eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi w okresie od 01.01.2013 r do 31.12.2013 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-10

Czeladź: Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi w okresie od 01.01.2013 r do 31.12.2013 r
Numer ogłoszenia: 5993 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263815 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 17 Lipca 27, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 2651442, faks 032 2656811 w. 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi w okresie od 01.01.2013 r do 31.12.2013 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.3) Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu, dostarczaniu i podawaniu dwóch posiłków dziennie tj. gorącego posiłku i podwieczorku oraz jednorazowo posiłku Wigilijnego dla osób korzystających z pomocy społecznej w MOPS - Czeladź, w okresie od 01.01.2013r do 31.12.2013r. Kod CPV: 55 32 10 00 - 6 - Usługa przygotowania posiłków 55 52 00 00 - 1 - Usługa dostarczania posiłków 55 32 00 00 - 9 - Usługa podawania posiłków Podział przedmiotu zamówienia na zadania : A. Przygotowanie, dostarczanie i podawanie gorącego posiłku B. Przygotowanie i dostarczanie podwieczorku; C. Przygotowanie dostarczenie i podanie posiłku Wigilijnego Opis zadania A 1. Wykonawca sporządza gorący posiłek z własnych produktów i surowców. 2 .Wykonawca sporządza gorące posiłki ściśle wg załączonego jadłospisu (Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia). Jadłospis powtarza się cyklicznie, w kolejności ustalonej w ww. załączniku (kolejno od poz.1 do 36) do końca realizacji zamówienia. 3. Wykonawca dostarcza gorący posiłek do punktów żywienia, we własnych termosach i pojemnikach, gwarantujących wymaganą temperaturę posiłków, własnym środkiem transportu. 4. Na obiady uczęszczają osoby o umiarkowanej aktywności fizycznej. 5. Miejsce wydawania posiłków: dla 135 osób w Punkcie Żywienia nr 3, ul. 35 Lecia 6, Czeladź od 11:30 do 14:00, godziny dostarczania posiłków do placówek - bezpośrednio przed wydaniem tj. 11:15 dla 120 osób w Punkcie Żywienia nr 1, ul. 17 Lipca 27, Czeladź od 12:00 do 14:00, godziny dostarczania posiłków do placówek - bezpośrednio przed wydaniem tj. 11:45 dla 95 osób w Punkcie Żywienia nr 2, ul. Zwycięstwa 6, Czeladź od 12:30 do 14:00, godziny dostarczania posiłków do placówek - bezpośrednio przed wydaniem tj. 12:15 6.Gorące posiłki będą wydawane od poniedziałku do soboty. Na dni świąteczne ustawowo wolne od pracy (ustawa z 18 stycznia 1951r. o dniach wolnych od pracy - DZ.U. z 1951r. nr 4 poz. 28 z późn. zm.) przypadające w ciągu tygodnia będzie wydawany suchy prowiant w cenie obiadu. Jeżeli na niedzielę przypadnie dzień ustawowo wolny od pracy to na ten dzień również będzie wydawany suchy prowiant w cenie obiadu. 7.Suchy prowiant na dni świąteczne wydawany będzie w dniu poprzedzającym to święto, przy wydawaniu gorącego posiłku. 8. Przykładowo suchy prowiant powinien składać się z: konserwy mięsnej lub suchej kiełbasy albo konserwy rybnej i pieczywa, ciasta - w okresie świątecznym. 9.Wydawanie posiłków nastąpi po udokumentowaniu prawa do poboru posiłku przez osoby korzystające ze stołówki. 10.Wykonawca zachowuje prawo do rozliczenia obiadu zgodnie z zamówieniem również w przypadku wystąpienia różnicy między ilością zamówioną a wydaną. 11.Rozładunek i transport termosów i pojemników jest obowiązkiem Wykonawcy. 12. Mycie termosów i pojemników Wykonawca zapewnia we własnym zakresie poza punktami żywienia. 13.Talerze i sztućce dostarcza Zamawiający. 14. Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie co najmniej trzech osób, po jednej w każdym punkcie żywienia. Osoby te są zobowiązane do wydawania posiłków, mycia i wyparzania naczyń i sztućców oraz utrzymania porządku w pomieszczeniach kuchni i jadalni. 