eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzętu i materiałów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-28

POZYCJA 60095

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu i materiałów medycznych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, do kontaktów: mgr Magdalena Puszkarska, ul. Krasińskiego 54, 01-755 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6852689, fax 022 6852689, e-mail: mpuszkar.wiml.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wiml.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, mjr mgr Grzegorz Gołąbek, ul. Krasińskiego 54, 01-755 Warszawa, woj. Mazowieckie, tel. 022 685 26 93, fax 022 685 27 15, e-mail: ggolabek@wiml.waw.pl, www.wiml.waw.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej Sekcja Planowania Logistycznego i Zamówień Publicznych, mgr Magdalena Puszkarska, ul. Krasińskiego 54, 01-755 Warszawa, woj. Mazowieckie, tel. 022 685 26 89, fax 022 685 27 15, e-mail: mpuszkar@wiml.waw.pl, www.wiml.waw.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, Kancelarai WIML bud. nr 2, pok. nr 37, mgr Magdalena Puszkarska, ul. Krasińskiego 54, 01-755 Warszawa, woj. Mazowieckie, tel. 022 685 26 89, fax 022 685 27 15, e-mail: mpuszkar@wiml.waw.pl, www.wiml.waw.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu i materiałów medycznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1: MATERIAŁY STOMATOLOGICZNE I PROTETYCZNE Zadanie nr 2: MYJNIA DO ENDOSKOPÓW Zadanie nr 3: OTOLARYNGOLOGIA - AUTOKLAW Zadanie nr 4: NIĆ PROLEN Zadanie nr 5: PREPARAT DO OPERACJI OKULISTYCZNYCH Zadanie nr 6: NARZĘDZIA DO CHIRURGII OKA 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Formularz ofertowy - wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Formularz cenowy - wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Druk zawierający informację o banku i nr konta na które Zamawiający zwróci wadium - załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (dotyczy zadań nr 1, 4, 5, 6) 11.Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich (dotyczy zadań nr 2, 3) - wpis do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE 12.Kopia dowodu wniesienia wadium. Jeżeli wadium zostało wniesione w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zmianami). - należy dołączyć (w osobnej kopercie, odpowiednio oznaczonej) oryginał ww. dokumentu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.13.00.00 - Stomatologia Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 10

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: a)Gdy oferta dotyczy całości zamówienia: 3 473,40 PLN. b)Gdy oferta dotyczy poszczególnych zadań: zadanie nr 1 220,00 PLN zadanie nr 2 530,00 PLN zadanie nr 3 510,00 PLN zadanie nr 4 132,00 PLN zadanie nr 5 72,00 PLN zadanie nr 6 9,40 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: określone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: określone w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (dotyczy zadań nr 1, 4, 5, 6) 7.Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich (dotyczy zadań nr 2, 3) - wpis do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE 8.Kopia dowodu wniesienia wadium. Jeżeli wadium zostało wniesione w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zmianami). - należy dołączyć (w osobnej kopercie, odpowiednio oznaczonej) oryginał ww. dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiml.waw.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 06.01.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.12.2006, godzina 11:00, siedziba Zamawiającego, budynek nr 5 sala konferencyjna (parter).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: MATERIAŁY STOMATOLOGICZNE I PROTETYCZNE. 1) Krótki opis: MATERIAŁY STOMATOLOGICZNE I PROTETYCZNE. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00. 3) Wielkość lub zakres: określone w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: MYJNIA DO ENDOSKOPÓW. 1) Krótki opis: MYJNIA DO ENDOSKOPÓW. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00. 3) Wielkość lub zakres: określone w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: OTOLARYNGOLOGIA - AUTOKLAW. 1) Krótki opis: OTOLARYNGOLOGIA - AUTOKLAW. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10. 3) Wielkość lub zakres: określone w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: NIĆ PROLEN. 1) Krótki opis: NIĆ PROLEN. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: określone w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: PREPARAT DO OPERACJI OKULISTYCZNYCH. 1) Krótki opis: PREPARAT DO OPERACJI OKULISTYCZNYCH. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: określone w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: NARZĘDZIA DO CHIRURGII OKA. 1) Krótki opis: NARZĘDZIA DO CHIRURGII OKA. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: określone w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.