eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulmierzyce › Zakup samochodu osobowego na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Pajęcznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-18

Sulmierzyce: Zakup samochodu osobowego na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Pajęcznie
Numer ogłoszenia: 59846 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulmierzyce , ul. Urzędowa 1, 98-338 Sulmierzyce, woj. łódzkie, tel. 44 6846056, faks 44 6846057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulmierzyce.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Pajęcznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. ul. Urzędowa 1 w Sulmierzycach fabrycznie nowego (rok produkcji 2014 lub 2015) nieoznakowanego samochodu osobowego kategorii M1 zgodnie z Załącznikiem nr 2 do ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2012r. poz. 1137 ze mianami) o następujących parametrach minimalnych: 1) typ nadwozia - pick-up 2) podwójna kabina 4 drzwiowa (5 osobowa) 3) silnik w układzie rzędowym, 4 cylindry, diesel z turbosprężarką 4) bezpośredni wtrysk paliwa 5) pojemność skokowa min. 2400 cm3 max. 2600 cm3 6) moc silnika min. 160 KM 7) napęd na obie osie wraz z centralnym mechanizmem różnicowym 8) filtr cząstek stałych 9) norma emisji spalin - Euro 5 10) stały napęd wszystkich kół z możliwością rozłączania na jedną oś 11) emisja CO2 w cyklu mieszanym - max 230 g/km (potwierdzona w badaniach homologacyjnych) 12) zużycie energii tj. iloczyn średniego zużycia paliwa w cyklu mieszanym i wartości energetycznej paliwa określonej w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. z 2011r. nr 96 poz. 559) wynoszącej 36 MJ/l - max 3,24 MJ/km (potwierdzone w badaniach homologacyjnych) 13) emisja zanieczyszczeń: tlenku azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów spełniająca wymogi minimum wg Europejskiego Standardu Emisji Spalin EURO 5 potwierdzona w badaniach homologacyjnych 14) 3-punktowe pasy bezpieczeństwa, ABS (4-kanałowy) z funkcją EBD (elektroniczny rozdział sił hamowania), hamulce tarczowe przednie wentylowane, imobilizer, poduszki bezpieczeństwa dla pasażerów I i II rzędu siedzeń, poduszki powietrzne kierowcy i pasażera (boczne i przednie), system kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy, system wspomagania hamowania awaryjnego, TPMS (system monitorujący ciśnienie powietrza w oponach), wspomaganie układu kierowniczego 15) czujnik deszczu, wycieraczki włączane automatycznie 16) lusterka zewnętrzne podgrzewane, składane elektrycznie w kolorze nadwozia lub w obudowie chromowej z wbudowanymi kierunkowskazami 17) reflektory włączane i wyłączane automatycznie 18) skrzynia manualna pięciobiegowa lub sześciobiegowa (5MT lub 6MT) 19) tempomat z przyciskami sterowania na kierownicy 20) podgrzewane przednie fotele 21) klimatyzacja automatyczna jednostrefowa lub dwustrefowa 22) nadwozie w kolorze czarnym lub innym ciemnym z fabrycznej oferty producenta, tapicerka w kolorze czarnym 23) elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu i z tyłu 24) tylne szyby przyciemniane 25) felgi aluminiowe 17cali z kompletem nakrętek zabezpieczających, oponami 245/65R17 i kołem zapasowym 26) komplet lamp (2 szt) dalekosiężnych umieszczonych za linią dachu 27) nawigacja samochodowa 28) stopnie boczne 29) kuweta skrzyni ładunkowej z tworzywa 30) aluminiowa pokrywy skrzyni ładunkowej 31) hak holowniczy wzmocniony 32) wyposażenie dodatkowe - komplet dywaników gumowych dla I i II rzędu siedzeń, gaśnica proszkowa typu samochodowego, apteczka pierwszej pomocy, trójkąt ostrzegawczy posiadający homologację. 2. Wykonawca oświadcza, że samochód będący przedmiotem dostawy stanowi jego własność, jest wolny od wad prawnych oraz praw osób trzecich inie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest ten samochód oraz, że nie stanowi on przedmiotu zabezpieczenia. Samochód musi spełniać warunki, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012r. Poz. 1137 ze zmianami) i przepisach wydanych na jej podstawie. