eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Realizacja Wrocławskiego Programu Kontroli Liczebności Komarów w 2015 roku przy zastosowaniu zintegrowanych metod

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-18

Wrocław: Realizacja Wrocławskiego Programu Kontroli Liczebności Komarów w 2015 roku przy zastosowaniu zintegrowanych metod
Numer ogłoszenia: 59880 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja Wrocławskiego Programu Kontroli Liczebności Komarów w 2015 roku przy zastosowaniu zintegrowanych metod.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na odkomarzaniu terenów zielonych miasta Wrocławia przy zastosowaniu zintegrowanych metod zwalczania komarów. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery części/zadania: Cześć 1 - Odkomarzanie metodą agrolotniczą terenów zieleni wzdłuż rzeki Odry, Bystrzycy, Widawy i Ślęzy oraz Pól Irygowanych w obrębie gminy Wrocław o łącznej powierzchni 3600 ha - Zadanie nr I. Część 2 - Odkomarzanie metodą naziemną terenów zieleni części zachodniej miasta Wrocławia o łącznej powierzchni 370 ha - Zadanie nr II. Część 3 - Odkomarzanie metodą naziemną terenów zieleni części wschodniej miasta Wrocławia o łącznej powierzchni 390 ha - Zadanie nr III. Część 4 - Kompleksowe odkomarzanie terenów zieleni miasta Wrocławia metodą naziemną wzdłuż rzeki Bystrzycy od osiedla Jarnołtów do osiedla Marszowice (ok. 350 ha) - Zadanie nr IV Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną część (wybrane zadanie). Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający, w zakresie Zadania nr I, Zadania nr II i Zadania nr III, przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w przepisie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że: ZADANIE nr I:posiada odpowiednie i aktualne uprawnienia do wykonywania usług agrolotniczych (Ustawa Prawo Lotnicze z dnia 3 lipca 2002 r. t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 1393 ze zm.), tj. posiada aktualny Certyfikat Usług Lotniczych (AWC)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że: ZADANIE nr I:wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 usługi polegające na przeprowadzaniu dezynsekcji w zakresie odkomarzania metodą agrolotniczą (przy użyciu larwicydu i adultycydów dla każdej usługi), których suma wynosi minimum 300.000,00 złotych brutto, w tym jedna z usług o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto. ZADANIE nr II i nr III:wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na przeprowadzaniu odkomarzania terenów zielonych metodą naziemną (przy użyciu larwicydu i adultycydów dla każdej usługi), gdzie wartość każdej usługi wynosiła minimum 34.000,00 złotych brutto, ZADANIE nr IV:wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 usługi polegające na przeprowadzaniu monitoringu z jednoczesnym wykonywaniem zabiegów odkomarzania na terenach zielonych (o powierzchni minimum 300 ha dla każdej usługi) metodą naziemną, gdzie wartość każdej usługi wynosiła minimum 50.000,00 złotych brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że: ZADANIE nr I: dysponuje: a) sprzętem podstawowym: samolotem lub helikopterem wyposażonym w GPS z możliwością zapisu trajektorii lotu podczas oprysku, samochodem osobowym oraz posiadają rezerwę sprzętową w postaci drugiego sprawnego samolotu-helikoptera,b)lotniskiem-lądowiskiem bazowym,c)sprzętem do aplikacji preparatów bójczych wykorzystywanych w zwalczaniu komarów (zarówno do form larwalnych jak i postaci dorosłych) zaopatrzony w system ULV o wielkości kropli od 30 - 400 um wraz z opisem charakterystyki urządzenia w języku polskim ZADANIE nr II i nr III: dysponuje:a)minimum 1 samochodem osobowym,b)1 zamgławiaczem,c)2 aparatami spalinowymi,d)4 aparatami ręcznymi,e)minimum 1 urządzeniem z aplikacją pozwalającą na tworzenie zapisów tras zabiegów i tworzeniem plików kml. kmz. lub GPS ZADANIE nr IV: dysponuje:a)minimum 1 samochodem osobowym,b)1 zamgławiaczem,c)2 aparatami spalinowymi,d)4 aparatami ręcznymi,e)minimum 1 urządzeniem GPS.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że: ZADANIE nr I: dysponuje co najmniej trzema osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia, posiadającymi uprawnienia lotnicze (Ustawa Prawo Lotnicze z dnia 3 lipca 2002 r. t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1393 ze zm.) w tym jedna ukończyła szkolenie z zakresu stosowania środków ochrony roślin sprzętem agrolotniczym ZADANIE nr II i nr III: dysponuje minimum trzema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi ukończone szkolenie z zakresu dezynsekcji, w tym jedną posiadającą ukończone szkolenie z zakresu stosowania środków ochrony roślin sprzętem naziemnym ZADANIE nr IV: dysponuje minimum czterema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi ukończone szkolenie z zakresu dezynsekcji, w tym jedną posiadającą ukończone szkolenie z zakresu stosowania środków ochrony roślin sprzętem naziemnym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że: ZADANIE nr I: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych); ZADANIE nr II i III: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); ZADANIE nr IV: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 55.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu wiedzy i doświadczenia na potrzeby wykonania zamówienia (w formie oryginału). 2.w przypadku polegania na osobach zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia innego podmiotu dołączy w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów osobowych na potrzeby wykonania zamówienia (w formie oryginału). 3.w przypadku polegania na potencjale technicznym innego podmiotu dołączy w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów technicznych na potrzeby wykonania zamówienia (w formie oryginału). 4.w przypadku polegania na zasobach ekonomicznych innego podmiotu dołączy w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w formie oryginału).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZMIANY DO UMOWY Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, b) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT, c) zmiany osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy (w przypadku zmiany osób realizujących przedmiot zamówienia, najpóźniej z chwilą dokonania przedmiotowej zmiany, Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić dokumenty poświadczające, iż ww. osoba/y zastępujące, posiadają doświadczenie i kwalifikacje co najmniej odpowiadające wymogom opisanym w Dziale VII SIWZ), d) zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ. 2. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś obowiązek wprowadzenia takich zmian. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. 4. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 138.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 138.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja Wrocławskiego Programu Kontroli Liczebności Komarów w 2015 roku przy zastosowaniu zintegrowanych metod.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkomarzanie metodą agrolotniczą terenów zieleni wzdłuż rzeki Odry, Bystrzycy, Widawy i Ślęzy oraz Pól Irygowanych w obrębie gminy Wrocław o łącznej powierzchni 3600 ha - Zadanie nr I.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Zastosowanie preparatu chemicznego - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizacja Wrocławskiego Programu Kontroli Liczebności Komarów w 2015 roku przy zastosowaniu zintegrowanych metod.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkomarzanie metodą naziemną terenów zieleni części zachodniej miasta Wrocławia o łącznej powierzchni 370 ha - Zadanie nr II..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Zastosowanie preparatu chemicznego - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja Wrocławskiego Programu Kontroli Liczebności Komarów w 2015 roku przy zastosowaniu zintegrowanych metod.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkomarzanie metodą naziemną terenów zieleni części wschodniej miasta Wrocławia o łącznej powierzchni 390 ha - Zadanie nr III..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Zastosowanie preparatu chemicznego - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Realizacja Wrocławskiego Programu Kontroli Liczebności Komarów w 2015 roku przy zastosowaniu zintegrowanych metod.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe odkomarzanie terenów zieleni miasta Wrocławia metodą naziemną wzdłuż rzeki Bystrzycy od osiedla Jarnołtów do osiedla Marszowice (ok. 350 ha) - Zadanie nr IV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Zastosowanie preparatu chemicznego - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.