eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wykonanie zmian w systemie ogólnozakładowej łączności telefonicznej i ogólnozakładowym systemie dyspozytorskim w SRK S.A. KWK Boże Dary.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-17

Bytom: Wykonanie zmian w systemie ogólnozakładowej łączności telefonicznej i ogólnozakładowym systemie dyspozytorskim w SRK S.A. KWK Boże Dary.
Numer ogłoszenia: 59988 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14393 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zmian w systemie ogólnozakładowej łączności telefonicznej i ogólnozakładowym systemie dyspozytorskim w SRK S.A. KWK Boże Dary..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zmian w systemie ogólnozakładowej łączności telefonicznej i ogólnozakładowym systemie dyspozytorskim w SRK S.A. KWK Boże Dary. II. Zakres przedmiotu zamówienia 1. Uzyskanie indywidualnego dopuszczenia Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego dla Kopalnianego Systemu Telekomunikacyjnego KST. 2. Wykonanie technologii prowadzenia robót z zakresie objętym projektem wykonawczym nr 119/2015 (załącznik nr 5 do SIWZ) z szczególnym uwzględnieniem sposobu realizacji zadania w sposób zapewniający utrzymanie bezprzerwowego ruchu urządzeń i systemów bezpieczeństwa, łączności i alarmowania. 3. Wykonanie dokumentacji podstawowej urządzeń centrali telefonicznej KWK Boże Dary. 4. Wykonanie dokumentacji podstawowej urządzeń dyspozytorni zakładowej i metanometrycznej KWK Boże Dary. 5. Wykonanie dokumentacji podstawowej magistralnej sieci telekomunikacyjnej KWK Boże Dary. 6. Adaptacja pomieszczeń dyspozytorni zakładowej i metanometrycznej. 7. Adaptacja pomieszczeń konserwatora urządzeń centrali telefonicznej, dyspozytorni zakładowej i metanometrycznej. 8. Przebudowa i konfiguracja urządzeń sieciowych wydzielonej sieci dyspozytorskiej. 9. Konfiguracja oprogramowania sterowników i bazy danych centrali Hipath 4000 v6.0. 10. Przebudowa stanowisk awiz kopalnianej centrali telefonicznej wraz z konfiguracją ich oprogramowania. 11. Przebudowa stanowisk systemu łączności dyspozytorskiej Hipath Trading wraz z konfiguracją ich oprogramowania. 12. Przebudowa stanowisk systemu łączności dyspozytorskiej i alarmowo-rozgłoszeniowej typu SAT-Z wraz z konfiguracją ich oprogramowania. 13. Wyłączenie z ruchu połączeń VOIP systemu SAT KWK Staszic z systemem SAT KWK Boże Dary oraz konfiguracja sterowników GURU. 14. Przebudowa stanowisk zintegrowanego systemu bezpieczeństwa typu SMP-NT/S. 15. Aktualizacja oprogramowania sterowników central telemetrycznych CMC-5 i systemu SMP-NT/S do wersji SMP-NT/SV. 16. Dostawa i zabudowa 2 szt. jednostek sterujących stanowisk utrzymaniowych KSU i SUTS (gorąca rezerwa) systemu UTS, w szafach wyposażeń stacyjnych w sali stojaków dyspozytorni zakładowej i metanometrycznej wraz 2 wyniesionymi stanowiskami nadzoru. 17. Dostawa i zabudowa 3 szt. jednostek sterujących stanowisk utrzymaniowych i obsługi systemów SMP i TRADING w szafach wyposażeń stacyjnych w sali stojaków dyspozytorni zakładowej i metanometrycznej wraz 3 wyniesionymi stanowiskami nadzoru. 18. Zabudowa stanowiska komputerowego wyznaczonego do spełnienia wymagań odstępstwa WUG od przepisów RMG (paragraf 636 RMG) w związku z danymi z systemów bezpieczeństwa przesyłanymi pomiędzy KWK Murcki-Staszic, a KWK Boże Dary. 19. Skonfigurowanie wydzielonego i zabezpieczonego połączenia VPN pomiędzy systemami obu kopalń za pomocą łącza radiolinii IPASOLINK 150 MB z wykorzystaniem danych udostępnianych z serwera THOR MIRROR. 20. Adaptacja pomieszczenia sztabu i kierownika akcji. 21. Dostawa i zabudowa systemu kierowania akcjami ratowniczymi wraz z systemem nasłuchu w sztabie akcji, dyspozytorni zakładowej i metanometrycznej, kopalnianej stacji ratowniczej. 22. Przebudowa urządzeń oraz linii kablowych zasilania gwarantowanego urządzeń stacyjnych, stanowisk obsługi i stanowisk utrzymaniowych systemów łączności bezpieczeństwa i alarmowania. 