Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-25
Głogów: usługi szkoleniowe
Numer ogłoszenia: 59883 - 2008; data zamieszczenia: 25.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie, ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7275555, fax 076 7275501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.glogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi szkoleniowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt. 1- 3 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ według formuły: spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na załączniku nr 1 do Formularza ofertowego; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. Nr 99, poz. 1001, ze zmianami);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,8
- 2. Jakość usług - 0,2
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.glogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Piaskowa 1 67-200 Głogów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie, ul. Piaskowa 1, 67 - 200 Głogów, pok. 101 - I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne dotyczy realizacji projektu pt.: POGODA NA PRACĘ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego - Kapitał Ludzki 2007-2013 - poddziałanie 6.1.3
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Prawo jazdy kat. D dla 30 osób podzielonych na trzy grupy po 10 osób każda (termin rozpoczęcia szkolenia I gr - kwiecień 2008, II gr czerwiec 2008, III gr wrzesień 2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 40 dni, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 20:00; b) ilość godzin lekcyjnych (45 minut) przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 6 godzin lekcyjnych (z przerwami - nie dłużej niż 8 godzin zegarowych); c) ilość godzin lekcyjnych zajęć przypadająca na jednego uczestnika: ogółem: 80 godzin, w tym: - 20 godzin zajęć teoretycznych, - 60 godzin zajęć praktycznych. d) program szkolenia obejmuje: - przepisy ruchu drogowego, -technikę kierowania oraz czynności kontrolno-obsługowe; -pierwszą pomoc przedlekarską; -zasady przewozu osób; -praktyczną naukę jazdy; e) miejsce szkolenia - Głogów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,8
- 2. Jakość usług - 0,2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Specjalista ds. marketingu z prawem jazdy kat. B dla 30 osób podzielonych na trzy grupy po 10 osób każda (termin rozpoczęcia szkolenia I gr. - kwiecień 2008, II gr. - maj 2008, III gr. - sierpień 2008).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 50 dni, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 20:00; b) ilość godzin lekcyjnych (45 minut) przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 6 godzin lekcyjnych (z przerwami - nie dłużej niż 8 godzin zegarowych); c) ilość godzin lekcyjnych zajęć przypadająca na jednego uczestnika: ogółem: 115 godzin, w tym: - 55 godzin zajęć modułu Specjalista ds. marketingu, - 60 godzin zajęć modułu Prawo jazdy kat. B, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych. d) program szkolenia obejmuje: -podstawowe zasady handlu i przepisy prawa handlowego, -sylwetka zawodowa przedstawiciela handlowego; -wprowadzenie do marketingu i jego podstawowe zasady; -rola i oczekiwania klientów; -rozpoznanie potrzeb klientów; -podstawowe mechanizmy perswazyjne i ich zastosowanie w sytuacjach nawiązywania kontaktu z klientem; -budowanie i utrzymywanie przyjaznych i długoterminowych relacji z klientem (komunikacja werbalna i niewerbalna); -radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów - podejście do skarg i reklamacji klientów -podstawowe strategie negocjacyjne -komunikacja w negocjacjach werbalna i niewerbalna -planowanie i fazy negocjacji -manipulowanie w negocjacjach i sposoby przeciwdziałania -chwyty stosowane przez klientów, wywieranie presji i jak się przed tym bronić; -zapoznanie z technikami badań marketingowych; -prawo jazdy kat. B - zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Transportu e) miejsce szkolenia - Głogów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,8
- 2. Jakość usług - 0,2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Operator obrabiarek sterowanych numerycznie dla 30 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 20 dni, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 20:00; b) ilość godzin lekcyjnych (45 minut) przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 6 godzin lekcyjnych (z przerwami - nie dłużej niż 8 godzin zegarowych); c) ilość godzin lekcyjnych zajęć przypadająca na jednego uczestnika: ogółem: 100 godzin, w tym: - 35 godzin zajęć teoretycznych, - 65 godzin zajęć praktycznych. d) program szkolenia obejmuje: - skrawanie i narzędzia, - rysunek techniczny - AutoCad; - pasowanie i tolerancje; - laboratorium pomiarowe; - obrabiarki numeryczne- budowa i sterowania, -programowanie dialogiem otwartym DIN/ISO Heidenhain, -symulatory programów, funkcje klawiatury i ikon monitora, -zajęcia praktyczne na obrabiarkach konwencjonalnych, -zajęcia praktyczne na obrabiarkach sterowanych numerycznie, e) miejsce szkolenia - Głogów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,8
- 2. jakość usług - 0,2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Mechanik pojazdów samochodowych dla 30 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 60 dni, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 20:00; b) ilość godzin lekcyjnych (45 minut) przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 6 godzin lekcyjnych (z przerwami - nie dłużej niż 8 godzin zegarowych); c) ilość godzin lekcyjnych zajęć przypadająca na jednego uczestnika: ogółem: 300 godzin, w tym: - 130 godzin zajęć teoretycznych, - 170 godzin zajęć praktycznych. d) program szkolenia obejmuje: - ogólną charakterystykę pojazdów samochodowych, - elementy maszyn i mechanizmy w budowie samochodów; - działanie tłokowych spalinowych; - budowa silników samochodowych; - mechanizmy napędowe pojazdów samochodowych, -układy hamulcowe pojazdów samochodowych, -układy kierownicze pojazdów samochodowych, -układ nośny samochodu, -koła i ogumienie -nadwozia pojazdów samochodowych -elektryczne i elektroniczne wyposażenie samochodów -obsługa i naprawa samochodów -prace blacharskie i lakiernicze -naprawa kół i ogumienia -obsługa i naprawa silnika -diagnostyka samochodowa -naprawa i obsługa układu hamulcowego -naprawa i obsługa sprzętu elektrycznego -obsługa i naprawa elementów zawieszenia samochodu -BHP w obsłudze i naprawie samochodów, e) miejsce szkolenia - Głogów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,8
