eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych powiatu krakowskiego w 2007 roku z podziałem na 3 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-02

POZYCJA 5998

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych powiatu krakowskiego w 2007 roku z podziałem na 3 zadania Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, do kontaktów: a)merytorycznie: Łabuda Andrzej b)spr. techniczne: mgr inż. Teodozja Czosnowska-Wcisło, ul. Włościańska 4, 30-138 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6221010, fax 012 6371063, e-mail: sekretariat@zdpk.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdpk.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Utrzymanie dróg. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych powiatu krakowskiego w 2007 roku z podziałem na 3 zadania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Drogi powiatowe powiatu krakowskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie romontów cząstkowych nawierzchni na drogach powiatowych wg. 3 Zadań. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zamieszczonej na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatu Krakowskiego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje: a) wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, przy zastosowaniu emulsji szybkorozpadowej i grysów, wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu zautomatyzowanego remontera drogowego, b)remont nawierzchni betonem asfaltowym lub masą z recyklera, masą na zimno, c)remont nawierzchni materiałem kamiennym, d)naprawę przełomów, e)mechaniczne frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 5,0 cm, bez odwozu ścinki na odkład. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie I 8000,00 Zadanie II 8000,00 Zadanie III 8000,00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej na sumę robót budowlanych polegających na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni dróg i ulic o wartości 100% ceny podanej przez wykonawcę dla niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) wskaże do realizacji niniejszego zamówienia kierownika budowy osobnego dla każdego Zadania, posiadającego następujące kwalifikacje zawodowe: - uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami drogowymi. - przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) wskaże do realizacji zamówienia, z imienia i nazwiska brygadę roboczą osobną dla każdego Zadania w składzie min. 3 osoby w jednej brygadzie, d) dysponuje sprzętem osobnym dla każdego Zadania, takim jak: - remonter drogowy w pełni zautomatyzowany, - skrapiarka, - walec na kołach ogumionych, - walec stalowy wibracyjny - koparko - spycharka, - zagęszczarka płytowa (wibrator), - recykler, - samochody samowyładowcze (min. dwa). W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz wymagane uprawnienia wraz z udokumentowanym wpisem do Rejestru Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportowych, jakimi dysponuje Wykonawca - zał. nr 5, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.): a) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 100 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale II ust.II niniejszej specyfikacji, według formuły spełnia-nie spełnia.Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienie powyższych warunków dokonana będzie na podstyawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale II ust. II niniejszej specyfikacji, według formuły spełnia-nie spełnia. Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1). Oświadczenie o spełnieniu, warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 3). Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4). wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ 5) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 6) wykaz osoby mającej pełnić funkcję Kierownika budowy wraz z brygadą roboczą, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ 7) wymagane uprawnienia dla Kierownika budowy, 8) aktualny dokument, potwierdzający przynależność Kierownika budowy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 9) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportowych, jakimi dysponuje Wykonawca - zał. nr 5 10) polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 11). Wypełniony Formularz Cenowy zał. nr 1 12). Wypełniony załącznik nr 6 ( podwykonawcy ) / jeżeli dotyczy /. 13). Kopia dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2, 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzone odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpk.krakow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.01.2007, godzina 09:30, Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych powiatu krakowskiego w 2007 r. 1) Krótki opis: Zadanie nr 1 - obejmuje drogi Rejonu I na terenie gmin: Igołomia-Wawrzeńczyce, Kocmyrzów-Luborzyca, Słomniki, Iwanowice, Michałowice, Zielonki,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.23.31.42, 45.23.32.20. 3) Wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje: - wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, przy zastosowaniu emulsji szybkorozpadowej i grysów, wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu zautomatyzowanego remontera drogowego, - remont nawierzchni betonem asfaltowym lub masą z recyklera, masą na zimno, - remont nawierzchni materiałem kamiennym, - naprawę przełomów, - mechaniczne frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 5,0 cm, bez odwozu ścinki na odkład. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych powiatu krakowskiego w 2007 r. Zdanie II. 1) Krótki opis: Zadanie nr 2 - obejmuje drogi Rejonu II na terenie gmin: Krzeszowice, Skała, Przeginia-Jerzmanowice, Wielka Wieś, Zielonki, Iwanowice, Sułoszowa, Zabierzów, Michałowice,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.23.31.42, 45.23.32.20. 3) Wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje: - wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, przy zastosowaniu emulsji szybkorozpadowej i grysów, wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu zautomatyzowanego remontera drogowego, - remont nawierzchni betonem asfaltowym lub masą z recyklera, masą na zimno, - remont nawierzchni materiałem kamiennym, - naprawę przełomów, - mechaniczne frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 5,0 cm, bez odwozu ścinki na odkład. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych w 2007 r. Zadanie III. 1) Krótki opis: Zadanie nr 3 - obejmuje drogi Rejonu III na terenie gmin: Świątniki Górne, Mogilany,Skawina, Czernichów, Liszki, Krzeszowice. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.23.31.42, 45.23.32.20. 3) Wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje: - wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, przy zastosowaniu emulsji szybkorozpadowej i grysów, wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu zautomatyzowanego remontera drogowego, - remont nawierzchni betonem asfaltowym lub masą z recyklera, masą na zimno, - remont nawierzchni materiałem kamiennym, - naprawę przełomów, - mechaniczne frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 5,0 cm, bez odwozu ścinki na odkład. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.