Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-10-23
Ogłoszenie nr 601247-N-2020 z dnia 2020-10-23 r.
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu: Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie województwa dolnośląskiego będących we władaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu oraz innych wycen - nie wchodzących w skład Zasobu, a wskazanych przez Oddział Terenowy we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny
36784953800177, ul.
Mińska
60
,
54-610
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
(71) 356-39-19, , e-mail
zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl, , faks
-.
Adres strony internetowej (URL): https://kowr.eb2b.com.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://kowr.eb2b.com.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://kowr.eb2b.com.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu ul.Mińska 60, 54-610 Wrocław
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie województwa dolnośląskiego będących we władaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu oraz innych wycen - nie wchodzących w skład Zasobu, a wskazanych przez Oddział Terenowy we Wrocławiu
Numer referencyjny:
WRO.WOP.260.47.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1 Wspólny Słownik Zamówień: 71.31.90.00 - Usługi biegłych - Usługi biegłych 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen określających wartość rynkową nieruchomości wymienionych we wzorze załącznika nr 1 Formularza ofertowego do SIWZ i oferty. Nieruchomości objęte wyceną położone są na terenie województwa dolnośląskiego i stanowią lub stanowiły przedmiot władania Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa we Wrocławiu. Operaty szacunkowe będą podstawą do ustalenia wartości nieruchomości przeznaczonych do rozdysponowania, aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego, zniesienia współwłasności, ustalenia wartości nakładów, wycena służebności gruntowej i wprowadzenia do ewidencji środków trwałych. 3 Zamówienie zostało podzielone na 5 odrębnych przedmiotów: 3.1 Część 1- Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Kąty Wrocławskie . Wycena zamawiana przez OT Wrocław. Nieruchomości zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot 1. 3.2 Część 2- Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Radwanice, , Legnickie Pole, Lubin, Przemków, Polkowice, Rudna, Chocianów, Niechlów . Wycena zamawiana przez Sekcję Zamiejscową Gospodarowania Zasobem w Legnicy. Nieruchomości zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot 2. 3.3 Cześć 3- Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Lubomierz, Mirsk, Lubań, Wojcieszów, Pielgrzymka, Leśna, Kamienna Góra, Złotoryja. Wycena zamawiana przez Sekcję Zamiejscową Gospodarowania Zasobem w Rakowicach Wielkich. Nieruchomości zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot 3. 3.4 Część 4- Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie miasta Wrocław. Wycena zamawiana przez Wycena zamawiana przez OT Wrocław. Nieruchomości zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot 4. 3.5 Część 5- Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Łagiewniki. Wycena zamawiana przez Wycena zamawiana przez OT Wrocław. Nieruchomości zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot 5. 4 Usługi wyceny nieruchomości należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie wyceny nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu oraz Powszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny opracowanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych. 5 Zawartość operatów szacunkowych oraz sposób ponoszenia kosztów określono we wzorze umowy. 6 W operatach szacunkowych, poza podaniem wartości ogółem, wyszczególnić osobno w przypadku wystąpienia: 6.1wartość gruntów rolnych/nierolnych; 6.2 wartość gruntów zabudowanych; 6.3 wartość gruntów pod zabudowę; 6.4wartość budynków i budowli; 6.5wartość drzewostanu na nieruchomościach rolnych/nierolnych; 6.6 wartość budynków i budowli wraz z gruntem wpisanych do rejestru zabytków; 6.7 wartość nakładów inwestycyjnych (z wyszczególnieniem wartości poszczególnych nakładów) 6.8 Wartość budynków i budowli z wyjątkiem nieruchomości w użytkowaniu wieczystym 6.9 Wartość rynkową działki gruntu jako przedmiotu prawa własności 6.10 Wartość rynkową działki gruntu jako przedmiotu prawa użytkowania wieczystego 6.11 Wartość nieruchomości w celu zniesienia współwłasności oraz wyliczenia nakładów poniesionych na nieruchomości oraz wycena środków służebności drogowej 7 Operaty należy sporządzić w dwóch, a dla nieruchomości zorganizowanych oraz o powierzchni przekraczającej 50 ha, a także dla nieruchomości o wartości powyżej 2000 ton żyta - w trzech oprawionych i umożliwiających wpięcie (przedziurkowanie) egzemplarzach. Na stronie tytułowej należy wyraźnie opisać: 7.1 numer umowy i pozycji w umowie w prawym górnym rogu; 7.2 nazwę Wykonawcy; 7.3 przedmiot wyceny /wymienić/; 7.4 wartość nieruchomości; 7.5 datę sporządzenia operatu; 7.6 podpis rzeczoznawcy (rzeczoznawców) sporządzającego operat. 8 Pozostałe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu wykonywania zamówienia określone są w istotnych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SIWZ: nr 7. 9 Poszczególne przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu każdego z przedmiotów zamówienia zostaną odrzucone. 10 Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 71319000-7
