywane. Dowodami, o którym mowa w zdaniu powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca zobowiązany jest w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wraz z ofertą (formularzem oferty sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) złożyć: 1) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 2) dokumenty, z których wynika uprawnienie do podpisania oferty (np. odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, umowa spółki cywilnej i pełnomocnictwo jeżeli uprawnienie to nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty), 3) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w pkt 11 załącznika nr 1 do SIWZ - wzór formularza oferty, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu (bez dodatkowego wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. "Informację o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu osób wyznaczonych do wykonania zamówienia (D)" - jako podstawa oceny oferty w kryterium oceny ofert "Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do wykonania zamówienia (D)" (załącznik nr 7 do SIWZ) (szczegóły w punkcie XXII.4. niniejszej SIWZ), - niezłożenie tego dokumentu w ofercie nie powoduje odrzucenia oferty i wykluczenia Wykonawcy z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Oferta w takim przypadku, w kryterium oceny ofert "Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do wykonania zamówienie" otrzyma 0 (słownie: zero) punktów - patrz szczegóły w punkcie XXII.4. SIWZ. 6. Opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawierający koncepcję planu organizacji pracy, w tym kompleksowość podejścia do kluczowych zagadnień, gwarantująca realizację zakresu i przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie narzuca szczególnej formy "Opisu sposobu realizacji przedmiotu zamówienia", przy czym zaznacza się, iż ww. opis musi być przygotowany w sposób umożliwiający dokonanie oceny w oparciu o kryteria zawarte w SIWZ. 7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). Zdanie poprzednie dotyczy np. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 2. powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wymagania dotyczące wadium. 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 PLN, (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100 groszy). 2. Oferta zostanie odrzucona jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie wniesione wadium lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium może zostać wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji w związku z zaistnieniem co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy, złożoną przez niego ofertą. Wniesienie wadium o krótszym terminie ważności skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:NBP O/O Warszawa, nr rachunku 64 1010 1010 0060 4413 9120 0000 jako tytuł przelewu wskazując: "wadium zabezpieczające ofertę ...................... - sprawa nr BAK.WZP.26.28.2017". 7. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie, do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji albo poręczenia (warunek konieczny do stwierdzenia wniesienia wadium). 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zostanie uznane przez Zamawiającego za wniesione zgodnie z wymaganiem określonym w pkt 8, tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert uznany zostanie rachunek Zamawiającego. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy i o ile uprawnienie do podpisania wniosku nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty - złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy i/lub pełnomocnictwa. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena z podatkiem VAT(C)50,00
Wartość merytoryczna oferty (W)20,00
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do wykonania zamówienia (D)50,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy.
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy.
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Nie dotyczy.

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy z Wykonawcą. Zmiana jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ. Przewidywane zmiany umowy, ich zakres, charakter zmian i warunki wprowadzenia zmian znajdują się w SIWZ, między innymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik numer 8 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.