eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Bieżące utrzymanie szaletów publicznych w Sulechowie w 2011 rokuZadanie AUtrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II Zadanie BBieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. T. Kościuszki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-03

Sulechów: Bieżące utrzymanie szaletów publicznych w Sulechowie w 2011 roku: Zadanie A: Utrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II Zadanie B: Bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. T. Kościuszki
Numer ogłoszenia: 599 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366971 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie szaletów publicznych w Sulechowie w 2011 roku: Zadanie A: Utrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II Zadanie B: Bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. T. Kościuszki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie niżej wymienionych zadań: 1.1. Zadanie A: Utrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II, w tym m.in.: 1) utrzymanie czystości, w tym w szczególności: a) utrzymanie czystości na targowisku tj. zamiatanie, grabienie, zebranie odpadów i złożenie ich do kontenera, w okresie zimowym usuwanie śliskości (powierzchnia targowiska podlegająca ww. czynnościom 2.907 m2), czynność realizowana przez 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty, b) wywóz odpadów stałych z targowiska wraz z kosztem transportu i złożeniem odpadów na wysypisku, wywóz odpadów 6 x w tygodniu od poniedziałku do soboty, c) udostępnienie pojemników na odpady stałe o pojemności od 110 litrów do 1.100 litrów w ilości 2 szt. w okresie zamówienia. Zamawiający dopuszcza ustawienie innych, zamiennych pojemników. 2) bieżącą eksploatację i utrzymanie szaletu publicznego, w tym w szczególności: a) obsługa (udostępnienie) pomieszczenia szaletu dla osób handlujących na targowisku tj. osób, które uiściły dzienną opłatę targową, bez pobierania opłat za korzystanie z szaletu, b) obsługa (udostępnianie) pomieszczenia ogólnodostępnego szaletu dla pozostałych osób. c) pobieranie opłat od osób za korzystanie z szaletu ogólnodostępnego, d) utrzymanie pomieszczeń szaletu we właściwym stanie sanitarno-higienicznym, e) zakup środków higienicznych i czyszczących do utrzymania czystości w szalecie, f) dokonywanie bieżących drobnych napraw urządzeń zamontowanych w budynku szaletu zaistniałych wskutek zużycia lub dewastacji; w tym wymiana zamków drzwiowych, wy-miana źródeł światła, wymiana zaworów, baterii, osprzętu elektrycznego, szklenie okien. 3) Czas funkcjonowania szaletu publicznego: - od poniedziałku do soboty w godz. 6.00 - 20.00 - w niedziele i święta w godz. 10.00 - 18.00, 4) W celu realizacji usługi, Zamawiający przekazuje Wykonawcy do użytkowania budynek szaletu publicznego położony w Sulechowie przy ul. Jana Pawła II wraz z wyposażeniem. Przekazanie szaletu następuje w dniu podpisania umowy protokołem zdawczo-odbiorczym. 5) Wykonawca odpowiedzialny jest za prawidłowe funkcjonowanie szaletu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz wymogami przepisów sanitarnych. 6) Wykonawca odpowiada za zawinione przez niego szkody powstałe w trakcie eksploatacji szaletu. 1.2. Zadanie B: Bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Kościuszki, w tym m.in.: a) obsługę pomieszczenia ogólnodostępnego szaletu dla osób, b) pobieranie opłat od osób za korzystanie z szaletu ogólnodostępnego - Zamawiający ustala górną stawkę opłaty za korzystanie z szaletu w kwocie 1,50 zł., c) utrzymanie budynku szaletu we właściwym stanie sanitarno-higienicznym, d) zakup środków higienicznych i czyszczących do utrzymania czystości w szalecie, e) dokonywanie bieżących drobnych napraw urządzeń zamontowanych w budynku szaletu zaistniałych wskutek zużycia lub dewastacji; w tym wymiana zamków drzwiowych, wymiana źródeł światła, wymiana zaworów, baterii, osprzętu elektrycznego, szklenie okien, f) ustala się czas funkcjonowania szaletu publicznego: (od poniedziałku do soboty w godz. 9.00 - 20.00; w niedzielę i święta w godz. 10.00 - 18.00)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Bieżące utrzymanie szaletów publicznych w Sulechowie w 2011 roku: Zadanie A: Utrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL CLEANING Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50733,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60764,28

  • Oferta z najniższą ceną: 60764,28 / Oferta z najwyższą ceną: 66253,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Bieżące utrzymanie szaletów publicznych w Sulechowie w 2011 roku: Zadanie B: Bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. T. Kościuszki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eulalia Lewicka, Kruszyna 58/4, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23551,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.