eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-06

Ogłoszenie nr 59864 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.

Gołdap: Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 44914


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, krajowy numer identyfikacyjny 79067123100000, ul. Plac Zwycięstwa  14, 19500   Gołdap, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 876 156 000, faks 876 150 800, e-mail jolanta.sztabinska@goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie I Transport a) Dostawa około 1000 ton pospółki o frakcji 0-31,5 na drogi gminne oraz rozplantowanie z wyprofilowaniem równiarką samojezdną dowiezionego materiału w miejscu dowozu b) Dostawa około 200 ton pospółki o frakcji 0-31,5 mm z zawartością 50 % zawartością kruszywa łamanego na drogi gminne z ręcznym uzupełnieniem ubytków nawierzchni oraz zagęszczeniem c) Dostawa około 1000 ton pospółki o frakcji 0-31,5 mm z zawartością 50 % zawartością kruszywa łamanego na drogi gminne z rozplantowaniem (rozścieleniem) d) Dostawa około 200 ton pospółki o frakcji 0-31,5 mm z zawartością 50 % zawartością kruszywa łamanego na drogi gminne e) Dostawa około 200 ton pospółki o frakcji 0-31,5 mm z zawartością 30 % zawartością kruszywa łamanego na drogi gminne z ręcznym uzupełnieniem ubytków nawierzchni oraz zagęszczeniem f) Dostawa około 2000 ton pospółki o frakcji 0-31,5 mm z zawartością 30 % zawartością kruszywa łamanego na drogi gminne z rozplantowaniem (rozścieleniem) g) Dostawa około 300 ton pospółki o frakcji 0-31,5 mm z zawartością 30 % zawartością kruszywa łamanego na drogi gminne h) Transport około 3500 t żużlu na drogi gminne materiału z Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej z siedzibą w Suwałkach przy ul. Przemysłowej 6A wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem równiarką samojezdną dowiezionego materiału i ścinką poboczy do środka drogi, i) Mechaniczna ścinka poboczy w ilości około 4000 m2 na drogach gminnych o grubość ścinania do 15 cm i maksymalnej szerokość do 2,5 m oraz wywóz urobku w zakresie własnym wykonawcy. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany będzie do oczyszczenia jezdni po ścince poboczy. Ostateczny zakres i lokalizacja robót będzie określana w miarę potrzeb. j) Czyszczenie około 2000 mb rowów poprzez usunięcie namułu i ich pogłębienie. Pogłębienie mechaniczne rowów przy drogach gminnych w tym karczowanie krzaków transport urobku po zakończeniu prac oraz oczyszczenie jezdni. Ostateczny zakres i lokalizacja robót będzie określana w miarę potrzeb. Zamawiający przewiduje prawo opcji z czego bezwarunkowo zleci 50%, opisanego powyżej zadania, a pozostałe 50 % w zależności od potrzeb. Zadanie II Świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy wzdłuż dróg gminnych i rowów przydrożnych na terenie gminy Gołdap wraz z dokaszaniem w trudno dostępnych miejscach. (Szacowana długość poboczy dróg gminnych wyniesie ok. 400 km). Usługa ta odbywać się będzie na pisemne lub telefoniczne zlecenie Urzędu Miejskiego, ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem dróg i szerokością koszenia (ilością przejazdów przy danej drodze - minimalna szerokość jednoprzejazdowego koszenia wynosi 1 m. Zakres prac obejmuje również cięcie pojedynczych odrostów krzaków i drzew. Wysokość roślinności po skoszeniu nie może przekroczyć 5cm Zamawiający przewiduje prawo opcji z czego bezwarunkowo zleci 50%, opisanego powyżej zadania, a pozostałe 50 % w zależności od potrzeb. Zadanie III Wycinkę około 15000 m^2 krzewów oraz gałęzi drzew rosnących w zwarciu dróg gminnych wraz z ich utylizacją. Usługa ta odbywać się będzie na pisemne lub telefoniczne zlecenie Urzędu Miejskiego, ze wskazaniem zakresu cięcia tj. wyszczególnieniem dróg ( odcinków do wycinki) Rozliczenie będzie odbywać się na podstawie obmiaru powierzchni porośniętej przez krzaki. Zamawiający przewiduje prawo opcji z czego bezwarunkowo zleci 50%, opisanego powyżej zadania, a pozostałe 50 % w zależności od potrzeb.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 60100000-1
Dodatkowe kody CPV: 77341000-2, 77314000-4, 90600000-3, 45111213-4, 45112200-7, 45112210-0, 45233141-9, 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Trnsport
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT406504
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Transportowe Andrzej Korynkiewicz,  ,  ul.Energetyczna 8,  16-400,  Suwałki,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 519605
Oferta z najniższą ceną/kosztem 519605
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 524900
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Koszenie poboczy
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT77235
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo Usługowe TRANSROM,  ,  ul.Suwalska 24,  19-500,  Gołdap,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99876
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99876
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99876
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Cięcie krzaków
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT89430
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo Usługowe TRANSROM,  ,  ul. Suwalska 24,  19-500,  Gołdap,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84900
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84900
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.