- 2. jakość usług - 0,2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Komputerowe programy księgowe dla 30 osób podzielonych na trzy grupy po 10 osób każda (termin rozpoczęcia szkolenia I gr. - maj 2008, II gr. -sierpień 2008, III gr.- wrzesień 2008).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 20 dni, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 20:00; b) ilość godzin lekcyjnych (45 minut) przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 6 godzin lekcyjnych (z przerwami - nie dłużej niż 8 godzin zegarowych); c) ilość godzin lekcyjnych zajęć przypadająca na jednego uczestnika: ogółem: 100 godzin, w tym: - 60 godzin zajęć teoretycznych, - 40 godzin zajęć praktycznych. d) program szkolenia obejmuje: -obsługę programu komputerowego GRATYFIKANT -obsługę programu komputerowego RACHMISTRZ -obsługę programu komputerowego PŁATNIK -obsługę programu komputerowego BUCHALTER e) w ramach podziału na grupy każda z osób szkolonych będzie miała zagwarantowany do własnej dyspozycji komputer o systemie operacyjnym minimum WINDOWS 98 z oprogramowaniem (w stosunku 1:1, tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego komputera); f) miejsce szkolenia - Głogów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,8
- 2. jakość usług - 0,2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kadry i płace z elementami obsługi biura dla 30 osób podzielonych na trzy grupy po 10 osób każda (termin rozpoczęcia szkolenia I gr. - maj 2008, II gr. -lipiec 2008, III gr.- wrzesień 2008),.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 40 dni, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 20:00; b) ilość godzin lekcyjnych (45 minut) przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 6 godzin lekcyjnych (z przerwami - nie dłużej niż 8 godzin zegarowych); c) ilość godzin lekcyjnych zajęć przypadająca na jednego uczestnika: ogółem: 200 godzin, w tym: - 80 godzin zajęć teoretycznych ( z czego 40 godzin moduł Kadry i płace i 40 godzin moduł obsługa biura); - 120 godzin zajęć praktycznych ( z czego 60 godzin moduł Kadry i płace i 60 godzin moduł obsługa biura);. d) program szkolenia obejmuje: - elementy prawa pracy, -rozliczenia z ZUS i US, -zasady naliczania wynagrodzeń i sporządzania listy płac, -obowiązki pracodawcy i pracownika w zakresie BHP, -zasady zatrudniania osób niepełnosprawnych, -zasady zatrudniania osób bezrobotnych, -obsługę programu komputerowego PŁATNIK, -obsługę programu komputerowego KADRY, -zasady prowadzenia dokumentacji pracowniczej, -zasady organizacji pracy biura, -naukę obsługi komputera dla potrzeb biura (MS OFFICE - Word, Excell, przeglądarka internetowa), - naukę obsługi urządzeń biurowych (telefon, faks, kserokopiarka, niszczarka, dyktafon, nagrywarka CD, skaner), -psychologię obsługi klienta, zasady profesjonalnego nawiązywania i prowadzenia rozmowy z klientami firmy, -zasady prowadzenia korespondencji (redagowanie pism, wysyłanie korespondencji), -podział i archiwizowanie dokumentów, e) w ramach podziału na grupy każda z osób szkolonych będzie miała zagwarantowany do własnej dyspozycji komputer o systemie operacyjnym minimum WINDOWS 98 z oprogramowaniem (w stosunku 1:1, tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego komputera); f) miejsce szkolenia - Głogów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,8
- 2. jakość usług - 0,2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Sprzedawca - magazynier dla 30 osób podzielonych na trzy grupy po 10 osób każda (termin rozpoczęcia szkolenia I gr. - kwiecień 2008, II gr. -czerwiec 2008, III gr.- wrzesień 2008).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 40 dni, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 20:00; b) ilość godzin lekcyjnych (45 minut) przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 6 godzin lekcyjnych (z przerwami - nie dłużej niż 8 godzin zegarowych); c) ilość godzin lekcyjnych zajęć przypadająca na jednego uczestnika: ogółem: 200 godzin, w tym: - 140 godzin zajęć teoretycznych; - 60 godzin zajęć praktycznych;. d) program szkolenia obejmuje: -obsługę kasy fiskalnej, -obsługę programu komputerowego SUBIEKT, -zapoznanie z podstawowymi zasadami przestrzegania higieny w procesie produkcji i obrotu żywnością, -organizację handlu, sylwetkę zawodową handlowca, podstawowe zasady marketingu, techniki perswazji, techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta, -vademecum magazyniera, -przepisy BHP i przeciwpożarowe dotyczące pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych w magazynie, -obsługa wózków jezdniowych, -zasady bezpiecznej obsługi i wymiany butli gazowych, e) w ramach podziału na grupy każda z osób szkolonych będzie miała zagwarantowany do własnej dyspozycji komputer o systemie operacyjnym minimum WINDOWS 98 z oprogramowaniem (w stosunku 1:1, tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego komputera), wózek jezdniowy i butlę gazową do własnej dyspozycji (w stosunku 1:1, tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego wózka jezdniowego i jednej butli); f) miejsce szkolenia - Głogów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,8
- 2. jakość usług - 0,2
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Usługa ubezpieczenia Gminy Głogów oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Utworzenie 90 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku Integracyjnym "Dom nad Strumykiem" w Głogowie
- "Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw. Wymiana drzwi na ciągach komunikacyjnych i toaletach z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnością w budynkach uczelni PANS w Głogowie "
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- organizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1d)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator koparkoładowarki" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursu startup dla uczniów szkół zawodowych pobierających naukę na terenie województwa pomorskiego.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.