23. Likwidacja stojaka LISA wraz z okablowaniem. 24. Wyłączenie z ruchu magistralnych kabli telekomunikacyjnych oraz likwidacja nieczynnych kabli telekomunikacyjnych w kablowni teletechnicznej w sali stojaków dyspozytorni zakładowej i metanometrycznej oraz poziomowych kablowniach telekomunikacyjnych na poziomach 416m i 600m. III. Uwarunkowania techniczno-organizacyjne. 1. Prace powinny być wykonywane zgodnie z postanowieniami ujętymi w: ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. - Prawo geologiczne i górnicze, rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 r. (Dz. U. Nr 139, poz. 1169 z 2002 r.) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych wraz z przynależnymi załącznikami oraz późniejszymi zmianami, ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 207/2003, poz. 2016), wraz z późniejszymi zmianami, rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych, rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów BHP (Dz. U. Nr 129/97, poz. 844), rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011roku (Dz.U. Nr 275 poz.1628) w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego, ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21). Uzgodnieniach szczegółowych warunków współpracy pomiędzy stronami stanowiących załącznik nr 1 do projektu umowy, dokumentacjach techniczno-ruchowych, odrębnych przepisach i Polskich Normach. 2. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników zatrudnionych do przedmiotowych prac prowadzonych na rzecz Zamawiającego, zapewni właściwy dozór oraz wykonawstwo zgodnie z Prawem Geologicznym i Górniczym, a ponadto zagwarantuje: wysoką wydajność i jakość usług, prawidłowe wykorzystanie czasu pracy, wykonanie usług zgodnie z opracowaną technologią robót, obowiązującymi instrukcjami zatrudnienia firm obcych na terenie KWK Boże Dary i instrukcjami zatwierdzonymi przez kierownika ruchu zakładu górniczego, realizację poleceń osób dozoru zamawiającego uprawnionych do nadzoru i kontroli prac w zakresie czasu pracy i przestrzegania instrukcji prowadzonych prac zatwierdzonych przez KRZG KWK Boże Dary. 3. Przed rozpoczęciem realizacji umowy, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie dokumenty niezbędne do zgłoszenia firmy do właściwego organu nadzoru górniczego. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie wymagało zatrudnienia osób posiadających stwierdzenie kwalifikacji dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci wymaganych zgodnie z art. 54 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 o Prawie Energetycznym (Dz. U. Nr 54, poz.348 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 28 kwietnia 2003 r. (Dz.U. z 2003 r. nr 89, poz. 828) w liczbie co najmniej: - 1 osoba posiadająca stwierdzone kwalifikacje co najmniej osoby wyższego dozoru ruchu elektrycznego pod ziemią, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15.12.2011r w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego, uprawnienia SEP, D - na stanowisku dozoru w zakresie elektroenergetycznym, - 1 osoba posiadająca stwierdzone kwalifikacje co najmniej osoby średniego dozoru ruchu elektrycznego pod ziemią, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15.12.2011r w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego, uprawnienia SEP, D - na stanowisku dozoru w zakresie elektroenergetycznym, - 2 osoby posiadające uprawnienia SEP E - na stanowisku eksploatacji w zakresie elektroenergetycznym do napięcia 1kV, 6. Wykonawca zgodnie z art. 11a ust. 4. pkt. 1) Ustawy z dnia 22 stycznia 2015r. o zmianie ustawy o funkcjonowaniu górnictwa węgla kamiennego w latach 2008-2015 oraz niektórych innych ustaw, nie może zatrudniać do robót pod ziemią osób korzystających z urlopu górniczego albo urlopu dla pracowników zakładu przeróbki mechanicznej węgla pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. 