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zamówiony samochód na własny koszt. Zamawiający wymaga aby dostarczony samochód był zatankowany do pełna. 4. Przygotowany do odbioru samochód musi mieć wykonany (przez Wykonawce i na jego koszt) przegląd zerowy, co będzie odnotowane w książce gwarancyjnej pojazdu. 5. Wraz z samochodem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty (w języku polskim): książka gwarancyjna wykaz wyposażenia instrukcja obsługi pojazdu karta pojazdu książka przeglądów serwisowych wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu lub świadectwo zgodności WE pojazdu wraz z oświadczeniem producenta / importera potwierdzającym dane pojazdu nieznajdujące się w świadectwie zgodności, a niezbędne do zarejestrowania pojazdu 6. Na dostarczony samochód Wykonawca udziela gwarancji bez limitu przebiegi kilometrów na okres: minimum 24 miesięcznej gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, minimum 36 miesięcznej gwarancji producenta na powłoki lakiernicze, minimum 5 letniej gwarancji producenta na perforację elementów nadwozia, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. 7. Gwarancji muszą podlegać wszystkie zespoły i podzespoły bez wyłączeń, z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych. Za materiały eksploatacyjne uważa się elementy wymieniane podczas okresowych przeglądów technicznych w szczególności oleje, inne płyny eksploatacyjne. Usuwanie we własnym zakresie drobnych usterek oraz uzupełnienie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować utraty ani też ograniczenia uprawnień wynikających z gwarancji. Zmiany adaptacyjne samochodu dotyczące montażu wyposażenia służbowego dokonane przez Komendę Powiatową Policji w Pajęcznie nie mogą powodować utraty ani też ograniczenia uprawnień wynikających z gwarancji. Warunki gwarancji muszą być odnotowane w książce gwarancyjnej samochodu. Przeglądy okresowe oraz naprawy w ramach gwarancji realizowane będą w autoryzowanych stacjach obsługi. 8. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego udzielenia konsultacji w zakresie możliwości oraz zaleceń dotyczących montażu w dostarczonym samochodzie instalacji antenowych i zasilania, urządzeń łączności radiowej, urządzeń do pomiaru zużycia paliwa oraz innego sprzętu służbowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: 1) Oświadczenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - złożone np. w treści formularza ofertowego, 2) Szczegółowy opis techniczny oferowanego samochodu potwierdzający spełnianie wszystkich wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia, 3) Aktualny oficjalny katalog producenta / importera w języku polskim dotyczący oferowanego modelu samochodu,

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu oryginał dokumentu pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawca za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów dotyczących: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Dokumenty te winny być złożone w formie oryginałów bądź kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Uwaga: Zamawiający informuje, iż w/w informacje Wykonawca może przedstawić w formie jednego lub kilku dokumentów lub mogą one zostać zawarte w pisemnym zobowiązaniu innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - ZE - zużycie enrgii [MJ/km] - 5
  • 3 - EDW - emisja dwutlenku węgla (CO2) [g/km] - 5
  • 4 - EZ - emisja zanieczyszczeń (cząstek stałych, węglowodorów, tlenków azotu) - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z § 11 projektu umowy zmiana umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu przedmiotu umowy, a w szczególności w przypadku: 1) zmiany ustawowej stawki VAT zgodnie z § 6 ust. 3 projektu umowy 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek za stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sulmierzyce.biletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sulmierzyce - pok. nr 19, 98-338 Sulmierzyce ul. Urzędowa 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Sulmierzyce - Sekretariat, 98-338 Sulmierzyce ul. Urzędowa 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.