eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa odczynnika do wykonywania badań witaminy D

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-30

Wrocław: Dostawa odczynnika do wykonywania badań witaminy D
Numer ogłoszenia: 59927 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej , ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7747790, faks 71 7747790.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.dobrzynska.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynnika do wykonywania badań witaminy D.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, odczynnika do wykonywania badań witaminy D przez okres 7 miesięcy od daty obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z. oraz załącznik nr 3 do niniejszej s.i.w.z. pn. Zestawienie parametrów bezwzględnie wymaganych dla odczynnika do wykonywania badań witaminy D. Zamawiający wymaga aby oferowany odczynnik do badania witaminy D oraz przeznaczone do niego materiały kalibracyjne, kontrolne i eksploatacyjne zwane dalej odczynnikami były kompatybilne z analizatorem ADVIA CENTAUR XP lub były dedykowane przez producenta do tego analizatora. Oferowane odczynniki muszą posiadać opakowania umożliwiające ich bezpośrednie wstawienie na pokład analizatora bez konieczności ich przelewania poza analizatorem. Wszystkie wymagania dla oferowanych odczynników określone w załączniku nr 3 do s.i.w.z., należy traktować jako wymagania minimalne stawiane przez Zamawiającego. Wszystkie odczynniki muszą posiadać terminy ważności gwarantujący optymalne wykorzystanie zamawianych produktów tj. minimum 6 miesięcy od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga wypełnienia formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, niewypełnienie wszystkich pól skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku niepodzielności ilości oznaczeń w opakowaniu, należy zaokrąglić je w górę do pełnego opakowania. Odczynniki powinny być zaoferowane w ilości zabezpieczającej wykonanie ilościowe wszystkich badań wykazanych w załączniku nr 2 do s.i.w.z. Wykonawca zobowiązany jest do wyszczególnienia oraz skalkulowania wystarczającej ilości wszelkich materiałów kalibracyjnych, kontrolnych i eksploatacyjnych, koniecznych do wykonywania określonej w załączniku nr 2 do s.i.w.z. ilości oznaczeń. W przypadku zaniżenia asortymentu w stosunku do zapotrzebowania, Wykonawca na własny koszt dostarczy ich brakującą ilość. Zamawiający wymaga wypełnienia załącznika nr 3 do niniejszego s.i.w.z.Zestawienie parametrów bezwzględnie wymaganych dla odczynnika do wykonywania badań witaminy D. Przedmiot dostawy zamieszczony w ofercie powinien posiadać dokładny i czytelny opis na opakowaniu (oryginalne etykiety), instrukcje, termin przydatności do użycia, ulotki w języku polskim zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje, instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania przedmiotu umowy oraz znak CE ( w formie papierowej lub elektronicznej - płyta CD) karty charakterystyki (należy dostarczyć przy pierwszej dostawie) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu na terytorium Polski zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (dyrektywami UE). Oferowane odczynniki muszą spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 876 z późn. zm.). Oferowane odczynniki muszą spełniać wymagania zasadnicze określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1127) oraz załącznikach do wymienionego rozporządzenia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę do siedziby Zamawiającego, w godzinach jego urzędowania tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:00 - z wniesieniem do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Jako miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia należy rozumieć Laboratorium pok. 303, znajdujące na III piętrze w budynku WZSOZ przy ul. Dobrzyńskiej 21-23 we Wrocławiu. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnych dostaw Zamawiającemu przedmiotu umowy w ciągu 7 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Wykonawca będzie realizował dostawy towaru w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie jednak nie krótszym niż 1 dzień roboczy i nie dłuższym niż 7 dni roboczych od wysłania zapotrzebowania faksem lub drogą elektroniczną. W przypadku niezrealizowania zamówienia w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, Zamawiający może zakupić towar u osoby trzeciej po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy. Ewentualnymi różnicami w cenie zostanie obciążony Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień bez ograniczeń, co do ilości przedmiotu umowy (maksymalna ilość określona w załączniku nr 2 do s.i.w.z.) oraz cykliczności dostaw. Ilość faktycznie zamówionych przez Zamawiającego odczynników może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania określonego w załączniku 2 do s.i.w.z. Minimalny zakres zamówienia wynosi 60%. Jeżeli dostarczona przez Wykonawcę (na wnioskowaną przez Zamawiającego liczbę oznaczeń) ilość lub jakość odczynników okaże się niewystarczająca - Wykonawca dostarczy (na własny koszt) brakującą ilość odczynników w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia ich braku przez Zamawiającego pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną. Cena oferty musi zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia. Zapłata za dostarczony przedmiot umowy nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania towaru i wpływu do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest faktyczne dostarczenie przedmiotu umowy. Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego o zmianie adresu lub nr faksu. Jeżeli Wykonawca zmieni nr faksu lub adres i nie powiadomi o tym zdarzeniu Zamawiającego, to uważa się, że zamówienie jest skutecznie złożone pod ostatnio znanym Zamawiającemu nr faksu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. wg formuły spełnia/nie spełnia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. wg formuły spełnia/nie spełnia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. wg formuły spełnia/nie spełnia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. wg formuły spełnia/nie spełnia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. wg formuły spełnia/nie spełnia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Certyfikat CDC (Center for Disease Control and Prevention).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany formularz oferty (zał. nr 1 do s.i.w.z.) 2. wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy w wersji papierowej i elektronicznej - płyta CD (plik excel)(zał. nr 2 do s.i.w.z.) 3. wypełnione i podpisane zestawienie parametrów bezwzględnie wymaganych dla odczynnika do wykonywania badań witaminy D (zał. nr 3 do s.i.w.z.) 4. oświadczenie o zobowiązaniu dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:00. - z wniesieniem do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę (zał. nr 1 do s.i.w.z.) 5. oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. 6. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz załącznikami do niej, a także projektem umowy jak również ze sposobem przekazywania informacji przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń (zał. nr 1 do s.i.w.z.) 7. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wszystkimi modyfikacjami wprowadzonymi przez Zamawiającego na drodze wyjaśnień treści s.i.w.z. (zał. nr 1 do s.i.w.z.) 8.oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się w przypadku dokonania wyboru jego oferty, do zawarcia umowy na warunkach i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (zał. nr 1 do s.i.w.z.) 9. oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawcy (zał. nr 1 do s.i.w.z.). 10. oświadczenie, że w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, w trakcie realizacji umowy na żądanie Zamawiającego, przedstawi on dokumenty potwierdzające wszystkie złożone oświadczenia (zał. nr 1 do s.i.w.z.) 11. oświadczenie, że wszystkie oferowane elementy dostaw są zgodne z wymogami zawartymi w s.i.w.z. oraz jej załącznikami (zał. nr 1 do s.i.w.z.) 12. oświadczenie Wykonawcy, iż zaoferowane produkty posiadają świadectwa dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej są zgodne z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2015 r. Nr 876 z późn. zm.) (zał. nr 1 do s.i.w.z.) 13. oświadczenie, że oferowane wyroby spełniają wymagania zasadnicze określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1127) oraz załącznikach do wymienionego rozporządzenia. (zał. nr 1 do s.i.w.z.) 14. Oświadczenie, że wszystkie dokumenty dotyczące oferowanych odczynników tj. m.in. certyfikat jakości, instrukcje, ulotki opisujące odczynnik będą sporządzone w języku polskim ( zał. nr 1 do s.i.w.z.) Forma składanych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy odczynników - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku a) zmiany danych Wykonawcy tj. w przypadku zmiany danych firmy Wykonawcy np. adresu siedziby, nazwy, itd. w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, b) zmiany numeru oznaczenia katalogowego odczynnika, w przypadku jego zmiany przez producenta czy dystrybutora, przy zachowaniu dotychczasowych parametrów produktów, c) zmiany nazwy odczynników przy zachowaniu tożsamości ich parametrów i właściwości, w przypadku zmiany nazwy odczynnika przez producenta lub dystrybutora, d) zastąpienia odczynnika objętego umową innym odczynnikiem zamiennym, tj. o parametrach nie gorszych w stosunku do odczynnika objętego umową, w przypadku wystąpienia przejściowego braku odczynnika objętego umową z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zakończenia produkcji lub wycofania z rynku odczynnika będącego przedmiotem umowy, zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania oferty, wprowadzenia przez Wykonawcę na rynek odczynników o parametrach lepszych niż przedmiot umowy po zawarciu umowy, e) wielkości i liczby opakowań: zmiana jest dopuszczalna w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru, f) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów mających wpływ na realizację umowy, g) zmniejszenia ceny jednostkowej przedmiotu umowy w przypadku obniżenia cen przez Wykonawcę, h) ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT Zamawiający wyraża zgodę na zmianę cen brutto towarów w trakcie realizacji umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT dla przedmiotu umowy. Wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany zapisów umowy, bez zmiany wartości netto umowy, i) zmiany w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb ilości dostarczanych odczynników (w ramach poszczególnych asortymentów) z tym, że wartość dostarczanych odczynników nie może przekroczyć ogólnej wartości umowy, j) nadzwyczajnej zmiany stosunków, których spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy, k) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 2. Wprowadzane zmiany nie mogą skutkować zmianami ogólnej wartości umowy, za wyjątkiem zmian o których mowa w ust. 1 lit g i h oraz ust. 3 niniejszego paragrafu. 3. Obniżki cenowe i promocje nie wymagają wprowadzania zmian w zawartej umowie. 4. Jednocześnie strony oświadczają, że nie będą dokonywać innych zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzać nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyńska.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław (Sekretariat, pok. nr 419- IV p.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.