eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › zaprojektowanie i realizacja rozbudowy budynku głównego, adaptacji pomieszczeń zajmowanych przez służby celne na potrzeby Straży Granicznej (wraz z instalacjami, wyposażeniem) wraz z modernizacją mającą na celu dostosowanie istniejącego budynku głównego d

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-27

POZYCJA 59868

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzeszów: zaprojektowanie i realizacja rozbudowy budynku głównego, adaptacji pomieszczeń zajmowanych przez służby celne na potrzeby Straży Granicznej (wraz z instalacjami, wyposażeniem) wraz z modernizacją mającą na celu dostosowanie istniejącego budynku głównego do obowiązujących przepisów budowlanych na drogowym przejściu granicznym w Medyce Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewoda Podkarpacki, do kontaktów: Lesław Sztaba, tel. 017/867 16 09; Eugeniusz Skowronek, tel. 017/867 16 08, tel./fax 017/867 19 62, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8671564, fax 017 8671972, e-mail: lsztaba@rzeszow.uw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzeszow.uw.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i realizacja rozbudowy budynku głównego, adaptacji pomieszczeń zajmowanych przez służby celne na potrzeby Straży Granicznej (wraz z instalacjami, wyposażeniem) wraz z modernizacją mającą na celu dostosowanie istniejącego budynku głównego do obowiązujących przepisów budowlanych na drogowym przejściu granicznym w Medyce. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Drogowe Przejście Graniczne w Medyce. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Zaprojektowanie i wykonanie: 1.Rozbudowy budynku głównego, adaptacja pomieszczeń zajmowanych przez służby celne na potrzeby Straży Granicznej (wraz z instalacjami wewnętrznymi, wyposażeniem) wraz z modernizacją mającą na celu dostosowanie istniejącego budynku głównego do obowiązujących przepisów budowlanych na drogowym przejściu granicznym w Medyce. Wymaga się aby wygląd obiektów projektowanych nawiązywał do obiektów istniejących i prezentował wysokie wartości estetyczne. 2.Przyłączenia nowych obiektów do istniejących sieci. 3.Dojazdów i dojść do nowego obiektu uwzględniających istniejące zagospodarowanie terenu 4.Dla rozbudowy i istniejącego budynku głównego obiektów należy przewidzieć budowę systemów instalacji niskoprądowych: Sygnalizacja Alarmu Pożaru, System Urządzeń Gaśniczych, System Monitoringu Wizyjnego, Kontrola Dostępu, System Sygnalizacji Włamania i Napadu, Zintegrowany System Bezpieczeństwa, Okablowanie strukturalne. System CCTV należy przygotować pod rozszerzenie go o stanowiska odpraw na przejściu granicznym. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oświadczenia i dokumenty wskazane przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: poniżej 5 278 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości 90 000,00 PLN (słownie : dziewięćdziesiąt tysięcy zł) Wadium musi być wniesione w terminie do dnia 20 grudnia 2006 r. do godz.13.00 Wadium może być wniesione w formie określonej w art.45 ust.6 ustawy PZP Zwrot wadium będzie dokonywany przez Zamawiającego zgodnie z art.46 ust.1, 2, 3 i 4 Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach przewidzianych w art.46 ust.5 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu wymagane od Wykonawcy: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. Zrealizował w okresie ostatnich 5 lat w systemie generalnego wykonawstwa 2 zadania inwestycyjne obejmujące budowę budynków użyteczności publicznej o wartości min. 4 000 000 PLN netto. każdy, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. Posiada certyfikacje ISO 9001 w zakresie robót budowlanych. 4. Udokumentują dostępność do środków finansowych na przedmiotową robotę na kwotę 2 500 000 PLN brutto. 5. Wykaże się przychodem ze sprzedaży w wysokości min. 9 000 000 PLN brutto za ostatni rok obrachunkowy. 6. Średnia wysokość zatrudnienia w przeliczeniu na pełne etaty wynosi min. 70 osób. 7. Dysponują doświadczeniem zawodowym i wykażą się dysponowaniem kierownikiem budowy z doświadczeniem min. 15 lat w kierowaniu podobnymi robotami oraz kierownikami robót z doświadczeniem min. 5 lat w kierowaniu robotami branżowymi. 8. Wykażą się posiadaniem narzędzi i urządzeń, niezbędnych do wykonania danej roboty. 9. Zaprojektował w ciągu ostatniego dwóch lat, 2 obiekty użyteczności publicznej o powierzchni min 2 500 m2 i uzyskał na nie pozwolenie na budowę. 10. Osoby wykonujące prace projektowe muszą posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania obiektów odpowiadających swym rodzajem projektowanemu przedmiotowi zamówienia. 11. Osoby wykonujące prace projektowe powinny posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, czyli potencjał w zakresie projektowania obiektów finansowanych ze środków pomocowych w ramach programów Unii Europejskiej, które zostało uznane przez jedną z instytucji odpowiedzialnych za wdrażanie działań finansowanych z funduszy strukturalnych. 12. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 ust.1 i ust.2 ustawy PZP oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2)-3. 13. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków metodą spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki wykonawca spełnia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jedynym kryterium wyboru oferty będzie cena brutto za całe zadanie obliczona metoda określona w ROZDZIALE XIII SIWZ. Znaczenie tego kryterium wynosi 100%. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży następujące dokumenty: 1. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wskazujące sposób reprezentowania oraz osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 upzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 upzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą składania ofert. e) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą składania ofert. 