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 26 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie czynności rzeczoznawstwa majątkowego (Dz. U. rok 2019 r. poz. 805) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 25 000 euro
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 26 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie czynności rzeczoznawstwa majątkowego (Dz. U. rok 2019 r. poz. 805) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 25 000 euro;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, tj. w zakresie: 1. spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej: 1. dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 26 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie czynności rzeczoznawstwa majątkowego (Dz. U. rok 2019 r. poz. 805) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 25 000 euro; 2. spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: 2.1 wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzającego należyte wykonanie przez osobę wyznaczoną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia usług wyceny nieruchomości tj.a) dla przedmiotu 1 zamówienia - wykonanie minimum 10 operatów szacunkowych, określających wartość rynkową nieruchomości w celu aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości. b) dla przedmiotu 2-3 zamówienia - wykonanie minimum 20 operatów szacunkowych, określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nie rolnych c) dla przedmiotu 4 zamówienia - wykonanie minimum 2 operaty szacunkowe, określające wartość rynkową nieruchomości w celu wyliczenia nakładów poniesionych na nieruchomości oraz minimum 2 operaty szacunkowe dotyczące wyceny służebności. d) dla przedmiotu 5 zamówienia - wykonanie minimum 3 operaty szacunkowe, określających wartość rynkową nieruchomości zabudowanych budynkami. Wykaz wykonanych usług należy sporządzić z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykaz winien być zgodny co do treści z załącznikiem nr 5 - do SIWZ, 2.2 wykazu osób potwierdzającego, iż wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi uprawnienia wymagane prawem (przepisami Działu V działalność zawodowa w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami Dz.U.2020 poz. 65) uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości potwierdzone świadectwem nadania uprawnień oraz wymaganym powyżej doświadczeniem zawodowym. Wykaz winien być zgodny co do treści z załącznikiem nr 6 do SIWZ,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Paragraf 2 IPU 3. Jeśli realizacja przedmiotu zamówienia w powyższym terminie okaże się niemożliwa lub nadmiernie utrudniona z przyczyn niezależnych od Stron umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w tym zakresie na pisemny wniosek Wykonawcy, który opisze okoliczności mające wpływ na zmianę terminu i udokumentuje zaistnienie tych przyczyn. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wniosku o zmianę terminu Zamawiającemu, nie później niż przed upływem daty realizacji przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1. W takiej sytuacji Zamawiający będzie miał prawo do wyznaczenia nowego terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Termin realizacji zleceń może ulec zmianie w wyjątkowych, pojedynczych przypadkach, na uzasadniony i pisemny wniosek Wykonawcy, złożony przed upływem terminu wykonania usługi - w następujących przypadkach: 1) zmian w zleceniu, nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) zmian będących następstwem działania organów administracji, a w szczególności: a) wstrzymania realizacji wykonania usługi będącej następstwem działania osób trzecich, b) przystąpienia do opracowania przez gminę planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. Paragraf 10 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust. 2. 2. Zmiana terminu realizacji umowy, którego podstawą są: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie rzetelnej lustracji wycenianej nieruchomości; 2) zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie wyceny z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 3) zmiany będące następstwem wstrzymania realizacji przedmiotu umowy na skutek działania osób trzecich i sił wyższych; 4) zmiany będące następstwem działania organów administracji, a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii, decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożnością wykonania zamówienia, b) przystąpienie do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy; 5) zmiany będące następstwem przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które zostaną udokumentowane. 