eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › utrzymanie w ciągłej sprawności urządzeń Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy wyprodukowanych przez Ascom Monetel S.A. dla komunikacji miejskiej w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2005-11-14

POZYCJA 60042

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Warszawa: utrzymanie w ciągłej sprawności urządzeń Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy wyprodukowanych przez Ascom Monetel S.A. dla komunikacji miejskiej w Warszawie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o., do kontaktów: Jerzy Natali, ul. Senatorska 37, 00-099 Warszawa, tel. +48 022 8268211, fax +48 022 8274678, www.mza.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o., Biuro Techniczne, Jerzy Natali, ul. Włościańska 52, 01-710 Warszawa, tel. +48 022 5620630, fax +48 022 6631865, e-mail: jerzy.natali@mza.waw.pl, www.mza.waw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o., Biuro Techniczne, Jerzy Natali, ul. Włościańska 52, 01-710 Warszawa, tel. +48 022 5620630, fax +48 022 6631865, e-mail: jerzy.natali@mza.waw.pl, www.mza.waw.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o., Biuro Techniczne, Jerzy Natali, ul. Włościańska 52, 01-710 Warszawa, tel. +48 022 5620630, fax +48 022 6631865, e-mail: jerzy.natali@mza.waw.pl, www.mza.waw.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 07. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie w ciągłej sprawności urządzeń Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy wyprodukowanych przez Ascom Monetel S.A. dla komunikacji miejskiej w Warszawie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie następujących usług: okresowych konserwacji urządzeń, napraw bieżących - uszkodzeń spowodowanych normalnym zużyciem eksploatacyjnym, napraw awaryjnych - uszkodzenia powstałe wskutek działania osób trzecich (np. akty wandalizmu) oraz w wyniku innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych, zleceń specjalnych - roboty wykonywane sporadycznie, w zależności od potrzeb np. przełożenie instalacji w autobusie. System Pobierania Opłat za Przejazdy obejmuje następujące instalacje i urządzenia: instalacje w autobusach (kasowniki, sterowniki, porty podczerwieni, skrzynki połączeniowe, okablowanie), naziemny system odczytu danych z autobusów (zestawy komputerowe, koncentratory danych, porty podczerwieni, okablowanie) oraz terminale przenośne. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 4.14.22.65. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego Oryginalny kod CPV: 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych Oryginalny kod CPV: 72.51.43.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych Kod CPV wg słownika 2008: 72.51.43.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Tak. - technicznie niemożliwe jest należyte ustalenie, czy produkt zgodny jest za specyfikacjami europejskimi. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: bez podatku VAT - 3.600.000,00 PLN 889.591,78 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; data rozpoczęcia: 13.02.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium - 40.000,00 PLN zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 4,0 % całkowitej ceny oferty brutto (z podatkiem VAT). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: warunki płatności - przelewem, w terminie 21 dni od daty wykonania i dostarczenia faktur. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisane szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączyć wszystkie dokumenty, jakich żąda Zamawiający, dla potwierdzenia spełniania tych warunków, wyszczególnione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oceny spełniania przez Wykonawcę poszczególnych warunków, Zamawiający dokona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia oraz załączonych do oferty dokumentów, w oparciu o następujące kryteria szczegółowe: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - Wykonawca musi wykazać, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym oraz prowadzi działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem to jest usług serwisowych urządzeń elektronicznych. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca musi wykazać: - że w ciągu ostatnich 3 lat należycie wykonał zamówienia o podobnym charakterze jak w niniejszym postępowaniu oraz o łącznej wartości, dla tego samego odbiorcy, co najmniej 300 tys. złotych, - że posiada lub przed podpisaniem umowy będzie posiadał, stanowiska testowe (co najmniej 3 sztuki dla kasowników i 1 sztukę dla sterowników), z oprogramowaniem diagnostycznym, działające zgodnie z procedurami wymaganymi przez Dostawcę, umożliwiające wykonanie konserwacji, diagnozowanie urządzeń oraz sprawdzanie działania po naprawie, - że zatrudnia co najmniej 4 pracowników ze średnim wykształceniem w kierunku elektronicznym, którzy przed podpisaniem umowy będą mieli udokumentowane przeszkolenie przez Dostawcę, w zakresie wykonywania czynności objętych niniejszym zamówieniem, - że posiada autoryzację Dostawcy, obejmującą wykonywanie konserwacji oraz napraw w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca musi wykazać: - że w ostatnim roku obrotowym osiągnął przychód roczny z działalności nie mniejszy niż 900 tys. złotych, - że posiada dostęp do środków finansowych, lub zdolność kredytową pozwalającą na zaciągnięcie kredytu, w wysokości co najmniej 600 tys. złotych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określające osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4 ÷ 8 ustawy Prawo zamówień publicznych Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości wraz z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych, w ciągu ostatnich trzech lat (licząc od terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym charakterze jak w niniejszym postępowaniu. Do wykazu muszą być załączone dokumenty potwierdzającymi, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym przeszkolenia przez Dostawcę, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający uzna za dysponowanie przeszkolonymi pracownikami, również fakt załączenia przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, potwierdzonego przez Dostawcę, o przyjęciu zamówienia na przeszkolenie wymaganej liczby osób, w przypadku wybrania oferty Wykonawcy, w terminie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi wykonawca dysponuje lub przed podpisaniem umowy będzie dysponował, umożliwiających wykonanie konserwacji, diagnozowanie urządzeń i sprawdzanie działania po naprawie, zgodnie ze wszystkimi procedurami wymaganymi przez Dostawcę. Zamawiający uzna za dysponowanie wymaganymi urządzeniami, również fakt załączenia przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, potwierdzonego przez Dostawcę, o przyjęciu zamówienia na dostawę ww. urządzeń, w przypadku wybrania jego oferty, w terminie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Świadectwo autoryzacji wydane przez Dostawcę, obejmujące wykonywanie konserwacji oraz napraw w zakresie objętym zamówieniem. Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty, zamiast świadectwa autoryzacji, oświadczenia, potwierdzonego przez upoważnionego przedstawiciela Dostawcy, że autoryzacja taka zostanie wykonawcy bezwzględnie udzielona w przypadku wybrania przez Zamawiającego jego oferty, przed terminem podpisania umowy wyznaczonym przez Zamawiającego. 2.1.4) Inne informacje: Nie dotyczy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 2004/S 211 - 181431 z dnia 28.10.2004 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. cena oferty - 90% 2. termin realizacji - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MZA/TT/TT/TT-1/219/I/10/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.12.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 28.12.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.12.2005, godzina 12:00, Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o., 01-710 Warszawa, ul. Włościańska 52, pokój nr 103.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Tak, październik 2006 roku. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.