eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Dostawa wyposażenia dla inwestycji pod nazwąRozbudowa budynku strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie na potrzeby Zintegrowanego Stanowiska Dyspozytorskiego powiatu myszkowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-08

Myszków: Dostawa wyposażenia dla inwestycji pod nazwą: Rozbudowa budynku strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie na potrzeby Zintegrowanego Stanowiska Dyspozytorskiego powiatu myszkowskiego
Numer ogłoszenia: 59955 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie , ul. Jana Pawła II 11, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3131541, faks 034 3131541.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.myszkow.katowice.kwpsp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla inwestycji pod nazwą: Rozbudowa budynku strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie na potrzeby Zintegrowanego Stanowiska Dyspozytorskiego powiatu myszkowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na oferty częściowe i obejmuje: OFERTA CZĘŚCIOWA NR 1 Wyposażenie w meble i sprzęt funkcjonalny nowo powstałego budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie przy ul. Jana Pawła II 11. OFERTA CZĘŚCIOWA NR 2 Wyposażenie w sprzęt komputerowy, radiowy, telekomunikacyjny i telewizyjny oraz pakiety oprogramowania nowo powstałego budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie przy ul. Jana Pawła II 11. OFERTA CZĘŚCIOWA NR 3 Wyposażenie w artykuły i sprzęt sportowy nowo wybudowanej sali gimnastycznej zlokalizowanej w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie przy ul. Jana Pawła II 11..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22, ust. 1 ustawy, tzn.: a.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;. c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. e.Za spełnienie warunku niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia dla każdej z ofert częściowych. f.Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej 1 osoby dla oferty częściowej nr 2, co najmniej 5 osób dla oferty częściowej nr 1, co najmniej 3 osoby dla oferty częściowej nr 3. g.Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 50 000,00 zł. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1, pkt a-c i e-g niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie (spełnia-nie spełnia). W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie o spełnieniu warunku wynikającego z art. 22 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych dotyczącego udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ; b)oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zg. ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ, c)wykaz wykonanych dostaw zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, d)informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, w której potwierdzi, że wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 50 000,00zł lub potwierdzi zdolność kredytową wykonawcy do kwoty nie mniejszej 50 000,00 zł., e)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1, ppkt a, niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1, ppkt b , niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. 3.Dokumenty, o których mowa w ust. 1, niniejszego rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda przedłożenia dokumentu regulującego współpracę konsorcjantów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.myszkow.katowice.kwpsp.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-300 Myszków, ul. Jana Pawła II 11 pokój. nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie, ul. Jana Pawła II 11 pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.