eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Przebudowa istniejącej drogi gminnej o nawierzchni żwirowej na asfaltową wraz z odwodnieniem polegającym na wykonaniu kanalizacji deszczowej, osadnika, separatora i studni chłonnych w miejscowości Krzywe (km 0+000km - km 0+450,93)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-04

Suwałki: Przebudowa istniejącej drogi gminnej o nawierzchni żwirowej na asfaltową wraz z odwodnieniem polegającym na wykonaniu kanalizacji deszczowej, osadnika, separatora i studni chłonnych w miejscowości Krzywe (km 0+000km - km 0+450,93)
Numer ogłoszenia: 59918 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33090 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662136, faks 087 5662136.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejącej drogi gminnej o nawierzchni żwirowej na asfaltową wraz z odwodnieniem polegającym na wykonaniu kanalizacji deszczowej, osadnika, separatora i studni chłonnych w miejscowości Krzywe (km 0+000km - km 0+450,93).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Przebudowa istniejącej drogi gminnej o nawierzchni żwirowej na asfaltową wraz z odwodnieniem polegającym na wykonaniu kanalizacji deszczowej, osadnika, separatora i studni chłonnych w miejscowości Krzywe (km 0+000km - km 0+450,93). Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz projekt budowlany. Zamówienie polega na przebudowie istniejącej drogi gminnej Nr 102039B Krzywe Osiedle o nawierzchni żwirowej o długości 450,93m, która łączy się z drogą wojewódzką nr 653 Suwałki-Sejny. Przy skrzyżowaniu z drogą wojewódzką zastosowano wyokrąglenia łukami R=8,0 m. Ponadto na projektowanym odcinku przewidziano wybudowanie ciągów pieszych z możliwością dostosowania do ruchu mieszanego pieszo-rowerowego oraz kanalizację deszczową. Początek trasy (KM 0+000) założono na krawędzi nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 653, a koniec trasy (KM 0+450,93) zlokalizowano na końcu działki drogi. Dla niniejszej drogi zaprojektowano nawierzchnię utwardzoną bitumiczną o szer. 6,0m i spadku porzecznym 2% oraz obustronne chodniki o szer. od 2,0 do 2,5 m z lokalnymi poszerzeniami i zjazdami na poszczególne działki. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano dla obciążenia ruchem KR-1. Na włączeniu do drogi wojewódzkiej nr 653, zgodnie z warunkami wydanymi przez PZDW nawierzchnię zaprojektowano dla KR-2. Konstrukcje nawierzchni zaprojektowano zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r. (Dz.U. Nr 43, poz. 430), tj.: Jezdnia drogi: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 mm stand. II - gr. 4cm; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 mm stand. II - gr. 6cm; - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego twardego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie -gr. 15cm. Zjazdy: - kostka betonowa wibroprasowana czerwona - gr. 8cm; - podsypka cementowo-piaskowa - gr. 3cm; - podbudowa z kruszywa łamanego twardego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 15cm; Chodniki: - kostka polbruk betonowa wibroprasowana szara - gr.6cm; - podsypka cementowo-piaskowa - gr. 5cm; - warstwa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie - gr. 10cm. Krawężniki: Krawężniki betonowe, uliczne, 15x30x100cm ustawione na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5cm na ławie betonowej z oporem z betonu cementowego B-15. Spoiny zamulone podsypką cementowo - piaskową. Na połączeniu jezdni i zjazdów krawężnik najazdowy 15x22x100cm. Wysokość krawężników najazdowych na zjazdach w stosunku do jezdni +4 cm, na przejściach dla pieszych +2 cm. Krawężnik ograniczający jezdnie i parkingi wysokość +12 cm. Obrzeża Obrzeża betonowe, 6x30x100cm ustawione na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5cm. Na połączeniu nawierzchni zjazdu i chodnika obrzeże betonowe, 6x30x100 cm, obrzeże zamykające od strony posesji 8x30x100cm. Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni utwardzonych odbywać się będzie do projektowanych na terenie ulic wpustów ulicznych, podłączonych do kanalizacji deszczowej zakończonej separatorem i rozsączeniem do gruntu. Siec kanalizacji deszczowej Siec grawitacyjną kanalizacji deszczowej wykonać z rur PCV klasy S (SDR 34; SN 8) ze ścianką litą wymiary i spadki zgodnie z częścią graficzna opracowania. Zastosowany materiał musi spełniać wymagania normy PN-EN 1401:1999. Rurę PCV ułożyć na stabilnym podłożu eliminując wszelkie kamienie o ostrych krawędziach i obsypać ręcznie przesianym gruntem rodzimym do wysokości 0,30 nad wierzch rury. Obsypkę stosować do wysokości 30 cm ponad wierzch rury oraz po 