2. a) Wykaz zrealizowanych przez wykonawcę przynajmniej 2 inwestycji obejmujących budowę budynków użyteczności publicznej, z podaniem ich wartości, inwestora, daty i miejsca wykonania (inwestycje muszą obejmować wykonanie w obiektach okablowania strukturalnego ) b) Referencje, że wymienione w wykazie inwestycje zostały wykonane z należytą starannością. c) Oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami uprawnionymi do wykonywania powierzonych im czynności oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego (kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, kierownikami robót branżowych posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi we właściwych specjalnościach. 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie certyfikatu ISO 9001. 4. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wysokości 2 500 000 PLN lub zdolność kredytową wykonawcy do wysokości tej kwoty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Bilans za ostatni rok obrachunkowy. 6. Wykaz narzędzi i urządzeń, niezbędnych do wykonania danej roboty. 7. a) Wykaz zaprojektowanych przez Wykonawcę obiektów użyteczności publicznej, z podaniem daty ich projektowania i charakterystyki obiektu. B )Referencje poświadczające, że wymienione projekty zostały wykonane z należytą starannością oraz kopie pozwoleń na budowę. c) Oświadczenie, że dysponuje osobami uprawnionymi do wykonywania powierzonych im czynności oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego (głównym projektantem posiadającym uprawnienia w specjalności architektonicznej, projektantami branżowymi posiadającymi uprawnienia do projektowania we właściwych specjalnościach, sprawdzającymi dokumentację projektową posiadającymi uprawnienia projektowe odpowiadające uprawnieniom osób wymienionych) wraz z podaniem ich doświadczenia w zakresie projektowania obiektów odpowiadających swym rodzajem projektowanemu przedmiotowi zamówienia 8. W zakresie branży teletechnicznej wykonawca winien dysponować osobami uprawnionymi do projektowania i instalacji elektronicznych systemów alarmowych klasy SA4, oraz uprawnieniami do projektowania i wykonawstwa instalacji p.poż. Na potwierdzenie spełnienia tych wymagań Wykonawca dołączy autoryzacje do projektowania i instalacji elektronicznych systemów alarmowych sygnalizacji zagrożeń chronionych osób i mienia do klasy SA4, Wykonawca lub podwykonawca wykonujący prace związane z realizacją podsystemów ochrony obiektu winien: - posiadać koncesję wydaną przez MSWiA uprawniającą do wykonywania systemów zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, - dysponować pracownikami posiadającymi licencję pracownika technicznych zabezpieczeń II stopnia a wydaną przez KWP zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, - dysponować pracownikami z certyfikatami zawodowymi z zakresu instalowania systemów zabezpieczeń wydane przez dostawców montowanych urządzeń, - dysponować pracownikami posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do klauzuli \POUFNE\ lub wyższej w celu prawidłowej realizacji wymagań określonych ustawą o ochronie informacji niejawnych - wydane zgodnie z Instrukcją Bezpieczeństwa Przemysłowego, okazane Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót elektrycznych. - wykonawca winien posiadać zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych, które mogą zostać przekazane Wykonawcy lub przez niego wytwarzane w trakcie realizacji zamówienia w sposób zgodny z wymogami o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.nr 196 poz.1631 z 2005 r. z późn.zm.) i przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ratyfikowanymi w trybie ustawy, międzynarodowymi porozumieniami dwustronnymi Polski o ochronie informacji niejawnych, co zostanie wstępnie potwierdzone przez Wykonawcę poprzez złożenie wraz z ofertą oświadczenia. Rodzaj informacji niejawnych i zasady dostępu do nich określa Instrukcja Bezpieczeństwa Przemysłowego, która będzie integralną częścią do umowy i stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. - wykonawca jest zobowiązany do posiadania zdolności do przetwarzania oraz ochrony prawnej danych osobowych, do których może mieć dostęp, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U.nr 101 poz.926 z późn.zm.), potwierdzone poprzez złożenie wraz z ofertą oświadczenia. Wykonawca ma dysponować minimum 50 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zadania, w tym osobami wyznaczonymi do wykonania instalacji zabezpieczeń z odpowiednimi uprawnieniami. 9. Certyfikaty, akredytacje lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania obiektów finansowanych ze środków pomocowych w ramach programów Unii Europejskiej. 10. a)świadczenie, że w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą, Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy do złożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50% wartości ceny podanej w ofercie przetargowej. W przypadku nie złożenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie wykonawcy od OC, wywoła to skutek w postaci nienawiązania umowy o udzielenie zamówienia publicznego z winy wykonawcy, oraz przepadek wadium na rzecz zamawiającego. W/w dokumenty wymagane na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie zgodnej z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty maja być składane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.uw.gov.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie Podkarpackiego Urzedu Wojewódzkiego w Rzeszowie lub przelewem na konto wskazane w fakturze. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 22.01.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.12.2006, godzina 10:00, Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, pokój Nr 213a, II piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Fundusz Schengen 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.