15. Osoby wydające posiłki powinny posiadać aktualne badania lekarskie, książeczkę zdrowia oraz właściwą odzież roboczą. 16. Obowiązkiem Wykonawcy jest odbiór brudnych naczyń i sztućców oraz ich mycie i wyparzanie własnymi środkami myjącymi, przy użyciu sprzętu będącego na wyposażeniu punktów żywienia. 17. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania porządku w pomieszczeniach kuchni, jadalni, zapleczu własnymi środkami czystości. 18. Wykonawca usuwa z ww. placówek odpady. 19.Wykonawca przestrzega zasad higieny w pomieszczeniach oddanych w użytkowanie oraz przy wydawaniu posiłków stosuje dodatkowe środki ochrony sanitarnej oraz zasad BHP i p.poż. 20. Wykonawca zobowiązuje się do użytkowania powierzonego sprzętu zgodnie z instrukcjami obsługi. 21. Wykonawca ponosi koszt naprawy powierzonego sprzętu. 22. Wykonawca ponosi ryczałtowy koszt dostawy przez Zamawiającego mediów oraz ryczałtowy koszt za używanie pomieszczeń kuchennych. Kwota ryczałtowa za media i czynsz wynosi 300 zł. miesięcznie (kwota ta dotyczy odpłatności za wszystkie punkty żywienia). Opis zadania B 1. Wykonawca sporządza podwieczorek z własnych produktów i surowców. 2. Wykonawca dostarcza podwieczorek do niżej wymienionych placówek własnym środkiem transportu 3. Podwieczorek będzie przygotowywany ściśle wg załączonego jadłospisu (Załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia). Jadłospis powtarza się cyklicznie, w kolejności ustalonej w ww. załączniku (kolejno od poz.1 do 36) do końca realizacji zamówienia. W razie wyjazdu dzieci na wycieczkę Wykonawca przygotuje suchy prowiant w cenie posiłku. 4. Wykonawca przygotowuje podwieczorek z wyłączeniem napojów które sporządza Zamawiający z produktów dostarczonych przez Wykonawcę i dostarcza do placówek podanych poniżej i przekazuje go opiekunowi placówki. Wydawanie podwieczorku należy do obowiązków Zamawiającego. 5. Z podwieczorków korzystają dzieci od 7 do 13 lat o umiarkowanej aktywności fizycznej. 6. Miejsce wydawania posiłków: - Filia Ośrodka Pomocy Dziecku i Rodzinie ul. 11 - go Listopada 8, Czeladź - 25 osób, godziny wydawania posiłków w roku szkolnym (od poniedziałku do piątku) od 12:00 do 14:00, godziny wydawania podwieczorku w ferie i wakacje (od poniedziałku do piątku) od 9:00 do 10:00, godziny dostarczania posiłków do placówek: można dostarczać już od godziny 12:00 w roku szkolnym, od godziny 9:00 w ferie i wakacje, dni wydawania: (od poniedziałku do piątku ) - Świetlica Środowiskowa ul. Zwycięstwa 6, Czeladź - 25 osób, godziny wydawania posiłków w roku szkolnym (od poniedziałku do piątku) od 12:00 do 14:00, godziny wydawania podwieczorku w ferie i wakacje (od poniedziałku do piątku) od 9:00 do 10:00, godziny dostarczania posiłków do placówek: można dostarczać już od godziny 12:00 w roku szkolnym, od godziny 9:00 w ferie i wakacje, dni wydawania: (od poniedziałku do piątku) Opis zadania C 1. Wykonawca sporządza posiłek Wigilijny z własnych produktów i surowców. 2 .Wykonawca sporządza posiłek ściśle wg załączonego jadłospisu (Załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia). 3. Wykonawca dostarcza posiłek do punktów żywienia, we własnych termosach i pojemnikach, gwarantujących wymaganą temperaturę posiłków, własnym środkiem transportu. 4. Posiłek Wigilijny wydany będzie w dniu 24 grudnia 2013r wg jadłospisu określonego w załączniku nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni jednorazowe obrusy i świąteczną dekorację sali i stołów podczas posiłku Wigilijnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo- Usługowe /Postęp/, ul. Odrodzenia 9, 41-209 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 421465,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 386462,00

  • Oferta z najniższą ceną: 386462,00 / Oferta z najwyższą ceną: 572041,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.