eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › Odbiór odpadów komunalnych, dzierżawa pojemników, mycie wiat i sprzątanie przystanków autobusowych na terenie Gminy Brzeszcze w 2013r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-02

Brzeszcze: Odbiór odpadów komunalnych, dzierżawa pojemników, mycie wiat i sprzątanie przystanków autobusowych na terenie Gminy Brzeszcze w 2013r.
Numer ogłoszenia: 599 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257209 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeszcze, ul. Kościelna 4, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 7728500, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych, dzierżawa pojemników, mycie wiat i sprzątanie przystanków autobusowych na terenie Gminy Brzeszcze w 2013r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: I.Odbiór odpadów komunalnych: 1.Odbiór odpadów komunalnych: a)odbiór niesegregowanych (zmieszanych) odpadów o kodzie 20 03 01 z pojemników o pojemności 0,05 m3 - 279 szt., o pojemności 0,035 m3 - 19 szt. (stanowiących własność Gminy Brzeszcze) i o pojemności 1,1 m3 - 3 szt. (dzierżawa) z częstotliwością uniemożliwiającą przepełnienie pojemników, nie rzadziej niż określoną w wykazie nr 1, b)odbiór odpadów zgromadzonych w w/w pojemnikach podczas imprez organizowanych w miejscach publicznych, c)każdorazową wymianę worka foliowego w pojemnikach na psie odchody, d)utrzymanie w czystości i porządku pojemników (co najmniej jeden raz w ciągu roku mycie ich), e)utrzymanie w czystości i porządku terenu wokół pojemników w promieniu ok. 5 m, f)zgłaszanie zamawiającemu uszkodzeń, kradzieży, pojemników, zmiany miejsca ich ustawienia oraz wszelkich nieprawidłowości związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 2.Dzierżawę 3 szt. pojemników o poj. 1,1 m3 każdy. Wykaz ilości pojemników, ilości odpadów, lokalizacji i częstotliwości odbierania odpadów - zawarty jest w dodatku nr 6. II.Mycie wiat trzykrotne (raz na 4 miesiące) oczyszczanie 42 szt. szklanych wiat przystankowych oraz słupków przystankowych z zabrudzeń wynikłych z bieżącej eksploatacji, graffiti, plakatów i innych napisów - wymienionych w dodatku nr 7. III.Sprzątanie przystanków autobusowych 1.oczyszczanie przystanków, w tym każdorazowe opróżnianie koszy przystankowych (ulicznych), 2.w okresie zimowym - odśnieżanie przystanku, oraz posypywanie środkami przeciwślizgowymi Ilość przystanków, powierzchnia oraz częstotliwość oczyszczania - wymieniona jest w dodatku nr 8. Ponadto w cenie ofertowej należy uwzględnić koszty transportu i składowania odpadów na legalnym składowisku odpadów komunalnych oraz opłatę za korzystanie ze środowiska. UWAGA: Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z europejskimi normami zarządzania środowiskiem -Certyfikatami systemu jakości PN-EN ISO 9001 oraz PN-EN 14001...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Komunalna Sp. z o.o, ul. Kościelna 7, 32-620 Brzeszcze, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 141794,14

  • Oferta z najniższą ceną: 141794,14 / Oferta z najwyższą ceną: 141794,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.