3. W przypadkach wymienionych w ust. 2 Zamawiający może wyznaczyć nowy termin realizacji umowy odpowiedni do zaistniałych okoliczności, potwierdzony na piśmie. 4. Zmiana wynagrodzenia w wysokości odpowiadającej cenie za wycenę nieruchomości wycofanej z przedmiotu zamówienia, niezależne od Wykonawcy służące celowemu wydatkowaniu środków. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonalne zmniejszenie wynagrodzenia. 5. Zmiana zakresu wyceny niepowodująca zmiany wynagrodzenia, a wynikająca z okoliczności ustalonych w procesie wyceny. 6. Pozostałe zmiany, wynikające z uwzględnienia sytuacji związanych z: 1) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy; 2) odstąpieniem od wykonania operatu na skutek przystąpienia przez gminę do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub inne okoliczności niezależne od woli Stron umowy, w szczególności będące skutkiem działań lub zaniechań podmiotów trzecich; 3) brakiem możliwości dokonania lustracji nieruchomości niezawinionej przez Wykonawcę. 7. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 8. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony, a okoliczności, na które powołuje się Wykonawca muszą zostać udokumentowane. 9. Zmiany treści niniejszej umowy, z wyłączeniem zmian określonych w ust. 10 wymagają zachowania formy pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy dotyczące Zamawiającego lub Wykonawcy tj. nazwy podmiotu, adresu, NIP, REGON lub osób wyznaczonych do kontaktów lub numerów telefonów kontaktowych, nie wymagają aneksu do umowy lecz Strony są zobowiązane do natychmiastowego wzajemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w formie pisemnej. Wobec braku zawiadomienia drugiej strony o zmianie danych adresowych, o których mowa wyżej doręczenie uznaje się za skuteczne na adres podany w niniejszej umowie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-02, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-12-01 okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Część 1- Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Kąty Wrocławskie . Wycena zamawiana przez OT Wrocław. Nieruchomości zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 24
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin wykonania operatu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | 3.1.1Część 2- Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Radwanice, , Legnickie Pole, Lubin, Przemków, Polkowice, Rudna, Chocianów, Niechlów . Wycena zamawiana przez Sekcję Zamiejscową Gospodarowania Zasobem w Legnicy. Nieruchomości zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 24
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Termin wykonania operatu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Cześć 3- Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Lubomierz, Mirsk, Lubań, Wojcieszów, Pielgrzymka, Leśna, Kamienna Góra, Złotoryja. Wycena zamawiana przez Sekcję Zamiejscową Gospodarowania Zasobem w Rakowicach Wielkich. Nieruchomości zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 24
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania operatu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Część 4- Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie miasta Wrocław. Wycena zamawiana przez Wycena zamawiana przez OT Wrocław. Nieruchomości zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot 4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Część 5- Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Łagiewniki. Wycena zamawiana przez Wycena zamawiana przez OT Wrocław. Nieruchomości zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot 5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 11
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
termin wykonania operatu | 40,00 |
cena | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana poziomów i pionów instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego
- Dostawa wody mineralnej dla pracowników USK
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO dla zadania pn.: Budowa Dolnośląskiej CYKLOSTRADY - Trasa miedziana na terenie Gminy Przemków.
- Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z pełnieniem funkcji Kierownika Projektu dla zadania pn. "Rozbudowa Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Województwa Dolnośląskiego"
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK w rejonach F i G.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie powiatu wejherowskiego, puckiego, tczewskiego, starogardzkiego, chojnickiego, kartuskiego, kościerskiego, gdańskiego (M. Gdańsk, Sopot, Gdynia)
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 5 zadań.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.