eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzionków › Wyposażenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Gminie Radzionków w wagi oraz beczki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Radzionków: Wyposażenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Gminie Radzionków w wagi oraz beczki
Numer ogłoszenia: 59869 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Radzionkowie , ul. Męczenników Oświęcimia 42, 41-922 Radzionków, woj. śląskie, tel. 0322890727 wew. 106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Gminie Radzionków w wagi oraz beczki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych przy ul. Szybowej w Gminie Radzionków (GPSZOK) w 1 wagę samochodową o nośności do 50 ton, w 1 wagę pomostową do 3 ton oraz w beczki na odpady komunalne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1a do SIWZ (opis do części nr 1 zamówienia), w Załączniku nr 1b do SIWZ (opis do części nr 2 zamówienia), w Załączniku nr 1c do SIWZ (opis do części nr 3 zamówienia). Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do przedmiotu niniejszego zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.10.00-8, 34.92.84.80-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) opis z fotografią (zdjęciem, rysunkiem) lub karta katalogowa wagi samochodowej (dot. części nr 1 zamówienia), wagi pomostowej (dot. części nr 2 zamówienia), beczek (dot. części nr 3 zamówienia) - w zależności na jaką część zamówienia wykonawca składa ofertę. Jeżeli dokument występuje w języku obcym, to Wykonawca winien do oferty przedłożyć jego tłumaczenie; 2) dokument potwierdzający posiadanie przez zaoferowane beczki deklaracji zgodności (dot. części nr 3 zamówienia)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1a, Załącznik nr 1b, Załącznik nr 1c (w zależności na jaką część zamówienia wykonawca składa ofertę); 3) pełnomocnictwo do występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy (dotyczy np. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub sytuacji, gdy osoba nieuprawniona z mocy prawa podpisuje ofertę).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Wydłużenie okresu rękojmi do 3 lat - 5
  • 3 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia o jeden tydzień - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) w przypadku niedostępności wymaganego produktu (opisanego w załączniku 1a / 1b / 1c do umowy), Zamawiający dopuszcza możliwość jego zmiany na inny o parametrach tożsamych z opisem przedmiotu zamówienia bądź lepszych, bądź o innych technicznych elementach ale nie powodujących istotnych zmian pierwotnych wymagań Zamawiającego, 3) w przypadkach wystąpienia siły wyższej mającej wpływ na termin realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radzionkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Radzionków z siedzibą w Urzędzie Miasta Radzionków 41-922 Radzionków, ul. Męczenników Oświęcimia 42.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Gmina Radzionków z siedzibą w Urzędzie Miasta Radzionków 41-922 Radzionków, ul. Męczenników Oświęcimia 42 Biuro Obsługi Klienta - POKÓJ NR 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż niskoprofilowej wagi samochodowej o nośności do 50 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres niniejszej części zamówienia obejmuje zakup, transport, rozładunek i montaż nowej wagi samochodowej o nośności do 50 ton na terenie Gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych przy ul. Szybowej w Radzionkowie, zwanego dalej GPSZOK.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.31.10-6, 38.31.10.00-8, 45.22.31.00-7, 45.22.38.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Wydłużenie okresu rękojmi do 3 lat - 5
    • 3. Skrócenie terminu realizacji zamówienia o jeden tydzień (7dni) - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż wagi pomostowej niskoprofilowej do 3 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres niniejszej części zamówienia obejmuje zakup, transport, rozładunek i montaż nowej wagi pomostowej niskoprofilowej do 3 ton na terenie Gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych przy ul. Szybowej w Radzionkowie, zwanego dalej GPSZOK..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.31.10-6, 38.31.10.00-8, 63.71.25.00-8, 45.22.31.00-7, 45.22.38.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Wydłużenie okresu rękojmi do 3 lat - 5
    • 3. Skrócenie terminu realizacji zamówienia o jeden tydzień (7dni) - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa beczek na odpady komunalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres niniejszej części zamówienia obejmuje zakup, transport, rozładunek i ustawienie nowych beczek na odpady komunalne w celu wyposażenia GPSZOK przy ul. Szybowej w Radzionkowie w ilości: 4 beczki o poj. 60 l, 5 beczek o poj. 120 l, 5 beczek o poj. 220 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Wydłużenie okresu rękojmi do 3 lat - 5
    • 3. Skrócenie terminu realizacji zamówienia o jeden tydzień (7dni) - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.