30 cm z każdego boku. Obsypkę zagęszczać warstwami o grubości 10 cm. Siec grawitacyjna kanalizacji deszczowej uzbroić w systemowe studzienki rewizyjne - D1-D5 dn 600 oraz D6, D7 dn 425 Przed zasypaniem rurociągu należy przeprowadzić próby szczelności Odprowadzenie wody z powierzchni parkingu poprzez typowe wpusty uliczne z syfonem i osadnikiem dn 500 Osadnik Zaprojektowano osadnik OS o objętości 3m3 dn 1500 mm. Działanie osadnika opiera się na wydzielaniu zawiesiny podczas spowolnienia przepływu. Proces ten przebiega poprzez zwiększenie powierzchni przypadającej na jednostkę doprowadzonych ścieków. Dzięki zjawisku grawitacji następuje rozdział dwóch faz: wody i zawieszonych w niej cząstek o gęstości większej od gęstości wody. Osadnik zbudowany jest z prefabrykowanych elementów betonowych i żelbetowych o średnicach wewnętrznych O 1500. Elementy produkowane są z betonu klasy B45. Do wysokości powyżej otworów wlotowego i wylotowego korpus wykonany jest z elementów betonowych łączonych za pomocą żywic epoksydowych. Osadnik wyposażony jest w deflektor stalowy lub aluminiowy zwiększający pewność działania osadnika. Otwory do podłączenia rur, O 250, zaopatrzone są w uszczelki zapewniające szybkie, elastyczne i szczelne podłączenie rur. Standardowo wlot i wylot umieszczone są w osi. Osadnik wyposażony jest we właz żeliwny O 600 klasy uzależnionej od lokalizacji w terenie. W celu dostosowania osadnika do projektowanego poziomu terenu urządzenie wyposażyć w nadstawkę z kręgu betonowego dn 1500 h=500 mm. Separator Zaprojektowany separator PSK Koala II NG 30 przeznaczony są do oddzielenia zawiesiny mineralnej i ropopochodnych substancji olejowych (zanieczyszczeń lekkich) z wód opadowych przed wprowadzeniem ich do odbiornika - lub urządzenie równoważne posiadające nie gorsze parametry techniczne. Równoważność urządzenia zobowiązany jest wykazać Wykonawca na podstawie opisów technicznych, katalogów, zdjęć itp. Separatory koalescencyjne działają na zasadzie rozdziału grawitacyjnego olejów i wody. Zjawisko rozdziału jest wspomagane przez wykorzystanie zjawiska koalescencji - łączenia się drobnych kropel oleju w większe, co umożliwia ich rozdział grawitacyjny. Przed Separatorem zaprojektowano osadnik, w którym następuje wstępne oddzielenie części stałych od wody. Studnia chłonna Do rozsączania wód opadowych zaprojektowano studnie chłonne 5 kpl. Studnie wykonać z kręgów betonowych dn 1500. Studnie wykonać z typowych kręgów betonowych dn 1500. W dolnych kręgach do wysokości 1,5 m wykonać otwory rozsączające o średnicy 20mm. Studnie przykryć płyta nastudzienną dn 1800 i zamontować w niej właz żeliwny dn 600 klasy B 125 oraz rurę wentylacyjną. W studni chłonnej wykonać filtr odwrotny o wysokości 1m. Zaprojektowano filtr składający się z następujących warstw: - Warstwa dolna kruszywo 10-30 mm h=0,20 m - Warstwa górna kruszywo 30-50 mm h=0,30 m 2. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest również wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: 2.1. zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie obiektu oraz wykonanie bieżącej inwentaryzacji powykonawczej, 2.2. odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 2.3. zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 2.4. prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., 2.5.utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 2.6. uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu, 2.7.poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego ( w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i uzyskania decyzji - zgody na zajęcie pasa drogowego, jego oznakowanie i opłatę za zajęcie), 2.8. naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, 2.9. ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania. 2.10. wykonać tablicę informacyjną inwestycji zgodnie z załączonym projektem - załącznik Nr 7 2.11. Wykonawca powinien dokonać przedłużenia lub aktualizacji projektu stałej i tymczasowej organizacji ruchu drogowego włączenia drogi gminnej do drogi wojewódzkiej Nr 653 - organ zatwierdzający Marszałek Województwa Podlaskiego w Białymstoku. Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SIWZ w skład których wchodzą, m. in. przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz projekt budowlany..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe Spółka Akcyjna, ul. Przytorowa 24, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 757313,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 923970,70

  • Oferta z najniższą ceną: 923970,70 / Oferta z najwyższą ceną: 923970,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.