eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszowice › SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE PLACÓW TARGOWYCH PRZY UL. KRZYWEJ I UL. SZKOLNEJ W KRZESZOWICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Krzeszowice: SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE PLACÓW TARGOWYCH PRZY UL. KRZYWEJ I UL. SZKOLNEJ W KRZESZOWICACH
Numer ogłoszenia: 60014 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krzeszowicach , ul. Ogrodowa 1, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, tel. 012 2520855, faks 012 2520802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzeszowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE PLACÓW TARGOWYCH PRZY UL. KRZYWEJ I UL. SZKOLNEJ W KRZESZOWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi sprzątanie i utrzymanie w odpowiednim stanie czystości placów targowych przy ul. Krzywej i ul. Szkolnej oraz wywóz śmieci i nieczystości zebranych z terenu placów targowych na terenie Miasta Krzeszowic 2. Do wykonawcy zadania będzie należało regularne przeprowadzania prac porządkowych na utrzymywanym terenie, a to: 2.1. przy ul. Krzywej o powierzchni: 11.160 m2 - z częstotliwością 1 x w tygodniu, 2.2. przy ul. Krzywej - teren pod wiatą o powierzchni: 600 m2 - z częstotliwością 6 x w tygodniu, 2.3. przy ul. Szkolnej o powierzchni: 1.560 m2 (bez zabudowy) z częstotliwością 6 x w tygodniu, 3. W wykonaniu Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: 3.1. bieżącego i stałego utrzymania czystości placów targowych na terenie Miasta Krzeszowice 3.2. bieżącego i stałego wywozu do odpowiednich miejsc śmieci i nieczystości zebranych z oczyszczania placów targowych w łącznej ilości do 1200 m3 w okresie obowiązywania tej umowy w zakresach opisanych powyżej. 3.3. W okresie od 10.11.2008r. do 31.03.2009r. w zależności od warunków atmosferycznych Wykonawca może być zobowiązany przez Zamawiającego do wykonania w zamian za czynności, o których mowa w pkt. 1.1. niniejszego paragrafu ręcznego odśnieżania placów targowych Wykonanie takich czynności nie wymaga zmiany niniejszej umowy oraz konieczności sporządzania dodatkowego porozumienia. 3.4. opróżniania i utrzymywania w należytej czystości koszy na śmieci, 3.5. utrzymania w odpowiednim stanie sanitarnym toalety znajdującej się na placu targowym przy ul. Szkolnej 3.6. utrzymania i bieżących drobnych napraw stoisk handlowych, wiat, wyposażenia placów, 3.7. wyrównywanie zagłębień terenu placu targowego przy ul. Krzywej 1 x w miesiącu na powierzchni ok. 1000 m2 materiałem kamiennym (materiał Wykonawcy). 3.8. bezzwłocznego informowania Zamawiającego o wszystkich zauważonych uszkodzeniach oznakowania pionowego dróg, 3.9. niezwłocznego zawiadomienia o przeszkodach w realizacji umowy, 3.10. informowania zamawiającego o konieczności wykonania czynności nieprzewidzianych umową, 3.1.wykonania w razie potrzeb czynności zamiennych określonych przez Zamawiającego, 3.2.zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego wykonanych czynności, 3.3.otwierania i zamykania placu targowego przy ul. Szkolnej po godzinach funkcjonowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 11.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3.000,00 zł (trzy tysiące sześćset złotych) 11.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 11.2.1. pieniądzu; 11.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 11.2.3. gwarancjach bankowych; 11.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 11.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art., 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w w.w formach musi być opatrzone adnotacją: Sprzątanie i utrzymanie placów targowych przy ul. Krzywej i ul. Szkolnej w Krzeszowicach 11.2.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 11.2.6.1. nazwę Wykonawcy, Zamawiającego, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 11.2.6.2. kwotę gwarancji, 11.2.6.3. termin ważności gwarancji 11.2.6.4. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 11.2.6.5. zobowiązanie gwaranta do:zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Krzeszowicach, Bank Ochrony Środowiska S.A. Oddział Kraków nr konta 601540 1115 2001 6000 1414 0001 11.4. Kopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty 11.5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężnej należy dołączyć do złożonej oferty. 11.6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 11.7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy. 11.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.8.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 11.8.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 9.1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 9.1.1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 9.1.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 9.1.1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ. 9.1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednego, w ciągu jednego roku, zamówienia o wartości min. 50 tys. zł brutto, którego przedmiotem było sprzątanie i utrzymanie porządku na terenach komunalnych. 9.1.2.1. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). 9.1.2.2. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie (referencje), zawierały, co najmniej: a) Wskazanie wykonawcy usługi, b) wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane były usługi, c) wskazanie zakresu usług, d) wskazanie wartości usług za jakie Wykonawca był odpowiedzialny e) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f) wskazanie miejsca wykonania, g) opinię, że usługi zostały wykonane należycie 9.1.3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.1.3.1. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, albo deklarację, że przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu dokument potwierdzający ubezpieczenie do wysokości, co najmniej 200 tys. zł. 9.2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: pkt. 9.1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 9.2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 9.2.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 9.3. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 9.2.1. oraz 9.2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.4. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia. 10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni wspólnie (z wyłączeniem, pkt 9.1.1., który musi spełniać każdy z osobna) spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 IDW. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo winno być zabezpieczone odpowiednią opłatą skarbową). 10.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty zostały wymienione powyżej, przy opisie warunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UM w Krzeszowicach, ul. Grunwaldzka 4, pokój nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 10:30, miejsce: UM w Krzeszowicach, ul. Grunwaldzka 4, Dziennik Podawczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.