eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › sukcesywne dostawy artykułów gospodarstwa domowego, dozowników, środków czystości, ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków foliowych do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Sopot: sukcesywne dostawy artykułów gospodarstwa domowego, dozowników, środków czystości, ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków foliowych do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie
Numer ogłoszenia: 59936 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko , ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5557528.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzr.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy artykułów gospodarstwa domowego, dozowników, środków czystości, ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków foliowych do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 - Ściereczki do czyszczenia, maty, rękawice oraz produkty z gumy 16 pozycji: łącznie 900 par, 4 278 szt., 70 mb PAKIET 2 - Wiadra, pojemniki i kosze 9 pozycji: łącznie 129 szt. PAKIET 3 - Worki na odpady 9 pozycji: łącznie 9 114 opakowań PAKIET 4 - Komponenty czyszczące, środki czyszczące i detergenty 21 pozycji: łącznie 2 496 opakowań, 2 271 szt. PAKIET 5 - Papier toaletowy, ręczniki papierowe 3 pozycje: łącznie 3 100 rolek, 706 kartonów PAKIET 6 - Detergenty do zmywarek 3 pozycje: łącznie 90 opakowań, 500 szt. PAKIET 7 - Detergenty 2 pozycje: łącznie 1 170 opakowań PAKIET 8 - Środki do pielęgnacji skóry 4 pozycje: łącznie 956 szt., 5 kg PAKIET 9 - Szczotki toaletowe, miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania 11 pozycji: łącznie 330 szt. PAKIET 10 - Papier do pieczenia, woreczki foliowe, folia i serwetki papierowe 5 pozycji: łącznie 436 opakowań PAKIET 11 - Automatyczne dozowniki mydła i inne pojemniki 5 pozycji: łącznie 102 szt. PAKIET 12 - Środki owadobójcze 2 pozycje: łącznie 28 opakowań PAKIET 13 - Zasłony prysznicowe 1 pozycja: łącznie 100 szt. PAKIET 14 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania 4 pozycje: łącznie 413 szt. PAKIET 15 - Wózki, drabiny, suszarki do ubrań 6 pozycji: łącznie, 4 kpl., 8 szt. PAKIET 16 - Worki do odkurzacza, wąż do odkurzacza 5 pozycji: łącznie 12 opakowań, 28 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 18.42.40.00 - Rękawice 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 39.53.20.00 - Maty 18.14.10.00 - Rękawice robocze 19.51.00.00 - Produkty z gumy 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.22.43.30 - Wiadra 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 39.83.12.00 - Detergenty 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.81.10.00 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach 33.71.19.00 - Mydło 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 33.71.15.40 - Kremy lub płyny parafarmaceutyczne 39.22.43.10 - Szczotki toaletowe 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 87.82.33.00 - 87.82.33.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium - nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) tj. Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. II.Zamawiający ustala następujący sposób oceny warunków udziału w postępowaniu: a/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.a i d - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.1, 2 Informacji o oświadczeniach i dokumentach; b/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.b - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.3 Informacji o oświadczeniach i dokumentach; c/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.c - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.4 Informacji o oświadczeniach i dokumentach;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. 2. wypełnione Oświadczenie - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. 3. wypełnione Oświadczenie - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument 4. wypełnione Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 5. wypełniony FORMULARZ OFERTY - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 6. wypełniony FORMULARZ CENOWY - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 7. dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia w postaci folderów reklamowych, opisów producenta, a w przypadku produktów biobójczych - karty charakterystyki, dla: - Pakietu nr 4 pozycji 5, 9 i 15; - Pakietu nr 7 pozycji 1 i 2; - Pakietu nr 15 pozycji 1, 2, 5 i 6..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzr.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM. 1. Warunki dotyczące zamówienia - wymagane wadia i gwarancje : Wniesienie wadium - nie jest wymagane. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - nie jest wymagane. 2. Główne warunki finansowania i płatności : Płatności z tytułu dostaw przedmiotu zamówienia zostanie dokonana w terminie do 30 dni od daty dostawy i otrzymania faktury. 3. Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo : - listę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oraz - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału, poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony . Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty. 1. DODATKOWA INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW: - MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA ZA GRANICĄ: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 1 Informacji o oświadczeniach i dokumentach - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów wskazanych w pkt.1 Informacji o oświadczeniach i dokumentach - Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie lub przez Wykonawcę kopii, albo sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty. UWAGA: jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego w jednej z następujących form: - oryginały, - kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty . ZASADY OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający oceni spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców określonych w Rozdz.IV SIWZ według następujących zasad: 1.1 Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem warunków określonych w Rozdz. IV. SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 1.2 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie spełnia / nie spełnia. 1.3 O wykluczeniu Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę, którego wykluczył, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 1.4 Ofertę złożoną przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 1.5 Jeżeli Wykonawca wykaże się spełnieniem warunków określonych w Rozdz. IV złożona oferta zostanie zakwalifikowana do dalszej analizy. IV. PROCEDURA . 1. Rodzaj procedury: otwarta 2. Kryteria udzielenie zamówienia : a) Najniższa cena - 100% 3. Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna. 4. Dynamiczny system zakupu nie ma zastosowania. 5. Umowa ramowa nie ma zastosowania. 6. Formalności po wyborze oferty: 6.1. Zamawiający po wyborze oferty zawiadomi pisemnie Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana o dacie i miejscu zawarcia Umowy. 6.2. Umowa będzie podpisana przez Zamawiającego i wybranego Wykonawcę - nie wcześniej niż po upływie 7 dni po zawiadomieniu o wyborze Wykonawcy (o ile nie zostanie złożona jedna oferta) z wyłączeniem sytuacji, gdy zostanie wniesiony protest przez któregokolwiek z pozostałych uczestników postępowania. 6.3. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są takie zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpią następujące warunki zmiany umowy: - w trakcie trwania umowy ceny ulegną zmianie w przypadku zmian (także obniżka) stawek podatku VAT bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia. - wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, - wystąpi konieczność zmian umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę. 7. Informacje administracyjne : a) numer referencyjny nadany sprawie przez podmiot zamawiający : N/3/09 b) brak poprzednich publikacji dotyczących tego samego ogłoszenia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ściereczki do czyszczenia, maty, rękawice oraz produkty z gumy 16 pozycji: łącznie 900 par, 4 278 szt., 70 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7, 39.52.58.00-6, 39.53.20.00-0, 18.14.10.00-9, 19.51.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiadra, pojemniki i kosze 9 pozycji: łącznie 129 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 39.22.43.30-0, 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki na odpady 9 pozycji: łącznie 9 114 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komponenty czyszczące, środki czyszczące i detergenty 21 pozycji: łącznie 2 496 opakowań, 2 271 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00-8, 39.83.12.40-0, 39.81.10.00-0, 33.71.19.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier toaletowy, ręczniki papierowe 3 pozycje: łącznie 3 100 rolek, 706 kartonów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2, 33.76.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Detergenty do zmywarek 3 pozycje: łącznie 90 opakowań, 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Detergenty 2 pozycje: łącznie 1 170 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do pielęgnacji skóry 4 pozycje: łącznie 956 szt., 5 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.15.40-4, 33.71.19.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki toaletowe, miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania 11 pozycji: łącznie 330 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.10-4, 39.22.43.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do pieczenia, woreczki foliowe, folia i serwetki papierowe 5 pozycji: łącznie 436 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.82.33.00-6, 18.93.00.00-7, 44.17.40.00-0, 33.76.40.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automatyczne dozowniki mydła i inne pojemniki 5 pozycji: łącznie 102 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3, 44.61.90.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki owadobójcze 2 pozycje: łącznie 28 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasłony prysznicowe 1 pozycja: łącznie 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.51.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania 4 pozycje: łącznie 413 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki, drabiny, suszarki do ubrań 6 pozycji: łącznie, 4 kpl., 8 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.11.00-7, 44.42.32.00-3, 39.71.32.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki do odkurzacza, wąż do odkurzacza 5 pozycji: łącznie 12 opakowań, 28 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.31-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.