Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-28
Nowy Wiśnicz: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Nowy Wiśnicz, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 59862 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Wiśnicz , ul. Rynek 38, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6850912, faks 014 6850911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Nowy Wiśnicz, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Nowy Wiśnicz, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został ujęty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Cz. I Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Nowym Wiśniczu Cz. II Dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół w Starym Wiśniczu Cz. III Dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół w Królówce Cz. IV Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Muchówce Cz. V Dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół w Kobylu Cz. VI Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Chronowie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Nowy Wiśnicz, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do wysokości 10 % zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 22.11.00.00-4, 37.52.41.00-8, 37.42.00.00-8, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 30.19.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy. (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy. (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy. (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy. (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy. (zał. nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
* Wypełniony i podpisany wzór formularza oferty + załączniki do formularza oferty - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. * Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ, * Oświadczenie osoby fizycznej - wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ, * Wzór umowy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Powołując się na art. 144 ust.1 ustawy, zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: a) zmiany sposobu fakturowania w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnętrznych uwarunkowań podmiotów wymienionych w preambule umowy, b) wprowadzania do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia, c) wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zmawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia., d) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: 1) przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, np. wystąpienie okoliczności uniemożliwiających rozmieszczenie elementów dostawy w pomieszczeniach budynku szkoły, 2) inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą, mające bezpośredni wpływ na terminowość realizacji umowy. e) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które mają wpływ na treść niniejszej umowy. f) ze względu na dofinansowane zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie 3. W sytuacji, gdy zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę,koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym Wiśniczu ul. Rynek 38, 32-720 Nowy Wiśnicz pok. nr 16 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Wiśniczu ul. Rynek 38, 32-720 Nowy Wiśnicz - Sekretariat pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Nowym Wiśniczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Nowym Wiśniczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 22.11.00.00-4, 37.52.41.00-8, 37.42.00.00-8, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół w Starym Wiśniczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół w Starym Wiśniczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 22.11.00.00-4, 37.52.41.00-8, 37.42.00.00-8, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół w Królówce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół w Królówce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 22.11.00.00-4, 37.52.41.00-8, 37.42.00.00-8, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Muchówce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Muchówce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 22.11.00.00-4, 37.52.41.00-8, 37.42.00.00-8, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół w Kobylu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół w Kobylu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 22.11.00.00-4, 37.52.41.00-8, 37.42.00.00-8, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Chronowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Chronowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 22.11.00.00-4, 37.52.41.00-8, 37.42.00.00-8, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI NOWY WIŚNICZ
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
- Nowy Wiśnicz, zespół zamkowy (I poł. XVII w.) remont konserwatorski wraz z częściową rekonstrukcją muru bastionu wschodniego fortyfikacji- etap IV.
- Budowa ścieżki rowerowej przy drodze gminnej nr 580282 K Stary Wiśnicz - Kobyle na dz. 1473/1 w Starym Wiśniczu
- Zagospodarowanie terenu działki nr 405/3 w miejscowości Łomna na obiekt sportowo - rekreacyjny.
więcej: przetargi NOWY WIŚNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Dostawa 18 sztuk laptopów z oprogramowaniem
- Utworzenie Przedszkola Gminnego w Kościernicy
- Dostawa 30 sztuk laptopów z oprogramowaniem
- Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat" w podziale na części
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.