7. Wykonawca zapewni na okres prowadzonych prac polisę ubezpieczeniową obejmującą ubezpieczenie prac, realizowanych przez Wykonawcę i jego podwykonawców od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 1000 000,00 zł i przedstawi jej kopię w dniu przekazania terenu prowadzenia prac, w związku z przejęciem przez Wykonawcę pełnej odpowiedzialności za: a) Szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych prac. b) Szkody wynikające ze zniszczenia, uszkodzenia oraz innych zdarzeń w odniesieniu do prac, obiektów i materiałów, sprzętu i innego mienia ruchomego związanego z prowadzeniem prac podczas realizacji przedmiotu umowy. Wszystkie koszty związane z zawarciem umowy ubezpieczenia oraz opłacenia składek ubezpieczeniowych obciążają wyłącznie Wykonawcę. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe z jego winy. 9. Zamawiający zapewnia korzystanie przez pracowników wykonawcy z systemu elektronicznej kontroli czasu pracy oraz z łaźni, lampowni, metanomierzy, aparatów ucieczkowych, telefonu. 10. W czasie prowadzenia prac należy zapewnić pełną sprawność ruchową działających obecnie systemów ogólnozakładowej łączności telefonicznej oraz ogólnozakładowego systemu dyspozytorskiego. 11. Dostawa, termin oraz miejsce zabudowy urządzeń muszą zostać uzgodnione z osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia z ramienia zakładu górniczego. 12. Wykonawca dostarczy własnym staraniem na swój koszt wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania prac wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca dostarczy i zainstaluje oprogramowanie dla rozbudowanych i zmodernizowanych systemów w zakresie niezbędnym do ich prawidłowej pracy. Oprogramowanie musi być przekazane wraz z wymaganymi licencjami. W okresie gwarancji oprogramowanie podlegać będzie bezpłatnej aktualizacji. 14. Protokół odbioru będzie stanowić dla Wykonawcy podstawę do wystawienia faktury. 15. W trakcie odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację techniczną niezbędną do uzyskania zezwolenia na oddanie do ruchu, w trzech egzemplarzach w wersji papierowej i w wersji elektronicznej. IV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres: minimum 24 miesiące gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, minimum 12 miesięcy gwarancji jakości na urządzenia dostarczone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, licząc od dnia odbioru, na warunkach określonych w projekcie umowy. 2. Wykonawca winien realizować zadanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dotyczącym przedsięwzięcia stanowiącego przedmiot zamówienia, w tym w szczególności ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21). W szczególności winien wypełnić obowiązki spoczywające na posiadaczu odpadów, o których mowa w art. 33 ustawy o odpadach oraz uzyskać określone w Dziale IV tej ustawy uprawnienia wymagane do gospodarowania odpadami powstałymi w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. Z 2004r. Nr 92 poz.880 z pózn. zm.). 3. Wykonawca winien posiadać i załączyć do oferty wdrożony certyfikat zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy zgodnie z wymogami normy PN-N-18001 : 2004. 4. Wykonawca winien posiadać i załączyć do oferty świadectwo posiadania praw upoważniających do wykonywania usług w zakresie systemów objętych przedmiotem zamówienia, tj. autoryzację producenta systemów (HiPath 4000, SMP-NT/S, SAT)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.41.00 - Instalowanie central telefonicznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEVITEL Spółka z o.o., ul. Leopolda 29, 40-189 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 860000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1057800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1057800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1057800,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.