eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Dostawa węgla i miału węglowego do Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-11

Ogłoszenie nr 6008 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.

Bolesławiec: Dostawa węgla i miału węglowego do Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 371939-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi, krajowy numer identyfikacyjny 30889600000, ul. Chróścin  50, 98430   Bolesławiec, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 627 836 130, faks 627 836 019, e-mail dps-chroscin-wies@prd.pl
Adres strony internetowej (URL): bip-dps.powiat-wieruszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa węgla i miału węglowego do Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 240 ton miału węglowego i 60 ton węgla (kostka II) we wskazane przez Zamawiającego miejsca tj. DPS w Chróścinie-Wsi: Chróścin 47 i Chróścin 50. Kod i nazwa w/g Wspólnego Słownika Zamówień CPV 09.11.12.10-5. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dokonanie przez Wykonawcę dostawy: a) 240 ton miału węglowego - luzem o wartość opałowa powyżej 23 MJ/kg , o zawartości popiołu do 10 %, o zawartość siarki do 0,8 %. b) 60 ton węgla kostka II - luzem o wartość opałowa powyżej 28 MJ/kg , o zawartości popiołu do 6 %, o zawartości siarki do 0,6 %. wilgotności nie wyższej niż 10% 2. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień w dniach i godzinach pracy Zamawiającego we wskazane przez niego miejsca, w ilościach każdorazowo określonych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych dostaw w zależności od warunków atmosferycznych, a Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu roszczeń. 4. Ze względu na występujące ograniczenia architektoniczne dostawy nie mogą być realizowane pojazdami typu ciągnik siodłowy z naczepą (łódką). Wymóg ten ma charakter obligatoryjny gdyż w sposób jednoznaczny uniemożliwia pełną realizację dostaw przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego. 5. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia certyfikatu jakości opału z kopalni potwierdzającego parametry jakościowe dostarczonej partii towaru oraz opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę dokument potwierdzający każdorazowe ważenie dostawy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności parametrów dostarczonego towaru z parametrami wymaganymi w SIWZ. W takim przypadku próbka do oceny jakości towaru będzie pobrana w trakcie realizacji dostawy przez osoby wyznaczone ze strony Zamawiającego i Wykonawcy oraz przekazana do laboratorium wskazanego przez Zamawiającego. Koszty badania jakości dostarczonego towaru obciążają Zamawiającego z zastrzeżeniem, że w przypadku stwierdzenia niezgodności parametrów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego, to Wykonawca pokryje koszty badania laboratoryjnego oraz całkowite koszty wymiany wadliwego towaru na towar o parametrach zgodnych z wymaganiami Zamawiającego. 7. Sprzedawca ma obowiązek na własny koszt umożliwić Kupującemu, przy każdorazowym wydaniu Opału, kontrolę ilościową wydawanego Opału na wadze, zlokalizowanej w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Kupującego. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający informuje, że podana w niniejszej SIWZ wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do jej zmiany, ze względu na aktualne potrzeby.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09111210-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT94200.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,,WĘGLOPASZ" Sp. zo.o.,  weglopasz@gmail.com,  ul. Piątkowska 149/6 60-648 Poznań,  60-648,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 115866.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 115866.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 138375.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.