eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa akcesoriów komputerowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-13

Katowice: Dostawa akcesoriów komputerowych.
Numer ogłoszenia: 59880 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10831 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów komputerowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa kolumna 2 i 4 wyceny ofertowej - załącznik nr 1A do SIWZ (wykaz akcesoriów). 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na przedmiot dostawy: - 24 miesiące na dostarczony przedmiot umowy, chyba, że producent oferuje dłuższy okres gwarancji; - 60 miesięcy na pamięć Flash (pendrive). Okres gwarancji biegnie od następnego dnia po dostarczeniu poszczególnej partii przedmiotu umowy. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na podstawie zamówień wystawionych przez zamawiającego. Zamówienia będą określać szczegółowo rodzaj, ilość, termin oraz miejsce dostawy. Wzór zamówienia stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy. Zamówienie zostanie doręczone wykonawcy z wyprzedzeniem co najmniej 5-ciu dni roboczych w stosunku do terminu dostawy określonego przez zamawiającego w zamówieniu. 5. Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zamówienia, rezygnacji z zamówienia, przesunięcia terminu oraz zmiany miejsca dostawy określonego w zamówieniu, co jednak wymaga powiadomienia wykonawcy, z co wyprzedzeniem wynoszącym co najmniej 2 dni robocze w stosunku do terminu określonego w danym zamówieniu. Powiadomienie, o którym mowa, może odbyć się za pomocą takich środków komunikacji jak poczta elektroniczna lub fax. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych (tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ). Jeżeli wykonawca zaoferuje materiały lub urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych wyrobów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 7. Ilekroć w przedmiocie zamówienia występuje nazwa konkretnego produktu lub określenia sugerujące nazwy konkretnych firm - należy uznać, iż podano produkt przykładowy, a zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w przedmiocie zamówienia, w pełni kompatybilnych ze sprzętem bądź też oprogramowaniem zainstalowanym już w KZGM w Katowicach. W takim wypadku udowodnienie pełnej kompatybilności leży po stronie dostawcy. Zamawiający nie dopuszcza w tym celu instalacji dodatkowych elementów infrastruktury, bądź też instalacji dodatkowego oprogramowania sterującego. 8. Zamawiający nie jest zobowiązany do wyczerpania limitu przedmiotu umowy określonego w specyfikacji, stanowiącej załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz załącznika 1A do SIWZ, co upoważnia go do proporcjonalnego obniżenia wartości przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAMAXON Sp. z o. o., ul. Stolarska 10/7, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7023,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6907,68

  • Oferta z najniższą ceną: 6907,68 / Oferta z najwyższą ceną: 18120,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.